Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Επίδομα εδώ..επίδομα εκεί...Αυτοκριτική όμως ..πουθενά

Η σσε στον όμιλο ΟΣΕ , είναι  ακόμη σε διαπραγμάτευση με τις διοικήσεις και αναμένουμε το αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης.
Είναι σίγουρο όμως οτι δεν είναι δυνατόν να δεχθούμε ως εργαζόμενοι  την νομιμοποίηση του ενιαίου μισθολογίου  μέσα από μια   σσε .Ενα μισθολόγιο το οποίο έφερε την καταβάθρωση των αμοιβών μας και την δημιουργία συνθηκών γαλέρας σε όλο τον όμιλο.
Ειδικότερα όμως για τον κλάδο μας μία από τις  σημαντικές διεκδικήσεις  μας είναι το επίδομα ευθύνης.
Γύρω από αυτό το επίδομα  μια παράταξη στην έλξη και συγκεκριμένα η (+συνεξέλιξη) έχτισε την αντιπολιτευτική της τακτική μέχρι τις εκλογές  στην έλξη τον περασμένο ΜΑΙΟ   .

Μέσα από το μπλογκ της είδαμε πάνω από 50 αναρτήσεις στις οποίες μετρούσαν  με μετρητές!! τους μηχανοδηγούς που έφυγαν στην σύνταξη χωρίς αυτό το επίδομα
Μετρήσαμε  αλλες τόσες αναρτήσεις για το ίδιο θέμα  στις οποίες εγκαλούσαν (δικαίως κατά την άποψη μας) τις ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ για την ανικανότητα τους να τελειώσουν την εκκρεμότητα  αυτή.
Είδαμε αναρτήσεις και ανακοινώσεις στις οποίες κατακεραύνωναν την ΠΟΣ για  μη σωστή διαπραγματευση σχετικά με το επίδομα ευθύνης στην έλξη.
Είδαμε αναρτήσεις στις οποίες άλλοι κλάδοι πχ στην ΟΣΥ έπαιρναν το ευθύνης σε 7 κατηγορίες και επρεπε και εμείς άμεσα να ακολουθήσουμε το παραδειγμα τους.
Είδαμε αναρτήσεις στις οποίες  το επίδομα δεν ήθελε ουτε ΚΥΑ,  ούτε τίποτα τέτοιο και ήταν θέμα ημερών....(Μετα από λίγο καιρό ήθελε οπωσδήποτε ΚΥΑ αλλά δεν ...έβρισκαν κανέναν να την υπογράψει.)
Επίσης δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση  να παραβλέψουμε ότι από την +συνεξέλιξη συγκεντρωθηκαν υπογραφές για έκτακτες συνελεύσεις  ώστε 
α)να γίνουν κινητοποιήσεις για το συγκεκριμένο επίδομα και
β) να εξεταστεί  και η σχέση ΠΕΠΕ -ΠΟΣ 
Η  συνεξελιξη θεωρουσε την ΠΟΣ ανίκανη για την επίτευξη αυτού  του στόχου δηλαδή να παρει ο κλάδος το επίδομα. Θυμόμαστε όλοι πολύ καλά οτι  στις συνελεύσεις  ζητούσαν να πάει η ΠΕΠΕ  μόνη της σε απευθείας διαπραγμάτευση  με την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για υπογραφή σσε  και  στην οποία θα διδεται επίδομα ευθύνης 150 ευρω στον μηχανοδηγό..
Για το επίδομα αυτό ο κλάδος δεν δέχεται   τίποτα διαφορετικό από το να αποτελεί  όρο σσε αναγραφόμενο ξεκάθαρα σε αυτή  ως επίδομα θέσης ευθύνης και να είναι  συντάξιμο  
 Πάνω σε αυτή την δέσμευση  έγινε η συμφωνία στις συνελεύσεις  μεταξύ ηγεσίας της ΠΕΠΕ και του συνόλου των μηχανοδηγών για τις κινητοποιήσεις στα εμπορικά.

Συμφωνία κινητοποιήσεων που η ηγεσία της ΠΕΠΕ αθέτησε καθώς την έγραψε στα παλιά της τα παπούτσια...

  Αφού κύλησε ματαίως ο χρόνος σε ''παράλληλες  κομματικές διαβουλεύσεις''  της συνεξέλιξης  με το υπουργείο και αφού γκρεμίστηκε στο τέλος και το παραμικρό ψέμα που είχαν πει προεκλογικά με την υπογραφή του <<αριστερού>> μνημονίου από την συγκυβέρνηση  ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ( την οποία στήριζαν και στηρίζουν) ήρθαν και τα σύννεφα της ιδιωτικοποίησης...
ΠΡΩΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΕΣΣΤΥ.
Χτύπημα για το οποίο είδαμε τον εργοδοτικό και κυβερνητικό συνδικαλισμό .. να σιωπά...
Αλλά θα παραμείνουμε στο θέμα της σσε για λίγο..
Η σσε δεν έχει ακόμα υπογραφεί και μαθαίνουμε οτι κάποιοι διαδίδουν οτι αυτή έχει ήδη υπογραφεί και οτι  έχει πάρει ο κλαδος της έλξης  το επίδομα ευθύνης!!
  • ΈΧΕΙ ΕΚΔΟΘΕΙ ΚΥΑ συνάδελφοι και έχει μέσα το επίδομα θέσης ευθύνης για τον μηχανοδηγό στα 150 ευρώ;
  • Εχει βρεθει κάποιος άλλος τρόπος για να αποδοθεί το επίδομα χωρίς ΚΥΑ;
Αν ΝΑΙ δηλαδή βρέθηκε τρόπος  τότε  πρόκειται για θετικότατη εξέλιξη

Γνωρίζουμε  όμως πολύ καλά  την προσπάθεια  της συνεξέλιξης για την  επίρριψη ευθυνών  σε συγκεκριμένα άτομα για την  περίπτωση της μη υπογραφής σσε  αλλά και για την διαφαινόμενη αποτυχία  για το επίδομα ευθύνης..
Και εμείς ρωτάμε ...Μα η συνεξελιξη δεν διαπραγματευεται το επίδομα; Ο αντιπρόεδρος της ΠΟΣ  μέλος του ΔΙΚΤΥΟΥ και της +συνεξέλιξης δεν συμμετέχει στην διαπραγμάτευση;Οι άλλοι τους φταινε;..Μα αυτοί δεν έλεγαν οτι χωρίς το ευθύνης δεν υπάρχει σσε για τους μηχανοδηγούς;Οι άλλοι τους φταινε;
Οσο για την ιδιωτικοποίηση
Η σσε δεν μπορεί να αποτελέσει δούρειο ίππο της αντίστασης των εργαζομένων στους κυβερνώντες που παραδίδουν την δημοσια περιουσια σε ιδιώτες δηλαδή σε  μονοπωλιακούς ομίλους που τον μόνο σκοπό που  έχουν είναι το κέρδος και  φυσικά δεν θεωρούν τον σιδηρόδρομο  ως κοινωνικό αγαθό αλλά ως  εργαλείο πλουτισμού.
Η σσε πρέπει να δίνει  ως αποτέλεσμα την ικανοποιηση των αναγκών   των εργαζομένων και όχι να αποτελεί  κατα περίπτωση  άρμα εκβιασμών ή συμβιβασμών ή πονηρών σχεδίων..
Ανεξάρτητα  με την σσε η ιδιωτικοποίηση είναι μπροστά μας και τίποτα δεν επιτρέπεται να <<μας βάλει στον ύπνο>> ώστε να ατονήσουμε ή να συμβιβαστούμε...
έπεται συνέχεια...
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ