Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018

Και το μυαλό είναι θολό πω πω πω πω πω πω πω

Μια οφειλόμενη απαντηση στα ψέματα που αράδιασε το στέκι της εργοδοσίας

Είναι εμμονή στο ψέμα ή νομίζουν ότι μπορούν να δουλεύουν το κόσμο κατα αυτόν τον τρόπο;
Στην ανάρτηση  που αφορά την ενημέρωση από την συγκέντρωση στο ΜΑΙ  για την σσε το στέκι της εργοδοσίας απάντησε με το γνωστό τρόπο .Με ψέμματα αλλά και με συνεχές υβρεολόγιο.Απαντάμε λοιπόν . Τονίσαμε στο    κείμενο     που ανάρτησαν οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές  με μπλε χρώμα  το συνεχές υβερολόγιο χαρακτηριστικό της εμπάθειας που τρέφουν για την ΣΥΠΕ και τους εκπροσώπους της.

* * * *

Προκλητική ωστόσο ήταν η συμπεριφορά του γραφικού εκπροσώπου της ΣΥΠΕ, ο οποίος ειρωνευόμενος δήλωσε βέβαιος ότι τελικά δεν θα υπογραφεί ΣΣΕ, αλλά συμφωνία μεταξύ ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την οποία - όπως ο ίδιος δήλωσε- θα μπορεί να καταγγείλει ανά πάσα στιγμή ο εργοδότης,αποδεικνύοντας ότι όχι μόνο δεν γνωρίζει τους Νόμους,αλλά δεν γνωρίζει καν ότι ακόμα και την ΣΣΕ μπορεί να καταγγείλει η εργοδοσία ανά πάσα στιγμή κατά την διάρκεια της, όπως μπορεί να την καταγγείλει και το Σωματείο που την υπογράφει.
Στον γραφικό της ΣΥΠΕ (Παράταξη που αποτελείτε απο ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ και τον γιαλαντζί κομμουνιστή της έλξης), εξηγήθηκε ακριβώς αυτή η παράμετρος, αλλά ο ίδιος δεν νομίζουμε ότι θα μπορέσει να το καταλάβει, αφού δεν μπορεί να καταλάβει ακόμα και το τι υπογράφεται.

Απάντηση: 
Η αληθινή τοποθέτηση της ΣΥΠΕ  και όχι αυτή που λέει ο γνωστός ιστότοπος του ΣΥΡΙΖΑ έλξης για να  κάνετε συγκρίσεις με τα ψέματα που γράφουν.

Από το βήμα όταν δόθηκε ο λόγος στον εκπρόσωπο της ΣΥΠΕ  ως μέλος του ΔΣ του σωματείου αλλά και μετά  στις δευτερολογίες  των μελών  είπαμε ότι τα σωματεία της ΠΕΠΕ και της ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν αναλάβει την κοινή διαπραγμάτευση για  την υπογραφή συλλογικής σύμβασης για το προσωπικό της εταιρείας  και όχι  την υπογραφή συλλογικής συμφωνίας ενοχικού δικαίου με μηδενική ισχύ που ανά πάσα στιγμή ο εργοδότης  της «τραβάει το καλώδιο από την πρίζα»Η συλλογική σύμβαση εργασίας λόγω του  συλλογικού  εργατικού  δικαίου έχει ισχύ νόμου .Η συλλογική συμφωνία δεν έχει καν μετενέργεια (σσ κάτι που φάνηκε και με την συλλογική συμφωνία της ΠΕΠΕ η οποία έληξε ακριβώς την ημέρα που προβλεπόταν στο κείμενο)

* * * *


Ρήτρα διατήρησης αποδοχών Ο γραφικός εκπρόσωπος της ΣΥΠΕ κατήγγειλε την ύπαρξη ρήτρας διατήρησης αποδοχών ως απόδειξη του ότι φέρνει η ΣΣΕ μειώσεις!!!! Δηλαδή την ρήτρα που διασφαλίζει ότι κανείς εργαζόμενος δεν θα χάσει Ευρώ (καθώς σε κάποιους κλάδους υπήρχαν προσωπικές διαφορές ΑΝΩ των 500 Ευρώ) η ΣΥΠΕ την θεωρεί ως...αποδοχή μειώσεων. Είναι η λογική του παραλόγου ή μάλλον τα μαθηματικά ενός γραφικού θα λέγαμε εμείς. Πέρα απο αυτό εξηγήθηκε στον γραφικό της ΣΥΠΕ ότι η ρήτρα αυτή αποτελούσε και αίτημα της ΣΥΠΕ (Συνεδρίαση ΔΣ) όταν στην συνεδρίαση οι εκπρόσωποι της είπαν επί λέξη " να μην χάσει κανείς μηχανοδηγός Ευρώ". Τώρα που δεν χάνει ΚΑΝΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ μέρος του μισθού του, ο γραφικός και η ΣΥΠΕ καταγγέλλουν την ρήτρα ως αποδοχή μειώσεων.
Απάντηση :
Δεν καταγγείλαμε τίποτα .Αναφέραμε ότι  ενώ μέχρι χθές διαβεβαίωναν ότι η σσε που θέλουν να φέρουν απο κοινού με την εργοδοσία θα έχει αυξήσεις για όλους τους εργαζόμενους ξαφνικά από τις αυξήσεις και τις παρουσιάσεις άλλων σσε ως μπούσουλας και πρότυπο για αύξηση αποδοχών (σσ στην θεσ/κη αναγνώστηκε από τον σημερινό πρόεδρο η σύμβαση του ΟΛΠ που έδινε αποδοχές 2100 ευρώ ως στόχο για την νέα σσε της ΤΡΑΙΝΟΣΕ) περάσαμε στις μειώσεις !! Η ρήτρα αποδοχών λοιπόν αποτελεί ομολογία ότι η νέα σσε δημιουργεί μειώσεις και τελικά η θέσπιση της ρήτρας είναι αναγκαία για να συγκρατηθούν οι αποδοχές.Στην πρώτη συνεδρίαση του ΔΣ με θέμα την νεα σσε η ΣΥΠΕ ανέφερε ότι δεν αποδεχόμαστε μειώσεις για τους μηχανοδηγούς και θα πρεπει να φέρουν σσε με αυξήσεις των τακτικών αποδοχών ...


* * * *

Τα κλιμάκια΄,τα μαθηματικά  και ο γραφικός της  ΣΥΠΕ
Άλλο ένα σημείο κριτικής του γραφικού, ήταν ότι στα κλιμάκια μεταξύ 18 και 31 χρόνων υπάρχουν αυξήσεις 140 Ευρώ. Και ότι το προσωπικό θα εγκλωβιστεί σε αυτά για τα επόμενα 14 χρόνια με αυξήσεις μόνο των 140 Ευρώ! Στον αυτοπροσδιοριζόμενο και ως συνδικαλιστή γραφικό της ΣΥΠΕ, απαντήθηκε το αυτονόητο, πως η ΣΣΕ ισχύει για 2 χρόνια και όχι για 14 και πως με την υπογραφή του μισθολογίου στις επόμενες ΣΣΕ αυτά θα πέρνουν αυξήσεις!Άλλωστε την επόμενη διετία, το 90% των μηχανοδηγών θα αλλάξει κλιμάκιο,λαμβάνοντας επιπλέον αυξήσεις!
Με το μισθολόγιο που υπογράφεται,οι βασικοί μισθοί των μηχανοδηγών απο την οροφή των  1568 Ε (που αφορούσε όλους τους εργαζόμενους) ανεβαίνουν στα 1850 Ευρώ, (Των υπολοίπων κλάδων στα 1750),αύξηση 282 Ευρώ ή περίπου 18% και χωρίς σε αυτούς να συνυπολογίζεται το επίδομα γάμου, που δεν χορηγούνταν στο ενιαίο μισθολόγιο!  Κάπου εκεί ο γραφικός της ΣΥΠΕ ψέλλισε για ΠΡΩΤΗ φορά ότι η παράταξη του συμφωνεί με τα διαφορετικά μισθολόγια στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ...(Κάθε αρχή στην παραδοχή της αλήθειας είναι ένα βήμα προς την λογική λέμε εμείς).
Με την τοποθέτηση του ο γραφικός της ΣΥΠΕ απέδειξε ότι δεν είναι και καλός στα μαθηματικά.Με την γνωστή λαϊκίστικη τακτική που χαρακτηρίζει την γραφική του παρουσία, ανέφερε πως η αύξηση στην χλμ αποζημίωση είναι μόλις 2 λεπτά στα επιβατικά τρένα και μόλις 10 λεπτά στα εμπορικά.
Χρειάστηκε να του υπενθυμίσει το Σωματείο ότι οι αυξήσεις υπολογίζονται ποσοστιαία και πως ξεκινούν απο το 8% στα επιβατικά και φτάνουν στο 14% στα εμπορικά τρένα και μόνο για τα χιλιόμετρα. Αν μάλιστα το μετατρέψουμε σε απλά μαθηματικά ένας μηχανοδηγός θα λάβει μεσοσταθμικά, ετήσια αύξηση ΑΝΩ των 380 Ευρώ ΚΑΙ μόνο απο αυτόν τον κωδικό!Προφανώς, τα ταξικά Σωματεία πετυχαίνουν μεγαλύτερες αυξήσεις  απαντήθηκε. καλώντας την ΣΥΠΕ να φέρει μια ΣΣΕ ενός ταξικού Σωματείου με αντίστοιχες τα τελευταία χρόνια. Η σιωπή και πάλι ήταν η κατάληξη.
Απάντηση  
1.Για το θέμα του μισθολογίου το οποίο είναι πολύ κατώτερο των προσδοκιών των μηχανοδηγών , αναφέρθηκε οτι η διαρθρωση του δημιουργεί σοβαρά προβλήματα για το προσωπικό μέχρι τα 31 χρόνια.Από τα 15 χρόνια έως και τα 31 η αύξηση αποδοχών είναι μόλις 140 ευρω σε 15 χρόνια ή ενα ευρώ το μήνα .ΝΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΈΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑΞΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΊΑ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ  ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΦΈΡΝΕΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ  ΠΕΠΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.
Στην αλλαγή κλιμακίου στην οποία αναφέρεται το γνωστό στέκι του εργοδότη  θα δώσουμε ένα παράδειγμα καθώς μηχανοδηγός που θα καταταχθεί σήμερα σε κλιμάκιο  με μισθό 1360 ευρώ θα αλλάξει κλιμάκιο μετά από 5 χρόνια !!!! και θα πάρει αύξηση 60 ευρώ..12 ευρώ το χρόνο..ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΟΧΙ ΠΑΙΞΕ ΓΕΛΑΣΕ.
2 Η οροφή του  ενιαίου μισθολογίου για τον υπάλληλο ΔΕ μπορεί να είναι  είναι τα 1568 ευρώ αλλά ξέχασε όμως να πεί ο σημερινός πρόεδρος ότι η οροφή για τον υπάλληλο ΤΕ είναι 2027 ευρώ και για τον ΠΕ 2154 ευρώ και θα πέσει στα 1850.
3.Για το θέμα των χιλιομέτρων δεν ξέρουμε σε τι μαθηματικά αναφέρεται ο σημερινός πρόεδρος αλλά η αύξηση από το 0,035 στο 0,037 δεν είναι 8% αλλά 6% και παραμένει 2 λεπτα το χιλιόμετρο για τα 2 χρόνια της σσε.Μάλλον αυτό τον ενόχλησε  πάρα πολύ καθώς προτιμά να αναφέρεται στο ποσοστό παρά στα απειροελάχιστα  λεπτά του ευρώ που ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ 2 λεπτα όπως και να το περιγράψεις.Οσον αφορά  τα εμπορικά η αύξηση από το 0,075 στο 0,080 είναι 7% και αυτή από του χρόνου δηλαδή για τον έναν χρόνο της σσε.
Μετά τη συμφωνία του Ιανουαρίου καταργήθηκε εντελλώς η αποζημίωση για την εφεδρεία,Και ρωτάμε να μας απαντήσει ο σημερινός πρόεδρος αν ένας μηχανοδηγός στο ΜΑΙ  δεν πραγματοποιήσει ελιγμους θα πληρωθεί τα χιλιόμετρα της εφεδρειας;
4.Σε κανένα σημείο της τοποθέτησης δεν ψελλίσαμε το παραμικρό παρα δηλώσαμε οτι οι μηχανοδηγοί σε όλα τα δίκτυα πληρώνονται παραπάνω από τις άλλες σιδηροδρομικές ειδικότητες;Το πως αυτό θα πρέπει να γίνει στην δική μας περίπτωση αυτό αφορά την δική τους διαπραγμάτετευση .Αυτοί επέλεξαν αντί να ανεβάσουν τους μηχανοδηγούς μισθολογικά  να κατέβασουν τους αλλους για να φανεί διαφορά,Αυτό αποτελεί και την διαφορά φιλοσοφίας μεταξύ εργοδοτικών παρατάξεων και ταξικών δυνάμεων που αγωνίζονται για αυξήσεις  και αποδοχές που να ικανοποιούν τις ανάγκες όλων των εργαζόμενων.Τα τρία μισθολόγια  αποτελούν αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης των ΤΟΥΡΛΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΔΟΥΝΙΑ  και αυτό θα πρέπει να το ξέρουν  ή να το μάθουν ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ . Εμείς σαν παράταξη ζητήσαμε αύξηση των αποδοχών των συναδέλφων μας μηχανοδηγών .Το πως το επέλεξαν αυτοί όχι εμείς..
5εν είδαμε καμία αναφορά στην σσε για την αστική ευθύνη και την εξασφάλιση του προσωπικού έναντι ζημιών και ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ.

* * * *

Η συμφωνία
Είναι πραγματικά θετικό ότι τελικά η ΣΥΠΕ, μέσω του γραφικού, στην αγωνία της να βρει επιχειρήματα, αποδέχτηκε το αυτονόητο. Ότι καμία διευθέτηση χρόνου εργασίας δεν μπορεί να γίνει στις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις χωρίς την σύμφωνη γνώμη των εργαζομένων. Εξέλιξη που οδήγησε στην συμφωνία του Δεκεμβρίου του 2017, στις προσλήψεις νέων μηχανοδηγών και προστατεύει τους μηχανοδηγούς. Ο γραφικός και η ΣΥΠΕ μάλλον θέλουν να ξεχάσουν τα όσα επί χρόνια ανέφεραν στους μηχανοδηγούς ότι δηλαδή είναι υποχρεωμένοι να δουλεύουν σαν είλωτες,επειδή το όριζε ο Κανονισμός Εργασίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Νομίζουν ότι επειδή αλλάξανε ονομασία σαν παράταξη,θα ξεχάσουμε αυτούς που έλεγαν σε συνελεύσεις ότι είμαστε υποχρεωμένοι να δουλεύουμε ακόμα και 15 μέρες σερί. Και σήμερα ενοχλούνται με την συμφωνία που βάζει όρια στις μέρες εργασίας, λόγω της έλλειψης προσωπικού και προστατεύει τον μηχανοδηγό απέναντι στην εργοδοτική αυθαιρεσία-μέσω του άρθρου 29 του Κανονισμού Εργασίας- που ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ για 2η φορά σε ένα χρόνο το Σωματείο μας. Συμφωνίας που ρητά αναφέρει ότι τα 2 μέρη (ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ)δεσμεύονται για την   εξάλειψη της υπερεργασίας και της υπερωριακής απασχόλησης και την εκπόνηση ΜΗΝΙΑΙΩΝ προγραμμάτων εργασίας. Θυμίζουμε ότι όταν σημερινός συνδικαλιστής της ΣΥΠΕ βρισκόταν σε καίρια θέση στο Προεδρείο της ΠΕΠΕ, το 2012-2013, ο προγραμματισμός εργασίας στο ΜΑΙ ήταν ....ημερήσιος και χρειάστηκε η προσφυγή της +ΣυνΕξέλιξης στο ΣΕΠΕ για να αλλάξει η πρακτική αυτή,που ήταν εργασιακός μεσαίωνας. Τότε που ήταν ο γραφικός συνδικαλιστής αναρωτιόμαστε......Μάλλον έκανε το αγροτικό του στην blogoσφαιρα και στα social media. (Θυμίζοντας σε πολλούς τον Μάρκο ..Σεφερλή με τις όμορφες κωλοτούμπες του). Μπορεί στην ΣΥΠΕ να θέλουν να τα ξεχάσουν αλλά εμείς είμαστε εδώ να τα θυμίζουμε.Φυσικά η ΣΥΠΕ κατά την πάγια τακτική της, καταγγέλει την συμφωνία, αλλά θέλει τα λεφτά! Δεν μπορούσε λοιπόν να μην αναφέρει ο γραφικός ότι η ΣΣΕ δίνει bonus 1100 Ευρώ για 24 μήνες ενώ η συμφωνία έδινε 800 για 8 μήνες (Αυτά τα κατάπτυστα 800 που όμως αν και μπορούσε, ΔΕΝ ΑΡΝΗΘΗΚΕ να λάβει)Αν θέλει ας προτείνει η ΣΥΠΕ την αύξηση του bonus και ποιος ξέρει μπορεί η ΠΕΠΕ να το ζητήσει, έρχονται και επόμενες ΣΣΕ. Ωστόο η καθιέρωση bonus για τους μηχανοδηγούς που ΔΕΝ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ με την υπερεργασία σε καμία μορφή, έρχεται για πρώτη φορά σε ΣΣΕ και ΑΥΞΑΝΕΙ το εισόδημα τους.Παράλληλα στην συμφωνία κατοχυρώνονται όλα όσα είχαμε πετύχει τον Δεκέμβριο,ενώ διορθώνεται και το θέμα με τις άδειες του προσωπικού,αφού αυτές θα δίνονται για ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς μεταξύ 15 Ιουνίου - 5 Σεπτεμβρίου . (Ο Νόμος προβλέπει απο 1η Μαίου εως 30 Σεπτεμβρίου)
Απάντηση 
Η τοποθέτηση αυτή κυριολεκτικά μας επιβεβαιώνει για όσα λέγαμε τόσο καιρό αλλά και  συνεχίζουμε να λέμε και τώρα .Προφανώς υπό το καθεστώς πανικού ή ταραχής δεν καταλαβαίνουν τι γράφουν .
1.Δεν απαντα ο συντάκτης  του κειμένου στο στέκι της εργοδοσίας γιατί ενώ η διευθέτηση του χρόνου εργασίας απαγορεύεται στις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις  αυτή τελικά  γίνεται άρθρο της σύμβασης.Αποδέχονται την παρανομία;
2.Η συμφωνία δεν οδήγησε σε καμία πρόσληψη μηχανοδηγών και να σταματήσουν τα ψέματα.
3.Ποτέ η ΣΥΠΕ δεν είπε σε εργαζόμενο να δουλεύει 15 ημέρες σερί .Ο κανονισμός εργασίας παρέμεινε ο ίδιος και μετά το 2015 και δεν είδαμε την κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ να τον αλλάζει οσο καιρό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν κρατική .Η ΣΥΠΕ καταψήφισε το άρθρο  που καταργεί το 5νθημερο και φέρνει 9ημερο .Επομένως δεν πρέπει νας μας κουνάνε το δάχτυλο συνδικαλιστές που έχουν δουλέψει 18 ημέρες σερι χωρίς ρεπό και που πέρυσι πήραν για όλο το έτος 31 ή 41 ρεπό!!!!!
4.Δεν μπορεί να μιλάνε  για ..(συνδικαλιστές που ήταν στο προεδρείο της ΠΕΠΕ στο παρελθόν όταν  ο προγραμματισμός εργασίας  ήταν ημερήσιος) όταν οι ίδιοι ήταν εκλεγμένοι με την ίδια παράταξη και την στήριζαν με νύχια και με δόντια αδιαμαρτύρητα.
5.Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά το στεκι που μας επιβεβαίωσε ότι η συλλογική συμφωνία  ενοχικού δικαίου  που υπέγραψε η πλειοψηφία της ΠΕΠΕ δεν κάλυπτε όλο το προσωπικό αλλά  ας μας εξηγήσουν στο θέμα του μπόνους  θα μπορούσε κάποιος  να εξαιρεθεί;Αλήθεια οσοι μηχανοδηγοί δεν συμφωνουν με την σσε που φέρνουν οι ΤΟΥΡΛΗΣ -ΓΕΝΙΔΟΥΝΙΑΣ θα εξαιρεθούν απο αυτή; 
(Μπορούσε  δηλαδή μηχανοδηγός να μην λάβει το μπόνους αν και εργάζεται πάνω στα τρένα σε επιβατικά,εμπορικά και ελιγμούς;Μπορούσε δηλαδή να αρνηθεί ;)
Αλήθεια γιατί το έδωσε το μπόνους η εταιρεία;Στην συλλογική συμφωνία σχετιζόταν με την υπερεργασία και τις ημέρες εργασίας ή όπως έλεγε το κείμενο « Όλοι οι Μηχανοδηγοί επί των τρένων (δηλαδή όσοι κάνουν επιβατικά και εμπο-ρικά δρομολόγια, καθώς και ελιγμούς) θα λάβουν από την 1η Ιανουαρίου, έως και την λήξη της ισχύουσας ΣΣΕ, bonus »
Και το κρίσιμο ερώτημα όπως ομολογεί το στέκι.Μπορούσε μηχανοδηγός να ζητήσει να εξαιρεθεί και από άλλα άρθρα της συμφωνίας;Μπορούσε να ζητήσει να μην ισχύσει η συμφωνία για αυτόν στο σύνολο της ;

* * * *


Αμοιβές εκπαιδευόμενων
Εκεί πραγματικά ο γραφικός της ΣΥΠΕ έδωσε ρεσιτάλ. Το ίδιο πρόσωπο που αρνούνταν εδώ και 3 χρόνια να εργαστεί με βοηθούς μηχανοδηγού σε τρένα για την Θεσσαλονίκη επειδή οι ώρες ήταν πολλές (ακυρώνοντας στην ουσία τους εκπαιδευόμενους βοηθούς),αλλά δούλευε 10 και πλέον ώρες μαζί τους στο εμπορικό, έβγαλε ένα πύρινο λόγο για τα 650 Ευρώ που λαμβάνουν οι συνάδελφοι κατά την διάρκεια της μαθητείας, χαρακτηρίζοντας τον μισθό αυτό ως υποκατάστατο!
Έχοντας χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα, συνδύασε τον μισθό αυτό με τον μισθό του μηχανοδηγού, απαιτώντας να λαμβάνουν τα ίδια οι εκπαιδευόμενοι! Δηλαδή ακυρώνοντας στην ουσία τον ρόλο του μηχανοδηγού και την εκπαιδευτική διαδικασία. Δεν ζήτησε μια αύξηση,αλλά εξομοίωση των μισθών, δίνοντας φυσικά πάτημα για διεκδικήσεις τρίτων σε βάρος της θέσης της ΠΕΠΕ για διαφορετικά μισθολόγια.
Ονόμασε υποκατάταστατο τον μισθό των 650 Ευρώ, όταν η ΓΣΕΕ και οι παρατάξεις που ο ίδιος υποστηρίζει και εκλέγεται υπό την ομπρέλα τους (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ) "αποδέχονται" μισθούς 586 για τους νέους εργαζόμενους και τους ανειδίκευτους και μισθούς των 510 για τους κάτω των 25 ετών εργαζόμενους.Μακριά απο κάθε πραγματικότητα και επαφή με αυτήν απέδειξε γιατί τον λέμε γραφικό χρόνια τώρα.
Χωρίς ουσιαστική επιχειρηματολογία παρά μόνο με ευκαιριακή κριτική για αποκομιδή πρόσκαιρών εντυπώσεων. Η απάντηση της ΠΕΠΕ ήταν πως αναγνωρίζει το πρόβλημα και πως αντιλαμβάνεται την οικονομική δυσχέρεια των εκπαιδευομένων, σε ένα πρόβλημα που προσπαθεί να λύσει αρχικά για τους εκτός Αθηνών εκπαιδευόμενους και στην συνέχεια για τους υπολοίπους.
Ούτε την ΣΣΕ δεν γνωρίζει
Προχωρόντας ένα βήμα ακόμα παραπάνω η ΣΥΠΕ μας ενημέρωσε ότι ΠΑΡΟΤΙ δεν αλλάζει ο όρος για την χιλιομετρική αποζημίωση καταργείται η εφεδρεία ενώ δεν αναφέρθηκε ποτέ στην συνέλευση σε αναδρομικές αμοιβές απο τον Σεπτέμβριο όπως ψευδώς ισχυρίζεται ο γραφικός της εκπρόσωπος.

Απάντηση
Είναι κυριολεκτικά αξιολύπητο και θλιβερό  να είναι κάποιος συνδικαλιστής και να υπερασπίζεται ένα τέτοιον κατάπτυστο όρο όπως τα 650 ευρώ για τον εκπαιδευόμενο μηχανοδηγό.
Τα 650 ευρω τα χαρακτηρίσαμε ως υποκατώτατο και όχι ως υποκατάστατο αλλά προφανανώς λόγω ταραχής και εμπαθειας επήλθε ζάλη.Η ΣΥΠΕ δεν συμφωνεί ούτε με τα 586 του σημερινού βασικού μισθού της εθνικής σσε αλλά ούτε και με τον υποτατώτατο για τους νέους .Η ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗ και Η ΕΝΟΤΗΤΑ είνα αυτές που υπερασπίζονται την υποτιθέμενη  «αύξηση» του κατώτατου μισθού με ψίχουλα της  υπουργικής απόφασης (με εφαρμογή δηλαδή του νόμου Βρούτση που φέρνει  την κατάργηση των συλλογικών διπαραγματεύσεων  για τον λαό σχετικά με  τον κατώτατο μισθό)
Ζητήσαμε να σταματήσει αυτό το κατάπτυστο γεγονός και να ενταχθούν οι συνάδελφοι στο μισθολόγιο για να μπορούν να ζουν με αξιοπρέπεια καθώς μερικοί έχουν και οικογένειες και θα πρέπει να  μπορούν να ανταπεξέθουν στις ανάγκες τις δικές τους ή των οικογενειών τους.Καμία ακύρωση δεν υπάρχει για τον ρόλο του μηχανοδηγού και την εκπαιδευτική διαδικασία καθώς  οι εκπαιδευόμενοι μηχανοδηγοί δεν πληρώνονται το επικίνδυνο ούτε χιλιόμετρα ή δευτερεύουσες όπως οι μηχανοδηγοί.
Ζητήσαμε με την αρχή στην στατική εκπαίδευση  και κατόπιν την πρακτική εν πορεία  να  τα πληρώνονται.Είναι κακό;Μην ξεχνάμε ότι κατά την εκπαιδευτική διαδικασία οι εκπαιδευτές εν πορεία θα πληρώνονται με την ώρα για την εκπαίδευση των συναδέλφων.Αυτό γιατι το ξέχασε να το αναφέρει ο εκπαιδευτής πρόεδρος;
Όπως ξέχασε  να αναφέρει και το παράδειγμα που μας έφερε με τις χώρες που οι εκπαιδεύόμενοι  μηχανοδηγοί πληρώνουν την εκπαίδευση τους από την τσέπη τους!!!!!  θεωρώντας ότι έτσι μπορεί να  ενισχύσει την υποστήριξη του στον υποκατώτατο των 650 ευρω.Απλά θλιβεροι και μοιραίοι για τον κλάδο 


* * * *

Έπαρση και αλλαζονεία
Δεν θα αφήσουμε ασχολίαστη την επίθεση στον Γενικό Γραμματέα της ΠΕΠΕ απο την ΣΥΠΕ και τον γραφικό της εκπρόσωπο.Με τον συνάδελφο Τουρλή μας χωρίζουν διαφορές πολιτικές και συνδικαλιστικές μεγάλες.Αλλά το να απαιτεί νεοεκλεγέν μέλος στο ΔΣ της ΠΕΠΕ, την αποχώρηση δημοκρατικά εκλεγμένου συνδικαλιστή μόλις 5 μήνες μετά τις εκλογές του Σωματείου, στις οποίες η ΣΥΠΕ εμφανώς αποδοκιμάστηκε είναι πραγματικά δείγμα απίστευτης αλλαζονείας.Αντί να κάνουν την αυτοκριτική τους στην ΣΥΠΕ γιατί μια παράταξη που συγκροτήθηκε απο την ΠΑΣΚ την ΔΑΚΕ και τον γραφικό του ΠΑΜΕ κατέληξε τρίτη στις εκλογές, ασχολούνται με τις άλλες παρατάξεις και τα εσωτερικά τους.Είναι αυτονόητο ότι η λέξη ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ είναι πολύ βαριά για την ΣΥΠΕ, πόσο μάλλον για τον υπερόπτη,αλαζόνα και γεμάτο έπαρση γραφικό της εκπρόσωπο.Ο συνάδελφος Κλίτσας οφείλει να αντιληφθεί ότι την σκυτάλη στον συνδικαλισμό πολλές φορές την πέρνουν όσοι σκύβουν, για να την πιάσουν απο αυτόν που την αφήνει κάτω.Γνωρίζει άλλωστε καλά πως βρέθηκε σε μια νύχτα στην ΣΥΠΕ απο το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών.Πως απο κομμουνιστής συνεργάστηκε με νεοφιλελε και Πασοκογενείς συνδικαλιστές.Είναι αυτό που ονομάζει "σκυτάλη" και πέρασμα,εμείς το λέμε μανία για την καρέκλα και υπερμετρη φιλοδοξία.
Μόνο που αυτός δεν είναι απαραίτητα και ο ορθός δρόμος. Το ότι δεν το κατάλαβε μετά τις εκλογές του Απριλίου ο γραφικός,είναι μια λεπτομέρεια που του διαφεύγει,όπως και πολλές άλλες.



Εδώ τι να πρωτοπείς;
Ποιες είναι οι συνδικαλιστικές και πολιτικές  διαφορές γιατί δεν είναι και τόσο ευδιάκριτες.
Η πρώτη του λέξη  στην τοποθέτηση  του ο γενικ(ώς) γραμματέας  ήταν το να  μας αποκαλέσει  προκλητικά φερέφωνα της Κάνιγγος.Και πήρε την απάντηση που του άξιξε.
Είναι όμως  τουλάχιστον αστείο να εμφανίζεται ως υπερασπιστής της τιμής και της υπόληψης του γενικ(ώς) γραμματέα ο άνθρωπος που έγραφε σε τίτλο ανάρτησης για τον ίδιο οτι έφυγε σαν κυνηγημένος να κρυφτεί στο Κιάτο,ότι ακόμα τρέχει και πολλά πολλά ακόμα που θέλουμε σελίδες επί σελίδων να τα γράφουμε.
Οχι απλώς είναι υποκρισία και  αποτελούν κροκοδείλια δάκρυα τα γραφόμενα από το στέκι  αλλά αποδεικνύει  και τι χαρακτήρες είναι μερικοί άνθρωποι .
Η ΣΥΠΕ εμφανίστηκε πρώτη φορά στις πρόσφατες εκλογές της ΠΕΠΕ και εξέλεξε 2 έδρες στην ΔΣ της ΠΕΠΕ 1 έδρα στην ΠΟΣ αλλά έδρες και στο ΣτΑ.Επομένως καμία αποτυχία.(Αλλοι κλαίνε που έχασαν πάνω απο το 60% της δύναμης τους.)
Η αλλαζονεία ανήκει σε αυτούς που νομίζουν ότι ο κόσμος περιστρέφεται γύρω από τον ευατό τους και ταυτίζουν μια ολόκληρη έδρα με τον ευατό τους.
Η συνεξελιξη αποτελεί παραταξη από την  συνένωση κομματιών της ΠΑΣΚ και της ΔΑΚΕ και δεν ειπε όχι  ακόμα και σε υποστηρικτές  της Χρυσής Αυγής.Στο εργοστάσιο του ΠΕΙΡΑΙΑ στην συγκέντρωση των εργαζόμενων ο ίδιος ο εκπρόσωπος της και σημερινός πρόεδρος το παραδέχθηκε ανοιχτά ότι η σημερινή συνεξέλιξη είναι συριζο-πασοκο-δεξιά.
Όλοι ξέρουμε πως  μέσα σε μια νύχτα κάποιοι απο ΠΑΣΚ έγιναν ΣΥΡΙΖΑ και εκει που εδιναν τα χέρια σε καφετέρια για τα ψηφοδέλτια της ΠΑΣΚ μόλις έφυγαν σήκωσαν την διακήρυξη της εξέλιξης..
Για μερικούς αυτός είναι ο ..«ορθός δρόμος» .Να κατηγορούν άλλους για αυτά που έκαναν  και κάνουν οι ίδιοι .Πήδηξαν από το καράβι όταν αυτό βούλιαζε και τώρα παριστάνουν τον ανήξερο.Υπηρέτησαν με θρησκευτική ευλάβεια την ΠΑΣΚ εως μεχρι σημείου να χαρακτηρίζονται ως πράσινοι ταλιμπαν και τώρα παριστάνουν το θύμα στο άσυλο της Κουμουνδούρου.
Όσον αφορά τον γενικ(ώς) γραμματέα και επίτημο συνομιλητή των εργοδοσιών εδώ και 35 χρόνια είναι γνωστό ότι είναι σε γενική απαξία από τον σιδηροδρομικό κόσμο .Να θυμίσουμε  μερικά από αυτά που έχει ξεστομίσει κατά καιρούς όπως τα ....ευτυχώς ήρθαν οι Ιταλοι να φτιάξουν σιδηρόδρομο,.....τι είναι η ΕΕΣΣΤΥ 2 τρυπια σκέπαστρα και αλλα τέτοια ωραία.Είναι  ομολογουμένως μοναδική η προσαρμοστικότητα του στις  προδιαγραφές και εντολές  κάθε εργοδότη .Έχει άφησει  άφωνο όλο τον σιδηροδρομικό κόσμο με αυτό   το ταλέντο. του Ας  παραδώσει λοιπόν ... την σκυτάλη ή ....το στέμμα ......ή την μαυρή ζώνη..... ή τα χρυσά σανδάλια κλπ γιατι πλέον  αποτελεί συνδικαλιστικό βαρίδι για τον κλάδο.....

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ