ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

blog για τον σιδηρόδρομο και την επικαιρότητα

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2019

H συντήρηση ενός συρμού υψηλής ταχύτητας


στις 12:08:00 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ
Blog για τον σιδηρόδρομο και όχι μόνο

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2024 (18)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (2)
    • ►  Απριλίου (3)
    • ►  Μαρτίου (11)
    • ►  Φεβρουαρίου (1)
  • ►  2023 (1)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
  • ►  2022 (53)
    • ►  Αυγούστου (4)
    • ►  Ιουλίου (6)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Απριλίου (3)
    • ►  Μαρτίου (1)
    • ►  Φεβρουαρίου (18)
    • ►  Ιανουαρίου (20)
  • ►  2021 (258)
    • ►  Δεκεμβρίου (39)
    • ►  Νοεμβρίου (37)
    • ►  Οκτωβρίου (23)
    • ►  Αυγούστου (6)
    • ►  Ιουλίου (7)
    • ►  Ιουνίου (28)
    • ►  Μαΐου (30)
    • ►  Απριλίου (13)
    • ►  Μαρτίου (21)
    • ►  Φεβρουαρίου (18)
    • ►  Ιανουαρίου (36)
  • ►  2020 (655)
    • ►  Δεκεμβρίου (33)
    • ►  Νοεμβρίου (66)
    • ►  Οκτωβρίου (47)
    • ►  Σεπτεμβρίου (29)
    • ►  Αυγούστου (31)
    • ►  Ιουλίου (54)
    • ►  Ιουνίου (66)
    • ►  Μαΐου (85)
    • ►  Απριλίου (46)
    • ►  Μαρτίου (77)
    • ►  Φεβρουαρίου (58)
    • ►  Ιανουαρίου (63)
  • ▼  2019 (775)
    • ►  Δεκεμβρίου (84)
    • ▼  Νοεμβρίου (89)
      • Διακοπή κυκλοφορίας στη γραμμή Κιάτου
      • Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έναντι 750 εκατ. ευρώ, για 15 χρόνι...
      • ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΣΣ ΛΑΡΙΣΑΙΚΟΣ
      • Ανακοίνωση ΔΑΚΕ ομοσπονδίας σιδηροδρομικών
      • «Για τους γραφικούς ντίλερ των συμφερόντων των επι...
      • Αποτελέσματα ψηφοφοριών γενικών συνελεύσεων ΛΑΡΙΣΑ...
      • Αποφάσεις γενικής συνέλευσης ΣΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
      • Σε «πακέτο» παραδοσιακών δρομολογίων το Κόρινθος -...
      • Ανακοίνωση ΠΟΣ με τις προτάσεις για σσε στην ΕΕΣΣΤ...
      • ΣΤΑ.ΣΥ: Ξεκινά η τελική φάση των δοκιμαστικών δρομ...
      • Στην διοίκηση του ΟΣΕ ο περιφερειάρχης Πελοποννήσο...
      • Καταγγελία ΔΑΣ ΟΑΣΑ για την κατάργηση άρθρων της Σ...
      • Σχετικά με τις εκπαιδεύσεις των νέων μηχανοδηγών ...
      • Συνάδελφος από την ΕΕΣΣΤΥ μας έστειλε το παρακάτω ...
      • ΔΗΜΟΣ ΑΜΦΚΛΕΙΑΣ -ΕΛΑΤΕΙΑΣ :Κινητοποίηση την 1η Δεκ...
      • Ανακοίνωση συνταξιούχων πρώην ΔΕΚΟ και τραπεζών
      • Άρθρο του Κων/νου Μπρούσαλη επικεφαλή της Κίνησης...
      • Πρόσκληση ένωσης ηλεκτρολόγων ηλεκτρονικών ΟΣΕ σε...
      • Ανακοίνωση συνδέσμου συνταξ/χων σιδ/μικών «Η ΕΝΟΤ...
      • Συνάντηση του Σωματείου Συνταξιούχων Σιδηροδρομικώ...
      • Απάτη και πρόκληση
      • Μετρό: Στάσεις εργασίας Πέμπτη και Παρασκευή- Ποιε...
      • Αναβάθμιση του δικτύου σύνδεσης μεταξύ ΟΛΘ και ΟΣΕ.
      • ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ. ΤΟ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟ ΤΡΑΙΝΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗ...
      • Πρότυπη δίκη αναδρομικών και 13ης - 14ης σύνταξης ...
      • Διεκόπη η σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Σερρών - Δρ...
      • Σε αγωνιστικό κλίμα η εκδήλωση τιμής για την 77η ε...
      • IC90: Μια εικόνα χίλιες λέξεις
      • Αλλαγή δεδομένων: Σε άλλο σημείο του ΟΛΘ εξετάζετα...
      • Συνέντευξη Τύπου Δημάρχου Κ.Πελετίδη για τη συνάντ...
      • Στάσεις εργασίας στο μετρό την Πέμπτη 28 και την Π...
      • ΟΣΕ: Τι δείχνουν οι πρώτοι έλεγχοι στους φακέλους...
      • Ευτυχώς που ισχύουν οι όροι της δικής μας σσε και ...
      • Δελτίο τύπου ΣΠΑΠ για γενικές συνελεύσεις
      • Δελτίο τύπου ΛΑΡΙΣΑΙΚΟΥ για γενικές συνελεύσεις
      • Ζητούν ενεργοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής στη...
      • Με τρένο τα τεύτλα της Ορεστιάδος στο εργοστάσιο τ...
      • Αποφαση για τη Siemens μετά από 14 χρόνια - Ποιοί ...
      • Κοινή ανακοίνωση σωματείων Λαρισαικού και ΣΠΑΠ
      • Στις 3 Δεκεμβρίου οι γενικές συνελεύσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕ ...
      • Η «γενιά των 300 ευρώ» θα… ιδρώσει για συντάξεις –...
      • Η νέα αντιλαϊκή επίθεση στην κοινωνική ασφάλιση κα...
      • Μετατέθηκε για τις αρχές του 2020 η εφαρμογή του ν...
      • Η Καϊλή ( ΚΙΝ.ΑΛ) ρωτά την Κομισιόν για την πώλησ...
      • Κίνητρα..... και λύσεις!!!
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ Για ...
      • Ωραία κοιμωμένη αριστερά – Οι Συριζαίοι ξύπνησαν α...
      • 10+1 τραγούδια που συνδέθηκαν με την αντιδικτατορι...
      • Δελτίο τύπου ΣΠΑΠ για το Πολυτεχνείο
      • «Αν ο Καραμανλής δεν μας κλείσει ραντεβού μέχρι αύ...
      • Ανακοίνωση ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ «...
      • Ανακοίνωση ΠΑΜΕ για την 46η επέτειο του ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
      • ΣΤΑΣΥ: Έδωσε με πέντε διαφορετικές αναθέσεις στο ί...
      • Προκλητικές δηλώσεις Βορίδη για επιβολή του νόμου ...
      • Tι να περιμένεις από Συριζαίο εκτός από θράσος.......
      • Ως ΣΔΙΤ και με χρήση του ΕΣΠΑ 2021-27 τα έργα συντ...
      • «Επίθεση» της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ για τις επιχορηγ...
      • Πρόσκληση στην παράσταση - Είμαστε από χώρα μαγική!
      • «Αγριεύουν» οι Ρουμάνοι στον σιδηρόδρομο. Κυκλωτικ...
      • H συντήρηση ενός συρμού υψηλής ταχύτητας
      • Σαν σαλιγκάρια μετά τη βροχή – Τα στελέχη του ΣΥΡΙ...
      • Τροποποιήσεις δρομολογίων στο Αθήνα-Χαλκίδα-Αθήνα
      • Aνακοίνωση Σ.Σ.Β.Ε
      • Κινέζοι και Ρουμάνοι μπαίνουν στο σιδηροδρομικό δί...
      • Αφιερωμένο...Oχι δεν είναι «ρεφορμιστές»...ΠΟΥΛΗΜΕ...
      • Διαμαρτυρίες επιβατών για τις συνθήκες στον σταθμ...
      • Απετράπη σύγκρουση οπαδών Ολυμπιακού-ΠΑΟΚ στον Προ...
      • Ανακοίνωση του ΛΑΡΙΣΑΙΚΟΥ για τα σωματεία της ΤΡ...
      • Η επιστολή της ΠΕΠΕ προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την οποία...
      • Συνάντηση υφυπουργού Εργασίας με τον Πανελλήνιο Σ...
      • Εκπαίδευση προσωπικού προαστιακού Πάτρας.
      • «Νάρκη» για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ άφησε η απερχόμενη διοίκη...
      • Η Eurocert ολοκλήρωσε την πιστοποίηση δύο σιδηροδρ...
      • Αποχαιρετιστήρια επιστολή του συναδέλφου της κίνησ...
      • Ανακοίνωση ΛΑΡΙΣΑΙΚΟΥ
      • Πανηγυρίζουν οι εργοδοτικοί που βγήκαν παράνομες ...
      • Ανακοίνωση ΔΕΣΚ-Σ
      • Σέρρες: Υποβάθμιση των υπηρεσιών του ΟΣΕ- Από ποιο...
      • Φέρνουν νόμο ενάντια σε διαδηλώσεις και πορείες
      • Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι του νέου Ασφαλιστικού.
      • Τρίκαλα: Αυτοσχέδιες σιδηροδρομικές διαβάσεις - κί...
      • Επιστολή της Π.Ο.Σ για συνάντηση με τη νέα διοίκησ...
      • Ταξίδευε με τρένο για Καρδίτσα με ναρκωτικά στις α...
      • Εξώδικη απάντηση της ΠΟΣ στο εξώδικο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
      • Εξώδικη απάντηση της ΠΟΣ στο εξώδικο της ΕΕΣΣΤΥ
      • Νέα πρόταση για τη διέλευση του τρένου στην Πάτρα ...
      • Δεν μας προκαλεί καμία έκπληξη ο ρόλος τους
      • Κατάργηση της μονιμότητας των εργαζομένων στη ΔΕΗ ...
      • ΟΣΕ: ξεκινούν οι καταθέσεις αιτήσεων για προσλήψει...
    • ►  Οκτωβρίου (60)
    • ►  Σεπτεμβρίου (57)
    • ►  Αυγούστου (29)
    • ►  Ιουλίου (66)
    • ►  Ιουνίου (43)
    • ►  Μαΐου (54)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (75)
    • ►  Φεβρουαρίου (66)
    • ►  Ιανουαρίου (74)
  • ►  2018 (877)
    • ►  Δεκεμβρίου (74)
    • ►  Νοεμβρίου (119)
    • ►  Οκτωβρίου (92)
    • ►  Σεπτεμβρίου (63)
    • ►  Αυγούστου (49)
    • ►  Ιουλίου (71)
    • ►  Ιουνίου (35)
    • ►  Μαΐου (99)
    • ►  Απριλίου (75)
    • ►  Μαρτίου (74)
    • ►  Φεβρουαρίου (59)
    • ►  Ιανουαρίου (67)
  • ►  2017 (939)
    • ►  Δεκεμβρίου (76)
    • ►  Νοεμβρίου (89)
    • ►  Οκτωβρίου (114)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (72)
    • ►  Ιουλίου (80)
    • ►  Ιουνίου (67)
    • ►  Μαΐου (81)
    • ►  Απριλίου (45)
    • ►  Μαρτίου (90)
    • ►  Φεβρουαρίου (52)
    • ►  Ιανουαρίου (80)
  • ►  2016 (1128)
    • ►  Δεκεμβρίου (86)
    • ►  Νοεμβρίου (85)
    • ►  Οκτωβρίου (66)
    • ►  Σεπτεμβρίου (82)
    • ►  Αυγούστου (57)
    • ►  Ιουλίου (97)
    • ►  Ιουνίου (117)
    • ►  Μαΐου (135)
    • ►  Απριλίου (106)
    • ►  Μαρτίου (70)
    • ►  Φεβρουαρίου (103)
    • ►  Ιανουαρίου (124)
  • ►  2015 (1802)
    • ►  Δεκεμβρίου (121)
    • ►  Νοεμβρίου (129)
    • ►  Οκτωβρίου (136)
    • ►  Σεπτεμβρίου (139)
    • ►  Αυγούστου (149)
    • ►  Ιουλίου (112)
    • ►  Ιουνίου (179)
    • ►  Μαΐου (162)
    • ►  Απριλίου (163)
    • ►  Μαρτίου (205)
    • ►  Φεβρουαρίου (188)
    • ►  Ιανουαρίου (119)
  • ►  2014 (354)
    • ►  Δεκεμβρίου (212)
    • ►  Νοεμβρίου (142)

Διαβάζουμε και αυτα

  • ΠΑΜΕ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Ετικέτες

  • ιστορια του σιδηροδρόμου
  • ΙΣΤΟΡΙΚΑ

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

Φόρτωση...
Θέμα Φανταστικό Α.Ε.. Από το Blogger.