Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019

Ευτυχώς που ισχύουν οι όροι της δικής μας σσε και δεν την πατήσαμε σαν την ΣΤΑΣΥ και τις άλλες ΔΕΚΟ των συγκοινωνιών



ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΣΩΣΙΜΟ
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΗΣΗΣ 
ΟΡΟΣ ΣΣΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΗΣΗΣ

Για τα όσα αφορούν τις ωρες μηχανοδήγησης ..
Υπάρχουν υπηρεσίες όπως οι
1.54 -1.62 που είναι συνεχόμενη μηχανοδηγηση χωρίς κανενα διαλειμμα.
1.6 δινει 20λεπτο διαλειμμα και αν προλάβεις
1.2 600 και 1.12 601 κανενα διαλειμμα και υπερβαση των 5,30 ωρων 
Εμπορικες αμαξοστοιχίες 80500 και 80502 παραβιαζονται τόσο  οι ωρες μηχανοδηγησης όσο και του  διαλειμματος.Και ενω ξεκάθαρα στις εμπορικές αμαξοστοιχίες παραβιάζονται οι ωρες μηχανοδηγησης ο γραφικός αποτυχημενος επιλέγει να αναφερεται στο ωραριο εργασίας!!Να ενημερώσουμε  λοιπόν τον αποτυχημένο οτι το  ωράριο εργασίας δεν εχει σχέση με τις ώρες μηχανοδηγησης...



Ο μηνιαίος προγραμματισμός  εργασίας στο μηχανοστάσιο Θεσ/κης πήγε μετά από έναν χρόνο από την έναρξη ισχύος της σσε!!

Εκεί που παραβιάζονται οι ώρες εργασίας είναι στις  υπηρεσίες 
1.16 Νυχτερινή χαλκίδα καθώς είναι προγραμματισμένο 10ωρο!!
1.47 3522 και 3523 τοπικό Λιανοκλαδίου προγραμματισμένο 10ωρο!!
Στις δε υπηρεσίες εμπορικών αμαξοστοιχιών οι ωρες εργασίας ξεπερνούν κατά πολυ το 10 ωρο και φτάνουν σε δυσθεώρητα ύψη...Ο γραφικός αποτυχημένος προκλητικά ζητά από τους μηχανοδηγούς να «κόβουν»  το  τρένο στο 10ωρο ενώ εκ του ασφαλούς  ξέρει ότι ήδη στις 8 ή στις 9 ώρες η εμπορική αμαξοστοιχία είναι σε κίνηση  και μακρυά από μηχανοστάσιο ( στην συγκεκριμένη περίπτωση το μηχανοστάσιο του Λιανοκλαδίου)  καθώς μόνο εκεί  σου δίνει το δικαίωμα ο κανονισμός να «κόψεις» το τρένο..


* * * * * *
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ ΠΑΝΤΟΥ;
 Ενω υπάρχει όρος στη σσε για την εκπαίδευση όλων των μηχανοδηγών σε ΟΛΟ το τροχαίο υλικό και υποδομές ο γραφικός αποτυχημένος αποδέχεται συμφωνίες για ειδικό καθεστώς εργασίας και περιορισμένη πιστοποίηση σε τροχαίο υλικό συγκεκριμένων ατόμων.


*********


ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ
 Εδώ έχουμε κατά κόρον  το ΔΙΑΘΕΣΗ ΔΙΚΑΜ  !!! αντί για την ανατροπή του απαραδεκτου αντισυνδικαλιστικού νομου 4472..





********


1) Οι υπηρεσίες 1.48 και 1.1 (εμπορικές αμαξοστοιχίες) εχουν λήξη υπηρεσίας στις 5:00 και 04:30 αντίστοιχα .Το πρώτο εμπορικό στο 99% των περιπτώσεων είναι στις 04.20 στο Θριάσιο αλλά το υπηρεσιακό βαν αρνείται να παραλάβει το προσωπικό με την δικαιολογία ότι δεν προλαβαίνει!!Μία φορά στις 10 οι μηχανοδηγοί επιστρέφουν με τις μηχανές του εμπορικού στο ΜΑΙ αλλιώς με τον προαστιακό μετά από 3 ώρες σχεδόν από την άφιξη τους στο Θριάσιο!!Τεράστιο το πρόβλημα και με άλλους συναδέλφους που πρέπει να χρησιμοποιήσουν το βαν καθώς είναι αναγκασμενοι να  ερχονται για δουλειά πολύ νωρίτερα ή να είναι στην αναμονή για να πάνε στο σπίτι τους.



2) Στο Μ.Θ ακόμα περιμένουν βανάκι...




Σε όλα τα παραπάνω ο γραφικός αποτυχημένος και η παρεούλα του περιορίστηκαν  είτε σε προκλητική σιωπή είτε σε χαρτοπόλεμο με επιστολές για τα μάτια του κόσμου..
Αυτή είναι η.. άλλη κανονικότητα ..Η κανονικότητα των εργοδοτικών που θέλει να πείσει ότι όλα βαινουν καλώς και ...κρατάνε άμυνα γερά...

Στην πραγματικότητα το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η καρέκλα που  στρογγυλοκάθονται πάνω της ή ακόμα περισσότερο η καρέκλα που έχασαν  εξαιτίας της γκαφατζίδικης τακτικής τους.
Το γελοίο του πράγματος είναι ότι ενώ οι ίδιοι δεν μπορούν να τηρήσουν την υπογραφή τους λόγω της υπέρμετρης δουλικότητας τους δείχνουν με το δάχτυλο ...άλλους!!
Πως το λέει ο λαός; Εγώ γελώ με 12 και 13 με μένα!!!