Ο εργοδοτικός -κυβερνητικός συνδικαλισμός της ηγεσίας της ΠΕΠΕ πλέον είναι απροκάλυπτος..Προδίδεται μόνος του όσον αφορά τις πραγματικές διαθέσεις του στο θέμα της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και στο πως αντιλαμβάνονται τα πράγματα για το μέλλον του σιδηροδρόμου και της έλξης.
Ζήτημα 1ο και το βασικότερο
Έχουν αποδεχτεί την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου και το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας.
Μιλάνε μόνο για την επόμενη ημέρα..
Ποιος τους έδωσε τέτοιο δικαίωμα;
Συμπορεύονται με τις πολιτικές της ΕΕ και των αστικών κομμάτων της Βουλής .
Αρα κοροϊδεύουν εξαρχής
Θεωρούν τα ΥΓΟΣ προστασία !!για τους εργαζομένους με ημερομηνία λήξης βέβαια..
Τι είναι τα ΥΓΟΣ συνάδελφοι;
Είναι μια μορφή εκ των προτέρων χρηματοδότησης των ιδιωτών που ενδιαφέρονται για την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου . .
Δηλαδή επιταγή της συμμορίας των Βρυξελλών με την οποία θέλουν το σταδιακό άνοιγμα της σιδηροδρομικής διαχείρισης και λειτουργίας των κρατικών δικτύων σε ιδιώτες..
Επιβάλλονται κανόνες αγοράς στην λειτουργία του σιδηροδρόμου με σκοπό το κέρδος ή κανόνες ώστε να μην έχει ζημιές ή άλλα πλαίσια με βάση τα δόγματα του νεοφιλελευθερισμού και αν δούμε την μεγαλύτερη εικόνα με βάση την καπιταλιστική ανάπτυξη που προσκυνούν διαχρονικά οι κυβερνώντες τωρινοί και προηγούμενοι..
Τα ΥΓΟΣ σύμφωνα με την λογική των Βρυξελλών είναι μια πίτα στην οποία θα πρέπει όλες οι ιδιωτικές σιδηροδρομικές εταιρείες να έχουν πρόσβαση.Την εξασφάλιση της πρόσβασης την παρέχει η ΡΑΣ.
Μέχρι στιγμής η επιδότηση των 50 εκατ για τις <<άγονες>> γραμμές δίδεται αυτούσια σε μία εταιρεία( την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην περίπτωση μας) και αυτό θέτει κάποιους κανόνες απασχόλησης για την απρόσκοπτη λειτουργία και εκτέλεση των δρομολογίων..
Από το 2018 όμως η επιδότηση θα δίνεται στο δρομολόγιο και όχι στην εταιρεία για μπουν και άλλοι ιδιώτες στο παιχνίδι με οτι αυτό συνεπάγεται στις θέσεις εργασίας.
Άρα σύμφωνα με όσα διαρρέουν οι κυβερνητικοί συνδικαλιστές θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε οτι οι θέσεις εργασίας είναι εξασφαλισμένες μέχρι το 2020 ....και μην μιλάτε καθόλου.
Συνάδελφοι...
Αυτές οι θέσεις εργασίας δεν είναι προσωποπαγείς
Και ρωτάμε ..ήταν ή όχι ξεκάθαρο το ΤΑΙΠΕΔ στην συνάντηση με την ΠΟΣ ότι δεν δέχεται το άρθρο 1 στην σσε;
Τι λέει το άρθρο;
Τι τους εμποδίζει να το αποδεχθούν;
Γιατί ξέρουν πολύ καλά οτι οι αγοραστές ζητούν ελευθερία κινήσεων στα θέματα προσωπικού και ζήτησαν από τώρα να <<ελαφρύνουν>> τις θέσεις εργασίας οι εταιρείες για να φέρουν νέο φτηνό προσωπικό.
Οσοι λένε οτι τα ΥΓΟΣ εξασφαλίζουν τις θέσεις εργασίας τώρα και στο μέλλον μοιράζουν χάπια καταστολής των αντιδράσεων των εργαζομένων και είναι
Ζήτημα 1ο και το βασικότερο
Έχουν αποδεχτεί την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου και το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας.
Μιλάνε μόνο για την επόμενη ημέρα..
Ποιος τους έδωσε τέτοιο δικαίωμα;
Συμπορεύονται με τις πολιτικές της ΕΕ και των αστικών κομμάτων της Βουλής .
Αρα κοροϊδεύουν εξαρχής
Θεωρούν τα ΥΓΟΣ προστασία !!για τους εργαζομένους με ημερομηνία λήξης βέβαια..
Τι είναι τα ΥΓΟΣ συνάδελφοι;
Είναι μια μορφή εκ των προτέρων χρηματοδότησης των ιδιωτών που ενδιαφέρονται για την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου . .
Δηλαδή επιταγή της συμμορίας των Βρυξελλών με την οποία θέλουν το σταδιακό άνοιγμα της σιδηροδρομικής διαχείρισης και λειτουργίας των κρατικών δικτύων σε ιδιώτες..
Επιβάλλονται κανόνες αγοράς στην λειτουργία του σιδηροδρόμου με σκοπό το κέρδος ή κανόνες ώστε να μην έχει ζημιές ή άλλα πλαίσια με βάση τα δόγματα του νεοφιλελευθερισμού και αν δούμε την μεγαλύτερη εικόνα με βάση την καπιταλιστική ανάπτυξη που προσκυνούν διαχρονικά οι κυβερνώντες τωρινοί και προηγούμενοι..
Τα ΥΓΟΣ σύμφωνα με την λογική των Βρυξελλών είναι μια πίτα στην οποία θα πρέπει όλες οι ιδιωτικές σιδηροδρομικές εταιρείες να έχουν πρόσβαση.Την εξασφάλιση της πρόσβασης την παρέχει η ΡΑΣ.
Μέχρι στιγμής η επιδότηση των 50 εκατ για τις <<άγονες>> γραμμές δίδεται αυτούσια σε μία εταιρεία( την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην περίπτωση μας) και αυτό θέτει κάποιους κανόνες απασχόλησης για την απρόσκοπτη λειτουργία και εκτέλεση των δρομολογίων..
Από το 2018 όμως η επιδότηση θα δίνεται στο δρομολόγιο και όχι στην εταιρεία για μπουν και άλλοι ιδιώτες στο παιχνίδι με οτι αυτό συνεπάγεται στις θέσεις εργασίας.
Άρα σύμφωνα με όσα διαρρέουν οι κυβερνητικοί συνδικαλιστές θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε οτι οι θέσεις εργασίας είναι εξασφαλισμένες μέχρι το 2020 ....και μην μιλάτε καθόλου.
Συνάδελφοι...
Αυτές οι θέσεις εργασίας δεν είναι προσωποπαγείς
Και ρωτάμε ..ήταν ή όχι ξεκάθαρο το ΤΑΙΠΕΔ στην συνάντηση με την ΠΟΣ ότι δεν δέχεται το άρθρο 1 στην σσε;
Τι λέει το άρθρο;
''Διασφάλιση του συνολικού των θέσεων εργασίας όπως αυτές προβλέπονται από το ισχύοντα οργανόγραμματα στις εταιρείες στα οποία υποχρεωτικώς συμπεριλαμβάνεται το υπηρετούν σήμερα προσωπικό''Αυτό το άρθρο το ΤΑΙΠΕΔ δεν το δέχεται...
Τι τους εμποδίζει να το αποδεχθούν;
Γιατί ξέρουν πολύ καλά οτι οι αγοραστές ζητούν ελευθερία κινήσεων στα θέματα προσωπικού και ζήτησαν από τώρα να <<ελαφρύνουν>> τις θέσεις εργασίας οι εταιρείες για να φέρουν νέο φτηνό προσωπικό.
Οσοι λένε οτι τα ΥΓΟΣ εξασφαλίζουν τις θέσεις εργασίας τώρα και στο μέλλον μοιράζουν χάπια καταστολής των αντιδράσεων των εργαζομένων και είναι
ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ και ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΙ
στο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας και στις απολύσεις του προσωπικού που θα ακολουθήσουν στον όμιλο ΟΣΕ.
Ο μόνος δρόμος είναι να καταλάβουν οι εργαζόμενοι τα σχέδια αυτών που έχουν στρατευτεί με την εργοδοσία και την κυβέρνηση και να οργανώσουν τον αγώνα ενάντια στην επίθεση του κεφαλαίου και των συνεργατών του στα δικαιώματα και τις θέσεις εργασίας τους.
Τα κάστρα πέφτουν από μέσα.
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ