Σάββατο 18 Ιουνίου 2016

Απολογιστικές συνελεύσεις ΠΕΠΕ

Στις απολογιστικές συνελεύσεις παραβρεθήκαμε σε αυτές που έγιναν σε Αθήνα-Πάτρα-Κιάτο καθώς ήταν πολύ δύσκολο αυτή την φορά να πάμε σε όλες τι συνελεύσεις .Στις επόμενες  συνελεύσεις όμως θα είμαστε εκεί.
Η συμμετοχή των μηχανοδηγών από εμάς  κρίθηκε ως μη ικανοποιητική για τόσο σοβαρά θέματα  που είναι σε εξέλιξη καθώς από τους 278 μηχανοδηγούς παραβρέθηκαν λίγο πάνω από τους μισούς ενώ περίπου  90 μηχανοδηγοί μόνο  από τους 278  στην έλξη υπερψήφισαν τον απολογισμό..
Από την  παν-συνεξελιξιακή εκστρατεία της  παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ έλξης για την υπερψήφιση κατά τόπους  του απολογισμού δράσης   ξεκαθαρά για λόγους εντυπώσεων  και προπαγανδισμού περί αποδοχής των πολιτικών που ασκούνται από τον εργοδοτικό και κυβερνητικό συνδικαλισμό που εκπροσωπεί η παράταξη της +συνεξέλιξης καταλάβαμε πολλά..

Η τοποθέτηση της συγκεκριμέννης παράταξης ήταν επί θεωρητικών αποτελεσματων της δράσης της ,ωστόσο ξεκάθαρα φιλοκυβερνητική και αναφανδόν υπέρ της εργοδοσίας..
Ακούσαμε από την συνεξέλιξη να υποστηρίζει   για την  σσε η οποία ενώ εμπεριέχει άρθρα που η φιλοκυβερνητική  παράταξη έχει καταψηφίσει στο ΣΤΑ  να κατηγορεί τον πρόεδρο της ΠΟΣ και την ΠΟΣ (για άλλη μια φορά)  οτι δεν υπογράφει την σύμβαση και μάλιστα αυτό το κατηγορώ έγινε  παρουσία του αντιπροέδρου της ΠΟΣ και μέλους της συνεξέλιξης Καραδήμα Χ.ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ;
Επίσης  ακούσαμε το πρόεδρο της ΠΕΠΕ να λέει  οτι θα υπογράψει σσε σύμβαση μόνος του.ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Η ΕΡΓΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ δηλαδή...
Ακούσαμε την +συνεξέλιξη να κατηγορεί την ΠΟΣ για παράξενη  έκπληξη στο θέμα της πωλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Γιατί τώρα εκπλήσσονται  ενώ πριν δεν μίλαγαν..και αυτό το κατηγορώ παρουσία του αντιπροέδρου της ΠΟΣ
Εδώ  όμως θα σταθούμε για λίγο και θα θυμίσουμε οτι η συνεξελιξη και το Δικτυο σιδηροδρομικων στις περσινές εκλογές στην ΠΕΠΕ αλλά στις εκλογές και στα άλλα σωματεία, στις βουλευτικές εκλογές αλλά και στο δημοψήφισμα μας έλεγαν για την ελπίδα που έρχεται,για το τέλος των μνημονίων ,για τον ενιαίο και δημόσιο σιδηρόδρομο ,για το τέλος του ενιαίου μισθολογίου ,για το άνοιγμα της Πελοποννήσου αλλά και πολλά άλλα..ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ;
Σήμερα το παίζουν αντικυβερνητικοί ,δεν <<θυμούνται>> τίποτα από όσα έλεγαν . Εκοβαν βέβαια  πρωτοχρονιάτικες πίτες με την εργοδοσία   και συνεχίζουν να ανεβοκατεβαίνουν τις σκάλες του υπουργείου μεταφορων 10 φορές την ημέρα και να μπαινοβγαίνουν στα κομματικά γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ αναζητώντας σανίδα σωτηρίας για τους ίδιους και για το κόμμα τους.Προκλητική η στάση του ταμία της ΠΕΠΕ που στην συνέλευση του Κιάτου στα παραπάνω  απάντησε <<ότι  ναι τότε αυτά λέγαμε όχι όμως τώρα>>.ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ;
 Στα θέματα που παρουσιάστηκαν ως επιτυχία από την +συνεξελιξη  ήταν 
α)οι ταυτότητες του ΟΑΣΑ που κανόνισαν άλλοι με τον συνάδελφο Σκούλο
β)τα ρούχα για το προσωπικό!!
γ)το τέλος των δεκάωρων υπηρεσιών αφού  όμως εγκανίασαν την συνεχόμενη μηχανοδήγηση  νον στοπ (χωρίς διάλειμμα) και μερικά  νεά δεκάωρα που τα έκαναν 9.45 για να ρίξουν στάχτη στα μάτια.
ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΨΕΜΑΤΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ  ΕΠΊ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΙ ΕΙΠΑΝ;;;;;
.
.
.

 ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΜΕ

Ετσι απλά.Χωρίς μία συγγνώμη .Χωρίς ντροπή.Χωρίς αυτοκριτική.Χωρίς τσίπα.
Πέταξαν στα μούτρα των μηχανοδηγών ένα δεν μπορέσαμε και νομίζουν οτι καθάρισαν με τις υποσχέσεις τους.
Ίσως να τους δίνουν άφεση  τα μέλη της +συνεξέλιξης  όχι όμως η πλειοψηφία των μηχανοδηγών.
Προς την  πλειοψηφία των μηχανοδηγών  ανέφεραν  ως επιτυχία( αν και προσπαθησαν να το συνδέσουν με το ευθύνης εγκατέλειψαν τηνπροσπάθεια κακήν κακώς) την  υπό συζήτηση και  όχι τελειεωμένη αύξηση  της αποζημίωσης των χιλιομέτρων και  το υπό προυποθέσεις εφαπαξ ποσό για τα χιλιόμετρα αλλά ξέχασαν να πουν τις προυποθέσεις
Ενσωματωμένη πλήρως η +συνεξέλιξη στην λογική της παραγωγικότητας και της εντατικοποίησης (όπως άλλωστε και η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ και ΝΕΑ ΕΛΞΗ) θεωρεί ως ικανοποιητικό τον όρο που θέλει την πραγματοποίηση 3500 χιλιομέτρων ανα μηχανοδηγό στο τρένο και όχι σε ελιγμούς ή εφεδρείες και υπό την προυπόθεση να αποδεχθούμε τα νέα κυκλώματα που έχει εκπονήσει η διοίκηση...ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ;
Για το ενιαίο μισθολόγιο και τις μειώσεις που έφερε υποστηρίζουν οτι δεν υπήρχαν μειώσεις..!!!!!
ΤΟΣΟ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟΙ ΤΟΣΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΙ..
Δεν είδαν οτι οι διετίες έγιναν τριετίες; Δεν είδαν οτι νυχτερινά και υπερωρίες μειώθηκαν;Δεν είδαν οτι μετά από δεκαετίες μειώθηκε η Κυριακή;Δεν είδαν οτι μειωθηκαν οι βασικοί; Δεν είδαν οτι από την νεα ενταξη των πτυχιούχων ΤΕΙ ζητούνται επιστροφές χρημάτων από 300 εως 4500 ευρώ;
Σε δεύτερη μοίρα η ιδιωτικοποίση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την +συνεξέλιξη να μοιράζει χάπια καταστολής στους μηχανοδηγούς σε φουλ στροφες
Χάπι καταστολής 1...
θα μεταφερθούν οι μηχανοδηγοί σε ενα δημόσιο φορέα και θα μας νοικιάζουν οι ιδιωτικές εταιρείες...
Ομολογία κλεισίματος της ΤΡΑΙΝΟΣΕκαι εργασιακή εφεδρεία <<παρκάρισμα>> των μηχανοδηγών.
Χαπι καταστολής 2...
Τα ΥΓΟΣ εξασφαλίζουν τις θέσεις εργασίας μέχρι το 2019...Οτι θέλουν οι ιδιώτες δηλαδή να βρούν τα πατήματα τους για 2 χρόνια και να είμαστε σε καταστολή  και μετα απολύστε ελέυθερα.Δεν είπαν όμως οτι τα ΥΓΟΣ με αποφάσης της συμμορίας της ΕΕ θα τα παίρνουν και αλλες εταιρείες με αποτέλεσμα να μειώνεται το έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και επομένως οι θέσεις εργασίας.Αρα με δόλο ειπώθηκε  η μισή αλήθεια. Όπως πονηρά δεν ενέφεραν οτι ενω καταργείται με νομο ο κανονισμός εργασίας  στην ΕΕΣΤΤΥ απέφευγαν να πουν οτι καταργείται  και η εργασιακή σχέση κατι που θα επεκταθεί σε όλες τις εταιρείες ..Για την ΕΕΣΣΤΥ το ΤΑΙΠΕΔ ανέφερε για 250 άτομα που περισσεύουν στην λογική των αγοραστών που επιθυμούν φτηνό εργατικό προσωπικό...Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ποσοι ειναι υποψήφιοι για απόλυση
Χάπι καταστολής 3...
Aλλαξαν το προσοντολόγιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και θα προσλαμβάνει μόνο πτυχιούχους ΤΕΙ για μηχανοδηγούς.Κάτι που δεν δεσμεύει  τον νεό αγοραστή και δεν δεσμεύει και στις υπόλοιπες ιδιωτικές εταιρείες που ήδη δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.Επίσης δεν προβλέπεται και από τον νομο 3911 για την εκπαίδευση των μηχανοδηγών..
Για τις ιδιωτικές εταιρείες καμία κουβέντα .Περυσι η συνεξελιξη ενχορώ οταν θέσαμε το θεμα των ιδιωτικών εταιρειών μας χλεύασε και επεμεινε οτι δεν υπηρχε τετοιο ενδεχόμενο!!!
Σημερα έχουμε 2 ιδιωτικές εταιρείες με την μια να πραγματοποιεί συνεντεύξεις συνταξιούχων και εν ενεργεία μηχανοδηγών για πρόσληψη.Θα είχε ενδιαφέρον να μας πει η +συνεξέλιξη  αν γνωρίζει φυσικα,σε ποια παραταξη ανήκει ο εν ενεργεια μηχανοδηγός που εκανε την συνέντευξη στην CARGO RAIL  και τι ψήφισε στο απολογισμό;

 
Τέλος στα τοπικά προβλήματα ΑΘΗΝΑΣ ΠΑΤΡΑΣ ΚΙΑΤΟΥ οι προτασεις  της +συνεξελιξης ήταν μηδενικές ενώ ειδικά στην Πάτρα προβλέπεται γιγάντωση του προβλήματος με τα νεά κυκλώματα.Κυκλώματα που θέλουν διανυκτερεύσεις στην Αθήνα ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ και  προτάσεις για συνεχόμενα πενθημερα..Πραγμα που οδήγησε τα μέλης της +συνεξέλιξης να υπερψηφίσουν τον απολογισμό λόγω καλής συμπεριφοράς του σημερινού ΔΣ της ΠΕΠΕ και οχι λόγο της δράσης της..
Η αποψή μας έιναι 
οτι είμαστε αντιμέτωποι με τον εργοδοτικό κυβερνητικό συνδικαλισμό που επιδιώκει να θέσει σε καταστολή και να οδηγήσει σε διάσπαση το  μέτωπο  των εργαζομένων κατά των ιδιωτικοποιήσεων.
Είμαστε αντιμέτωποι με την ενσωματωση των επιταγών της ΕΕ σε συνδικαλιστικό επίπεδο που θέλει λίγα δικαιώματα για τους εργαζόμενους ,εντατικοποίηση και ελεγχόμενα σωματεία
Είμαστε αντιμέτωποι με τις σσε νέου τύπου που θέλουν την κατάργηση των κατακτήσεων των εργαζομένων και την αντικατασταση τους με ελαστικές μορφές εργασίας ,μικρή προστασία και μεγιστοποίηση των κερδών των αποκαλούμενων επενδυτών.
Είμαστε αντιμέτωποι με τους εντολοδόχους της κυβέρνησης που επιθυμούν να χρυσώσουν το χάπι  για τον εργαζόμενο στις εταιρείες που θέλουν να ξεπουλήσουν και να γίνει ομαλή μετάβαση στον ιδιώτη
Συνάδελφοι,
Παραμένουμε ως η μόνη δύναμη στον σιδηρόδρομο που αγωνίζεται σταθερά κατά των ιδιωτικοποιήσεων.
Που αγωνιζεται  για σσε που να  καλύπτει τις αναγκες των εργαζομένων.
Για σιδηρόδρομο  ενιαίο - λαική περιουσία  και όχι όργανο πλουτισμού των ιδιωτών και των μονοπωλίων..
Στην σελίδα του απολογισμού του σωματειου  προκαλέσαμε το ΔΣ να μας γράψει εστω ενα αποτέλεσμα  της δράσης του για να δούμε τι πρεπει να ψηφίσουμε ή να καταψηφίσουμε καθώς όλοι ειδαμε οτι οι αποφασεις του ΣΤΑ με ευθύνη και των παρατάξεων της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ  και ΝΕΑΣ ΕΛΞΗΣ  μπηκαν στο χρονοντούλαπο για να μην πούμε τίποτα χειρότερο.
 Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΑΓΡΑΦΗ..ΟΛΟΛΕΥΚΗ
Εμεις όμως μέσα από αυτό το βήμα επικοινωνιας με τους μηχανοδηγούς και  παρά την μηδενική σύμπλευση του ΔΣ της ΠΕΠΕ με τα θέλω και τις ανάγκες των μηχανοδηγών εχουμε να πούμε οτι :
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ 

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ