ΚΑΧΥΠΟΨΙΑ
Ηταν Ιούλιος του 2010 που μπήκε ο Προαστιακός στην καθημερινότητα των
Πατρινών. Με αρκετή κριτική, καχυποψία και κόντρα από επαγγελματικές
ομάδες που εκτιμούσαν ότι έμπαινε στην αγορά τους ένας ανταγωνιστικό
μέσο μεταφοράς. Στον αντίποδα υπήρξαν πολίτες της βόρειας Πάτρας,
συλλογικότητες και μεμονωμένα άτομα, που δεν περιορίστηκαν στην
καθημερινή χρήση του προαστιακού, αλλά στήριξαν την ανάγκη λειτουργίας
του με δημόσιες τοποθετήσεις.
ΔΕΙΛΑ - ΔΕΙΛΑ
Λένε ότι κάθε αρχή είναι και δύσκολη. Στην προκειμένη περίπτωση ο
Προαστιακός ξεκίνησε δειλά-δειλά με μια επιβατική κίνηση περίπου 2.000
ατόμων τον μήνα.
Κατά μία εκδοχή, η οποία αμφισβητείται από ανθρώπους του φορέα
λειτουργίας του Προαστιακού, το αστικό τρένο ξεκίνησε για να
εξασφαλιστεί η εργασιακή συνέχεια του τοπικού προσωπικού μετά την παύση
της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Πάτρας με το Κιάτο και την Αθήνα.
Επικρατέστερη εκδοχή ανάμεσα στους πολίτες που παρακολουθούν την πορεία
του σιδηροδρομικού έργου στην Αχαΐα και την Πάτρα ήταν να διατηρηθούν ως
έχουν τα όρια (μήκος και πλάτος) των γραμμών σταθερής τροχιάς μέχρι να
ξεκινήσουν οι εργασίες για το σύγχρονο τρένο.
pelop.gr