Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

Αναλυτικά τα στατιστικά ΜΑΙ για ημέρες εργασίας-αναπαύσεις (ΜΕΡΟΣ Α)



Όπως θα δείτε  αναλυτικά  στο  παρακάτω  αρχείο  η καταμέτρηση γίνεται  για τις  δε ημέρες εργασίας (σε φθίνουσα σειρά) ξεκινώντας από  τον μηχανοδηγό με τις περισσότερες ημέρες εργασίας σε αυτόν με τις λιγότερες   και στις αναπαύσεις ξεκινώντας από αυτόν με τις περισσότερες αναπαύσεις το 2017 και καταλήγει σε αυτόν με τις λιγότερες.

Στην προηγούμενη ανάρτηση βάλαμε τις στήλες  μόνο με τα σύνολα  και οι ''φωστήρες'' στο στέκι ανακάλυψαν 400 μέρες εργασίας.Εύκολα θα διαπιστώσετε  οτι οι στήλες που έχουν τα σύνολα είναι ακριβώς ίδιες με αυτές της προηγούμενης ανάρτησης
Αυτό το έκαναν βέβαια για να πουν ότι τα στοιχεία που δημοσιεύουμε είναι λάθος ή πλαστά ή οτιδήποτε άλλο έχει ο νοσηρός τους νους σκεφτεί για να καλύψουν αυτό που γίνεται στο ΜΑΙ.
Τα στοιχεία είναι ακριβώς αυτά που έχουν αναρτηθεί στο ΜΑΙ χωρίς τα ονόματα .

Μας οφείλει λοιπόν μια μεγάλη συγγνώμη το στέκι για τις ανακρίβειες που έγραψε εναντίον μας.... αλλά τι να περιμένεις από φαιδρούς;

Επιστολή ΠΕΠΕ



Αθήνα, 31/01/2018
Αριθ.Πρωτ. 343
 Προς Υπουργό Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη
            Γ. Γραμματέα Υπ. Μεταφορών κ. Βούρδα Αθανάσιο
           Πρόεδρο Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων κ. Ιωάννα Τσιαπαρίκου
           Δ/ντα Σύμβουλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Φίλιππο Τσαλίδη 
Κ/ση Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών 


Κύριοι,
όπως γνωρίζετε το επάγγελμα του μηχανοδηγού είναι το μοναδικό πιστοποιημένο σιδηροδρομικό επάγγελμα στην χώρα με τον Νόμο 3911/2011,που αποτελεί ενσωμάτωση κοινοτικής οδηγίας και που ορίζει όλες τις λεπτομέρειες για τον τρόπο κτήσης άδειας μηχανοδήγησης ρυθμίζοντας εν γένει ζητήματα πιστοποιήσεων, εκπαιδεύσεων και μεταβατικών διατάξεων του.

Επιστολή ΠΟΣ προς υπουργείο μεταφορών για προσλήψεις

Αθήνα,  30/01/ 2018
Αριθ. Πρωτ.   39683                                                                                      

     ΠΡΟΣ: Ο Σ Ε
     ΚΟΙΝ: 1. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων – κ. Χρήστο Σπίρτζη.
              2. Υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων – κ. Νικόλαο Μαυραγάνη.
              3. Γεν.Γραμμ.Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων – κ.Αθαν.Βούρδα.




Κύριοι,
Τις τελευταίες ημέρες έχει δημιουργηθεί αναστάτωση και ανησυχία στο προσωπικό του ΟΣΕ καθώς η ανάγκη φύλαξης των διαβάσεων από το υπάρχον προσωπικό που δεν επαρκεί έχει κηρύξει παύση αρκετών λοιπών δραστηριοτήτων.
Αλλεπάλληλες φορές τόσο προφορικά όσο και γραπτά σας έχουμε επισημάνει την άμεση ανάγκη προσλήψεων ειδικά στις δραστηριότητες που είναι αμιγώς σιδηροδρομικές και οι οποίες λόγω έλλειψης προσωπικού σταδιακά περιέχονται στους εργολάβους.

Επιστολή ΠΟΣ για την εκπαίδευση στο σιδηροδρομικό δίκτυο

Αθήνα, 30/01/ 2018
Αριθ. Πρωτ.  39684                                                                                     

ΠΡΟΣ: 1. ΡΑΣ – Υπόψη Προέδρου κα Ιωάννα Τσιαπαρίκου.
         2. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων – κ. Χρήστο Σπίρτζη.
         3. Υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων – κ. Νικόλαο Μαυραγάνη.
         4. Γεν.Γραμμ.Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων – κ.Αθαν.Βούρδα.
         5. Ο Σ Ε.
ΚΟΙΝ: 1. Πρόεδρο ΔΣ / ΕΡΓΟΣΕ – κ. Χρήστο Δουκάκη.
        2. Διευθύνοντα Σύμβουλο ΕΡΓΟΣΕ – κ. Χρήστο Διονέλη.
        3. Πρόεδρο ΔΣ / ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Mr. Orrazio Iacono.
        4. Διευθύνοντα Σύμβουλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ – κ. Φίλιππο Τσαλίδη.
        5. Πρόεδρο ΔΣ / ΕΕΣΣΤΥ – κ. Ιωάννη Αντωνιάδη.
        6. Διευθύνοντα Σύμβουλο ΕΕΣΣΤΥ – κ. Γεώργιο Αναγνωστόπουλο.         
        7. Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο Goldair Group – κ. Καλλίνικο Καλλίνικο.
        8. Διευθύνων Σύμβουλο Rail Cargo Logistics-Goldair – κ. Ζακ Κισέογλου.
        9. Δ/ντή Σιδ/κών Μεταφορών Rail Cargo Logistics-Goldair – κ. Νικ.Αθανασόπουλο.
      10. Πρόεδρο Piraeus Europe Asia Rail Logistics (Pearl S.A.) – κ.Αντώνιο Παναγόπουλο.





Με την επιστολή μας (αριθ.πρωτ. 39671/24-1-2018) σας ζητήσαμε να μεριμνήσετε ώστε να εφαρμοστεί η κείμενη Νομοθεσία στο ζήτημα που προέκυψε από το έγγραφο του ΟΣΕ σχετικά με την εκπαίδευση Μηχανοδηγών και Συνοδών στο νέο τμήμα ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ – ΤΙΘΟΡΕΑ που πρόκειται σύντομα να δοθεί προς κυκλοφορία.

Έχασαν την ψυχραιμία τους οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές

Ούτε έναν πίνακα δεν ξέρουν διαβάσουν και αθροίζουν άσχετα πράγματα στον πανικό τους
Ο φαιδρός πρόεδρος της ΠΕΠΕ και το στέκι του ανακάλυψε άθροισμα 418 ημερών στον πίνακα των στατιστικών στοιχείων του ΜΑΙ.Μα καλά που το βρήκαν αυτό;
Η πραγματικότητα  είναι ότι ενοχλήθηκαν από την δημοσίευση των στοιχείων..
Στην πρώτη στήλη του πίνακα είναι οι ημέρες εργασίας και δίπλα τα χορηγούμενα ρεπό 
Ο μηχανοδηγός που έχει στην πρώτη στήλη 307 ημέρες εργασίας ΄στην δεύτερη στήλη των ρεπό είναι στο τέλος της με 36 ρεπο το 2017.
Ο πρώτος της στήλης των ρεπό έχει λάβει  118 ρεπό το 2017 και στην στήλη των ημερών εργασίας είναι  3ος από το τέλος με 207 ημέρες εργασίας
O τέταρτος της στήλης των ημερών εργασίας με τις 299 ημέρες  στην στήλη των ρεπό έχει πάρει 37 ρεπό.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ 
ΚΑΘΕ ΣΤΗΛΗ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΗΣ ΔΙΠΛΑΝΗΣ ΟΥΤΕ ΑΛΛΗΣ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ πχ Ο μηχανοδηγός με τις 82 διανυκτερευσεις  είναι πρώτος στην στήλη των διανυκτερεύσεων αλλά σε άλλη στήλη είναι σε άλλη θεση.
Οι ''φωστήρες'' στο στέκι νόμισαν οτι βρήκαν κάτι να πουν  για την δημοσίευση των στοιχείων της ανισοκατανομής στο ΜΑΙ..
ΑΠΛΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΦΟΡΑ
ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΟΠΩΣ ΕΣΤΑΛΗΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΞΑΝΑΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ .

Tα στατιστικά του ΜΑΙ...Τι έχει να πει η ΔΙΚΑΜ;

Παραθέτουμε τα σταστιστικά του ΜΑΙ όπως υποσχεθήκαμε.
Έχουμε αφαιρέσει τα ονόματα για ευνόητους λόγους.Οι αριθμοί ΔΕΝ λένε ψέματα.
{ΗΜΕΡ=Ημέρες εργασίας  ,ΑΝ=Αναπαύσεις,ΝΥΧ=νυχτερινά,ΝΩΣΕ=νυχτερινά  εξαιρέσιμα,ΔΙΑΝ =διανυκτερεύσεις,ΣΥΩ=υπερωρίες.6ΗΜ=εξαήμερα,ΣΩΕΗ = υπερωρίες σε εξαιρέσιμες}
Όπως βλέπετε στον πίνακα οι διαφορές είναι χαοτικές.Μηχανοδηγοί έχουν διαφορές  μεταξύ τους που ξεπεράνε το 100% το 200% και βάλε....Το αφήγημα του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού κυριολεκτικά γίνεται σκόνη από το βάρος της αλήθειας των αριθμών.Ποια ερμηνεία κατά το δοκούν;Ποια αρχαιότητα; Μηχανοδηγοί με την ίδια προυπηρεσία έχουν διαφορές που ξεπερνάνε  το διπλάσιο και αυτο δεν δικαιολογείται με τίποτα.
ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Η ΔΙΚΑΜ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΑΙ 

Μην είστε καχύποπτοι με την διαδικασία επιλογής εκπαιδευτών.Θέλημα Κυρίου συνάδελφοι!!!

Ενόχληση των εργοδοτικών συνδικαλιστών για την κριτική μας.Κάτι που αποδεικνύει και την εμπλοκή τους στην όλη διαδικασία..
Η προσπάθεια του φαιδρού προέδρου της ΠΕΠΕ να αποπροσανατολίσει  μέσα από το στέκι της εργοδοσίας πέφτει στο κενό.
Εμπλέκει την θέληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για εκπαιδευτές με την όλη διαδικασία που έχει στηθεί.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θέλει εκπαιδευτές μας λέει.Η η άδεια μηχανοδήγησης θέλει πιστοποιημένο κέντρο εκπαίδευσης μας λέει .Αυτά θέλει ο ν3911 μας λέει..Α ναι; Σοβαρά; Και με την διαδικασία επιλογης των εκπαιδευτών αυτά τι σχέση έχουν;Τι σχέση η μίνι διορία της κατάθεσης των βιογραφικών ; ΚΑΜΙΑ

Eπιστολή του συναδέλφου Νίκου Ντάνου

Διαδικασία επιλογής εκπαιδευτών

Εκδίδεται εγκύκλιος την 30 1 18 με την οποία αναζητούν (ανιστόρητα) πρόθυμους υποψήφιους εκπαιδευτές μέχτι τις 31 1 18 και μάλιστα με χρονοδιάγραμμα τριετίας !
Προυπόθεση ,που δεν έχει σύμφωνα με τον υφιστάμενο ασφαλιστικό νόμο Κατρούγκαλου, απολύτως καμία δεσμευτική ισχύ σχεδόν για το σύνολο των συναδέλφων που υπηρετούν σήμερα στον κλάδο της έλξης 
Αλήθεια ποιος θα επιλέξει ;

Απαράδεκτη και προκλητική η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτών από την ΔΙΚΑΜ

Η ΔΙΚΑΜ με εγκύκλιο της ζητά από τους μηχανοδηγούς να υποβάλουν αιτήσεις για    15  μηχανοδηγούς  εκπαιδευτές..Και μέχρι εδώ καλά θα μπορούσαμε  να πούμε  αν η διαδικασία ήταν αυτή που έπρεπε και όχι αυτό που γίνεται τώρα.

Δυστυχώς  όμως η ΔΙΚΑΜ συνεπικουρούμενη από  τον εργοδοτικό και κυβερνητικό συνδικαλισμό μετέτρεψε την διαδικασία σε φωτογραφική και μάλιστα με  έννα χρονοδιάγραμμα υπέρ εξπρες ..!!!!

Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

Tα νέα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΕΙΡΑΙΑΣ–ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ & ΠΕΙΡΑΙΑΣ–ΚΙΑΤΟ ΑΠΟ 1Η ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

Από την Πέμπτη 1η Φεβρουαρίου, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. συνδέει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, απευθείας, με τη νέα διαδρομή Πειραιάς-Αεροδρόμιο και αντίστροφα.
Η νέα διαδρομή διαρκεί 1 ώρα και 3 λεπτά. Στο τμήμα Αεροδρόμιο-Πειραιάς, τα δρομολόγια θα διεξάγονται ανά μία ώρα. Το κόστος του εισιτηρίου δεν μεταβάλλεται, ενώ ταυτόχρονα το επιβατικό κοινό δεν χρειάζεται μετεπιβίβαση στην Αθήνα. Επιπλέον, δρομολογείται ένας συρμός ανά ώρα στη διαδρομή Αεροδρόμιο-ΣΚΑ (σύντομα Άνω Λιόσια).

ΠΕΣ -ΟΣΕ Πρόγραμμα δράσης του σωματείου των σταθμαρχών

Ο.Σ.Ε.
Π Ε Σ  Ο Σ Ε
ΜΕΛΟΣ  Π.Ο.Σ.    Ε.Κ.Π.    Ε.Κ.Θ
════════════════════════

ΓΕΝΑΡΗΣ 2018

ΣΑΣ ΑΠΟΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΜΑΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ 2018

Συναδέλφισσες-συνάδελφοι,

ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ……………………………………………………………………………..

Οι κυβερνήσεις των μνημονίων και η τελευταία, σε αγαστή συνεργασία με την τρόικα συνεχίζοντας στο ίδιο μοτίβο, κατήργησαν και καταργούν θεμελιώδη δικαιώματα και κατακτήσεις χρόνων. Η χώρα βρίσκεται πλέον υπό ξενική κατοχή που επιβάλλεται και διευρύνεται με την οικονομική και πολιτική βία, αρπάζοντας τον κοινωνικό πλούτο, εκμηδενίζοντας ουσιαστικά την ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ, ΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Είναι σαφές ότι βρισκόμαστε μπροστά στη σοβαρότερη οικονομική κρίση που αντιμετώπισε ποτέ η χώρα.

Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

Ανακοίνωση ΠΟΣ-Παραλαβή ηλεκτρονικών καρτών ΟΑΣΑ


Αθήνα 29/01/2018

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η


ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΡΤΩΝ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΧΑΡΤΙΝΩΝ ΚΟΥΠΟΝΙΩΝ & ΣΤΕΛΕΧΩΝ (ΚΑΡΤΩΝ)


Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Σας ενημερώνουμε ότι παραλάβαμε από τον ΟΑΣΑ τις ηλεκτρονικές κάρτες για τους συναδέλφους που είχαν προβεί στην οριζόμενη από τον ΟΑΣΑ διαδικασία αντικατάστασης χάρτινων κουπονιών -καρτών σε ηλεκτρονικές, παραδίδοντας στη Γραμματεία της Π.Ο.Σ. τ’ απαραίτητα δικαιολογητικά. 

Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018

H αλήθεια για τους ελιγμούς και οι κωλοτούμπες της ΠΕΠΕ

Εδω και αρκετό διάστημα είχε διαφανεί η διάθεση αλλά και η θέληση της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να περικόψει τις αμοιβές των μηχανοδηγών .Με διάφορα προσχήματα η διοίκηση την μία έκανε έλεγχο την άλλη έκανε επανέλεγχο,την μία ήταν οι ελιγμοί την άλλη οι διανυκτερεύσεις.
Ωσπου με την ανοχή της ηγεσίας της ΠΕΠΕ φτάσαμε στην έκδοση εγκυκλίου  από την διοίκηση που ζητούσε την καταγραφη των ελιγμών με την εναρξη και λήξη τους αλλά και τα νούμερα του τροχαίου υλικού με τα οποία γίνονται οι ελιγμοί.

Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

ΕΛΛΑΔΑ- Η χώρα που (δεν) έβλεπε τα τρένα να περνούν…

...ή πώς η αδυναμία του ΟΣΕ να πιστοποιήσει μηχανοδηγούς στα νέα τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου, προκαλεί καθυστερήσεις και στρεβλώσεις στην αγορά των μεταφορών

Ναρκοθετείται η δραστηριοποίηση των νέων ιδιωτικών εταιρειών σιδηροδρομικών μεταφορών που έχουν εμφανιστεί το τελευταίο διάστημα, καθώς, ελλείψει προσωπικού από πλευράς του διαχειριστή του σιδηροδρομικού δικτύου ΟΣΕ, δεν είναι δυνατή η πιστοποίηση των μηχανοδηγών τους στα νέα τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου, με αποτέλεσμα να τίθεται εν αμφιβόλω η ομαλή επιχειρησιακή τους λειτουργία και η αγορά του σιδηρόδρομου να κινδυνεύει να παραμείνει πρακτικά κλειστή.

Δοκιμή από την Alstom του πρώτου τρένου χωρίς οδηγό στην Ολλανδία.


Αυτόνομο τρένο, που θα πραγματοποιεί δρομολόγια χωρίς την παρέμβαση οδηγού, αναμένεται να δοκιμάσει φέτος στο ολλανδικό σύστημα σιδηροδρόμων ο γαλλικός «γίγαντας» στον κλάδο των κατασκευών, Alstom.
Η καινοτόμος αμαξοστοιχία έχει τη δυνατότητα να διανύει αποστάσεις 100 χλμ. ενώ, χάρις στην αυτοματοποίηση, ο “οδηγός” θα μπορεί να επικεντρωθεί στην επίβλεψη της λειτουργίας της. Στόχος είναι να φανεί εάν αλληλεπιδρούν σωστά το σύστημα σηματοδότησης και το σύστημα ελέγχου της αμαξοστοιχίας, ώστε να πραγματοποιούνται τα δρομολόγια με ασφάλεια.

Kοπή πίτας ΠΕΠΕ για..λίγους

Η ΠΕΠΕ έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα της χθες στο Εργατικό Κέντρο Πειραιά μετά το ΔΣ .Δυστυχώς όμως επρόκειτο  για μια  κοπή  πρωτοχρονιάτικης πίτας για λίγους που περιλάμβανε μόνο το ΔΣ της ΠΕΠΕ και 4-5 μηχανοδηγούς!!!

Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: “Παγώνει” την επανέναρξη των δρομολογίων από 1 Φεβρουαρίου λόγω έλλειψης… αντιδράσεων.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αποφασίσει, μετά τις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε η απαράδεκτη απόφαση της να καταργήσει τα δυο δρομολόγια του Intercity από και προς τα Δίκαια πρωί και βράδυ, να ξαναρχίσουν αυτά την 1η Φεβρουαρίου.
Βρήκε μάλιστα και τις λύσεις να μειώσει το κόστος, αλλά φαίνεται ότι “παγώνει” την απόφαση αυτή, επειδή βλέπει πως σταμάτησαν οι διαμαρτυρίες απ’ τον Έβρο.

Λύνει χειρόφρενο ο προαστιακός για... Λαύριο.

Υστερα από διαχρονικά «φρεναρίσματα», το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προσπαθεί να ανεβάσει ρυθμούς σε ένα έργο που θα συμβάλει στην αναβάθμιση του λιμανιού.
Η επέκταση από το Κορωπί ως το Λαύριο είναι το επόμενο μεγάλο πρότζεκτ για τον προαστιακό σιδηρόδρομο της Αθήνας. Σύμφωνα με πληροφορίες,

Δελτίο τύπου ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ για τις απολύσεις στο Ρ/Σ 105.5 Στο Κόκκινο


Δελτίο Τύπου 2018/01/24 

Το ΕΚΑ καταγγέλλει τη διοίκηση του ραδιοφωνικού σταθμού «105,5 Στο Κόκκινο» για τις τρεις εκδικητικές απολύσεις εργαζομένων, οι οποίοι είχαν προ ολίγων ημερών προσφύγει στο ΣΕΠΕ. Δεν είναι δυνατόν, την ώρα που οι εργοδότες αποθρασύνονται και προχωρούν σε χιλιάδες παράνομες και εκδικητικές απολύσεις, ένας ραδιοσταθμός που ανήκει στην κυβέρνηση και το ΣΥΡΙΖΑ να συμπεριφέρεται με τις ίδιες απαράδεκτες πρακτικές.

Ανακοίνωση από τον Σ.Σ ΛΑΡΙΣΑΙΚΟΣ για την συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ

ΣΥNΔEΣMOΣ ΣIΔΗPOΔPOMIΚΩN «ΛAΡΙΣAΙKOΣ» 


ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2018


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Συνάδελφοι, 

Μας κοινοποιήθηκε από την Π.Ο.Σ. το αποτέλεσμα της διαβούλευσης μεταξύ της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του σωματείου της ΠΕΠΕ. Με έκπληξη διαβάσαμε την συμφωνία που πρώτη φορά στην ιστορία του σιδηροδρομικού κινήματος σωματείο απεμπολεί την κατάκτηση του πενθημέρου. Αυτές τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές θα ήταν δύσκολο να τις νομοθετήσουν ακόμα και υπουργοί όλων των μνημονιακών κυβερνήσεων. 

Κοπή πίτας Σ.Σ.ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ στο Ε.Π και στην Πάτρα


ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ (Σ.Π.Α.Π.)
1.*ΠΑΤΡΑ*
ΑΘΗΝΑ, 24/01/2018

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΑΣ


Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι,

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, σας καλεί να παρευρεθείτε στην εκδήλωση για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας, που θα γίνει την ΤΕΤΑΡΤΗ 07/02/2018 και ώρα 11.00’ π.μ. στο ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ.

Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

Aπεβίωσε συνταξιούχος μηχανοδηγός

Ο συνταξιούχος μηχανοδηγός Μπερδέκλης Αθανάσιος έφυγε  σήμερα από την ζωή εντελώς ξαφνικά .
Καλό ταξίδι Θανάση.
Θα ενημέρωσουμε με ανάρτηση για το που και πότε θα γίνει η κηδεία του.
Τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του.
Οπως μας ενημέρωσαν η κηδεία θα γίνει Παρασκευή  26-1-2018 στις 12:30 στο νεκροταφείο Σχιστού

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

ΟΣΕ: Ξέσπασε «πόλεμος» για τη συντήρηση και τη λειτουργία του τροχαίου υλικού.


Ένα υπόγειο πόλεμο μεταξύ των εταιρειών του ομίλου ΟΣΕ, αποκαλύπτει η αλληλογραφία με το υπουργείο Υποδομών, από την οποία επαληθεύεται η πλήρη απαξίωση του τροχαίου υλικού, την ώρα που η ζήτηση λόγω της έλευσης νέων παικτών στο σιδηροδρομικό δίκτυο μεγαλώνει.
Με έγγραφο της ΕΕΣΣΤΥ, η οποία τελεί εν αναμονή της ιδιωτικοποίησης από το ΤΑΙΠΕΔ (σ.σ οι δεσμευτικές προσφορές προγραμματίζονται για τις 14 Φεβρουαρίου), για τη χαμηλή διαθεσιμότητα του τροχαίου υλικού, για το οποίο ήδη εκφράζονται παράπονα από ιδιώτες, ευθύνεται ολοκληρωτικά η ΓΑΙΑΟΣΕ.

Με Railbus θα εξυπηρετούνται οι κάτοικοι Ελάτειας Τιθορέας και Μπράλου

Δεχθήκαμε την παρακάτω επιστολή από τον πρόεδρο τουΕκπολιτιστικού Συλλόγου Μπράλλου κο Ανδριτσόπουλο με τις αγωνίες των κατοίκων της περιοχής για το πως θα «επικοινωνούν» οι περιοχές τους με την κατάργηση της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής!
Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε λίγες μέρες ενεργοποιείται η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή από το Καλλίδρομο για Αθήνα. Τρεις σταθμοί, της Ελάτειας Τιθορέας και Μπράλου θα μείνουν χωρίς σύνδεση!
Ακολουθεί η Επιστολή: 

Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

ΚΚΕ : Επίκαιρη Ερώτηση για την αποζημίωση των συνταξιούχων του ΟΣΕ

Να διασφαλιστεί η καταβολή της διαφοράς σε όλους, ανεξαιρέτως, τους συνταξιούχους του ΟΣΕ που πήραν μειωμένη αποζημίωση μετά τη συνταξιοδότησή τους ζητάει το ΚΚΕ,με Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής του Κόμματος, Χρήστος Κατσώτης.Η Επίκαιρη Ερώτηση αναφέρει τα εξής:

Για όσους κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν ή έχουν την μύγα και ''μυγιάζονται''!!

 Κυβερνητικός και εργοδοτικός συνδικαλισμός είναι να ταυτίζεις  το συμφέρον του εργοδότη  με τα συμφέροντα  των εργαζομένων και να προτρέπεις τα μέλη σου ‘’να βάλουν πλάτη’’ προκειμένου να ανταπεξέλθει ο εργοδότης σου στον ανταγωνισμό του με τους ανταγωνιστές του

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

Προχωρούν τα έργα στον σιδηρόδρομο προς Πάτρα



Του Δημήτρη Δελεβέγκου

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται τα έργα υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από τη Χιλιομετρική Θέση 113+000 έως 123+500 στο τμήμα Ψαθόπυργος – Ρίο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΕΡΓΟΣΕ, ως Κύριος του έργου, έχει αποδώσει ελεύθερο στην ανάδοχο εταιρεία GD Infrastrutture, που μειοδότησε με προσφορά 86,7 εκατ., τα τρία πρώτα χιλιόμετρα από τα συνολικά 10 που βρίσκονται υπό κατασκευή. Στα τρία αυτά χιλιόμετρα έχουν αναπτυχθεί τα εργοτάξια, ενώ η πρόοδος των εργασιών στο υπόλοιπο τμήμα, έως το Ρίο, σχετίζεται άμεσα με τη σταδιακή διακοπή της κυκλοφορίας του τρένου σε αυτό. 

Τον Φεβρουάριο αναμένεται η ΕΡΓΟΣΕ να αποδώσει προς κατασκευή δύο ακόμη χιλιόμετρα, μετά την περιοχή του Αγ.Βασιλείου έως το Ακταίο Αχαΐας. Έτσι, μέσα στις επόμενες εβδομάδες αναμένεται οι κατασκευαστικές εργασίες να έχουν επεκταθεί στο 50% του έργου.

Τα μεγάλα κέρδη από την δρομολόγηση του Πειραιά ως αφετηρία του Προαστιακού της Αθήνας

Λίγες μέρες έμειναν για την μεγάλη μεταμόρφωση του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Αθήνας. Από την 1ηΦεβρουαρίου σύμφωνα με συνέντευξη του Υπουργού ΥΠΟΜΕ στο CNN Greece θα ξεκινήσουν τα αναμορφωμένα δρομολόγια του μέσου. Αυτό που θα δει ο επιβάτης είναι η αλλαγή της αφετηρίας.
Ο Πειραιάς, γίνεται από τούδε και στο εξής η αφετηρία όλων των δρομολογίων του Προαστιακού και αυτό έχει σημαντικές ευεργετικές επιπτώσεις στην κίνηση των επιβατών καθώς:

Και για διπλωματικούς λόγους, πιθανή συνεργασία της Cosco με τους Ιταλούς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Η κινεζική Cosco, η οποία έχει εξαγοράσει το πλειοψηφικό ποσοστό του ΟΛΠ, προσπαθεί να «χτίσει» συμμαχίες σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Όχι μόνο για λόγους επιχειρησιακούς, αλλά και για διπλωματικούς, αφού είναι γνωστό ότι ο «σκληρός πυρήνας» της ΕΕ δεν βλέπει με «καλό μάτι» την κινεζική επέκταση στη Μεσόγειο και την Ευρώπη.

Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

Άνοιξαν τα στόματα.!Βαρουφάκης τι λέει για Τσίπρα , Τσακαλώτο και την διαπραγμάτευση του 2015

Αποκαλυπτικός για τη σχέση του με τον Αλέξη Τσίπρα και τον Ευκλείδη Τσακαλώτο την περίοδο της διαπραγμάτευσης του 2015 εμφανίστηκε ο Γιάνης Βαρουφάκης.
Μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 αποκάλυψε ότι θα δημιουργήσει ένα ελληνικό κόμμα με ελληνικό όνομα ως παρακλάδι του πανευρωπαϊκού κινήματος DiEM25, το οποίο θα συμμετάσχει στις Ευρωεκλογές του 2019.Ερωτηθείς για τη φράση του Γερούν Ντάισελμπλουμ πως «με την κυβέρνηση Τσίπρα είναι όλα πιο εύκολα» τοποθετήθηκε με αιχμές για τον Ευκλείδη Τσακαλώτο: «Η σχέση μου με τον Ευκλείδη είναι επίπονη. Την περίοδο της διαπραγμάτευσης ο ένας συμπλήρωνε τον άλλον. Πλέον δεν μπορώ να τον αναγνωρίσω. Ο Ευκλείδης έγινε yes man στις 6 Ιουλίου, μέχρι τότε δεν ήταν. Με την περίπτωση του Ευκλείδη πονάω γιατί είδα αυτή τη μεταλλάγη. Δεν θα υποστηρίξω ποτέ όσα είπε ο Ευκλείδης μετά τις 6 Ιουλίου» τόνισε χαρακτηριστικά.

RCLG: Ξεκινάει με ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΕΙΔΟΜΕΝΗ, ακολουθούνΑΘΗΝΑ, ΠΡΟΜΑΧΩΝΑΣ.

Η RCLG είναι joint venture της ελληνικής Goldair και των Αυστριακών Σιδηροδρόμων. 
Τα πρώτα δρομολόγια στη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Ειδομένη
Από το terminal της Θεσσαλονίκης, μέσα στον Φεβρουάριο, θα μπει στις ράγες και θα ξεκινήσει το πρώτο δρομολόγιο της Rail Cargo Logistics Goldair, της ιδιωτικής εταιρείας που κάνει το ουσιαστικό αλλά και σημειολογικό άνοιγμα στις ελληνικές εμπορικές μεταφορές με τον σιδηρόδρομο.

Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

Η απελευθέρωση της Ενέργειας αύξησε 48% τα τιμολόγια και 147% τα πράσινα τέλη

Καταψηφίζει το ΚΚΕ το νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις» που συζητείται στην Ολομέλεια της Βουλής, όπως τόνισε ο ειδικός αγορητής του Κόμματος Σάκης Βαρδαλής.
Επισημαίνοντας τις επιπτώσεις από την απελευθέρωση της αγοράς Ενέργειας, ανέφερε ότι τα τιμολόγια του ηλεκτρικού ρεύματος αυξήθηκαν κατά 48% και τα πράσινα τέλη αυξήθηκαν κατά 147%. Πρόσθεσε ότι στην Ελλάδα 3 στους 10 δεν έχουν πρόσβαση σε κανένα σύστημα θέρμανσης, ενώ και σε χώρες της ΕΕ όπως Δανία, Σουηδία και Ιρλανδία τα τιμολόγια αυξήθηκαν πάνω από 100% λόγω της προώθησης της απελευθέρωσης της αγοράς Ενέργειας. Όπως είπε, οι εργαζόμενοι στη ΔΕΗ από 36.000 σήμερα είναι περίπου 18.000.

Κατά τα άλλα η πόρτα είναι πάντα ανοιχτή!!!

Ενας ακόμα εργαζόμενος χαροπαλεύει διασωληνωμένος, ύστερα από σοβαρό εργατικό «ατύχημα» στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη. Με αφορμή αυτό το τελευταίο κρούσμα, πυκνώνουν οι καταγγελίες των εργαζομένων για ελλιπή μέτρα ασφάλειας, αλλά και για την πλημμελή λειτουργία των μεικτών Επιτροπών Ελέγχου, λόγω περικοπών στα κονδύλια από την πλευρά του κράτους. Από τον περασμένο Οκτώβρη, το Συνδικάτο Μετάλλου Αττικής ζητάει συνάντηση με την υπουργό Εργασίας, χωρίς ανταπόκριση. 

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΟΛΠ Οταν η αντεργατική συμφωνία «Cosco» - πλειοψηφίας ΟΜΥΛΕ βαφτίζεται... «επίτευγμα»!

Οι απώλειες στις αποδοχές και οι ανατροπές στις εργασιακές σχέσεις των εργαζομένων του ΟΛΠ, σε συνδυασμό με την προώθηση του «μοντέλου» των εργολαβικών εργαζομένων, είναι αυτό που διαπερνά, μετά τον Γενικό Κανονισμό Προσωπικού, και τη νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που «έκλεισαν» «Cosco» και οι δυνάμεις του εργοδοτικού - κυβερνητικού συνδικαλισμού που πλειοψηφούν στη διοίκηση της ΟΜΥΛΕ και εκπροσωπούνται από τις παρατάξεις ΑΔΗΣΚ (ΠΑΣΚΕ), ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ (ΣΥΡΙΖΑ - ΜΕΤΑ), ΔΑΚΕ.

Η βουλευτής Έβρου Ν.Γκαρά (ΣΥΡΙΖΑ) αφού ξεπούλησε τον σιδηρόδρομο στέλνει επιστολές διαμαρτυρίας για την διακοπή των δρομολογιών

Οι πολιτικοί απατεώνες του ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζουν τον εμπαιγμό απτόητοι.Αφού ξεπούλησαν τον σιδηρόδρομο στους ιδιώτες για το καλό μας υποσχόμενοι για να πείσουν τους ψηφοφόρους τους ανάπτυξη και θέσεις εργασίας τώρα στέλνουν επιστολές διαμαρτυρίας για την διακοπή δρομολογιών στον Έβρο.Η επιστολή της είναι προκλητική και προσβλητική για την νοημοσύνη των πολιτών .Παριστάνει την ανήξερη και την οργισμένη .Φαίνεται οτι το μαύρο στις εκλογές μπορεί να της κάτσει βαρύ!!

Υπεγράφη η συμφωνία ΓΑΙΑΟΣΕ - Rail Cargo Logistics Goldair.


{**Το υπουργείο μεταφορών και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αφου ιδιωτικοποίησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ( αγκαζέ με τους συνδικαλιστές τους  στον σιδηρόδρομο) τώρα φροντίζει για το μέλλον των άλλων ιδιωτικών σιδηροδρομικών εταιρειών  και μάλιστα κομπάζουν για τις <<μεταρυθμίσεις>> στον σιδηρόδρομο  όπως λένε τα ξεπουλήματα..Οι αριστεροι και σοσιαλιστες του ΣΥΡΙΖΑ σε πλήρη δράση αγκαλιά με το κεφάλαιο!!(Πως το έλεγε το σύνθημα ;Σεισμός Σεισμός...σοσιαλισμός ή Με ΣΥΡΙΖΑ τέλος οι ιδιωτικοποιήσεις;Τι ;Οχι;)}

Στο τέλος Ιανουαρίου ξεκινά το πρώτο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Ειδομένη η ελληνοαυστριακή Rail Cargo Logistics Goldair, όπως ανακοινώθηκε σήμερα, κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης της συνεργασίας της ελληνοαυστριακής κοινοπραξίας με τη ΓΑΙΑΟΣΕ, παρουσία του γ.γ υπουργείου Μεταφορών, Θάνου Βούρδα.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημέρωσε επίσημα ότι διακόπτει δύο δρομολόγια Intercity από και προς Δίκαια.

Με επίσημη ενημέρωση της προς τους Σιδηροδρομικούς σταθμούς του Έβρου, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε χθες ότι καταργούνται τα δυο δρομολόγια της αμαξοστοιχίας Intercity από και προς τα Δίκαια.
Πρόκειται για μια εξαιρετικά αρνητική εξέλιξη, που υποβαθμίζει ακόμα περισσότερο τον κεντρικό και βόρειο Έβρο, αλλά και το νομό γενικότερα, αφού οι αμαξοστοιχίες Intercity θα ξεκινούν το πρωί για Αθήνα όχι από τα Δίκαια όπως συνέβαινε ως τώρα, αλλά από την Αλεξανδρούπολη. Εκεί θα σταματάει και η βραδινή που φτάνει από την πρωτεύουσα και δεν θα συνεχίζει την διαδρομή για τον υπόλοιπο Έβρο.

Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

H απάντηση μας στο στέκι της εργοδοσίας

Μέσα στην εβδομάδα θα αναρτηθεί πλήρης ανάλυση των στατιστικών 
Το ξέρουμε οτι τους χαλάμε την σούπα με την αποτύπωση της αλήθειας.
Η αλήθεια και πονάει και ενοχλεί.
Και πονάει περισσότερο τους καθ έξιν ψεύτες και τους συνδικαλιστικούς απατεώνες .
Μέχρι τότε...

Επιστολή παραίτησης του συναδέλφου Επ.Θεοδωρόπουλου απο την ΠΟΣ


ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΚΕ: Ερώτηση για την ουσιαστική κατάργηση του απεργιακού δικαιώματος

Το χτύπημα στο δικαίωμα στην απεργία, που νομοθέτησε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, καταγγέλλει με Ερώτησή του προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ Σωτήρης Ζαριανόπουλος.
Συγκεκριμένα, στην Ερώτησή του, ο ευρωβουλευτής του Κόμματος αναφέρει τα εξής:

Παρέμβαση στην ΕΕ της ΑΔΕΔΥ καταγγέλλοντας τη στάση της στο πολυνομοσχέδιο (VIDEO )

Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Άφαντες οι κάρτες, τέλειωσε και το χαρτί!

Οπως καταγγέλλει, ο πρόεδρος των εργαζομένων ΣΤΑ.ΣΥ Σπύρος Ρεβύθης, σε πολλά μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων έχει τελειώσει το ρολό χαρτί στο οποίο τυπώνονται τα εισιτήρια.
Φαίνεται πως ο ΟΑΣΑ δεν τα πάει και πολύ καλά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. 
Οχι μόνο χάθηκαν 3.000 προσωποποιημένες μηνιαίες κάρτες, τώρα τελείωσε και το χαρτί στα εκδοτήρια των ημερησίων εισιτηρίων και εκείνων των 10 διαδρομών, με αποτέλεσμα σε πολλούς σταθμούς του μετρό οι επιβάτες να αναγκάζονται να γίνονται λαθρεπιβάτες.

Αποκαλυπτικά τα στατιστικά στο ΜΑΙ

ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΟΙ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ ΣΤΟ ΜΑΙ
ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΜΥΘΕΥΜΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ ΠΕΡΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ   ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ

Συνεχίζεται αμείωτη η εντατικοποίηση

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΣΤΥΨΙΜΟ

Σε μια νέα ''έμπνευση'' εντατικοποίησης της εργασίας   προχώρησαν στο ΜΑΙ  για να λύσουν τον γρίφο του 885(γρίφο που δημιούργησαν συγκεκριμένοι συνδικαλιστές) και την παράδοση του συρμού   στο μηχανοστάσιο.
Δύο υπηρεσίες  προαστιακού στο τέλος τους θα επιφορτίζονται με την μεταφορά του 885 στο ΜΑΙ.

Στα 6,5 δισ. το κόστος της Σιδηροδρομικής Εγνατίας. Τέλη Φεβρουαρίου η στελέχωση των διακρατικών υπηρεσιών

Το γιγαντιαίο σιδηροδρομικό εγχείρημα που εξήγγειλαν Ελλάδα και Βουλγαρία, με τη διαφαινόμενη συμμετοχή τηςΡουμανίας, ενώνοντας τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης με τρία βασικά λιμάνια της Βουλγαρίας (Μπουργκάς – Βάρνα – Ρούσε), με τη προοπτική να φτάσει έως την Κωστάντζα, αποτελεί το πιο φιλόδοξο σιδηροδρομικό εγχείρημα.

Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

Συλλαλητήρια του ΠΑΜΕ σήμερα Δευτέρα, μέρα ψήφισης του αντιλαϊκού πολυνομοσχεδίου

Με τα συλλαλητήρια του ΠΑΜΕ σήμερα Δευτέρα 15 Γενάρη σε δεκάδες πόλεις της χώρας κλιμακώνεται ο αγώνας των εργαζομένων ενάντια στο πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης, που έρχεται να τσακίσει κάθε πτυχή της ζωής της εργατικής τάξης. Την ίδια μέρα, το πολυνομοσχέδιο ψηφίζεται στην Ολομέλεια της Βουλής. Στην Αθήνα, η συγκέντρωση έχει οριστεί στις 6 το απόγευμα στην Ομόνοια ενώ στις 5.30 μ.μ. έχουν οριστεί οι προσυγκεντρώσεις. Στην κινητοποίηση της Αθήνας καλεί και το Εργατικό Κέντρο Λαυρίου με αναχώρηση στις 4 μ.μ. από τον ΟΤΕ, ενώ δρομολογούνται και πούλμαν από διάφορες περιοχές. (Διαβάστε εδώ αναλυτικά). 

ΑΝΤΙΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ


Νέα ωμή παρέμβαση του αστικού κράτους για τον ασφυκτικό έλεγχο των συνδικάτων
Η αντιαπεργιακή νομοθετική ρύθμιση που έφερε για ψήφιση στη Βουλή η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ κατά παραγγελία του κεφαλαίου, αποτελεί μία ακόμα ωμή παρέμβαση του αστικού κράτους στο συνδικαλιστικό κίνημα,για λογαριασμό της εργοδοσίας, μία ακόμα αποφασιστική ενίσχυση του ήδη ισχύοντος αντεργατικού νομικού πλαισίου, με βάση το οποίο το κράτος του κεφαλαίου, τα αστικά δικαστήρια και η εργοδοσία παρεμβαίνουν στη λειτουργία των εργατικών συνδικάτων, στον τρόπο με τον οποίο οι εργαζόμενοι λαμβάνουν τις αποφάσεις τους, στις μορφές πάλης που «επιτρέπεται» να κηρύξουν τα εκλεγμένα όργανά τους, ακόμα και στο ίδιο το περιεχόμενο των αιτημάτων τους και των κινητοποιήσεών τους.

Ακινητοποιημένα μετρό, λεωφορεία, τραμ, τρόλεϊ, ηλεκτρικός.Οι σιδηροδρομικοι ομως;


Στους δρόμους ξανά τα συνδικάτα για το πολυνομοσχέδιο.

Στις 12 το συλλαλητήριο της ΑΔΕΔΥ, στις 6 το απόγευμα ΓΣΕΕ και ΠΑΜΕ - Ακινητοποιημένα μετρό, λεωφορεία, τραμ, τρόλεϊ, ηλεκτρικός - Προβλήματα και στις πτήσεις

Νέα ταλαιπωρία περιμένει σήμερα τους Αθηναίους που δεινοπάθησαν την Παρασκευή από το μποτιλιάρισμα και τους κλειστούς δρόμους.
Οι απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζόμενων στα Μέσα Μεταφοράς και οι συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας θα μετατρέψουν και πάλι σε «κόλαση» το κέντρο της Αθήνας. 

Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

Ο Θεσσαλικός Σιδηρόδρομος γίνεται ηλεκτροκινούμενος μέχρι το 2021

Ο Θεσσαλικός Σιδηρόδρομος πάει ένα βήμα μπρος και γίνεται ηλεκτροκινούμενος. Σύμφωνα με δηλώσεις τουΥπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη μέσα στον Φεβρουάριο πρόκειται να βγουν στον αέρα οι προκηρύξεις για την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στα τμήματα Λάρισα-Βόλος και Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα. Αυτά, μαζί με την βασική γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη που περνά από τη Θεσσαλία και είναι ήδη ηλεκτροκινούμενη, κάνει συνολικά όλο το δίκτυο της Περιφέρειας Θεσσαλίας, να περνά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Δελτία τύπου ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την βλάβη και την αποκατάσταση της βλάβης στο ΣΚΑ

Δελτίο τύπου για την βλάβη στο ΣΚΑ

H ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι -για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία- το σύστημα ελέγχου κυκλοφορίας του ΟΣΕ, στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών είναι προσωρινά εκτός λειτουργίας.
Τα δρομολόγια εκτελούνται με μεγάλες καθυστερήσεις τόσο στον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα, όσο και στον Προαστιακό. Καταβάλλονται προσπάθειες για την άμεση επίλυση του προβλήματος και θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση.

SMS προς το στέκι της εργοδοσίας.

ένεκα επίθεσης!!
Αγαπητό στέκι μας,
Καταλαβαίνουμε τον καημό σας να βρίζετε το ΠΑΜΕ και να υπερασπίζεστε μια  κατά φαντασίαν επίθεση που δεν έγινε ποτέ εναντίον του Κιάτου!!!
Ας μιλήσουμε όμως για επιθέσεις που έγιναν πραγματικά εναντίον μηχανοδηγών και εδρών.

Ανακοίνωση ΠΑΜΕ σιδηροδρομικών για το εργατικό ατύχημα στο ΜΑΙ



Αθήνα, 11/01/2018


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Με το σοβαρό ατύχημα του εργαζόμενου μαθητή στο Μηχανοστάσιο της ΕΕΣΣΤΥ στο Ρέντη, αποκαλύπτεται για άλλη μία φορά ότι τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς για όλους τους εργαζόμενους – πολύ περισσότερο για τους μαθητές – είναι από ελλιπή έως και ανύπαρκτα όπως έχουμε καταγγείλει επανειλημμένα. Η μαθητεία κατά την πρακτική εφαρμογή που ουσιαστικά ο μαθητής εργάζεται πρέπει να γίνεται στο αντικείμενό τους και όχι σε άσχετες δουλειές.

Σχετικά με τα νέα κυκλώματα εργασίας

Όπως πληροφορηθήκαμε η ΔΙΚΑΜ παρέδωσε στο σωματείο των μηχανοδηγών την πρόταση της για τα νέα κυκλώματα του Προαστιακού.
Το σωματείο ζήτησε να γίνουν αλλαγές για την'' εύρυθμη λειτουργία και απρόσκοπτη εργασία των μηχανοδηγών σε ΜΑΙ-ΚΙΑΤΟ-ΠΑΤΡΑ''.
Και εδώ προκύπτουν οι δικές μας απορίες για τα κυκλώματα αλλά και για τις ενστάσεις του σωματείου πάνω σε αυτά.

Στις 17 Ιανουαρίου η υπογραφή της «Σύμβασης Μίσθωσης Τροχαίου Υλικού» μεταξύ ΓΑΙΑΟΣΕ και Rail Cargo Logistics – Goldair.

****Πως το έλεγε ο ΣΥΡΙΖΑ έλξης;
(Δεν υπάρχουν ιδιωτικές εταιρείες .Δεν θα έρθει κανένας.Δεν πρόκειται να κατέβουν Βούλγαροι και Σκοπιανοί μηχανοδηγοί πέρα από τα σύνορα..Αυτά είναι όλα παραμύθια που σας λένε...οι γραφικοί!!!!
Σήμερα είναι 12 Ιανουαρίου 2018 και απλά ο ΣΥΡΙΖΑ έλξης μας ενημερώνει για τις ιδιωτικές σιδηροδρομικές εταιρείες στην Ελλάδα).


Η μίσθωση τροχαίου υλικού αποτελεί ένα από τα τελευταία βήματα για την έναρξης της εμπορικής λειτουργίας της ιδιωτικής σιδηροδρομικής εταιρείας.Η πλειοψηφία του τροχαίου υλικού θα έρθει από το δίκτυο των αυστριακών σιδηροδρόμων και θα αποτελεί πάγιο της ελληνικής εταιρείας. Οι λοκομοτίβες θα ενοικιαστούν, αρχικά, από την ΓΑΙΑΟΣΕ.