Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018

Aνακοίνωση από την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΑΘΜΑΡΧΩΝ

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΑΘΜΑΡΧΩΝ
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΣΟΣΕ

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018
                                           
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

     Στην συνεδρίαση της ΠΕΣΟΣΕ που πραγματοποιήθηκε τον  Οκτώβρη, συζητήθηκαν τα παρακάτω.
     Το προεδρείο μας ενημέρωσε για  συνάντηση με την Διοίκηση του ΟΣΕ, η οποία   τους υποσχέθηκε την αύξηση του επιδόματος ελιγμών.
Η ίδια Διοίκηση, συμμετέχοντας στην προσπάθεια απαξίωσης που έχει στηθεί κατά της Π.Ο.Σ., στην συνάντηση με την Ομοσπονδία,  είχε διαμηνύσει  πως η υπογραφή της σύμβασης «απαιτεί την διακοπή του επιδόματος».
Ενδιάμεσα είχε παρέμβει η παράταξη του ΔΙΚΤΥΟΥ η οποία αναλαμβάνοντας 
«δημοκρατικά δια αντιπροσωπείας», παρακάμπτοντας την διοίκηση της ΠΟΣ, αλλά και το διοικητικό συμβούλιο της ΠΕΣΟΣΕ, αφού όπως αναφέρει η παράταξη σε ανακοίνωσή  της, είναι σε συμφωνία με την ΠΕΣΟΣΕ για το επίδομα ελιγμών, υπερβαίνοντας κάθε δημοκρατική διαδικασία, με την ανοχή της Διοίκησης του ΟΣΕ και ενώ το ΔΣ της ΠΕΣΟΣΕ δεν γνώριζε τίποτα.
Μπέρδεψαν τους ρόλους;  
Όχι, θέλουν όλους τους ρόλους!
Εμείς ρωτάμε: 
Έχει αναλάβει η παράταξη του ΔΙΚΤΥΟΥ να διαπραγματεύεται θέματα της ΠΕΣΟΣΕ; 
Έχετε εκχωρήσει αρμοδιότητες  σε συνδικαλιστικά στελέχη του σωματείου μηχανοδηγών;
Πάνω σε τι ακριβώς  συνεργάζεστε με στελέχη της  ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ιδιωτικών Iταλικών συμφερόντων της  Ferrovie Dello Stato Italiane;   
             Ο συνδυασμός μας, «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΑΘΜΑΡΧΩΝ», κατέθεσε στο ΔΣ υπηρεσιακό  έγγραφο σύμφωνα με το οποίο οι Σταθμάρχες εντέλλονται από άλλη Διεύθυνση για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθούν σε ότι αφορά τα προβλήματα στις αλλαγές τροχιάς σε ΣΣ του προαστιακού.
Αν και γνώριζαν την ύπαρξη του εγγράφου  από καιρό, δεν είχαν προβεί σε καμία ενέργεια αλλά  δεσμεύτηκαν για να διαμαρτυρηθούν στην διοίκηση.
Εμείς ρωτάμε: 
Αλλάξαμε Διεύθυνση και ειδικότητα; 
Είδατε μέχρι σήμερα αντίδραση;      
       Τέθηκε επίσης από το προεδρείο θέμα κυκλοφοριακής φύσεως που εμπλέκεται το προσωπικό του σταθμού Αθηνών και το οποίο προεδρείο, εμμέσως πλην σαφώς, έριξε ευθύνες στο προσωπικό που  ακολουθούσε την προβλεπόμενη  διαδικασία όπως αναφερόταν στο Πρόγραμμα Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών, ενώ έδωσαν στήριξη  στον συνάδελφο που ”ακολουθούσε  διαφορετική τακτική”  στην διαχείριση της κυκλοφορίας.
 Μάλιστα δε, ήταν τόσο μεγάλες οι πιέσεις, κάτι που δείχνει το ενδιαφέρον τους  για το συμφέρον της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όχι της Κυκλοφορίας και του ΟΣΕ, που επιστρατεύτηκε μέλος της Επιθεώρησης και στέλεχος της Διοίκησης, ο οποίος και πρότεινε ο συνάδελφος  και  Κεντρικός, να εργάζεται μόνιμα σε σταθερή πρωινή βάρδια ώστε να εξυπηρετείται καλύτερα  ”η κατά την άποψη τους”  κυκλοφορία!
Εμείς ρωτάμε: Το σωματείο στηρίζει το προσωπικό που ακολουθεί τις κανονιστικές διατάξεις στην κυκλοφορία;
Ποια η θέση του για τα φαινόμενα παρατυπιών και γιατί δεν τα έχει καταγγείλει;     
            Μετά την πρόσφατη επίθεση αγνώστων εναντίον του συναδέλφου και πρόεδρου της Π.Ο.Σ. στον ΣΣ Αχαρνών, συμβάν το οποίο είχε επαναληφθεί και το είχαμε αναδείξει, η ΔΚ τότε με εισήγηση της ΠΕΣΟΣΕ και παρά την διαφωνία μας, είχε μεταφέρει την δραστηριότητα του σταθμού στην Δεκέλεια.
Σήμερα, επαναλαμβάνοντας το λάθος, η δραστηριότητα μεταφέρθηκε ξανά στην Δεκέλεια εκθέτοντας με την στήριξη του προεδρείου, ολόκληρο  τον Οργανισμό.
Είχαμε καταθέσει τότε την θέση μας, πως δηλαδή η εγκατάλειψη οποιουδήποτε σταθμού ως πεδίο συγκρούσεων των παραβατών και Αστυνομίας συνιστά μεγάλη ανευθυνότητα για τους επιβάτες.
 Αναρωτήθηκε κανείς με ποιον τρόπο προστατεύονται οι επιβάτες και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι στο ευθύνης του ΟΣΕ σταθμό;
Εμείς ρωτάμε: 
Υπάρχουν Αποκλεισμένες Ζώνες Εργασίας στον σιδηρόδρομο; 
Υπάρχει  σιδηροδρομικό άβατο στην ελληνική επικράτεια;
Ο ΟΣΕ  και το Υπουργείο τι κάνουν; περιστασιακές  προεκλογικές συλλήψεις και εγκαίνια σε διαβάσεις;       
               Σε ότι αφορά τις δικαστικές διεκδικήσεις από το σωματείο, για να φανταστείτε το μέγεθος της αδιαφορίας τους  για εναντίωση στους αγαπημένους τους εργοδότες και υπουργούς, έχουμε τέσσερα  χρόνια με συνεχείς πιέσεις για να διεκδικήσουμε δικαστικά υποθέσεις, όπως η  διπλή παρακράτηση του 25%, η περικοπή του επικίνδυνου και ανθυγιεινού επιδόματος και  απλά  ενημέρωσαν ότι έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες  ενώ  για άλλες υποθέσεις είναι υπό διερεύνηση.
 Για  το 30% της έκτης μέρας, χρειάστηκε η πρωτοβουλία  μέλους  του συνδυασμού μας, ο οποίος και ανέλαβε να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες.
Ούτε βέβαια κινητοποιήθηκαν για την διεκδίκηση των επιδομάτων Χριστουγέννων, Πάσχα και Αδείας, ίσως για να μην στεναχωρήσουν τον αγαπημένο τους εργοδότη και υπουργό, που όπως φαίνεται και σε αποτυπωμένες εικόνες που οι ίδιοι αναρτούν επιδεικνύοντας την δύναμή τους, είναι όλοι τους χαμογελαστοί και ευτυχισμένοι.   
           O συνδυασμός μας, με αφορμή την μετακίνηση προσωπικού που τοποθετήθηκε ως Κεντρικός Χειριστής (ΚΧ) σε Τηλεδιοίκηση, ενώ τα τελευταία 20 χρόνια δεν εργάστηκε κατά κύριο λόγο στην κυκλοφορία αμαξοστοιχιών, για την προστασία του ίδιου του προσωπικού καθώς τέτοιες κινήσεις εκθέτουν τους συναδέλφους σε κίνδυνο,  κατέθεσε ξανά την πάγια πρότασή μας, πως «οι συνάδελφοι Σταθμάρχες ως προσωπικό υψηλής ευθύνης που εργάζονται στην κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών, θα πρέπει να έχουν αποκτήσει την απαραίτητη εμπειρία και γνώση ακολουθώντας την πορεία Σταθμού-Τοπικού Χειρισμού –Τηλεδιοίκησης-ΡΚΑ».  
Εκτός και αν το προεδρείο έχει σχέδιο να τηρείται η ανάποδη σειρά.
Για να μην απαξιωθεί ο Κλάδος,  όταν το προσωπικό απέχει από τα κύρια καθήκοντά του για μεγάλο χρονικό διάστημα, ίσως θα πρέπει να εξεταστεί ο χρόνος και η διαδικασία μετεκπαίδευσης.
Είναι αυτονόητο δε, πως η όποια μεταβολή στο προσωπικό θα πρέπει να είναι έγγραφη και βασισμένη πάνω στις εγκυκλίους εκπαίδευσης που ισχύουν για όλους τους Σταθμάρχες.
 Όταν ενημερώσαμε το προεδρείο πως δεν έχει εκδοθεί εγκύκλιος εκπαίδευσης, (για την προστασία των ίδιων των  συναδέλφων εκπαιδευόμενου αλλά και εκπαιδευτών) αντιμετώπισαν το θέμα ως μη σοβαρό, συμφωνώντας με τους όρους της  μετακίνησης.
 Κάθε Σταθμάρχης και σιδηροδρομικός γενικότερα, γνωρίζει πως για να ανταπεξέλθει κανείς στα αυξημένα καθήκοντα και αρμοδιότητες που αναφέρει η ΔΕΤ 11 του ΚΧ, θα πρέπει να έχει την απαραίτητη εμπειρία στην κυκλοφορία, όπως άλλωστε αναφέρει το Οργανόγραμμα.
Η εμπειρία, το όπλο του Κλάδου , παραδόθηκε  από το προεδρείο της ΠΕΣΟΣΕ και τα μέλη της ΔΑΣΣ, στα χέρια της Διοίκησης.
Εμείς προειδοποιήσαμε  και προειδοποιούμε για την επικινδυνότητά του!
Η στάση τους δείχνει ότι ο συνδυασμός της ΔΑΣΣ, αποδέχεται την κατάργηση του Βαθμολογίου, της Αρχαιότητας και της εμπειρίας που αναφέρεται  και στον Κανονισμό Προσωπικού.
Αλλά πως θα δικαιολογήσουν την επιλογή Εκπαιδευτών με αποκλεισμούς και κριτήρια που απουσιάζει η εμπειρία;
Και ας μας πουν οι τριών ετών  Σταθμάρχες-Εκπαιδευτές (!) αν μπορεί κάποιος μετά από 20 χρόνια αποχής να αναλάβει καθήκοντα στην κυκλοφορία και μάλιστα  ως ΚΧ!
Αυτοί που τώρα  συμφωνούν με όλα όσα αναθεμάτιζαν προεκλογικά!
 Όπως αναθεμάτιζαν και κατηγορούσαν  για  οικογενειοκρατία συγκεκριμένα στελέχη στην Λάρισα, ενώ τώρα βρίσκονται στο ίδιο τραπέζι κάνοντας σχέδια εξουσίας, υβρίζοντας  όλοι μαζί το ‘’παλιό’’, που  οι ίδιοι για χρόνια  το υπηρέτησαν ως θλιβεροί εργατοπατέρες  από τα συνδικαλιστικά έδρανα. 
Προφανώς ήταν δίκαιο και έγινε πράξη. 
Εμείς ρωτάμε: 
Αυτού του είδους την αξιοκρατία  ονειρευόσασταν για να προστατεύσετε τους εργαζόμενους και Κλάδο συνάδελφοι;    
              Η ΔΑΣΣ με την τελευταία της ανακοίνωση πάνω στο ψεύτικο και υποκριτικό  ενδιαφέρον για τους συναδέλφους Σταθμάρχες και τον Κλάδο, αποκάλυψε  το όραμα και τα σχέδιά τους  που πάνε παρέα με το σωματείο των μηχανοδηγών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  FS.
 Δεν εκπλαγήκαμε, όταν με την  υποκριτική προσπάθειά τους να προστατέψουν συνάδελφο,  εκτοξεύουν εναντίων συναδέλφου που εκ των πραγμάτων δεν είναι μαζί τους, μειωτικούς χαρακτηρισμούς για μειοψηφίες αποκαλώντας έναν εργαζόμενο, εκλεγμένο στο Διοικητικό Συμβούλιο Δ.Σ άλλου σωματείου «γραφικό εκπρόσωπο της 1 ψήφου ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ.. » 
Έτσι, η χυδαιότητα του πεζοδρομίου και των προσωπικών επιθέσεων έχει γίνει  η κανονικότητα που ονειρεύονταν.
Δεν έκαναν βέβαια το ίδιο όταν στο διαδίκτυο περί του σιδηροδρόμου, κυκλοφορούν καταγγελίες για  την "χρησιμότητα στην κυκλοφορία των σταθμών Ρούφ και Αγίων Αναργύρων". Μήπως επειδή εξυπηρετεί την ΤΡΑΙΝΟΣΕ FS;
Περιμένουμε σε κάθε μελλοντική κατ’ αυτούς λεκτική επίθεση εις βάρος των Σταθμαρχών και του Κλάδου γενικότερα, να πράξουν τα ανάλογα απ΄ όπου και αν προέρχεται, χωρίς εμπάθειες και διακρίσεις φρονημάτων.
             Ο Κλάδος των Σταθμαρχών συνάδελφοι, απαξιώνεται σε σημείο που τείνουμε να γίνουμε, όχι εγγυητές όπως αναφέρουν  στην ανακοίνωση του συνδυασμού τους, αλλά υπηρέτες…!
Ξεχνώντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ, παράταξη στην οποία ανήκουν, ξεπούλησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ΕΕΣΣΤΥ, τώρα έρχονται μέσω μια παραταξιακής "διασχισμένης  ανακοίνωσης" και γράφουν: «το σωματείο μας αποτελεί τον εγγυητή της διατήρησης του δημόσιου χαρακτήρα του ΟΣΕ»!
Οι άλλοτε επαναστάτες για τα όσα τότε περικόπτονταν, σήμερα για να μην θιχτεί η εργοδοσία και τα υπουργεία τους, αρνούνται  και κωλυσιεργούν στο να διεκδικήσουν τις περικοπές, κατά πώς ακριβώς η πράττει η αγαπημένη τους κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία στις αγωγές των εργαζομένων στέλνει συμβούλους και υποστηρίζουν ότι καλώς έγιναν οι περικοπές διότι ήτο για το καλό της χώρας!
 Η μηδενική αντίδραση  του  προεδρείου της ΠΕΣΟΣΕ και της ΔΑΣΣ, εδράζεται στην  λειτουργία τους ως υπομόχλια των μηχανισμών που οδηγούν τις συνδικαλιστικές δυνάμεις στην εργοδοτική υποταγή.
 Όχι μόνο δεν συγκρούονται, αλλά διασπούν και κατευθύνουν τους εργαζόμενους στον δρόμο της δουλείας, βρίσκοντας  εχθρούς παντού εκτός από την Διοίκηση, τα Υπουργεία τους και την Κυβέρνηση!
Εχθροί τους δεν είναι η εξουσία που μαζί υπηρετούν την θητεία τους, είναι οι εργαζόμενοι  που δεν σιωπούν και οι  συνδικαλιστές των άλλων παρατάξεων.
Ο απροκάλυπτος  τρόπο που παρέχουν  προστασία στον εργοδότη είναι τραγικός.
Αν τολμήσει κάποιος και πάει κόντρα στην εργοδοσία, όποιος και αν είναι, είτε μεμονωμένος συνάδελφος, είτε σωματείο, είτε η ιστορική Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, (!) τότε  επιτίθενται συγχρονισμένα  όλες οι συν αυτώ εργοδοτικές συνδικαλιστικές δυνάμεις και υβριστές της.   

          Ασθμαίνοντας καθημερινά, δίνουν χέρι βοηθείας στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ,  η οποία χρησιμοποιώντας προπέτασμα καπνού  για  διεκδικήσεις με ήπιες απαιτήσεις και χαμηλές  προσδοκίες, (ενώ το μνημόνια τελείωσαν…)  εξασφαλίζει πλεονάσματα με κάθε κοινωνικό κόστος για να εξυπηρετηθεί  η  χρεομηχανή  για  τις αιώνιες  δεσμεύσεις  που πέτυχε με την υπερήφανη διαπραγμάτευση.
Νομίζοντας πως απευθύνονται σε ανόητους, καθημερινά πατρονάροντας και μπετονάροντας το κοινό τους, δικαιολογούν τα κακώς κείμενα στον σιδηρόδρομο, απαξιώνοντας κάθε σιδηροδρομική έννοια.    
      Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, εσείς που επιλέξατε το νέο (ενώ είναι  το παλιό που διψούσε με κάθε τρόπο να αναρριχηθεί στην εξουσία)  για να έρθει η αξιοκρατία, η εξάλειψη των αδικιών, η ενίσχυση των δικαιωμάτων μας, η αγωνιστική διάθεση, η συμμετοχή των Σταθμαρχών στις κρίσιμες αποφάσεις για τον κλάδο, η επιμόρφωση για όλο το προσωπικό και η δίκαιη μεταχείριση του προσωπικού χωρίς διακρίσεις, είστε εσείς που πρέπει να εναντιωθείτε.   
Μην τους φοβάστε! Είμαστε δίπλα σας. 

Υ.Γ. Αληθεύει ότι ξεστομίστηκε από στόμα σιδηροδρομικού πως θα πρέπει να κάνουμε  ”κυκλοφοριακές εκπτώσεις”  για την αποφυγή καθυστερήσεων που επιφέρουν πρόστιμα;

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ  ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ  ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ  ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΑΘΜΑΡΧΩΝ