Κυριακή 25 Απριλίου 2021
Άρθρο του Κώστα Δράκου Προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Λογιστών για το 8ωρο
Ανακοίνωση ΔΕΣΚ-Σ
ΑΘΗΝΑ, 23 / 4 / 2021
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Την ίδια ώρα που Εργατικά Κέντρα, Ομοσπονδίες, Σωματεία σε όλη τη χώρα αποφασίζουν να γιορτάσουν αγωνιστικά την Πρωτομαγιά με απεργία στις 6 ΜΑΗ,
Την ίδια ώρα που συνδικαλιστικές οργανώσεις ετοιμάζονται να δώσουν μια πρώτη απάντηση στο Νομοσχέδιο της 10ωρης δουλειάς και του χτυπήματος της συνδικαλιστικής δράσης που ετοιμάζει η Κυβέρνηση παρέα με την ηγεσία της ΓΣΕΕ,
Σάββατο 24 Απριλίου 2021
Μιλάνε για 8ωρο, πενθήμερο, υπερωρίες, ιδιωτικοποιήσεις οι συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ στο σιδηρόδρομο;;;!!!!
Αποτελούν προκλητικό τραγέλαφο τα όσα «ανακάλυψαν μόλις χθες» συνδικαλιστές του ΔΙΚΤΥΟΥ αλλά και παρατάξεων που πρόσκεινται σε αυτό για το νέο χτύπημα στο 8ωρο,για το πενθήμερο,για τις υπερωρίες αλλά και τις ιδιωτικοποιήσεις.
Τετάρτη 21 Απριλίου 2021
Ο ΣΦΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΤΗΣ 21ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1967
«54 χρόνια μετά το πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967, ο αγώνας για δημοκρατικές ελευθερίες και δικαιώματα, ο αγώνας για χειραφέτηση των εργαζομένων, ο αγώνας για την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών των εργαζομένων και της νεολαίας συνεχίζεται» τονίζει μεταξύ άλλων ο Σύνδεσμος Φυλακισθέντων - Εξορισθέντων Αντιστασιακών (ΣΦΕΑ) 1967-1974. Ο ΣΦΕΑ θα καταθέσει στεφάνι στις 11 π.μ. της Τετάρτης στο ΕΑΤ - ΕΣΑ στην Αθήνα, αλλά και στη Θεσσαλονίκη.
Ανακοίνωση ΠΑΣΚ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
Με αίσθημα υπερηφάνειας όσοι στήριξαν την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας
Μην ξεχάσετε να τους ξαναψηφίσετε
Αλήθεια πόσα σχολεία χτίστηκαν από τις επιτυχίες του κυρίου Χατζηδάκη;
Δευτέρα 19 Απριλίου 2021
Ανακοίνωση ΔΕΣΚ-Σ για την απεργία στις 6 Μάη
ΑΘΗΝΑ, 19 / 4 / 2021
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
ΖΗΤΩ Η ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
Τα κέρδη τους – Οι νεκροί μας!
Βαδίζουμε στο δρόμο της ανατροπής!
Τιμάμε την Εργατική Πρωτομαγιά την ΠΕΜΠΤΗ 6 ΜΑΗ με 24ωρη Πανελλαδική Απεργία.
Απεργιακή Συγκέντρωση της Αθήνας στις 10.00’π.μ. στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ.
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Η 1η ΜΑΗ είναι μέρα – σύμβολο στον αγώνα για την κατάργηση της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο και γιορτάζεται με απόφαση των εργαζομένων, των συνδικάτων τους και όχι των Κυβερνήσεων και των εργοδοτών.
Όπως πέρσι τέτοιες μέρες που με την «πειθαρχημένη απειθαρχία μας» στείλαμε μήνυμα ελπίδας σε ολόκληρο τον κόσμο, σπάζοντας στην πράξη τις κυβερνητικές απαράδεκτες απαγορεύσεις, πρέπει και φέτος η οργάνωση της εργατικής Πρωτομαγιάς να γίνει υπόθεση δική μας.
ΚΑΛΟΥΜΕ τους εργαζόμενους, τα Σωματεία και την Π.Ο.Σ. να οργανώσουμε την απεργιακή μας απάντηση την ΠΕΜΠΤΗ 6 ΜΑΗ τιμώντας τους νεκρούς της τάξης μας και απατώντας αγωνιστικά στο αντεργατικό Νομοσχέδιο της Κυβέρνησης που φέρνει τις ανατροπές του αγώνα.
Κυριακή 18 Απριλίου 2021
Κοινή Υπουργική απόφαση με 18 οδηγίες για τη διενέργεια self test προς τους εργαζόμενους του ιδιωτικοπυ τομέα
Ο «οδικός χάρτης» για τα υποχρεωτικά σελφ τεστ εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα, αρχής γενομένης από τη Δευτέρα 19 Απριλίου, περιγράφεται στην Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) των υπουργείων Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Υγείας.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, οι βασικές ρυθμίσεις της ΚΥΑ είναι οι εξής:
Στις 6 Μάη η πρώτη απεργιακή απάντηση στο αντεργατικό νομοσχέδιο!
Ωρα με την ώρα φουσκώνει το απεργιακό κύμα από συνδικαλιστικές οργανώσεις
Στις 10 π.μ. στο Σύνταγμα η απεργιακή συγκέντρωση στην Αθήνα. Στις 10.30 π.μ. στη Θεσσαλονίκη
Τετάρτη 14 Απριλίου 2021
Παρασκευή 9 Απριλίου 2021
Με τους κλινικάρχες ενάντια στον Πελετίδη – Κομπρεμί των παρατάξεων ΣΥΡΙΖΑ – ΝΔ στο δήμο Πατρέων κατά της επίταξης του ιδιωτικού τομέα υγείας
Σάββατο 3 Απριλίου 2021
Βαράνε..... κουδούνια για την ασφάλιση
Παρασκευή 2 Απριλίου 2021
Ανακοίνωση ΔΑΚΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
ΔΑΚΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
ΑΘΗΝΑ, 02/4/2021
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Πραγματοποιήθηκε, διαδικτυακή συζήτηση του Συμβουλίου Διοικήσεων, των Σωματείων - Μελών της Π.Ο.Σ., για ζητήματα που αφορούν το παρόν και το μέλλον των Ελληνικών Σιδηροδρομικών εταιρειών.
Από τις τοποθετήσεις των συμμετεχόντων, επιβεβαιώθηκε για πολλοστή φορά
η θέση των συνδικάτων ότι η διαχείριση του Σιδηροδρόμου απ’ όλες τις Κυβερνήσεις, υπήρξε, αν όχι τραγική σίγουρα άκρως ελλειμματική, καθώς οι απαιτούμενες επενδύσεις για το δίκτυο και το τροχαίο υλικό, υπολείπονταν έναντι των υπολοίπων μέσων μεταφοράς.
Η Ελλάδα, παρά τα όποια θετικά βήματα έχουν γίνει από τη μεταπολίτευση έως σήμερα, υστερεί σημαντικά σε σιδηροδρομικές υποδομές, έναντι των άλλων ευρωπαϊκών χωρών και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο.