Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017
«Μαύρος Αύγουστος»: Έντεκα νεκροί εργάτες σε 30 μέρες…
Ο απολογισμός μακάβριος… Έντεκα εργάτες σε 30 μέρες. Έντεκα άνθρωποι άφησαν την τελευταία τους πνοή στο χώρο εργασίας τους. Η εργατική τάξη, χύνει το αίμα της, σε γιαπιά, εργοστάσια, δρόμους. Σε συνθήκες υπερεκμετάλλευσης, σε χώρους δουλειάς με ανύπαρκτες υποδομές ασφάλειας και υγιεινής, με αφεντικά που απαιτούν και επιβάλλουν εντατικοποίηση της εργασίας, δουλεύουν χιλιάδες εργαζόμενοι οι οποίοι δεν γνωρίζουν ποτέ αν με τη λήξη της βάρδιας θα επιστρέψουν σπίτι τους…Ο Αύγουστος του 2017, είναι «μαύρος» για την εργατική τάξη της χώρας. Από την 1η Αυγούστου μέχρι τις 3ο Αυγούστου 2017, έχασε έντεκα παιδιά της, την ώρα του μεροκάματου. Σχεδόν ένας άνθρωπος κάθε τρεις μέρες. Τα θύματα, γίνονται «αριθμοί» που έρχονται να επιβεβαιώσουν ότι το 2017 παρατηρείται αύξηση των εργατικών ατυχημάτων
Eργασιακός μεσαίωνας
Προχτές, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ κατέθεσε στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο με το οποίο υποτίθεται ότι βάζει φραγμό στην παραβίαση της εργατικής νομοθεσίας από την πλευρά των εργοδοτών και ότι, με αυτόν τον τρόπο, βελτιώνει την «καθημερινότητα» των εργαζομένων.
Μια μέρα μετά, δύο νέα θανατηφόρα εργατικά «ατυχήματα» ανέβασαν στους 18 τον αριθμό των νεκρών εργατών και εργατριών μόνο τις τελευταίες εξήντα μέρες και μόνο σύμφωνα με την καταγραφή που κάνει ο «Ριζοσπάστης», από τους οποίους οι 7 ήταν εργαζόμενοι στους ΟΤΑ. Τα στοιχεία αυτά υπολείπονται της πραγματικότητας, παίρνοντας υπόψη τους λειψούς ελέγχους από την πλευρά του κράτους και το ανύπαρκτο σχεδόν σύστημα καταγραφής των επαγγελματικών ασθενειών και αναγγελίας των εργατικών «ατυχημάτων», θανατηφόρων και μη.
Το δίκιο
«Νόμος είναι (και) το δίκιο του εργάτη», μας ενημέρωσε χτες το κύριο άρθρο μιας εφημερίδας, γνωστής για το λιβάνισμα που κάνει στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ. Παραφράζοντας το γνωστό σύνθημα του ταξικού εργατικού κινήματος, η εφημερίδα προσπαθεί να πείσει τους εργαζόμενους ότι με το νομοσχέδιο για τα Εργασιακά, που συζητιέται αυτές τις μέρες στη Βουλή, η κυβέρνηση προχωράει σε ένα «πρώτο ρήγμα» στην εργοδοτική αυθαιρεσία.
Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017
ΔΣ ΠΕΠΕ:Ο εργοδοτισμός τους είναι απροκάλυπτος.Σε σύμπλευση γραμματέας και πρόεδρος κατά των μηχανοδηγών
Για άλλη μια φορά η εργοδοτική ηγεσία της ΠΕΠΕ έκανε το καθήκον της απέναντι σε αυτό που είναι ταγμένη παρά την αντίθετη άποψη των μηχανοδηγών.
Πρόεδρος και γραμματέας της ΠΕΠΕ απέδειξαν με την στάση τους ότι το μόνο για το οποίο ενδιαφέρονται (ή μάλλον καίγονται ) είναι το ''καλό'' της διοίκησης και όχι το καλό των μηχανοδηγων.
Θεωρούν καλά τα κυκλώματα χωρίς διάλειμμα !!και μαλιστα τα θεωρούν και καλύτερα από τα προηγούμενα αφού σύμφωνα με τον πρόεδρο
α)με τα νέα κυκλώματα έμπνευσης του εχουμε περισσότερα χιλιόμετρα!!! β) o σχεδιασμός τους είναι τέτοιος που εξασφαλίζει την επόμενη ημέρα με τους Ιταλούς.
(σσ εδώ σηκώσαμε τα χέρια ψηλά)..
Και αν απορείτε πως γίνεται αυτή η εξασφάλιση κατά τον πρόεδρο;
Όπως ο ίδιος λέει:
(σσ εδώ σηκώσαμε τα χέρια ψηλά)..
Και αν απορείτε πως γίνεται αυτή η εξασφάλιση κατά τον πρόεδρο;
Όπως ο ίδιος λέει:
-''Δεν είναι δυνατόν να εργαζόμαστε τόσο λίγο και να έχουμε και διάλειμμα όπως στα προηγούμενα κυκλώματα !!!.Δεν θα τα άφηνε αυτά ο Ιταλός.''
Έτσι είπαν να τον προλάβουν αυτοί τον Ιταλό και αφου ''εργαζόμαστε τόσο λίγο'' να λιώσουμε τότε στα χειριστήρια.!! για το καλό μας.
Την δε εγκύκλιο για τις ώρες μηχανοδήγησης ο γραμματέας της ΠΕΠΕ την θεωρεί πεπαλαιωμένη !!!
Προφανώς τα ατυχήματα ,η διάλυση τροχαίου υλικού και δικτύου να αποτελούν ασήμαντες λεπτομέρειες για αυτόν και μάλιστα πεπαλαιωμένες.
Ο κοινωνικός διάλογος και το μέλλον της εργασίας!!
«Ο Κοινωνικός Διάλογος και το Μέλλον της Εργασίας» είναι ο τίτλος της διεθνούς διάσκεψης που διοργανώνει στην Αθήνα, στις 23 και 24 Νοέμβρη, η Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή της Ελλάδας (ΟΚΕ), σε συνεργασία με τη Διεθνή Οργάνωση Εργασίας (ILO). Τα ζητήματα που θα βρεθούν στην ατζέντα της συνάντησης απαριθμεί σε άρθρο του στον Τύπο ο πρόεδρός της, Γιώργος Βερνίκος.
Πριν το τέλος του έτους ξεκινά το έργο που θα φέρει πιο κοντά την Πάτρα.
Έως το τέλος της χρονιάς αναμένεται να ξεκινήσουν οι κατασκευαστικές εργασίες για την υλοποίηση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ψαθόπυργος - Ρίο (113+000 – 123+500), έργο του οποίου η σύμβαση υπογράφηκε αρχές του μήνα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτή τη στιγμή, ο ανάδοχος, η ιταλική GD Infrastrutture που συνεργάζεται με την Μηχανική, ενημερώνεται από την ΕΡΓΟΣΕ, που αποτελεί τον κύριο του έργου για την έως τώρα πορεία του έργου όσον αφορά τις μελέτες και τις απαλλοτριώσεις οι οποίες βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο.
3 ώρες Τρίκαλα-Αθήνα, με τη νέα γραμμή του τρένου.
Μέσα στο φθινόπωρο παραδίδεται ο διάδρομος της ηλεκτροκίνησης από το Λιανοκλάδι μέχρι την Αθήνα και εντός του 2018 η νέα γραμμή Λιανοκλάδι-Δομοκός.
Όπως καταγράφει το trikakalavoice.gr με τα νέα δεδομένα η χρονοαπόσταση από Αθήνα για Παλαιοφάρσαλο υπολογίζεται αρχικά στις 3 ώρες και από το επόμενο καλοκαίρι στις 2.30.
Δευτέρα 28 Αυγούστου 2017
Άρχισαν και πουλάνε τρέλα !!!
Είναι να απορείς με το θράσος μερικών !!.Μπροστά στα μάτια μας προσπαθούν να κάνουν το άσπρο μαύρο για να καλύψουν τα δικά τους λάθη,τις παραλείψεις αλλά και τον δόλο στις ενεργειές τους.
Το κύκλωμα έκτρωμα του προαστιακού εστάλη στο πρόεδρο και τον διευθ.σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με κρυφή αλληλογραφία από τον πρόεδρο της ΠΕΠΕ .Στην ΔΙΚΑΜ δεν εστάλη τίποτα.
HMEΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΔΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ 28/08/2017
Σας προσκαλούμε να πάρετε μέρος στην 221η Συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., που θα πραγματοποιηθεί την 28η Αυγούστου 2017, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 στα γραφεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στην οδό Καρόλου αριθ. 1-3 (6ος όροφος, αίθουσα συνεδριάσεων).
Σε περίπτωση κωλύματός σας, παρακαλούμε να αποστείλετε εγκαίρως εξουσιοδότηση προς άλλο μέλος του Δ.Σ. ή να ειδοποιήσετε τη Γραμματέα του Δ.Σ.
ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
Κυριακή 27 Αυγούστου 2017
Βγήκαν παγανιά για να προωθήσουν την ιδιωτική ασφάλιση
Η ιδιωτική ασφάλιση στον κλάδο των συντάξεων αναπτύσσεται στην Ελλάδα με πολύ αργούς ρυθμούς (είναι μόλις στο 2%), επειδή οι ασφαλισμένοι ...δεν έχουν συνειδητοποιήσει τι τους περιμένει. Αυτή είναι η ουσία της μελέτης που δημοσιοποίησε το «Κέντρο Ερευνών» μεγάλης ασφαλιστικής εταιρείας, με στόχο να προωθήσει την ιδιωτική ασφάλιση. Η μελέτη απαριθμεί και επικαλείται τους αντεργατικούς - αντιασφαλιστικούς νόμους που ψήφισαν η σημερινή και οι προηγούμενες κυβερνήσεις, την πολιτική της δημοσιονομικής προσαρμογής που περικόπτει τις δαπάνες για την Ασφάλιση, και το «δημογραφικό πρόβλημα», για να ενημερώσει τους υποψήφιους πελάτες της ότι πλέον «σημαντικό μέρος του κόστους για Υγεία και σύνταξη» μεταφέρεται στις πλάτες τους.
Ένας ακόμα νεκρός εργάτης στην καθαριότητα
Όταν απέργησαν οι συμβασιούχοι στον τομέα της καθαριότητας, λοιδορήθηκαν και συκοφαντήθηκαν όσο λίγοι, από συμπολίτευση, συστημική αντιπολίτευση και τα κυρίαρχα ΜΜΕ. Όταν όμως χάνουν τη ζωή τους σε μια δουλειά, με άθλιες συνθήκες, χωρίς μέτρα ασφαλείας, με χαμηλο μισθό κι αβεβαιότητα για το μέλλον, οι ίδιοι φορείς κρατάνε “ομερτά” και σφυρίζουν αδιάφορα. Εκτός κι αν πουν πάλι πως αυτοί είναι “οι πραγματικοί άνθρωποι της δουλειάς”, σε αντιπαράθεση προφανώς με τους απεργούς, όπως είχε κάνει ο πρόεδρος της ΠΟΕ-ΟΤΑ, Ν. Τράκας, σε μια άθλια τοποθέτηση για το θάνατο της 62χρονης εργαζόμενης, Ντανιέλας Πρελορέντζου, πριν μερικούς μήνες.
ΛΑΪΚΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ Περικοπές σε τρόφιμα και βενζίνες
Μείωση σε είδη διατροφής και καύσιμα καταγράφεται στο πρώτο εξάμηνο του 2017, ως αποτέλεσμα της πολιτικής που μειώνει τα λαϊκά εισοδήματα ελέω κρίσης.
Σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία του υπουργείου περιβάλλοντος, το πρώτο εξάμηνο του έτους οι Έλληνες αγόρασαν 56.000.000 λίτρα λιγότερα βενζίνης καθώς ο όγκος πωλήσεων στις βενζίνες μειώθηκε κατά 4% σε ετήσια βάση.
Το τρένο σφυρίζει τέσσερις φορές στην Κομοτηνή
Ξεκίνησαν, μετά από διακοπή σχεδόν ενός έτους, να κινούνται από και προς την Κομοτηνή οι επιβατικές αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που είχαν διακοπεί λόγω έργων που γίνονταν κατά μήκος της διαδρομής μεταξύ Δράμας και Κομοτηνής.
Να θυμίσουμε πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τις 25 Σεπτεμβρίου 2016 είχε προχωρήσει σε διακοπή της σιδηροδρομικής σύνδεσης Δράμας – Κομοτηνής, επ’ αόριστον, λόγω έργων που έχει ανακοινώσει ο διαχειριστής της υποδομής (ΟΣΕ).
Σάββατο 26 Αυγούστου 2017
Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017
Aρχισε το ολοκληρωτικό ξεπούλημα της Ελλάδας
Το υπερΤαμείο προσλαμβάνει σύμβουλο για την ΕΔΗΣ, στην οποία ανήκουν ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, ΟΣΕ, ΕΛΤΑ και αεροδρόμια
Αρχίζει σιγά – σιγά να δραστηριοποιείται το υπερΤαμείο ή αλλιώς, η Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας(ΕΕΣΥΠ).
Η ΕΕΣΥΠ προκήρυξε διαγωνισμό για την πρόσληψη συμβούλου στη θυγατρική εταιρεία, την Εταιρεία Δημοσίων Συμμετοχών (ΕΔΗΣ), με στόχο να “δημιουργήσει τη βάση για τη διαμόρφωση μιας στρατηγικής για την καλύτερη διαχείριση του χαρτοφυλακίου της Εταιρείας Δημοσίων Συμμετοχών και των συμμετοχών που διατηρεί σε δημόσιες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικούς κλάδους, βελτίωση αποδοτικότητας των λειτουργιών τους και αύξησης της αξίας του χαρτοφυλακίου μακροπρόθεσμα”.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΛΟΓΗΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ Περί «διώξεων» του ελληνισμού στην ΕΣΣΔ
Αποκαλυπτικά στοιχεία και ντοκουμέντα που ανατρέπουν άλλο ένα κατασκεύασμα του αντικομμουνισμού
Ελληνες της ΕΣΣΔ δηλώνοντας «έτοιμοι για την εφαρμογή του 5χρονου Πλάνου»! |
Ο «Ριζοσπάστης» έχει ανατρέψει με σειρά άρθρων τη σχετική φιλολογία στο παρελθόν. Υπενθυμίζουμε σήμερα ορισμένα από τα στοιχεία που απαντούν στον αντικομμουνιστικό ισχυρισμό.
Αβεβαιότητες
Με ανησυχία παρακολουθούν τα αστικά επιτελεία τις οικονομικές εξελίξεις στην Ιταλία, διαπιστώνοντας ότι «η αύξηση του ΑΕΠ κατά 1% - 1,5% δεν είναι εντυπωσιακή και ούτε μπορεί να κατευνάσει τους φόβους για τη βιωσιμότητα του χρέους», σύμφωνα με τον διεθνή οικονομικό Τύπο.
Πρόσθετο και συναφές ζήτημα θεωρείται το γεγονός ότι τα «κόκκινα» δάνεια στο χρηματοπιστωτικό σύστημα της Ιταλίας ξεπερνάνε τα 300 δισ. ευρώ, ενώ πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται τι θα γίνει αν η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα αποφασίσει να περιστείλει το πρόγραμμα της ποσοτικής χαλάρωσης.
Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017
Δελτίο τύπου ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τον εκτροχιασμό του 53
Δελτίο Τύπου ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Συμβάν 24/08/2017
Σήμερα στις 08:30 η αμαξοστοιχία I/C 53 που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα ακινητοποιήθηκε κοντάστην είσοδό του σταθμού της Λάρισας όταν βγήκε εκτός σιδηροτροχιάς το φορείο τροχών του πρώτου βαγονιού (μετά το πέρασμά της από σημείο κλειδιού αλλαγής γραμμών).
Η αμαξοστοιχία εκινείτο με μικρή ταχύτητα στο σημείο αυτό και κανείς από τους επιβάτες δεν υπέστη το παραμικρό.
Οι επιβάτες συνέχισαν το ταξίδι τους προς την Αθήνα με τρίωρη καθυστέρηση με το ίδιο τραίνο.
Τα αίτια του συμβάντος διερευνώνται.
Ελλάδα – Βουλγαρία υπογράφουν τη σιδηροδρομική σύνδεση Αλεξανδρούπολη – Μπουργκάς, παρακάμπτοντας το Βόσπορο
Τη δημιουργία του σιδηροδρομικού διαδρόμου Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο – Svilengrad – Μπουργκάςπροωθούν Ελλάδα και Βουλγαρία.
Η εν λόγω συμφωνία αναμένεται να επικυρωθεί στην επικείμενη επίσκεψη του Έλληνα πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στη Βουλγαρία.
Το μεγάλο πλεονέκτημα του διαδρόμου έγκειται στην παράκαμψη των στενών του Βοσπόρου, με στόχο την προσέλκυση φορτίων συνδυασμένων μεταφορών (σιδηρόδρομος/πλοίο) μεταξύ χωρών της Μέσης και Άπω Ανατολής και χωρών της Μαύρης Θάλασσας και της Ανατολικής Ευρώπης.
Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017
Κατήργησαν την υπηρεσία ελιγμών 14:00-22:00 στο ΜΑΙ.Πολλά τα προβλήματα πλέον για το προσωπικό
Με την εφαρμογή του νέου κυκλώματος έκτρωμα διαπιστώσαμε ότι δεν υπάρχει πλέον η υπηρεσία ελιγμών 14:00-22:00 στο ΜΑΙ με αποτέλεσμα στο μηχανοστάσιο να υπάρχει σημαντικό πρόβλημα .
Υπάρχει μόνο ένας μηχανοδηγός που έρχεται στο ΜΑΙ από δρομολόγια από τις 17:00 μέχρι τις 19:00 που σχολάει. Η επόμενη υπηρεσία ελιγμών που έρχεται στις 20:00 στο 90% των περιπτώσεων φεύγει για να πάει το δεύτερο εμπορικό!!
Χθες δεν υπήρχε κανένας στο μηχανοστάσιο.
Τρίτη 22 Αυγούστου 2017
Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017
ΛΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΦΥΛΗΣ:Συγκέντρωση διαμαρτυρίας την 1η Σεπτέμβρη για τις περικοπές δρομολογίων του Προαστιακού
Με αίτημα την άμεση αποκατάσταση των δρομολογίων του Προαστιακού Σιδηρόδρομου και την αναβάθμιση του συγκοινωνιακού δικτύου του δήμου, η Λαϊκή Επιτροπή Φυλής καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Παρασκευή 1 Σεπτέμβρη στις 7 μ.μ. στην κεντρική πλατεία Άνω Λιοσίων (έξω από το Δημαρχείο).
Στη συγκέντρωση θα συμμετέχουν φορείς και σωματεία που συγκροτούν τη Λαϊκή Επιτροπή, όπως το Συνδικάτο Οικοδόμων (παράρτημα Μενιδίου - Φυλής), το Σωματείο εργαζομένων ΟΤΑ Φυλής, ο Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων (παράρτημα Μενιδίου - Φυλής), η Ένωση ΕΒΕ Άνω Λιοσίων - Ζεφυρίου, το Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ Άνω Λιοσίων - Ζεφυρίου - Καματερού και οι Σύλλογοι Γυναικών Άνω Λιοσίων και Ζεφυρίου (ΟΓΕ).
Στο κάλεσμά τους αναφέρουν:
Σε ισχύ από σήμερα το απαράδεκτο κύκλωμα του Προαστιακού.Αποκαλυπτική η εντολή προισταμένου ΚΥ/ΔΙΚΑΜ!!
Με αυτό το αποκαλυπτικό έγγραφο ο προιστάμενος ΚΥ/ΔΙΚΑΜ έδωσε εντολή να εφαρμοστεί το σημερινό εκτρωματικό κύκλωμα το οποίο φαίνεται ότι αποτελεί πρόταση του σωματείου των μηχανοδηγών.!!
Σήμερα κάποιοι προσπαθούν να αποποιηθούν οποιαδήποτε σχέση με τα κυκλώματα που έστειλαν στην διοίκηση πριν λίγες ημέρες (καταθέτοντας νέα κυκλώματα με ...διάλειμμα ) όταν πριν 2 ημέρες έσκιζαν τα ιμάτια τους ότι το σημερινό κύκλωμα έχει ικανοποιητικά διαλείμματα..
Σήμερα κάποιοι προσπαθούν να αποποιηθούν οποιαδήποτε σχέση με τα κυκλώματα που έστειλαν στην διοίκηση πριν λίγες ημέρες (καταθέτοντας νέα κυκλώματα με ...διάλειμμα ) όταν πριν 2 ημέρες έσκιζαν τα ιμάτια τους ότι το σημερινό κύκλωμα έχει ικανοποιητικά διαλείμματα..
- Απαράδεκτη η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που υιοθέτησε τέτοιο έκτρωμα.Αλλά πως να μην το υιοθετήσει αφού εδω και τόσο καιρό έχει βάλει στόχο την πλήρη εντατικοποίηση
- Απαράδεκτος ο προιστάμενος ΚΥ/ΔΙΚΑΜ Ε.Θεωρορόπουλος .(Μηχανοδηγός ήταν και γνωρίζει πολύ καλά τι σημαίνει τέτοιο κύκλωμα.)
- Απαράδεκτη ηγεσία της ΠΕΠΕ που στέλνει τέτοιες προτάσεις για τα μέλη της
Διαβάστε την εντολή ενεργοποίσης του σημερινού κυκλώματος
Κυριακή 20 Αυγούστου 2017
Τα “εγκλήματα” του κομμουνισμού
Το “έγκλημα” του κομμουνισμού είναι πως ήταν θανάσιμη απειλή για την εξουσία των κυρίαρχων. Η βασική κριτική στους κομμουνιστές δεν πρέπει να είναι για τα “εγκλήματα” που έκαναν, αλλά γιατί άφησαν στη μέση το έργο της καταστροφής του σάπιου κόσμου της εκμετάλλευσης.
Στον αγώνα ενωμένοι κι ας μη λείψει κανείς. Και ο Θάνος Τζήμερος; Και ο Άδωνις Γεωργιάδης; Και τα μουρουτοτρολ του διαδικτύου; Και ο Δημήτρης Καμμένος, από τους συγκυβερνώντες ΑΝΕΛ; Και φασίστες και φιλελέδες, θαυμαστές Καλύβα-Μαραντζίδη; Η σαπίλα του ντουνιά με δυο λόγια. Όλοι μαζί από κοινού, για να αποδείξουν τα τρομερά “εγκλήματα” του κομμουνισμού και της αριστεράς, στην Ελλάδα και διεθνώς. Μια υπόθεση πιο κωμική κι από την ομώνυμη τηλεοπτική σειρά…
Νέα κωλοτούμπα από την συνεξέλιξη μετά τις διαμαρτυρίες των μηχανοδηγών
Σας είχαμε ενημερώσει σε προηγούμενες ανάρτησεις για το νέο κύκλωμα-έκτρωμα του Προαστιακού.
Όπως πλέον γνωρίζουν όλοι το νέο κύκλωμα με ισχύ από την 21-8-2017 εστάλη στην διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με άκρως εμπιστευτική αλληλογραφία από τον πρόεδρο της ΠΕΠΕ 1)Δεν παρουσιάστηκε πρώτα στο σωματείο. 2)Δεν αναρτήθηκε σε μπλογκ.3)Δεν ήρθε σε διαβούλευση με την τοπική γραμματεία.4)Δεν εστάλη στην ΔΙΚΑΜ παρά μόνο εστάλη κρυφά στον προέδρο και το διευθ.σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ..Αυτά για την ιστορία!!Διαπιστώσαμε ,όταν είδαμε όλο το κύκλωμα ,ότι πολλές υπηρεσίες του Προαστιακού ήταν συνεχόμενες σε μηχανοδήγηση και χωρίς διάλειμμα.Καταθέσαμε άμεσα τις δίκαιες ενστάσεις μας για την έλλειψη διαλείματος και δεχθήκαμε αήθη υβριστική επίθεση από το στέκι της έλξης αλλά και από τον πρόεδρο της ΠΕΠΕ .Επίθεση με την οποία ήθελαν να μας πείσουν οτι πλέον με το θαυματουργό κύκλωμα σχολάμε νωρίτερα και ότι υπάρχουν και διαλείμματα!!!! απλά εμείς δεν τα βλέπουμε Διαβάστε τι έλεγαν για τα διαλείμματα στις υπηρεσίες που σχεδίασαν οι ίδιοι:
Σάββατο 19 Αυγούστου 2017
Σταμάτησαν τα λεωφορεία Λιόσια-Νερατζιώτισσα επειδή έφυγαν οι οδηγοί;
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ;
Σας μεταδίδουμε τα παρακάτω με πολύ μεγάλη επιφύλαξη καθώς περιμένουμε επιβεβαίωση.
Σας μεταδίδουμε τα παρακάτω με πολύ μεγάλη επιφύλαξη καθώς περιμένουμε επιβεβαίωση.
Ζητάμε άμεσα την παρέμβαση της ομοσπονδίας και των σωματείων για να διερευνηθεί το θέμα.
Οι πληροφορίες που έχουμε θέλουν τα λεωφορεία που συνέδεαν τα Λιόσια με την Νερατζιώτισσα να σταμάτησαν επειδή έφυγαν οι οδηγοί !!!!!!!
Η εγκύκλιος για τις ώρες μηχανοδήγησης και το νέο κύκλωμα εντατικοποίησης
Όπως θα διαβάσετε στην εγκύκλιο που δημοσιεύουμε ορίζεται ως ανώτατο χρονικό όριο μηχανοδήγησης οι 5 ώρες.
Η δε συνεχόμενη μηχανοδήγηση να μην υπερβαίνει τις δυόμισι ώρες και μετά το όριο αυτό να χορηγείται διάλειμμα μισής ώρας το οποίο θα προσμετράται στο ημερήσιο χρόνο εργασίας.
Με τα νέα κυκλώματα που έχουν ισχύ από την Δευτέρα 21-8-2017 παραβιάζεται και το όριο μηχανοδήγησης και το θέμα του διαλείμματος καθώς υπάρχει υπηρεσία με πάνω από 5 ώρες μηχανοδήγησης και επίσης υπάρχουν πολλές υπηρεσίες χωρίς κανένα διάλειμμα.
Ευελιξία και πετσοκομμένοι μισθοί οι «πυλώνες» της εργασιακής ζούγκλας
Ευέλικτη εργασία, περικοπές μισθών και απολύσεις το «λίπασμα» της ανάκαμψης του κεφαλαίου
Αυτό διαπιστώνεται στο πρόσφατο οικονομικό δελτίο της Τράπεζας της Ελλάδας, όπου παρουσιάζονται τα αποτελέσματα ειδικής έρευνας που διενεργήθηκε από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα ΕΚΤ σχετικά με τους τρόπους και τις μεθόδους που επέλεξαν οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις, προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις συνθήκες της πρόσφατης οικονομικής κρίσης. Την ίδια ώρα, η ΕΚΤ επισημαίνει πως η ανάκαμψη της απασχόλησης στη Ζώνη του Ευρώ τα τελευταία χρόνια οφείλεται:
Το «θαύμα» δεν είναι για όλους...
«Ατμομηχανή» και «υπόδειγμα» της ανάπτυξης, «αιμοδότης» της οικονομίας, «βαριά βιομηχανία» της χώρας, «ανάχωμα στην ύφεση». Το εγκώμιο στον Τουρισμό και τις φετινές επιδόσεις του πλέκουν με κάθε ευκαιρία εργοδοτικοί φορείς, κυβέρνηση και υπουργοί, μαζί με όλα τα αστικά κόμματα που τσακώνονται για το ποιος θα υπηρετήσει αποτελεσματικότερα τους επιχειρηματικούς σχεδιασμούς και τα συμφέροντα.
Ομως, τα «πανηγύρια», που καλά κρατούν, δεν αφορούν παρά μια χούφτα μεγαλοεπιχειρηματιών. Αυτοί είναι οι κερδισμένοι από την ανάπτυξη του Τουρισμού. Στην άλλη όχθη βρίσκονται οι εργαζόμενοι, από το «ξεζούμισμα» των οποίων φτιάχνονται τα «ρεκόρ» του τουριστικού «θαύματος».
Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017
Η "ελαφρά υπογειοποίηση" κλειδί για να φτάσει το τρένο στην Πάτρα;
Μία πολύ σημαντική συνάντηση έγινε πριν από μερικές εβδομάδες στην Πάτρα όπου όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείςβρέθηκαν για να συζητήσουν για τη σιδηροδρομική χάραξη που θα φέρει το σύγχρονο τρένο στην πόλη και το λιμάνι της Πάτρας. Το θέμα που έχει αναδείξει πολλαπλά το ypodomes.com έχοντας επισημάνει ταυτόχρονα ότι ο χρόνος τρέχει αντίστροφα για όλους, καθώς όπως έγινε αντιληπτό από όλους μέχρι το τέλος του 2022 η υπόθεση τρένο στην Πάτρα όχι μόνο πρέπει να έχει αποφασιστεί αλλά και να έχει υλοποιηθεί ειδάλλως η χώρα μας κινδυνεύει με την απαίτηση επιστροφής εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ που έχει επιδοτήσει η ΕΕ στην γραμμή Αθήνα-Πάτρα από το 2000.
Πέμπτη 17 Αυγούστου 2017
Τετάρτη 16 Αυγούστου 2017
Με το τσουβάλι τα ψέματα το στέκι.Έγιναν και σεναριογράφοι!!
1) Στο θέμα των φανταστικών διαλόγων με μηχανοδηγούς !!! έχω να πω ότι είμαι σε καλοκαιρινή άδεια και εκτός Αττικής από τις 9-8-2017 έως τις 20-8-2017!!Για την ύπαρξη πρότασης νέων κυκλωμάτων ενημερώθηκα την 8 Αυγούστου 2017 και ενώ ήμουν ήδη σε άδεια ενημέρωθηκα για το περιεχόμενο μίας υπηρεσίας. Μετά από 3 ημέρες την 11 Αυγούστου 2017 μάθαμε όλη την πρόταση και την αναρτήσαμε..
Μα δεν ντρέπεστε καθόλου εκεί στο στέκι; Αλλά πως να ντραπείτε;
Μα δεν ντρέπεστε καθόλου εκεί στο στέκι; Αλλά πως να ντραπείτε;
Οι φανταστικοί διάλογοι μαζί τα ψέματα του Γενιδούνια που είδα γραμμένα στο στέκι του φανερώνουν την δύσκολη θέση στην οποία έχει περιέρθει . Προσπαθεί χωρίς κανένα ηθικό φραγμό να υπερασπιστεί την δική του κάταπτυστη πρακτική στα συνδικαλιστικά πράγματα...Ο εργοδοτικός και κυβερνητικός συνδικαλισμός που εκπροσωπεί είναι και νοσηρός και γκαιμπελίστικος.
Δευτέρα 14 Αυγούστου 2017
66η ημέρα .Να επιστραφούν τα χρήματα στο ταμείο των μηχανοδηγών
Με τα λεφτά των άλλων
Πως προέκυψαν αυτές οι μισθολογικές διαφορές;
Η εξίσωση των πτυχίων των ΤΕΙ με των ΑΕΙ είναι υπεύθυνη για την δημιουργία τους Άλλοι έπρεπε να επιστρέψουν χρήματα και άλλοι έπρεπε να λαβουν μικρές διαφορές.Τα ποσά που πρέπει να επιστραφούν ξεκινάνε από 150 ευρω και φτάνουν τα 4500 ευρώ!! Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συμφώνησε τα χρήματα να επιστραφούν σε δόσειςΈνας από τους 3 στην έλξη που πρέπει να επιστρέψουν χρήματα είναι και ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ .
Από την ζέστη θα είναι ή τους έχει γίνει συνήθεια το να βρίζουν το ΠΑΜΕ
Είναι τυχαίο που σε κάθε ευκαιρία ο ΣΥΡΙΖΑ έλξης βρίζει το ΠΑΜΕ σιδηροδρομικών;
Είναι τυχαίο που σε κάθε ευκαιρία τρέχουν να υπερασπιστούν τις απαράδεκτες ηγεσίες των εταιρειών του ομίλου που διόρισε ο φίλος τους ο ...Χρήστος;
Έτσι και τώρα είπαν να δικαιολογήσουν την ετήσια διακοπή δρομολογίων στην Θράκη από την διοίκηση του ΟΣΕ βρίζοντας το ΠΑΜΕ..
Το ΠΑΜΕ σιδηροδρομικών γνωρίζοντας (όπως όλοι εξάλλου) την ανύπαρκτη αξιοπιστία της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ,την ανύπαρκτη αξιοπιστία των διοικήσεων του ομίλου ΟΣΕ αλλά και την ανύπαρκτη αξιοπιστία των συνδικαλιστών του ΣΥΡΙΖΑ έθεσε τα ερώτηματα για την διακοπή των δρομολογίων στην Θράκη.
Τα ίδια ερωτήματα που έθεσε και η τοπική αυτοδιοίκηση αλλά και άλλοι φορείς..Είναι και αυτοί προφήτες κατά το ΣΥΡΙΖΑ έλξης;
Μήπως είναι ψέματα ότι σήμερα έχουμε χειροπιαστά παραδείγματα της αναξιοπιστίας και της προστασίας σε μονοπώλια ομίλων σε αναξιοκρατία και σε ξεπουλήματα από το κράτος των ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ .(Ή μήπως οι διορισμένες διοικήσεις του ομίλου από αυτούς πάνε πίσω;)
Παραδείγματα όπως :
Σάββατο 12 Αυγούστου 2017
Άρχισαν την προπαγάνδα υπέρ του κυκλώματος έκτρωμα με το ..ΣΧΟΛΑΣ ΝΩΡΙΤΕΡΑ!!!
Αφού είδαν οτι η επιχειρηματολογία τους για το νέο κύκλωμα πέφτει στο κενό ειδικά στο θέμα του διαλείμματος ,έκαναν στροφή 180 μοιρών και άλλαξαν το τροπάρι!!!
Οι αντιδράσεις των μηχανοδηγών τους έχουν φέρει σε δύσκολη θέση και έτσι επιστράτευσαν τα παπαγαλάκια τους για να πείσουν τον κόσμο να δεχθεί τις αλλαγές έμπνευσης Γενιδούνια και αποδοχής Τουρλή.
Το νέο παραμύθι είναι το ...ΣΧΟΛΑΣ ΝΩΡΙΤΕΡΑ !!!!!!
Μόνο ένα θα σας πούμε για αυτό το παραμύθι .....
Συγκρινόμενες μία υπηρεσία προαστιακού (με το ίδιο ωράριο) στο σημερινό ισχύον κύκλωμα και αντίστοιχη στο νέο έκτρωμα ΞΕΚΙΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΡΕΝΤΗ ΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΡΕΝΑ.!!!!
Η μόνη διαφορά είναι οτι στην νέα υπηρεσία έκοψαν τα διαλείμματα και πρόσθεσαν τρένα ..
ΠΟΛΛΑ ΤΡΕΝΑ μέχρι ...σκασμού
Οι ανθρωποι είναι επικίνδυνοι ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟ ΑΔΕΝΔΡΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ ΣΕ ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ
Παρασκευή 11 Αυγούστου 2017
Ανακοίνωση ΑΣΚΕ για τα κυκλώματα εργασίας στο ΜΑΙ
ΑΣΚΕ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Συνάδελφοι /σες
Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφάσισε την τροποποίηση των
κυκλωμάτων του ΜΑΙ για τον προαστιακό με ημερομηνία εφαρμογής την 21η Αυγούστου
2017.
Τα νέα κυκλώματα κατά την άποψη μας εντατικοποιούν
ακόμα περισσότερο την ήδη εντατικοποιημένη εργασία του μηχανοδηγού και έχουν σαν
σκοπό μόνο την εξοικονόμηση προσωπικού με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα κυκλώματα θα έπρεπε πρώτα να αποσταλλούν στο σωματείο
και να προηγηθεί η αναμενόμενη διαβούλευση πριν την εφαρμογή
τους.
Το σωματείο οφείλει να τοποθετηθεί ξεκάθαρα απέναντι
σε κυκλωματα εργασίας που θέλουν τον μηχανοδηγό να εργάζεται χωρίς διάλειμμα
και σε εξοντωτικό ρυθμό.
Για αυτό το λόγο ζητούμε α) την σύγκλιση της τοπικής
γραμματείας του ΜΑΙ και β )να μην γίνει καμία εφαρμογή κυκλώματος μέχρι να αποφασίσουν
οι μηχανοδηγοί της έδρας για το αν τα αποδέχονται ή οχι
ΑΣΚΕ
Αποκαλύπτουμε το παρασκήνιο πίσω από το κύκλωμα έκτρωμα.
Το κύκλωμα εστάλη στην διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , πρόεδρο και διεθ. σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως άκρως εμπιστευτικό τόσο για το περιεχόμενο όσο και για την υπογραφή που το συνόδευε.Το κύκλωμα δεν εστάλη στην ΔΙΚΑΜ αλλά την παρέκαμψαν επίτηδες για να επιτύχουν πρώτα την συναίνεση της διοίκησης και η ΔΙΚΑΜ απλά να το εφαρμόσει.
Οι έγκυρες πληροφορίες μας για το θέμα είναι το κύκλωμα το έστειλε κρυφά στην διοίκηση ο πρόεδρος του σωματείου Γενιδούνιας και ενημέρωσε μόνο τον γραμματέα του σωματείου Τουρλή Β ο οποίος και συμφώνησε.(Γιατί να μην συμφωνήσει άλλωστε ;Μήπως αυτός θα το δουλέψει;Οι μηχανοδηγοί του ΜΑΙ θα το φορτωθούν και αυτό στην πλάτη τους)Σε επικοινωνία που είχαμε με τον συνάδελφο Συρόπουλο Σ μας είπε ότι δεν γνώριζε τίποτα απολύτως για το θέμα.
Τίθεται σε εφαρμογή το κύκλωμα έκτρωμα
Απο 21 Αυγούστου 2017 τιθεται σε εφαρμογη το απαράδεκτο κυκλωμα που απέστειλε στην διοικηση ο προεδρος του σωματειου.!!!
Εχουμε στην κατοχή μας και δημοσιεύουμε το κύκλωμα έκτρωμα έμπνευσης Γενιδούνια και αποδοχής Τουρλή για το ΜΑΙ
Διαβάστε την πρόταση και φρίξτε:
Υπηρεσίες συνεχόμενης μηχανοδήγησης στην οποία θεωρούν την αλλαγή χειριστηριών ως διάλειμμα!!
Εχουμε στην κατοχή μας και δημοσιεύουμε το κύκλωμα έκτρωμα έμπνευσης Γενιδούνια και αποδοχής Τουρλή για το ΜΑΙ
Διαβάστε την πρόταση και φρίξτε:
Υπηρεσίες συνεχόμενης μηχανοδήγησης στην οποία θεωρούν την αλλαγή χειριστηριών ως διάλειμμα!!
Πέμπτη 10 Αυγούστου 2017
Μεγάλη αίσθηση προκάλεσε η αποκάλυψη μας για το προταθέν κύκλωμα
Είναι πολύ μεγάλη η αίσθηση που προκάλεσε η αποκάλυψη μας για μικρό μέρος του κυκλώματος εργασίας που εκπόνησε μέρος του προεδρείου του σωματείου.
Πρόκειται για συνδικαλιστές μόνο κατ 'ονομα αφού περισσότερο μοιάζουν με αντιπροσώπους της εργοδοσίας .
Το κατάπτυστο και εμετικό σχέδιο εντατικοποίησης της εργασίας των μηχανοδηγών έρχεται να προστεθεί σε ένα ατελείωτο κατάλογο ενεργειών του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού που έχουν οδηγήσει τον κλάδο στα τάρταρα.
Σοκ και δέος από υπηρεσία του προτεινόμενου κυκλώματος
Καραφέραμε να εξασφαλίσουμε από το νέο κύκλωμα που προτάθηκε στην διοίκηση μία υπηρεσία ενδεικτική για το τι έρχεται.
Επικρατεί σύγχυση και μυστικοπάθεια για το ποιος δημιούργησε το κύκλωμα αλλά και ποιος το κατέθεσε!!
Κάποιοι ενώ το στηρίζουν αρνούνται οποιαδήποτε σχέση μαζί του ..!!!
Σύμφωνα με πληροφορίες μας το εκτρωματικό κύκλωμα είναι πρόταση μέρους του προεδρείου !!!!!!ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΕΞΟΝΤΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ!!!!
Σύμφωνα με πληροφορίες μας το εκτρωματικό κύκλωμα είναι πρόταση μέρους του προεδρείου !!!!!!ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΕΞΟΝΤΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ!!!!
Αναμένουμε την απάντηση της ΔΙΚΑΜ αλλά και του σωματείου με την αποστολή όλου του κυκλώματος.
Η παρακάτω υπηρεσία είναι ένα σοκ που προκαλεί ζάλη με την απαράδεκτη δομή της, με την εντατικοποίηση της αλλά και την έλλειψη διαλείμματος.
Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πάντως είναι τρισευτυχισμένη με την πρόταση που ξεπερνά κατα πολύ τις επιδιώξεις της για εντατικοποίηση της εργασίας
Εμείς δηλώνουμε ότι το απορρίπτουμε αν υπάρχουν υπηρεσίες που είναι σαν και αυτή που δημοσιεύουμε σήμερα
To στέκι πάλι βούτηξε στην λάσπη ..
Ήταν αναμένομενο το μένος των εκπροσώπων της εργοδοσίας επειδή τους ξεμπροστάζουμε μπροστα σε όλους τους μηχανοδηγούς .
Ο μηχανισμός που έχουν στήσει δεν σέβεται τίποτα και κανέναν και ''πουλάει'' και από πάνω παραμύθια περί δικαιοσύνης και ισονομίας.
Στις καλοκαιρινές άδειες έκαναν το θαυματάκι τους πάλι και επειδή οι προγραμματιστές (τέκνα της διοίκησης και της συνεξέλιξης ) ζορίστηκαν από την αντίδραση μας φώναξαν τον μπαμπά τους να μας κάνει ντα!!!
Τα κατορθώματα τους περιλαμβάνουν επιμηκύνσεις αδειών με ρεπό φυσικά με γελοίες δικαιολογίες που ισχύουν μόνο για αυτούς που βοηθούν και όχι για τους υπόλοιπους μηχανοδηγούς..
8 νεκροί σε ενάμιση μήνα ..
Δύο ακόμα εργαζόμενοι έχασαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια της εργασίας τους σε Βόλο και Κέρκυρα.
Ενας εργαζόμενος έχασε τη ζωή του την Τρίτη 8 Αυγούστου, στην περιοχή Νήες Σούρπης της Μαγνησίας. Ο 43χρονος εργάτης, στο ιχθυοτροφείο που λειτουργεί στην περιοχή, καταπλακώθηκε από το κλαρκ που οδηγούσε σε χωματόδρομο, κοντά στις εγκαταστάσεις του ιχθυοτροφείου. Το εργατικό δυστύχημα σημειώθηκε γύρω στις 8 το βράδυ, κάτω από συνθήκες που δεν έχουν διευκρινιστεί. Για τον απεγκλωβισμό του κλήθηκαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής, ωστόσο ανασύρθηκε νεκρός. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο εργαζόμενος τραυματίστηκε στο κεφάλι και τον αυχένα.
Στους χώρους δουλειάς γίνονται 20 εργατικά «ατυχήματα» τη μέρα
Από τον Ριζοσπάστη
Η ΖΩΗ ΚΑΙ Η ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΣΤΗ ΜΕΓΓΕΝΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ
Σύμφωνα με στοιχεία του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας για το 2016
I
|
Τουλάχιστον οχτώ θανατηφόρα εργατικά «ατυχήματα» καταγράφηκαν τις τελευταίες 40 μέρες,ενδεικτικό των μεγάλων κινδύνων που απειλούν την υγεία και τη ζωή των εργαζομένων στους χώρους δουλειάς και στη ζούγκλα της αγοράς εργασίας.
Τα στοιχεία του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ, υπηρεσία του υπουργείου Εργασίας αρμόδια για τα θέματα υγείας και ασφάλειας στην εργασία στην πλειοψηφία των επιχειρήσεων) δείχνουν ότι κάθε χρόνο σημειώνονται χιλιάδες εργατικά «ατυχήματα», ενώ αύξηση καταγράφεται από το 2012 μέχρι σήμερα. Αύξηση παρουσιάζεται και στα θανατηφόρα από το 2014 και μετά.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)