Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

Ουτε μια συγγνώμη από το στεκι της έλξης μετά την σημερινή του αναδίπλωση

Σε ανάρτηση του  την 12-1-2016 (πατήστε εδω )το στέκι της έλξης,  το  προσωπικό μπλογκ του πρόεδρου της ΠΕΠΕ Γενιδούνια  Κώστα   το οποίο συνδιαχειρίζεται με τον  ταμία της ΠΕΠΕ Κλειδαρά Αντώνη, είχε επιτεθεί στον εκπρόσωπο της ΑΣΚΕ Κλίτσα Γεώργιο  και στο ΠΑΜΕ σιδηροδρομικών  για ανάρτηση του ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ σχετικά με τον κίνδυνο απώλειας της διπλής μείωσης του 25%  εξαιτίας του άρθρου 31 του νόμου για το νέο ενιαίο μισθολόγιο.

Η φρασεολογία,η σφοδρότητα της επίθεσης ,η χυδαιότητα και οι χαρακτηρισμοί εναντίον του εκπροσώπου της ΑΣΚΕ και του ΠΑΜΕ σιδηροδρομικών  από το διαχειριστικό δίδυμο στο στέκι της έλξης (ΓΕΝΙΔΟΥΝΙΑΣ-ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ) είχαν κάνει αρνητική εντύπωση  στο σύνολο της σιδηροδρομικής οικογένειας .Οχι όμως και σε εμάς στο ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ καθώς έχουμε συνηθίσει αυτές τις επιθέσεις και ειδικά αυτές μέσω των <<ανώνυμων σχολιαστών>> που χρησιμοποιεί κατά κόρον το δίδυμο.
Σε ανάρτηση του ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ είχαμε επισημάνει  την πιθανότητα της αρνητικής εξέλιξης  για τους σιδηροδρομικούς από το άρθρο 31 του νέου ενιαίου μισθολογίου  με το παρακάτω κείμενο:
<< η επιπλέον μείωση του 25%  μάλλον κρίνεται νόμιμη με το αρθρο 31...και αυτο σημαίνει ΠΟΛΛΑ αφού  πλέον δεν έχουν που να κρυφτούν αυτοί και οι συνδικαλιστές βαστάζοι τους  που στις συναντήσεις στα υπουργεία διαβεβαίωναν τους εργαζόμενους για την καταβολή της επιπλέον μείωσης του 25%  αλλά και ότι εδωσαν εντολή στις διοικήσεις να σεβαστουν τις δικαστικές αποφάσεις..Τι έχει να πει η κα Πέρκα και ο κος Σπίρτζης μήπως μπορούν να μας πουν οι αντιπρόσωποι τους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τις άλλες εταιρείες;">>
Και  για αυτή μας την  ανάρτηση  εισπάξαμε τον οχετό ύβρεων και χαρακτηρισμών...από το στέκι της έλξης..Επειδή είπαμε την ..ωμή αλήθεια..
Σήμερα και μετά την ανάρτηση ενημέρωση του ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ την 10-2-2016  ( Διαβάστε εδώ)για τα αποτελέσματα της συνάντησης     του ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ με τα στελέχη των εταιρειών εξαναγκάστηκαν να παραδεχθούν οτι το 25% χάνεται για τους σιδηροδρομικούς.
Μάλιστα το ΓΛΚ είπε στα στελεχη των εταιρειών του ομίλου ΟΣΕ οτι το άρθρο 31 μπηκε στον νόμο για αυτό ακριβώς τον λόγο.Για να μην εισπραχθούν τα χρήματα από τους σιδηροδρομικούς και για να ενισχυθει η υπερασπιστική γραμμή των  διοικησεων των εταιρειών έναντι των αγωγων των σιδηροδρομικών !!!!
ΟΡΙΣΤΕ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΕΚΙ  ΤΗΣ ΕΛΞΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ ΑΣΚΕ
ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΣΤΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥΣ

αλλά το θέμα μας δεν είναι εκεί..
δεν έχουμε ανάγκη δικαίωσης..
Απλά θέλουμε να τους δώσουμε ένα φιλικό μάθημα  για να μην παίζουν με τις ζωές των σιδηροδρομικών.Γιατί οι σιδηροδρομικοί είναι άνθρωποι και όχι αριθμοί.Ειναι εργαζόμενοι και όχι σκιές
Δεν υπάρχει δικαίωση επειδή η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ κόβει το ψωμί των σιδηροδρομικών
Δεν υπάρχει δικαίωση επειδή συνδικαλιστές των ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ υπέπεσαν σε ατοπήματα

Δεν υπερασπιζόμαστε τους νόμους  του αστικού κράτους που δημιούργησαν  αυτά τα κόμματα ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ ΠΑΣΟΚ ΝΔ ΔΗΜΑΡ με στόχο να εξαλέιψουν τα δικαιώματα της εργατικής τάξης.
Δεν ερμηνεύουμε αυτούς τους νόμους αλλά ουτε τους δημοσιεύουμε επειδή τους αποδεχόμαστε.


Ο αγώνας μας είναι για να ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ
Για εμας    ΔΙΚΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ
Θέλουμε ο  σιδηροδρομικός κόσμος να βγάλει συμπεράσματα από όσα νομοθετούν πίσω από την πλατη του αυτοί που ..υποτίθεται αγωνίζονται στο όνομα  του και για το <<καλό>> του
Θελουμε να καταλάβει ο σιδηροδρομικός  κόσμος οτι αυτοί που στήριξαν  την σημερινη κατάσταση  και έφεραν στην εξουσία τον ΣΥΡΙΖΑ και τους ΑΝΕΛ είναι οι ίδιοι άνθρωποι που πριν  στήριξαν το ΠΑΣΟΚ και την ΝΔ.Ταμπέλα άλλαξαν στο μαγαζί και όχι ιδέες..

 ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ  ΑΥΤΟΥΣΙΟ ΤΟ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ  ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΕΚΙ ΤΗΣ ΕΛΞΗΣ ΤΗΝ 12-1-2016  ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ -ΑΝΑΔΙΠΛΩΣΗ
1..Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΧΕΤΟΣ από το στέκι της έλξης
 Ο Γιώργος Κλίτσας κ το ΠΑΜΕ οφείλουν μια συγνώμη στους σιδηροδρομικούς
 Οι σιδηροδρομικοί και οι μηχανοδηγοί περιμένουν μια συγνώμη απο τον Γιώργο Κλίτσα, μηχανοδηγό του ΜΑΙ,εκπρόσωπο της ΑΣΚΕ και του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη και γνωστό ευφάνταστο συγγραφέα σεναρίων επιστημονικής φαντασίας που έβαλε για άλλη μια φορά τα συμφέροντα τους σε κίνδυνο.
Δεν θα αναφερθούμε στα όσα καταμαρτυρά καθημερινά για το blog μας ο συμπαθής συνδικαλιστής του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών.
Θα αναφερθούμε στην ατυχή - έτσι την χαρακτηρίζουμε γιατί δεν θέλουμε να πιστεύουμε ότι ο συμπαθής συνάδελφος ήθελε να δώσει επιχειρήματα στην εργοδοσία- προσέγγιση του απο την Παρασκευή για την ερμηνεία του άρθρου 31 και το ενιαίο μισθολόγιο.

Σε κείμενο που κυκλοφόρησε στους χώρους εργασίας την περασμένη Παρασκευή 8 Γενάρη (και άρα διαβάζουν και οι Διοκήσεις) και φέρει την υπογραφή του εκπροσώπου του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη, αναφερόταν χαρακτηριστικά ότι

"η επιπλέον μείωση του 25% μάλλον κρίνεται νόμιμη με το αρθρο 31...και αυτο σημαίνει ΠΟΛΛΑ αφού πλέον δεν έχουν που να κρυφτούν αυτοί και οι συνδικαλιστές βαστάζοι τους που στις συναντήσεις στα υπουργεία διαβεβαίωναν τους εργαζόμενους για την καταβολή της επιπλέον μείωσης του 25% αλλά και ότι εδωσαν εντολή στις διοικήσεις να σεβαστουν τις δικαστικές αποφάσεις..Τι έχει να πει η κα Πέρκα και ο κος Σπίρτζης μήπως μπορούν να μας πουν οι αντιπρόσωποι τους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τις άλλες εταιρείες;"

ΔΕΝ ξέρουμε αν δεν έχουν που να κρυφτούν οι συνδικαλιστές βαστάζοι που αναφέρει ο συμπαθής φίλος μας (Γιώργο σε ευχαριστούμε για την διαφήμιση στο στέκι), ξέρουμε πως λένε οι εργαζόμενοι τους συνδικαλιστές που σπεύδουν δημόσια να ερμηνεύσουν Νόμους σε βάρος τους, βάζοντας μπροστά ένα "μάλλον".
Το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών χρεώνεται στο ΑΚΕΡΑΙΟ αυτές τις αναφορές του αποτυχημένου συνδικαλιστή του, που το διασύρει καθημερινά με όσα κάνει αφού το επικαλείται καθημερινά στους χώρους εργασίας.
Η σημερινή επιστολή της Ομοσπονδίας που υπογράφει και ο επικεφαλής του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών βάζει τα πράγματα σε τάξη για το θέμα της ερμηνείας της μείωσης του 25% στην εγκύκλιο του ενιαίου μισθολογίου.
ΔΙΚΙΟ είχε το στέκι της έλξης που προσέγγισε ΥΠΕΥΘΥΝΑ το θέμα.

ΔΙΚΙΟ είχε το Σωματείο μας που ΑΜΕΣΑ προσέγγισε ΥΠΕΥΘΥΝΑ το θέμα και ενημέρωσε ΕΓΚΑΙΡΑ χτες την Ομοσπονδία.

ΔΙΚΙΟ έχουν οι σιδηροδρομικοί που παρακολουθούν τα πάντα και περιμένουν την δικαίωση τους στα όσα έχουν υποστεί εδώ και 5 χρόνια με μειώσεις στους μισθούς που ξεπέρασαν το 45%.

Περιμένουμε την δημόσια συγνώμη του αποτυχημένου συνδικαλιστή, ΓΙΑΤΙ γράφοντας και διακινώντας στους χώρους εργασίας αυτά τα ανεύθυνα πράγματα -που η εργοδοσία παρακολουθεί καθημερινά - της δίνονται επιχειρήματα για να μην εφαρμόζει τα νόμιμα.

Όπως περιμένουμε δημόσια και τα στοιχεία για την ΥΠΕΡΟΓΚΗ τιμολόγηση του Προαστιακού Καλαμάτας που δημοσιοποίησε το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών (28.000 Έξοδα ανέφερε χωρίς όμως να μας πεί που,πως,πότε) μέσω του συνδικαλιστή του στην έλξη και συνέβαλαν στο να μην παραταθεί εκ νέου η λειτουργία του.

Εμείς πάντως τον Γιώργο εξακολουθούμε να τον αγαπάμε. Απο την ημέρα που έγινε κομμουνιστής συνεχώς μας εκπλήσσει προσφέροντας μας μοναδικές στιγμές.

Ο Γιώργος κατάφερε να αφήσει την ΑΣΚΕ εκτός ΔΣ ΠΕΠΕ μετά απο 30 χρόνια και μετά να γίνει η ουρά των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ στην Έλξη, βρίζοντας καθημερινά στους χώρους εργασίας τους εκπροσώπους της +ΣυνΕξέλιξης.

Αυτό είναι απολύτως σεβαστό,αυτό που είναι επικίνδυνο είναι να ερμηνεύεις -ΔΗΜΟΣΙΑ- ΛΑΘΟΣ τους Νόμους και να θέτεις σε κίνδυνο τα συμφέροντα χιλιάδων σιδηροδρομικών.
 
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών


2. Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΔΙΠΛΩΣΗ από το στέκι της έλξης


Το Γενικό Λογιστήριο αρνείται να επιστρέψει την μείωση του 25%- Ενημέρωση

Για άλλη μια φορά οι σιδηροδρομικοί πληρώνουν την ΑΝΑΛΓΗΤΗ και ΠΑΡΑΝΟΜΗ εφαρμογή διατάξεων απο τις εταιρείες του Ομίλου το 2013.

Σύμφωνα λοιπόν με όσα μάθαμε κατά την ενημέρωση που έγινε σε συναδέλφους του ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους,ο εκπρόσωπος του τόνισε πως δεν υπάρχει περίπτωση να επιστραφεί η διπλή μείωση του 25% παρά το ότι αυτή ήταν η Νομική άποψη τόσο του δικηγορικού γραφείου που χειρίζεται την υπόθεση,όσο και της Ομοσπονδίας.

Η ερμηνεία του άρθρου 31 αφορά όσες ΔΕΚΟ,ΔΕΝ εφάρμοσαν- την παράνομη -διπλή μείωση και τώρα καλούνται ...να το κάνουν (όχι όμως αναδρομικά) στην ένταξη στο νέο ενιαίο μισθολόγιο Και αυτό παρά το ότι το άρθρο 31 αναστέλλει τις διατάξεις του Νόμου! Μάλιστα στο σημείο αυτό ο εκπρόσωπος του ΓΛΚ είπε πως θα βγεί για το εν λόγω άρθρο ΝΕΑ ερμηνευτική!
Οι εκπρόσωποι μας τόνισαν πως υπάρχουν ΚΑΙ δικαστικές αποφάσεις για το θέμα, για να εισπράξουν και πάλι την άρνηση των εκπροσώπων του ΓΛΚ.
Είναι πλέον αυτονόητο ότι η συνέχεια θα δοθεί στις δικαστικές αίθουσες όπου οι σιδηροδρομικοί θα επικαλεστούν επιπλέον ΚΑΙ την αρχή της ισότητας (σε άλλους εφαρμόστηκε η μείωση και σε άλλους όχι),αφού έγινε γνωστό το προφανές, ότι δηλαδή έπεσαν και πάλι θύματα όντας πρώτοι στην εφαρμογή παράνομων μειώσεων το 2013 για να παρουσιάζουν ορισμένοι κέρδη στην πλάτη τους.
Άλλη μια παράμετρος που συζητήθηκε είναι και η μισθολογική ένταξη των πτυχιούχων ΤΕΙ σε ανώτερο κλιμάκιο (κατά την περίοδο 2013-2015) που έπρεπε να είχε γίνει απο την 1η Γενάρη του 2013 στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και δεν έγινε με ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ευθύνη της προηγούμενης Διοίκησης της Εταιρείας.
Η ένταξη τους θα πρέπει να γίνει με βάση τον μισθό που είχαν (μετά την ένταξη) στις 31 Δεκέμβρη στα κλιμάκια της ΤΕ και το υπόλοιπο ποσό να δοθεί σαν προσωπική διαφορά.

Τέλος και όσον αφορά την ένταξη στα μισθολογικά κλιμάκια θα υπολογιστεί η προϋπηρεσία που έχουν ΟΛΟΙ την 31η Δεκεμβρίου του 2015 προκειμένου να προχωρήσει αυτή.

Σε όσους προκύψουν αυξήσεις στους βασικούς μισθούς, αυτές θα δοθούν σε 4 ετήσιες δόσεις.
ΔΕΝ χάνεται η προσωπική διαφορά που είχαν οι νεώτεροι σιδηροδρομικοί, ενώ η μισθολογική αύξηση στα κλιμάκια θα δίνεται ανά τριετία απο την 1η Ιανουαρίου 2018.
Το θέμα με τις Κυριακές παραμένει (μείωση στο 60% απο το 75% της αποζημίωσης).
Περιμένουμε και την ενημέρωση απο τα αρμόδια τμήματα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και των υπολοίπων εταιρειών..

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών