Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Επιστολή ΠΟΣ για τις προαγωγές

 
Αθήνα, 31/5/2016
Αριθ.Πρωτ. 38924

ΠΡΟΣ: 1. Πρόεδρο ΔΣ / ΟΣΕ – κ. Γεώργιο Αποστολόπουλο
2. Διευθύνοντα Σύμβουλο ΟΣΕ – κ. Κωνσταντίνο Πετράκη



Κύριοι,

Πάγια θέση του συνδικαλιστικού κινήματος είναι η σταθερή και μόνιμη κάλυψη των κενών θέσεων εργασίας, σε όλη την ιεραρχική βαθμίδα. Θέση για την οποία σας έχουμε ενημερώσει εγγράφως, καθώς αποτελούσε προϋπόθεση για την υπογραφή της Σ.Σ.Ε. Έχει περιγραφεί επίσης και στα υπομνήματά μας προς το ΥΠΜΕ, τα οποία σας έχουν κοινοποιηθεί.
Κατά τις συναντήσεις μας, ενώ μας έχετε εκφράσει την άποψη ότι θα προχωρήσετε σε διορθώσεις ή και τροποποιήσεις του υπάρχοντος Οργανογράμματος και πριν ενημερώσετε γι΄αυτές, εκδίδετε έγγραφο - το οποίο διέρρευσε - και προωθούσε τη διαδικασία των προαγωγών.

Επιστολή ΠΟΣ για τα ΣΔΙΤ

 
Αθήνα, 31/5/2016
Αριθ.Πρωτ. 38925

ΠΡΟΣ: Πρόεδρο ΔΣ / ΟΣΕ – κ. Γεώργιο Αποστολόπουλο
ΚΟΙΝ: 1. Διευθύνοντα Σύμβουλο ΟΣΕ – κ. Κωνσταντίνο Πετράκη
2. Μέλη ΔΣ / ΟΣΕ



Κύριε Πρόεδρε,

Όπως ενημερωθήκαμε αρμοδίως από τον εκπρόσωπο των εργαζομένων στο Δ.Σ. του ΟΣΕ στη σημερινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου το 6ο θέμα αφορά τη «διαδικασία συντήρησης της υποδομής» και εισηγείστε να πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο των ΣΔΙΤ.
Το ίδιο θέμα είχατε φέρει και στο προηγούμενο Δ.Σ. προ μίας περίπου εβδομάδας, ως έκτακτο, το οποίο δεν συζητήθηκε μετά την αντίδραση του εκπροσώπου των εργαζομένων.

Καθ' έξιν ψεύτες


Παραθέτουμε ανακοίνωση της ΠΓ του ΣΥΡΙΖΑ για τις κινητοποιήσεις στη Γαλλία: 
«Η ΠΓ του ΣΥΡΙΖΑ χαιρετίζει τον επίμονο αγώνα του γαλλικού λαού ενάντια στην κατάργηση των εργασιακών του κατακτήσεων». 
 Το όργανο που εξέδωσε την παραπάνω ανακοίνωση είναι του κόμματος που κυβερνά στην Ελλάδα και εφαρμόζει όσα καταγγέλλει για τη ...Γαλλία. Είναι του κόμματος που βάζει πλάτη στο να υλοποιούνται απρόσκοπτα τα όσα αντιλαϊκά αποφασίζει η κυβέρνηση καθ' υπαγόρευσιν των συμφερόντων του κεφαλαίου. 

Βαρέλι δίχως πάτο ..Σοκ και δέος από την κυβέρνηση στα εργασιακά

 
Η κατάργηση των αναπηρικών συντάξεων συζητιέται ανοιχτά με το κουαρτέτο
«Βαρέλι δίχως πάτο» είναι τα αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης για να επιτευχθεί ο στόχος της ανάκαμψης για το κεφάλαιο, καθώς μετά το Ασφαλιστικό και το Φορολογικό, σειρά παίρνουν τώρα τα Εργασιακά. 
Χτες, συνεδρίασε για δεύτερη φορά στο Αμστερνταμ η λεγόμενη «Επιτροπή των εμπειρογνωμόνων» που θα εισηγηθεί τις σχετικές αλλαγές στις συλλογικές διαπραγματεύσεις, το συνδικαλιστικό νόμο και τις ομαδικές απολύσεις. Από τη συνεδρίαση δεν υπήρξε καμιά επίσημη ενημέρωση.

Μειωμένοι μισθοί και συντάξεις από 1η Ιούνη λόγω αυξημένης παρακράτησης φόρου

Τσεκούρι σε μισθούς και συντάξεις από την 1η Ιούνη θα δουν εκατομμύρια φορολογούμενοι, μισθωτοί και συνταξιούχοι λόγω της νέας αυξημένης παρακράτησης φόρου, που θα σημάνει νέο πλήγμα στα ήδη λεηλατημένα λαϊκά εισοδήματα.
Σε συνδυασμό μάλιστα με τις αυξήσεις του ΦΠΑ σε βασικά είδη κατανάλωσης, το σίγουρο είναι πως η φτώχεια και η εξαθλίωση θα εξαπλωθούν παραπέρα στα λαϊκά στρώματα, αναδεικνύοντας τη βαθιά ταξική αντιλαϊκή πολιτική της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ. 

Mετά την ακάλυπτη επιταγή από το στέκι ήρθαν και οι κανονικές

Μόλις ένα μήνα (και βάλε ) μετά από το Πάσχα και λίγες ημέρες μετά από την ακάλυπτη επιταγή που εξέδωσε το στέκι της έλξης ήρθαν και οι κανονικές δωροεπιταγές.
ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ....
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΙΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΟ ΜΙΚΡΑ  ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ....;;;;;

Με μήνυμα του χθες το βράδυ  ο προιστάμενος ΜΑΙ μας ενημέρωσε οτι παρελήφθησαν οι δωροεπιταγές και θα μοιράζονται  από σήμερα  στην γραμματεία στο ΜΑΙ ώρες 08:00-14:00 και κατόπιν από τον μηχανοστασιάρχη βάρδιας.
Η διανομή θα γίνει άμεσα και στα υπόλοιπα μηχανοστάσια...

Επίδομα εδώ..επίδομα εκεί...Αυτοκριτική όμως ..πουθενά

Η σσε στον όμιλο ΟΣΕ , είναι  ακόμη σε διαπραγμάτευση με τις διοικήσεις και αναμένουμε το αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης.
Είναι σίγουρο όμως οτι δεν είναι δυνατόν να δεχθούμε ως εργαζόμενοι  την νομιμοποίηση του ενιαίου μισθολογίου  μέσα από μια   σσε .Ενα μισθολόγιο το οποίο έφερε την καταβάθρωση των αμοιβών μας και την δημιουργία συνθηκών γαλέρας σε όλο τον όμιλο.
Ειδικότερα όμως για τον κλάδο μας μία από τις  σημαντικές διεκδικήσεις  μας είναι το επίδομα ευθύνης.
Γύρω από αυτό το επίδομα  μια παράταξη στην έλξη και συγκεκριμένα η (+συνεξέλιξη) έχτισε την αντιπολιτευτική της τακτική μέχρι τις εκλογές  στην έλξη τον περασμένο ΜΑΙΟ   .

Πρόγραμμα γενικών συνελεύσεων ΠΕΠΕ

Πρόγραμμα των Ετήσιων Γενικών Συνελεύσεων

13/6 Αλεξανδρούπολη
14/6 Δράμα και Θεσσαλονίκη
15/6 Λάρισα και Βόλος
16/6 Λιανοκλάδι  και Αθήνα
17/6 Πάτρα και Κιάτο

Για τις συνελεύσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιηθούν  στάσεις εργασίας 18:00-24:00

Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Ανατιμήσεις - φωτιά, νέο πλήγμα στα λαϊκά εισοδήματα


Νέο πλήγμα στα λαϊκά εισοδήματα, έρχεται από την Τετάρτη 1η Ιούνη, με τις ανατιμήσεις που θα ισχύσουν σε εκατοντάδες προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, με την εφαρμογή του πρώτου πακέτου των έμμεσων φόρων που ψήφισε η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ.
Ειδικότερα, αυξάνεται στο 24% από 23% ο κανονικός συντελεστής ΦΠΑ, ενώ καταργείται η έκπτωση 30% του ΦΠΑ που απολαμβάνουν μέχρι σήμερα 11 νησιά.
Ειδικότερα, η λίστα των ανατιμήσεων περιλαμβάνει:

Σαν σήμερα

1453 Ο οθωμανικός στρατός καταλαμβάνει την Κωνσταντινούπολη.
1824 Καταστροφή της Κάσου από τον τουρκοαιγυπτιακό στόλο.
1880 Γεννιέται ο Γερμανός ιστορικός και φιλόσοφος Οσβαλντ Σπένγκλερ, συγγραφέας του έργου Η Παρακμή της Δύσης, που προτείνει την κυκλική θεωρία για την άνοδο και την πτώση των πολιτισμών.
1912 Υπογράφεται στη Σόφια το Σύμφωνο Συμμαχίας ανάμεσα στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία. Δημιουργείται η Βαλκανική Συμμαχία (παραμονές Α' Βαλκανικού Πολέμου).
1917 Γεννιέται ο Τζον Κένεντι, Πρόεδρος των ΗΠΑ από το 1961 μέχρι τη δολοφονία του το Νοέμβρη 1963.

Το παραλήρημα Κυρίτση


Προς Γ. Κυρίτση: 
Παραθέτουμε παρακάτω πρόσωπα και μηχανισμούς που έδωσαν συγχαρητήρια το τελευταίο διάστημα στην κυβέρνησή του και τον ΣΥΡΙΖΑ για το έργο τους.
Β. Σόιμπλε, Α. Μέρκελ, Μπ. Ομπάμα, Γ. Ντάισελμπλουμ, Κρ. Λαγκάρντ, Ζ. Κλ. Γιούνκερ, Φρ. Ολάντ, Π. Μοσκοβισί, ΝΑΤΟ, ΣΕΒ, Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Μ. Σάλλας, μεγάλα εκδοτικά συγκροτήματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τραπεζίτες Ελληνες και ξένοι κ.λπ., κ.λπ.
Κατά συνέπεια, η αναφορά του ανωτέρω στο άρθρο του στην «Αυγή» ότι «η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ διεξάγει έναν ακήρυχτο ταξικό πόλεμο υπέρ των χαμηλότερων στρωμάτων και εις βάρος των ευπορότερων» θα πρέπει να εκληφθεί ως ένα ακόμα «αριστερό» παραλήρημα κάποιου κυβερνητικού στελέχους που έχει χάσει κάθε ίχνος τσίπας...

56 Αφγανοί μετανάστες σε εμπορικό τρένο.Μεγάλος κίνδυνος για την ζωή τους

Πενήντα έξι Αφγανοί που εντοπίστηκαν χθες σε ένα εμπορικό τρένο στάλθηκαν πίσω στην Ελλάδα την ίδια ημέρα

Η Βουλγαρία δήλωσε σήμερα αποφασισμένη να αποτρέψει την είσοδο μεταναστών στο έδαφός της από την Ελλάδα, μεταδίδει το Γαλλικό Πρακτορείο, στέλνοντας πίσω 56 Αφγανούς τους οποίους ανακάλυψε να κρύβονται σε ένα τρένο, ενώ ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο με περίπου 40 Ιρακινούς και Σύρους.

Ημερήσια διάταξη ΔΣ ΟΣΕ 31/5/2016

*τα ημερήσια διάταξη μας την απέστειλε ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στο ΔΣ   Θ.Λεβέντης        
            ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ  ΕΛΛΑΔΟΣ  Α.Ε.
              ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Αθήνα, 27  Μαΐου 2016
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ                            
                                                                                   Αρ. Πρωτ.561                
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Προς
Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου

Σας προσκαλούμε να προσέλθετε στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ο.Σ.Ε, που έχει οριστεί για την 31 Μαΐου 2016 ημέρα Tρίτη  και ώρα 15:00, στα Γραφεία του ΟΣΕ στην οδό Καρόλου 1-3 (8ος όροφος, αίθουσα συνεδριάσεων).
Στην περίπτωση κωλύματός σας, παρακαλούμε να ειδοποιήσετε τη Γραμματεία του Διοικητικού Συμβουλίου

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 1053

Σε μακρύ τούνελ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

ΣΕΝΑΡΙΑ ΠΤΩΧΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΕΝΑ.
Θολό είναι το τοπίο στην υπόθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των δεσμευτικών προσφορών για τους διαγωνισμούς πώλησης του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ, που έληγε στις 31 Μαΐου, μετατέθηκε για τις 22 Ιουνίου ύστερα από απόφαση του ΤΑΙΠΕΔ, αλλά την ίδια ώρα αρχίζει να σφίγγει ο κλοιός γύρω από τους ελληνικούς σιδηροδρόμους, καθώς αποκτά έναν ακόμη ανταγωνιστή στις εμπορευματικές μεταφορές.

Κυριακή 29 Μαΐου 2016

«Μην ανησυχείτε... Τα πρώτα 100 χρόνια είναι δύσκολα!»...


«Μην ανησυχείτε... Τα πρώτα 100 χρόνια είναι δύσκολα!»...Κάποτε το έλεγε ο λαός για πλάκα, για να ειρωνευτεί όλους εκείνους που, αναλαμβάνοντας την αστική διακυβέρνηση, αφού του αράδιαζαν τα γνωστά σλόγκαν του τύπου «παραλάβαμε καμένη γη», στη συνέχεια τον καλούσαν να κάνει... υπομονή και να ανεχτεί τη συνέχιση της αντιλαϊκής επίθεσης για κάμποσα χρόνια ακόμα, μέχρι να βγούμε τάχα στο περιβόητο «ξέφωτο».
Τα ίδια ακριβώς λέει και κάνει και η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ σήμερα, μόνο που... αυτό που κοροϊδεύει ο λαός, αυτοί ήρθανε να μας το πλασάρουν ως επιχείρημα!

Πού... εξαφανίστηκαν οι μισοί πρόσφυγες της Ειδομένης

ΑΠΟ ΤΟΥΣ 8.500 ΜΟΝΟ 3.820 ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΣΕ ΔΟΜΕΣ H Ειδομένη άδειασε με επιτυχία, πολύ πιο εύκολα και πολύ πιο γρήγορα απ' ό,τι αρχικά είχε εκτιμηθεί, αλλά παραμένει αναπάντητο το ερώτημα για το πού πήγαν πάνω από 4.500 πρόσφυγες και μετανάστες από τον καταυλισμό.

Κι αυτό γιατί ο τελικός αριθμός των ατόμων που μεταφέρθηκαν σε άλλα κέντρα -η συντριπτική τους πλειοψηφία σε κέντρα γύρω από τη Θεσσαλονίκη- είναι 3.820 άτομα, όταν η ΕΛ.ΑΣ. και το Κυβερνητικό Συντονιστικό για τους Πρόσφυγες έδιναν μέχρι την παραμονή της επέμβασης ότι στον καταυλισμό της Ειδομένης υπήρχαν 8.500 πρόσφυγες-μετανάστες.

Σχεδιασμένο στις λεπτομέρειες το τσάκισμα των εργαζομένων

Μετά και τη συμφωνία στο Γιούρογκρουπ η κυβέρνηση άνοιξε πανιά πλέον γι' άλλες θάλασσες. Ο αντιπρόεδρός της εμφανίστηκε ήδη στη σύναξη των βιομηχάνων την προηγούμενη Δευτέρα παρουσιάζοντας το όραμά του για την ανάκαμψη των κερδών του κεφαλαίου, που απαιτεί εργαζόμενους με τσακισμένα εργατικά δικαιώματα.
Από το βράδυ της περασμένης Κυριακής, με τις «καθιερωμένες» πια διαδικασίες - εξπρές και τις ψήφους των κυβερνητικών βουλευτών, έγινε νόμος του κράτους το έκτρωμα, με το οποίο η κυβέρνηση, για λογαριασμό του κεφαλαίου, μεταξύ άλλων, απογείωσε τη φοροαφαίμαξη του λαού εκτινάσσοντας τους έμμεσους φόρους, «άνοιξε» την αγορά των «κόκκινων» δανείων, με ό,τι αυτό σημαίνει ακόμα και για την πρώτη κατοικία, νομοθέτησε το «υπερ-ταμείο» ιδιωτικοποιήσεων και επέβαλε το λεγόμενο «κόφτη» για την αυτόματη λήψη πρόσθετων μέτρων σε περίπτωση αποκλίσεων από τους στόχους του κεφαλαίου και των μνημονίων.

Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

Η εφημερίδα των συντακτών ανησυχεί μήπως δεν πουληθει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ



Ερωτήματα για τους διαγωνισμούς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ
Aνοιχτός είναι ο κατάλογος των 19 προγραμμάτων που αναλαμβάνει το ΤΑΙΠΕΔ, ο οποίος θα υπόκειται σε επανεξέταση ανά εξάμηνο και θα υπάρχει δυνατότητα αναθεώρησης με βάση τα αποτελέσματα.
Αρμόδιες κυβερνητικές πηγές, στις οποίες απευθύνθηκε η «Εφ.Συν.», διαβεβαιώνουν ότι η φόρμουλα αυτή έχει συμφωνηθεί κατά τις διαπραγματεύσεις ανάμεσα στον Ευκλείδη Τσακαλώτο και τους θεσμούς και διευκρινίζουν ότι το χαρτοφυλάκιο που διαχειρίζεται το Ταμείο θα έχει δύο «ταχύτητες», αφού ανάλογα με τα έσοδα θα μπορεί να παγώσουν ή και να αφαιρεθούν κάποια προγράμματα, ενώ οι αποκρατικοποιήσεις δεν αφορούν όλες τις περιπτώσεις.

Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

Ανακοίνωση ΤΡΑΙΝΟΣΕ για Ειδομένη

Ανακοίνωση – 26/05/2016

Μετά από 70 ημέρες αποκλεισμού της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, σήμερα πέρασε τα σύνορα το πρώτο εμπορικό τραίνο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με κενά βαγόνια.

ΟΜΟΛΟΓΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ..

Η ΧΤΕΣΙΝΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ.
Το ότι η κυβέρνηση και οι «εταίροι» της παίζουν με τις λέξεις μπας και καταφέρουν να «κουκουλώσουν» κάπως την αντιλαϊκή επίθεση διαρκείας είναι γνωστό. Αυτό, βέβαια, δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν κι εκείνες οι φορές που... ξεπερνάνε τον εαυτό τους!

Το plan B είναι απλά ιδιωτικοποίηση με νέους όρους συνάδελφοι

Plan B, σε περίπτωση που καταστεί άγονος ο διαγωνισμός αποκρατικοποίησης, επεξεργάζεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το υπουργείο Μεταφορών. Στελέχη της εταιρείας εκτιμούν ότι,
εάν κηρυχθεί άγονος ο διαγωνισμός, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όχι μόνο δεν θα οδηγηθεί σε εκκαθάριση, αλλά θα υλοποιήσει συγκεκριμένο αναπτυξιακό πλάνο.
Η υπόθεση αυτή έχει ως δεδομένο το (επιτυχές) κλείσιμο της έρευνας της ΕΕ για τυχόν παράνομες κρατικές ενισχύσεις. Υψηλόβαθμα στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποστηρίζουν ότι η εταιρεία διαθέτει τα απαραίτητα νομικά εργαλεία,ώστε να αποκρούσει τις αιτιάσεις της ΕΕ (π.χ. ουδέποτε το ελληνικό δημόσιο συμμετείχε σε ΑΜΚ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν εμπόδισε την είσοδο σε ανταγωνίστρια εταιρεία, κ.α.).

Eγγραφο φωτια.ΙΔΙΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ - ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ - ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ

ΙΔΙΩΤΕΣ  ΜΕ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΔΙΤ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ- ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ - ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 
Διαβαστε το επίμαχο σημείο της επιστολής
κυριε υπουργε
(θελω να σας ενημερωσω οτι το διοικητικο συμβουλιο του οσε εχει ενστερνιστει επι της αρχης την προταση και την στρατηγικη επιχειρηματολογια του υπουργειου υποδομων μεταφορων και δικτυων σχετικα με το προκρινομενο μοντελο που θα ακολουθηθει σχετικα με την συντηρηση αναβαθμιση και πιστοποιηση της σιδηροδρομικης υποδομης.Η εν λογω προταση του ΥΠΕΜΕΔΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΔΙΤ σε συγκριση με το μοντελο SLA το οποιο θα ειναι θεσμοθετημενου τυπου οπως προβλεπεται στην πρασινη βιβλο της ευρωπαικης ενωσης και παραλληλα προσαρμοσμενο στις πραγματικες αναγκες του στρατηγικου σχεδιασμου των μεταφορων.Φρονω οτι το εν λογω μοντελο θα εξασφαλισει συνθηκες βιωσιμης λειτουργιας και αναπτυξης της σιδηροδρομικης γραμμης με ορους οχι μονο οικονομικους αλλα  τεχνικους περιβαλλοντικους  και πρωτιστως κοινωνικους  κλπ κλπ)

Ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τον εκτροχιασμό στον προαστιακό Αθηνών

Σήμερα και ώρα 19:45 συρμός του Προαστιακού χωρίς επιβάτες, για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους, διολίσθησε με αποτέλεσμα τον μερικό εκτροχιασμό της αμαξοστοιχίας μετά τον σταθμό του Αεροδρομίου, σε χώρο στάθμευσης των τραίνων.

Ο συρμός εκτελούσε ειδικό δρομολόγιο, για υπηρεσιακές ανάγκες, και δεν μετέφερε επιβάτες, ενώ κανείς από το προσωπικό δεν έπαθε το παραμικρό.
Τα αίτια του συμβάντος διερευνώνται από τις αρμόδιες υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Λόγω του συμβάντος υπήρξαν μικρές καθυστερήσεις στα δρομολόγια του Προαστιακού.
Στο σημείο έχουν σπεύσει συνεργεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΣΕ, προκειμένου να αποκαταστήσουν το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί.

Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

Eκτροχιασμος στο αεροδρόμιο

 Ολοι ειναι καλα..
Δεν υπήρχαν επιβάτες στο συρμό ο οποίος εκτροχιάστηκε στην μόρτα του αεροδρομίου
Δείτε φωτογραφίες από το συμβάν 

Δελτίο τύπου Πανελλήνιου Σύλλογου Συνταξιούχων πρώην ΔΕΚΟ-Τραπεζών

 
24/5/2016


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Συνταξιούχων πρώην ΔΕΚΟ-Τραπεζών ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ την κυβέρνηση και τον υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Αν. Πετρόπουλο, για την προκλητική, σκληρή και απαράδεκτη στάση του απέναντι στους χιλιάδες συνταξιούχους του ΕΤΑΤ και του ΕΤΕΑ, τους οποίους καταδικάζει στη φτώχεια και την εξαθλίωση με τον νέο νόμο – λαιμητόμο για τις συντάξεις!

Στη συνάντηση στο υπουργείο, επανέλαβε ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση αλλαγής του νόμου που καρατομεί τις ήδη πενιχρές συντάξεις μας. Δηλαδή “ Ο νόμος είναι Νόμος. ”κατ’ αυτούς και δεν παίρνει καμία τροποποίηση!!!

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Συνταξιούχων πρώην ΔΕΚΟ-Τραπεζών έδωσε και πάλι το αγωνιστικό ΠΑΡΩΝ και στη χτεσινή συγκέντρωση έξω απο το υπουργείο (όπως και την προηγούμενη Πέμπτη) με σύσσωμο το ΔΣ και μαζική συμμετοχή συναδέλφων από τις ΔΕΚΟ και τις Τράπεζες !

Το κακό και το χειρότερο


Απαντώντας σε αιτιάσεις του ΣΕΒ για το μείγμα της οικονομικής πολιτικής, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Γ. Δραγασάκης, από το βήμα του συνεδρίου που διοργανώνει ο σύνδεσμος των βιομηχάνων, υποστήριξε ότι «η πολιτική της χώρας συνεχίζει να διαμορφώνεται υπό την πίεση ασφυκτικής εποπτείας και συχνά οι επιλογές που τους προσφέρονται δεν είναι ανάμεσα στο καλό και το κακό, αλλά ανάμεσα στο κακό και το χειρότερο». Αυτό όμως που δεν είπε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης είναι ότι

Την παραίτηση Σπίρτζη ζητούν οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες.


Δηλώνουν ενάντιοι στην υπαγωγή των αστικών συγκοινωνιών στο «υπερταμείο» αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας

Με σκληρή γλώσσα καταφέρθηκαν εναντίον του υπουργού Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη οι εργαζόμενοι στις οδικές συγκοινωνίες (λεωφορεία, τρόλεϊ) κατηγορώντας τον πως στους «16 μήνες θητείας του ως υπουργός, απαξίωσε τις αστικές συγκοινωνίες».

Ακάλυπτη η επιταγή και εσφραγίσθη!!!

Ακάλυπτη η επιταγή που εξέδωσε το στέκι της εργοδοσίας
Αν και δεν είναι η πρώτη φορά που ο Γενιδούνιας και η παρέα του μοιράζουν ψεύτικες υποσχέσεις  και φύκια για μεταξωτές κορδέλες στο σύνολο των μηχανοδηγών..
Να ξεχάσουμε τι μας έλεγαν από το στέκι της έλξης για τις δωροεπιταγές προηγουμένων ετών;Που είναι τα δώρα που μας έταζαν;
Να ξεχάσουμε τις αναρτήσεις και τα σχόλια για καθυστερήσεις;Και εδώ καθυστέρησαν μήνα και είναι όλα καλά και γραφειοκρατικά;Και εμείς  είμαστε που κάνουμε την επαναστατική γυμναστική ενω ο Γενιδούνιας έκανε την συνδικαλιστική κριτική;
Μήπως να βάλουμε όλες τις αναρτήσεις τους να τις δει ο κόσμος;
Αλλά να ήταν μόνο αυτό;

ΒΙΝΤΕΟ.. Σκόπιμη απαξίωση των αστικών συγκοινωνιών, καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι

ΛΙΓΟ ΑΡΓΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΟΤΙ ΣΑΣ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΓΙΑ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ...


Τρίτη 24 Μαΐου 2016

Aνακοίνωση σωματείου ΜΕΤΡΟ για την στάση εργασία την Πέμπτη


Τι ισχύει για το προσωπικό των εταιρειών που υπάγονται στο Υπερταμείο

Αρθρο 203 
Θέματα προσωπικού της Εταιρείας και  των θυγατρικών της 

Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες από Φθινόπωρο του 2017


Σιδηρόδρομος: Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες από Φθινόπωρο του 2017Με αυστηρό χρονοδιάγραμμα τον Αύγουστο του 2017 προχωρούν τα έργα στο τελευταίο τμήμα του σιδηροδρομικού διαδρόμου Αθήνα-Θεσσαλονίκη από την Τιθορέα μέχρι τον Δομοκό μήκους 106χλμ.
Τα έργα που ξεκίνησαν στις αρχές του 2014 προχωρούν με ταχύτητα. "Η πίεση είναι μεγάλη να ολοκληρωθούν τα έργα στην ώρα τους" είπε στο ypodomes.com στέλεχος της κατασκευαστικής κοινοπραξίας.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, τα έργα έχουν καλούς ρυθμούς και έχει ξεκινήσει η τοποθέτηση της ηλεκτροκίνησης μέσα στις μεγάλες σήραγγας Καλλιδρόμου και Όθρυος.

Θα παραλύσει η χώρα από την Πέμπτη 26/5/2016. Κλείνουν ΕΠ΄ ΑΟΡΙΣΤΟΝ τα λιμάνια όλης της χώρας...

Με κινητοποιήσεις διαρκείας ενημέρωσαν με εξώδικο που επέδωσαν πριν από λίγη ώρα τα μέλη της ΟΜΥΛΕ το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση η απεργία ξεκινάει την Πέμπτη 26/5/2016 και θα είναι υπό τη μορφή επαναλαμβανόμενων 48ώρων απεργιών.
Συνήθως κατά τη διάρκεια των κινητοποιήσεων δεν πραγματοποιείται κανένας απόπλους από το σύνολο των λιμανιών της χώρας.

Tον Συριζαίο είναι να τον κλαίς σαν.. τις δωροεπιταγές

Οι δωροεπιταγές του Ομίλου Σκλαβενίτη  με το ιλλιγιώδες ποσό των 99 ευρω ανά εργαζόμενο   θα μοιραστούν  τελικά στους εργαζόμενους  της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (μετά το καψόνι της διοίκησης στους συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ  )..κάποια στιγμή την επόμενη εβδομάδα..
 Τα καλόπαιδα του ΣΥΡΙΖΑ βαθμολογήθηκαν από τα αφεντικά τους κάτω από την βάση λόγω των συνεχών αποτυχιών τους σε όλα τα επίπεδα και έτσι οι δωροεπιταγές καθυστερησαν ..λίγο.

Πολλά σύννεφα πάνω από το υπ. Μεταφορών. Σενάρια για «σπάσιμο»

Η ένταξη των αστικών συγκοινωνιών και του σιδηροδρόμου στο υπερ-Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων έχει προκαλέσει την έντονη δυσαρέσκεια των εργαζομένων για τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη.
«Ότι δεν τόλμησε, ακόμα και… η ΝΔ, το κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ», σχολίασε συνδικαλιστικό στέλεχος, το οποίο επιρρίπτει τεράστιες ευθύνες στο υπουργείο Μεταφορών για τους χειρισμούς του.

Προαστιακός Αθήνας: Ολοκληρώνεται η ηλεκτροκίνηση μέχρι Αθήνα και Πειραιά, τα μεγάλα οφέλη

Στην τελική ευθεία περνάει το αστικό τμήμα του Σιδηρόδρομου σε Αθήνα και Πειραιά. Σύμφωνα με όσα είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θάνος Βούρδας στο ypodomes.com τα 2 έργα που είναι σε εξέλιξη πρόκειται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς. Οι 2 εργολαβίες με την ολοκλήρωση τους θα έχουν πετύχει το στόχο της αναβάθμισης στο σιδηροδρομικό διάδρομο από τον Πειραιά μέχρι το ΣΚΑ (Μενίδι). Από τον Πειραιά μέχρι την Αθήνα θα έχουμε διπλή γραμμή με σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση ενώ από την Αθήνα μέχρι το ΣΚΑ τετραπλή γραμμή με σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση.

Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

Προς νέα απεργία οι εργαζόμενοι σε μετρό, τραμ και ΗΣΑΠ.

 Τις επόμενες ώρες αναμένεται να συνεδριάσουν οι εργαζόμενοι σε μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ, προκειμένου να αποφασίσουν την περαιτέρω στάση τους. Σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένονται στάσεις εργασίας, απεργίες και δράσεις ενημέρωσης του επιβατικού κοινού. 
Επιπλέον, την ερχόμενη Πέμπτη τα σωματεία σε όλα τα μέσα μεταφοράς θα πραγματοποιήσουν συνελεύσεις.

«Είστε τυχεροί που δεν μπήκατε στο μικρό ΤΑΙΠΕΔ». Άφωνοι οι εργαζόμενοι συγκοινωνιών-σιδηροδρόμου

«Προσπαθούμε να σώσουμε τη χώρα». «Καταφέραμε να μην μπουν στο μικρό ΤΑΙΠΕΔ οι συγκοινωνίες και ο σιδηρόδρομος, που απαιτούσε η τρόικα». «Η ένταξη σαςστο υπερ-Ταμείο δεν σημαίνει ιδιωτικοποίηση, αλλά αξιοποίηση».Τα ανωτέρω ανέφεραν, σε συνδικαλιστικά στελέχη των αστικών συγκοινωνιών και του σιδηροδρόμου, εκπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ, όπως ο γραμματέας της Κ.Ε. Παναγιώτης Ρήγας, σε συνάντηση που διεξήχθη στα γραφεία του κόμματος, την ημέρα ψήφισης του πολυνομοσχεδίου.

Zορίζεται η ΝΔ


Είναι πραγματικά σε δύσκολη θέση η ΝΔ στην προσπάθειά της να «αντιπολιτευθεί» την κυβέρνηση σε μέτρα που η ίδια εφάρμοζε τα προηγούμενα χρόνια, ενώ συμπεριλαμβάνονται και στο 3ο μνημόνιο που έχει ψηφίσει. Ετσι, λοιπόν, ψάχνει να βρει «αποχρώσεις» που θα τη διαφοροποιήσουν από τον ΣΥΡΙΖΑ. Μια τέτοια περίπτωση είναι το υπερ-ταμείο που συστήνει με το πολυνομοσχέδιο η κυβέρνηση. 

ΠΑΜΕ Ημερίδα για τις Συλλογικές Συμβάσεις στις 6 Ιούνη


Ημερίδα με θέμα «Η πάλη του εργατικού κινήματος για την κάλυψη των απωλειών και ο αγώνας για αυξήσεις στους μισθούς, στις συντάξεις, στις κοινωνικές παροχές» διοργανώνει το ΠΑΜΕ τη Δευτέρα 6 Ιούνη στις 6 μ.μ. στον κινηματογράφο «ΑΛΚΥΟΝΙΣ» (Ιουλιανού 42-46 πλ. Βικτωρίας, στάση ΗΣΑΠ Βικτώρια).
Σε ανακοίνωσή του, το ΠΑΜΕ επισημαίνει:

Το εργοδοτικό μπλογκ του ΣΥΡΙΖΑ ...βρυχάται..


Άφθονο γέλιο σκορπίζει στις τάξεις των σιδηροδρομικών η σπασμωδική συμπεριφορά του ΣΥΡΙΖΑ στον όμιλο ΟΣΕ που δεν κατάφερε να φερει την ανατροπή στις εκλογές των σωματείων...και μοιράζει προαγωγές μέσα απο το μπλογκ του στην έλξη

Ομως θα θέλαμε να μάθουμε (αν και ξέρουμε) .....

Δείτε φωτογραφίες από ένα δεύτερο (λιγότερο γνωστό) συμβάν με μετωπική σύγκρουση τραίνων στο Δοξαρά το Νοέμβριο του 1972

Από το mixanikosOse.blogspot.gr
Η περιγραφή είναι από τον Ιάσονας Ζώρζος:
Η σύγκρουση έγινε κατά τις 6:30 το πρωί της 02/11/1972, μεταξύ Δοξαρά και Κραννώνα... Η εμπορική αμαξ/χία 7138 με επικεφαλής την Α/Τ Λγ 991 (αμερικανικής κατασκευής του 1947) συγκρούσθηκε μετωπικά με την επιβατική αμαξ/χία 9103 με επικεφαλής την ALCO ("γουρούνα") Δ/Η Α-305, η οποία πήγαινε αλαργέν (με τον κάθετο θάλαμο μπροστά)... Νεκροί από το συμβάν, ανασύρθηκαν ο μηχανοδηγός της εμπορικής αμαξ/χίας Δ. Τσακαλέας, και ο προϊστάμενός της, Κ. Τουρούτσικας, ενώ υπήρχαν φυσικά και πολλοί τραυματίες, μεταξύ των οποίων και οι δύο μηχανοδηγοί της Δ/Η (μηχ/γός και "θερμαστής"), οι οποίοι όταν είδαν τι επρόκειτο να συμβεί.... τράβηξαν ακαριαία, και άνοιξαν την μετωπική πόρτα της Δ/Η και πήδησαν στα πλάγια, γλιτώνοντας τον βέβαιο θάνατο...

Κυριακή 22 Μαΐου 2016

Οι "ενωμένοι" της ΓΣΕΕ ... κι οι "απομονωμένοι" ..του ΠΑΜΕ!!


 






Όλα καλά φίλοι και συνάδελφοι ... και κριτική να κάνετε στο ΠΑΜΕ ... και ότι θέλετε ...
Αλλά σε ποιά πραγματικότητα στηρίζετε τη γνώμη σας περί "απομόνωσης του ΠΑΜΕ" ;
Ποιός είναι ο ορισμός σας για το τι θα πει ... "χωριστή συγκέντρωση" ;
Σε ποιά εικόνα στηρίζετε τις κριτικές σας ότι έπρεπε να ακολουθούνται  πιο ανεβασμένες μορφές πάλης ; 
Εννοείτε μήπως το ΠΑΜΕ και οι δυνάμεις του να ανεβάσουν τις μορφές πάλης κι εσείς να κοιτάτε (καλή ώρα) από τα σπίτια σας ;

Συνάντηση Π. Ρήγα με εκπροσώπους των σωματείων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

 (**σχόλιο ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ ..τους τάραξε στο παραμύθι)
Ευρεία σύσκεψη με τους εκπροσώπους σωματείων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είχε σήμερα, με πρωτοβουλία του, ο γραμματέας της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ Παναγιώτης Ρήγας.
Οι εκπρόσωποι των σωματείων μετέφεραν στον γραμματέα του ΣΥΡΙΖΑ τις ανησυχίες των εργαζομένων και άκουσαν τον κ. Ρήγα να υπογραμμίζει ότι πουθενά στο νόμο για το νέο Ταμείο δεν αναφέρεται ότι οι ΔΕΚΟ που περνούν σε αυτό θα πωληθούν, ενώ γίνεται ξεκάθαρο ότι δεν θα υπάρξουν απολύσεις και δεν θα γίνουν αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς.

Στη συνάντηση παρευρέθηκαν

Όλοι στο συλλαλητήριο

ΣYMMETEXOYME OΛOI TO AΠOΓEYMA 17.30 ΣTOΣYΛΛAΛHTHPIO TOY ΠAME .
ΣYΓKENTPΩΣH ΣTHN OMONOIA.
(OI ΣIΔHPOΔPOMIKOI ΣTA XAYTEIA .ΣTAΔIOY KAI AIOΛOY)

Όλες οι μεταφορές της χώρας πάνε σε ιδιώτες

ΣΤΟ ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ
Τη μεταφορά όλων των μεταφορικών εταιρειών αλλά και των υποδομών τους μαζί με τα 24 περιφερειακά αεροδρόμια τα οποία είχαν μείνει στη δικαιοδοσία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας στο νέο Υπερταμείο Αποκρατικοποιήσεων προωθεί η κυβέρνηση ανοίγοντας τον Ασκό του Αιόλου για εργαζόμενους και επιβάτες! 

Σάββατο 21 Μαΐου 2016

Έρχονται και άλλα...

Τι μελετούν στο παρασκήνιο;
Με αφορμή τη σύσταση του υπερταμείου για τη διαχείριση της περιουσίας του Δημοσίου («Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας ΑΕ»), μας ήρθε στο μυαλό μια άλλη «εκκρεμότητα», που άφησε η κυβέρνηση σε ό,τι αφορά τη διαχείριση της περιουσίας των ασφαλιστικών οργανισμών. 

Αυγή..Ζήτω οι ιδιωτικοποιήσεις!!

Μονά - ζυγά δικά τους
Είναι πραγματικά εντυπωσιακός ο κυνισμός της κυβέρνησης και των απολογητών της. Το κύριο άρθρο της «Αυγής» χτες υπερασπίζεται τις ιδιωτικοποιήσεις με σθένος που θα ζήλευαν ακραιφνείς νεοφιλελεύθεροι.
Επιχειρηματολογώντας υπέρ του Ταμείου, γράφει μεταξύ άλλων:

Σαλτάρη: Ο ΣΥΡΙΖΑ έσωσε τη χώρα από το ΕΚΑΣ!


Σαλτάρη: Ο ΣΥΡΙΖΑ έσωσε τη χώρα από το ΕΚΑΣ!
Ελεημοσύνη, προεκλογικό τρυκ, τεχνητή επιβάρυνση του προϋπολογισμού, εισφοροδιαφυγή και ωρολογιακή βόμβα στα χέρια της κοινωνίας το ΕΚΑΣ, σύμφωνα με τη βουλευτή του κυβερνώντος κόμματοςΗ συνεδρίαση στη Βουλή συνεχίζεται με τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να κάνουν ότι μπορούν προκειμένου από τη μία να πείσουν ότι ψηφίζουν τα μέτρα με πόνο ψυχής και από την άλλη ότι δεν είναι και καταστροφή. Αυτό προσπάθησε και η Έφη Σαλτάρη, βουλευτής Ηλείας του κυβερνώντος κόμματος.

Καμιά νομιμοποίηση στο πολυνομοσχέδιο έκτρωμα


Είναι κρίσιμο οι εργαζόμενοι, ο λαός να μην νομιμοποιήσουν με τη στάση τους τη νέα αντιλαϊκή επίθεση διαρκείας που βρίσκεται σε εξέλιξη. Το πολυνομοσχέδιο που φέρνει η κυβέρνηση και που σωστά έχει χαρακτηριστεί έκτρωμα δεν είναι το τέλος, όπως δεν ήταν το τέλος το νομοσχέδιο για το Ασφαλιστικό. Ηδη, ο πρόεδρος της Βουλής προετοιμάζει για ένα καυτό καλοκαίρι παραγωγής αντιλαϊκών νομοσχεδίων. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ με μπαράζ νομοθετημάτων εντείνει την επίθεση ενάντια στο λαό προς όφελος των επιχειρηματικών ομίλων, που, με κάθε τρόπο, εκφράζουν την ικανοποίησή τους γι' αυτό το εγχείρημα, βάζοντας στο τραπέζι και νέες απαιτήσεις.

Οι κότες το σκασαν και αντε να τις μαζέψεις

Πλάκα  έχουν μερικοί... 
Συριζαίοι   που μέχρι  χθες μας  έφερναν  την ελπίδα  (μερικοι προσφάτως μας προέκυψαν και κοψοχέρηδες )   να λένε  σήμερα  με περισσή  οργή (στην ουσία πρόκειται για   υποκρισία) απευθυνόμενοι  στο πασοκοδεξιο μπλοκ της βουλής;
..μαζί τα ψηφίσαμε το καλοκαιρι  ..τι φωνάζετε τώρα;  
Ψάχνουν  οι άνθρωποι δηλαδή, έναν ώμο να κλαψουν και κάποιον συνένοχο στην ευθύνη των πράξεων τους..

Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

Η στάση της ΠΟΣ μας θλίβει και μας προκαλεί πολλά ερωτηματικά.

Απορία  μας προκαλεί  η στάση  της ΠΟΣ μπροστά  στον εφιαλτη που γίνεται  νομος του κράτους  το βράδυ  της Κυριακής  με τις ψήφους  των βουλευτών  της συγκυβέρνησης  ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ.
Απορία  που διατυπώνεται όχι  μόνο  από  εμάς  αλλά  διατυπώνεται ανοιχτά  από  πολλούς  σιδηροδρομικούς που βλέπουν  τα ΜΜΜ να προκηρύσσουν  τουλάχιστον 48ωρη απεργία ενάντια  στο έκτρωμα  της υπερ εταιρείας  που ιδιωτικοποιει ολη την περιουσία  του ελληνικού  λαού.

Διοργάνωση συναυλίας από τον ψυχαγωγικό ομιλο σιδηροδρομικών


Δελτίο τύπου ΠΟΣ

                              
                                                                                                       Αθήνα,   20/5/2016


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


        Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ συνεχίζοντας την πολιτική των προηγούμενων κυβερνήσεων, χωρίς κανέναν ενδοιασμό εφαρμόζει την πιο ακραία και νεοφιλελεύθερη πολιτική, προσχώρησε αβίαστα στην πλευρά των δανειστών.
Με το πολυνομοσχέδιο των 7.500 σελίδων, πέραν των μέτρων που αφορούν όλο το Λαό, εισάγει την ιδιωτικοποίηση των Σιδηροδρομικών Υποδομών, επιμένοντας στο πείραμα του Βρετανικού μοντέλου που έφερε σωρεία ατυχημάτων θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια μεταφορών επιβατών και εμπορευμάτων.