Το σημερινό ισχύον μισθολόγιο βασίζεται στις ειδικότητες της εταιρείας και σταματά με 40 χρόνια υπηρεσίας για τους διοικητικούς και συνοδούς στα 1750 ευρώ ενώ για τους μηχανοδηγούς στα 1850 ευρώ
Με το προτεινόμενο μισθολόγιο οι τελικοί μισθοί με 40 χρόνια υπηρεσίας και για όλες τις ειδικότητες ειναι για δευτεροβάθμια 1850 ,για ΤΕΙ 2150,για ΑΕΙ 2250 ευρώ.
Ο εισαγωγικός μισθός στο ισχύον μισθολόγιο για διοικητικό υπάλληλο είναι 750 ευρω για συνοδό 800 ευρω και για μηχανοδηγό 900 ευρώ. Με το μισθολόγιο που προτείνεται ο εισαγωγικός μισθός είναι για όλους 900 ευρώ
Στο ισχύον μισθολόγιο υπάρχει ενα πολύ σημαντικό προβλημα καθήλωσης του προσωπικού σε πενταετή και τετρεατή κλιμάκια.Στο προτεινόμενο μισθολόγιο υπάρχουν μόνο τριετίες και διετίες.
Στο προτεινόμενο μισθολόγιο είναι πασιφανές ότι δεν υπάρχει καμία μείωση μισθών όπως διακινούν οι γραφικοί νόθοι παρά του ότι γνωρίζουν πολύ καλά οτι ενημερώθηκαν εγκαίρως για την ορθή επανακοινοποίηση του εξωδίκου.
Απλά προτιμούν την σπέκουλα
Η αποψή μας είναι ότι πρέπει τελεσίδικα να ξεκαθαριστεί τι είδους μισθολόγια επιθυμούν τα σωματεία.Εκπαιδευτικών βαθμίδων ή ειδικοτήτων;Και αυτή η επιλογή να δεσμεύει όλους από εδώ και πέρα.Τελικός κριτής των προτάσεων που θα κατατεθούν είναι οι εργαζόμενοι καθώς η σσε αυτούς αφορά
Για να είμαστε ξεκάθαροι ,απευθυνθήκαμε στο ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ για διάφορα επιμέρους ζητήματα που εντοπίσαμε στην πρόταση του και με τα οποία διαφωνούμε ριζικά είτε όπως αυτά τέθηκαν ή γιατί δεν τέθηκαν καθόλου ( όπως πχ η αναγκαία και ευκρινή διαφορά στην αμοιβή μεταξύ των ειδικοτήτων λόγο της επικινδυνότητας αλλά και την ευθύνη που αυτές έχουν στον σιδηρόδρομο ,μισθός δόκιμου κλπ)
Η ενημέρωση που έχουμε ότι επειδή η διαπραγματευση είναι μια δυναμική διαδικασία και η πρόταση του ΣΕΠ αφορά το σύνολο των συναδέλφων της επιχείρησης.Τα κλαδικά αιτήματα κατατίθενται στην διαπραγματευτική ομάδα και στη συνέχεια στην εταιρεία.
Όσον αφορά τα θεσμικά ζητήματα αυτά έμειναν εκτός πρότασης για να συζητηθούν και με τα υπόλοπα σωματεία στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης.
Μέχρι στιγμής τόσο η ΠΕΠΕ όσο και η ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχουν καταθέσει καμία πρόταση.Ούτε μισθολογική ούτε θεσμική .
Επειδή όμως επιχειρήθηκε να αποκλειστεί το ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τις διαπραγματεύσεις όπως έγινε στην πρώτη συνάντηση καθε προσπάθεια να υπογραφεί σσε από μη αντιπροσωπευτικό σωματείο είναι προφανές ότι δυναμιτίζει την διαδικασία της διαπραγμάτευσης και ακυρώνει την όποια υπογραφή της !
Μισθολογιο