Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

Tοποθέτηση ΑΣΚΕ στην συνεδρίαση τοπικής γραμματείας ΜΑΙ


Μετά από μήνες συνεχών  ενοχλήσεων   και πιέσεων  της ΑΣΚΕ   προς την ηγεσία της ΠΕΠΕ για να συνεδριάσει η τοπική γραμματεία του ΜΑΙ η ηγεσία της ΠΕΠΕ  αναγκάστηκε και έκανε την συνεδρίαση..
Τα τοπικά προβλήματα πολλά όπως πολλές  και οι απόψεις των συναδέλφων που ακούστηκαν κατά την διάρκεια της συνεδρίασης..
Η προσέλευση των μη εκλεγμένων  μηχανοδηγών πάρα πολύ μικρή  πράγμα που θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπ'όψιν της η  ηγεσία της ΠΕΠΕ για το άμεσο μέλλον αλλά και την αποδοχή της πολιτικής της στο σύνολο των μηχανοδηγών.

  1. η συγκρότηση των ιατρικών φακέλων των μηχανοδηγών απο τον ιατρό εργασίας είναι απογοητευτική με ευθύνη του ίδιου  και της εργοδοσίας.Οι φάκελοι θα μπορούν να δώσουν στοιχεία για την κατάσταση της υγείας των μηχανοδηγών από την καταπόνηση στην εργασία λόγω ακατάστατου ωραρίου,συνθηκών εργασίας κλπ.Αυτα τα στοιχεία είναι απαραίτητα για την κατάρτιση διεκδικητικού πλαισίου για τις επαγγελματικές ασθένειες καθώς αυτές απουσιάζουν πλήρως  στην Ελλάδα.Οι μηχανοδηγοί καταπονούνται σε πολύ μεγάλο βαθμό και αντιμετωπίζουν συγκεκριμένα προβληματα υγείας με μεγάλη συχνότητα .
  2. μεγάλα τα κενά στην υγιεινή και την ασφάλεια  στον χώρο του ΜΑΙ..Κακός φωτισμός το βράδυ προβλήματα εγκαταστάσεων ,παγίδες παντού που μπορείς να γλιστρήσεις ΄και να τραυματιστείς ειδικά το βράδυ.Πλήρης απουσία ενδιαιτήσεων και παροχή μέσων ασφαλείας  των εργαζομένων καθώς κυκλοφορούν σε χώρο μηχανοστασίου.Τεράστιο πρόβλημα η κατάσταση των αποχωρητηρίων στο ΜΑΙ που μπορούμε να πούμε με έμφαση οτι είναι απαράδεκτα έως ..εστία μόλυνσης.
  3. σημαντικά προβλήματα στην διαχείριση προσωπικου στο Αεροδρόμιο με την τηλεδιοίκηση να εχει αναλάβει τον ρόλο της διαχείρισης των μηχανοδηγών λόγω έλλειψης προισταμένου ή λόγω μη επικοινωνίας με το ΜΑΙ.Πρόβλημα και στις εγκαταστάσεις της μόρτας αεροδρομίου με την μη ύπαρξη ραμπας επιβιβασης αποβιβασης να αποτελεί κίνδυνο για τον εργαζόμενο καθώς το υψος του πατώματος των συρμών από το έδαφος είναι μεγάλο.
  4. οι βάρδιες του προαστιακού είναι εντελώς λάθος εως απαράδεκτες.Είναι ή του ύψους ή του βάθους με εργαζόμενους να αναγκάζονται σε 4ωρη μηχανοδήγηση χωρίς κανένα διαλειμμα .Πρόβλημα επίσης και στις εφεδρείες του προαστιακού  με την πρωινή εφεδρεία σε περίπτωση ασθένειας μηχανοδηγού να χρειάζεται να εργαστει για πάνω από 11 ώρες.
  5. πρεπει να μπουν σε κυκλοφορία τα κομμενα δρομολόγια του προαστιακού πρωί και βράδυ λόγω της ανάγκης του επιβατικού κοινού να μεταβεί από και προς την εργασία του.
  6. πρεπει να ξαναμπούν οι Χαλκίδες πάλι στην μία ώρα αντί της δύο που είναι τώρα
  7. οι διανυκτερεύσεις των μηχανοδηγών να ισομοιράζονται ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΔΕΤΑΙ ΤΟ ΓΕΥΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΥΣ. Δεν είναι δυνατόν να αποστέλλονται επίκουροι σε άλλη έδρα.Δεν περισσεύει κανείς στο ΜΑΙ..ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΕΣ ..ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ Ή ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ Ή ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ 
  8. να επαναεξεταστεί το κυκλωμα καθώς πολλές υπηρεσίες είναι λάθος κατανεμημένες μεταξύ μηχανοστασίων
  9. να υπαρξει ισοκατανομη υπηρεσιών με σεβασμό στους παλιους μηχανοδηγους που στα 35 έτη υπηρεσίας που έχουν οι περισσότεροι περίμεναν να συνταξιοδοτηθούν και τελικά βρίσκονται να πρέπει να εργαστούν και πέρα από τα 40 έτη υπηρεσίας!! λόγω ασφαλιστικού.Αναρτηση των δευτερευουσών στον πίνακα ..Οι αντιδράσεις πολλών στην ανάρτηση των στοιχείων είναι απόδειξη οτι υπάρχει πρόβλημα  σε αυτές.
  10. οι βοηθοί μπορούν να εργαστούν σε αρτηριακή αμαξοστοιχία με διανυκτέρευση στην Θεσ/κη αλλά όχι με έναν μηχανοδηγό..Θα πρέπει να εμπλεκεται και αλλος μηχανοδηγός από άλλη εδρα..Δεν είναι δυνατόν ένας μηχανοδηγός με βοηθό να πηγαίνει εφ'όλης στην Θεσ/κη!!
  11. τα εμπορικά  αν είναι απαραίτητη η διανυκτέρευση  τότε το ανώτερο μέχρι την Λάρισα.ΟΧΙ εμπορικό μεχρι την Θεσ/κη
  12. να ολοκληρωθούν οι εκπαιδεύσεις σε τουνελ,τροχαίο υλικό,ηλεκτροκίνηση,και γραμμές του δικτύου.
Είμαστε αντίθετοι στα 3 κυκλωματα που πρότεινε η Νεα Έλξη.
Ειμαστε αντιθετοι στην παρουσία αστυνομικών στα τρένα .
ΑΣΚΕ