Υπάρχει η ρυπαρότητα. Υπάρχει η χυδαιότητα. Υπάρχει η προστυχιά. Υπάρχει η αλητεία. Υπάρχει η σαπίλα. Υπάρχουν τα σκουλήκια. Υπάρχει ο βούρκος και τα σκατά.
Μπορεί, όμως, να υπάρχει κάτι που να σέρνεται πιο κάτω ακόμα κι από όλα αυτά; Μπορεί να υπάρχει κάτι πιο κάτω ακόμα κι από τον απόπατο;
Ναι. Υπάρχει. Είναι το «Μακελειό» του Χίου.(ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕΚΙ ΤΟΥ ΒΟΘΡΟΥ θα συμπληρώσουμε εμείς )
Πρόκειται για εκείνο το σημείο του πάτου που βρίσκεται κάτω κι από τον πάτο.
Πρόκειται για εκείνο το έσχατο σημείο της κόπρου όπου ο εμετός ταΐζει το «ύφος» του κοινωνικού κατιμά και ταΐζεται με το «ήθος» της λέπρας του λουμπεναριού.
Θα δανειστούμε το παραπάνω μικρό απόσπασμα από κείμενο του Νίκου Μπογιόπουλου ο οποίος το έγραψε αναφερόμενος στο Μακελειό του Στέφανου Χίου και που πιστεύουμε ότι ταιριάζει γάντι για το ήθος και το ύφος της αρθογραφίας στο γνωστό σε όλους στέκι του βόθρου
Αντί να εξηγεί και να απολογείται για τα αίσχη που έχει υπογράψει αλλά και τις απώλειες που έχουν υποστεί οι μηχανοδηγοί εξαιτίας του ο νόθος ονειρεύεται σενάρια και παραμιλά για αυξήσεις ενώ επιτίθεται για άλλη μια φορά με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς στο ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα μέλη του.
Ξεχνά απο ότι φαίνεται ότι ο ίδιος υπέγραψε υποκατώτατο μισθό 650 ευρω για τους καινούργιους μηχανοδηγούς και τώρα «τον έπιασε ο πονος» ξαφνικά για τις αποδοχές τους.Που τα λέει αυτά;
Ας μας εξηγήσει γιατί δεν αναγνωρίστηκε προυπηρεσία στους νέους συναδέλφους και γιατί ισχύουν άλλα για αυτούς σχετικά με το επίδομα πτυχίου ή θα συνεχίσει να κρύβεται από την αλήθεια;
Για ποια μείωση χλιομετρικής αποζημίωσης μιλάει ο νόθος; Μήπως για αυτές που υπέγραφε πριν την ιδιωτικοποίηση ή για αυτές που εξαφάνισαν τα χιλιόμετρα της εφεδρείας και των ελιγμών; Μήπως για την εξαφάνιση των χιλιομέτρων για τον επιβάτη μηχανοδηγό;
ΤΑ ΞΕΧΝΑΕΙ ΑΥΤΑ Ο ΝΟΘΟΣ; Όταν ολόκληρες έδρες από 120 ευρω χιλιομετρική αποζημίωση το μήνα απο ελιγμούς πήγαν στα 30 ευρώ το μήνα μέσα σε μια νύχτα.
ΞΕΧΝΑ ΟΤΙ ΧΑΡΙΣΕ 14 ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΡΩΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΑΡΝΕΊΤΑΙ ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ;
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΝΟΘΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ .
Το συνδικαλιστικό κατεστημένο που αποτελεί μέλος ο νόθος έχει κατακτήσει επάξια τον τίτλο της συνδικαλιστικής Καμόρας .Αυτά που γίνονται από αυτή την παρέα δεν έχουν ξαναγίνει ΠΟΤΕ στον σιδηρόδρομο.
Ο συνδικαλιστής που υπέγραψε 9ήμερη απασχόληση και έγινε πρωτοσέλιδο σε εφημερίδες και ήρθε σε σύγκρουση με τον κομματικό του φορέα (ούτε να ακούσουν στο ΣΥΡΙΖΑ μετά το κάζο που έπαθαν στην βουλή με το 7ημερο) παραμένει αμετανόητος.
Πρωτομάστορας της ανισοκατανομής και της υπερεργασίας ο νόθος σημειώνει απανωτά ρεκόρ σε αυτά .(Αλλά για αυτά αναλυτικά σε λίγες ημέρες με στοιχεία που θα προκαλέσουν σοκ)
Με την γνωστή πρακτική συνδικαλιστικής ΚΑΜΟΡΑΣ ο νόθος αποκρύπτει την ορθή επανακοινοποίηση του εξωδίκου από το ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς με επιστολή ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ (τυχαιο;) απέστειλε μόνο το ένα εξώδικο και οχι το δεύτερο με την διορθωση μαζί με κείμενο υβριστικό για το ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ενώ παραδέχεται οτι υπάρχει διορθωμένο κείμενο στο ΕΞΏΔΙΚΟ ΔΕΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΠΙΤΗΔΕΣ.( Το σωστό κείμενο έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο της ΠΟΣ)
Το τραγελαφικό στην υπόθεση είναι ότι επιχειρεί εκ νέου «ανάλυση από τα lidl» σε προσωπικές διαφορές που δεν υπάρχουν λόγω των αυξήσεων σε όλα τα κλιμάκια αλλά και στην αύξηση που δεν θα πάρουν (όπως υποστηρίζει ο ίδιος) οι νεοι συνάδελφοι!!
ΤΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ .Οτι νεος μηχανοδηγός με πτυχιο ΑΕΙ παιρνει σημαντική αύξηση και ότι ο καταληκτικός μισθός του από 1850 που τον καθήλωσε ο νόθος πάει στα 2250 ευρω.
ΤΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ .Ότι μία από τις διεκδικήσεις είναι η αναγώριση προυπηρεσίας και ή αλλαγή κλιμακίων για τους νέους μηχανοδηγούς
ΤΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ.'Οτι οι αλλαγές κλιμακιών είναι με τριετίες και διετίες και όχι με πενταετίες όπως το έφτιαξε ο νόθος και η παρέα του.
ΤΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ.Οτι στην σσε που έχει υπογράψει ο νόθος χρειάστηκε να μπει ρήτρα για μη μειώση μισθών καθώς από αυτά που υπέγραψε μειώθηκαν αποδοχές συναδέλφων .
ΤΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ. Οτι μηχανοδηγός με βασικό 1100 μισθό στο ενιαίο μισθολόγιο και προσωπική διαφορά 250 ευρώ ενταχθηκε στη σσε με βασικό 1360 ΔΗΛΑΔΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ αλλά ο νόθος σε αυτό ανακαλύπτει ΑΥΞΗΣΕΙΣ!!! Στο δε κλιμάκιο των 1360 η επόμενη αυξηση είναι μετά από 5 χρόνια και 60 ευρω !!!12 ευρω το χρόνο ή 1 ευρω το μηνα!!
Τι όμως αποκάλυψε κατά λαθος το στέκι του βόθρου;
Οτι ο νόθος δεν επιθυμεί να κάτσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων το ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η κυνική αυτή ομολογία θα διερευνηθεί.Ειδικά η αναφορά περί δήθεν νομιμότητας!!! θα πρέπει να εξηγηθεί.Την αγνοεί την νομιμότητα ο νόθος ή προσπαθεί να την παρακάμψει με τερτίπια;
Αυτο που δεν μπορεί να αγνοήσει ο νόθος αλλά και κανένας άλλος όσο και να προσπαθούν είναι οι σχεδόν 400 συνάδελφοι του που ψήφισαν στις τελευταίες εκλογές.Και ασε αυτούς ανήκει ο τελευταίος λόγος...
ΥΓ.Με τις εκλογές του ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ του κόπηκε το γέλιο και τον κατανοούμε..
Γέλα ρε νούμερο αν μπορείς ...