Οι σιδηροδρομικοί αποτελούν το μεγαλύτερο θύμα των μνημονιακών χρόνων.
Θα θυμίσουμε όμως και την καταστροφή που υπέστη ο σιδηρόδρομος από τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ προ μνημονίου.Όταν οι Μαντέληδες αλώνιζαν και έτρωγαν τα λεφτά του δημοσίου σε ...μίζες.
Όταν οι εργολάβοι γέμιζαν με νερό (που έφερναν με βυτία την νύχτα) τρύπες στα εργοτάξια της νέας γραμμής για να ζητήσουν περισσότερα χρήματα και αναδιαπραγματεύσεις συμβάσεων για τα υπόγεια ύδατα που συνάντησαν.Όταν νοίκιαζαν τροχαίο υλικό στην ίδια τιμή που θα το αγόραζαν.
Ο κατάλογος είναι ατελείωτος..
Στην ουσία το κράτος διαχειρίστηκε τις δημόσιες επιχειρήσεις ως ενα μεσάζοντα για να πλουτίσουν οι ιδιώτες αλλά και να επιστρέψει μέρος του δημόσιου χρήματος που διοχέτευσαν οι κρατικοί λειτουργοί στις τσέπες των ιδιωτών συνεργατών τους πίσω στις δικές τους τσέπες ως μίζες .Όταν στέρεψε η βρύση με το χρήμα αποφάσισαν να χαρίσουν τις επιχειρήσεις στους ιδιώτες συνεργάτες τους καθώς τα άδεια κουφάρια των κρατικών επιχειρήσεων τους ήταν άχρηστα πλέον..Και τι έκαναν για να το πετύχουν;
Πολύ απλά ήρθε το μνημόνιο.Πολλοί βρίσκουν το μνημόνιο ως φυσική συνέπεια της κακοδιαχείρισης της χώρας.Αυτό δεν είναι ολότελα ψέμα αλλά δεν είναι και ολότελα αλήθεια..Καπιταλισμό το λένε στην πραγματικότητα.
Τα αποτελεσματά του μνημονίου τα είδαμε .Τα νοιώσαμε στο πετσί μας για τα καλά στον όμιλο ΟΣΕ.
Μειώσεις μισθών σχεδόν κάθε τρίμηνο,κατάργηση συλλογικών συμβάσεων ,κανονισμών εργασίας,απολύσεις,εργασιακές εφεδρείες,διαθεσιμότητες,κλείσιμο δικτύων,καταργήσεις δρομολογίων,ατυχήματα,βλάβες,και το κερασάκι το ξεπούλημα του σιδηρόδρομου στους ιδιώτες..
Και αναρωτιόμαστε .Τι από τα παραπάνω θα αλλάξει ή θα άλλαζε μέχρι πρόσφατα με την νέα συγκυβέρνηση;Μάλλον τίποτα τελικά..Στην ίδια περπατησιά και η νέα συγκυβέρνηση υπηρετεί τα αδιέξοδα του ευρωμονόδρομου που θέλει τον σιδηρόδρομο στους ιδιώτες και τους εργαζόμενους δούλους .Ακόμα περιμένουν οι σιδηροδρομικοί τις προεκλογικές δεσμεύσεις που τις πήρε ο αέρας
Ο ΣΥΡΙΖΑ πνίγηκε στα ψεματά του και την ψευδοαριστερή ρητορική του.Η προσηλωσή του στην ευρωπαική ένωση,στα μονοπώλια ,στην λυκοσυμμορία των Βρυξελλών που καταστρέφει χωρίς τύψεις τους λαούς της Ευρώπης είναι απόδειξη των πραγματικών του διαθέσεων.Θα θυμίσουμε όμως και την καταστροφή που υπέστη ο σιδηρόδρομος από τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ προ μνημονίου.Όταν οι Μαντέληδες αλώνιζαν και έτρωγαν τα λεφτά του δημοσίου σε ...μίζες.
Όταν οι εργολάβοι γέμιζαν με νερό (που έφερναν με βυτία την νύχτα) τρύπες στα εργοτάξια της νέας γραμμής για να ζητήσουν περισσότερα χρήματα και αναδιαπραγματεύσεις συμβάσεων για τα υπόγεια ύδατα που συνάντησαν.Όταν νοίκιαζαν τροχαίο υλικό στην ίδια τιμή που θα το αγόραζαν.
Ο κατάλογος είναι ατελείωτος..
Στην ουσία το κράτος διαχειρίστηκε τις δημόσιες επιχειρήσεις ως ενα μεσάζοντα για να πλουτίσουν οι ιδιώτες αλλά και να επιστρέψει μέρος του δημόσιου χρήματος που διοχέτευσαν οι κρατικοί λειτουργοί στις τσέπες των ιδιωτών συνεργατών τους πίσω στις δικές τους τσέπες ως μίζες .Όταν στέρεψε η βρύση με το χρήμα αποφάσισαν να χαρίσουν τις επιχειρήσεις στους ιδιώτες συνεργάτες τους καθώς τα άδεια κουφάρια των κρατικών επιχειρήσεων τους ήταν άχρηστα πλέον..Και τι έκαναν για να το πετύχουν;
Πολύ απλά ήρθε το μνημόνιο.Πολλοί βρίσκουν το μνημόνιο ως φυσική συνέπεια της κακοδιαχείρισης της χώρας.Αυτό δεν είναι ολότελα ψέμα αλλά δεν είναι και ολότελα αλήθεια..Καπιταλισμό το λένε στην πραγματικότητα.
Τα αποτελεσματά του μνημονίου τα είδαμε .Τα νοιώσαμε στο πετσί μας για τα καλά στον όμιλο ΟΣΕ.
Μειώσεις μισθών σχεδόν κάθε τρίμηνο,κατάργηση συλλογικών συμβάσεων ,κανονισμών εργασίας,απολύσεις,εργασιακές εφεδρείες,διαθεσιμότητες,κλείσιμο δικτύων,καταργήσεις δρομολογίων,ατυχήματα,βλάβες,και το κερασάκι το ξεπούλημα του σιδηρόδρομου στους ιδιώτες..
Και αναρωτιόμαστε .Τι από τα παραπάνω θα αλλάξει ή θα άλλαζε μέχρι πρόσφατα με την νέα συγκυβέρνηση;Μάλλον τίποτα τελικά..Στην ίδια περπατησιά και η νέα συγκυβέρνηση υπηρετεί τα αδιέξοδα του ευρωμονόδρομου που θέλει τον σιδηρόδρομο στους ιδιώτες και τους εργαζόμενους δούλους .Ακόμα περιμένουν οι σιδηροδρομικοί τις προεκλογικές δεσμεύσεις που τις πήρε ο αέρας
- Τι θα γίνει με το ενιαίο μισθολόγιο και την ένταξη σε αυτό των σιδηροδρομικών και ειδικότερα της εξωτερικής υπηρεσίας που αμείβονται σαν ..υπάλληλοι γραφείου.Θα απαγκιστρωθούμε από αυτό;Μάλλον οχι καθώς ο Συριζα το θεωρεί ως οικονομικό εργαλείο ,δίκαιο με ορισμένες αλλαγές που φυσικά θα είναι νέες περικοπές
- Καταργήθηκαν τα άδικα πλαφόν στις δευτερεύουσες ;Σιωπή από την κυβέρνηση και το υπουργείο.Τι απέγινε το επίδομα ευθύνης που το έκοβε το γενικό λογιστήριο του κράτους στο πρόσφατο παρελθόν.Νομίζουμε οτι εκεί είναι η κυρία Βαλαβάνη που γνωρίζει πολυ καλά τα σιδηροδρομικά θέματα.Εχει κανέναν λόγο να μην το χορηγήσει στους μηχανοδηγούς;Ή μήπως έλεγε προεκλογικά ψεματάκια;
- Θα γίνουν προσλήψεις προσωπικού;Σιωπή από τα υπουργεία καθώς διαρρέουν οτι δεν μπορούν να γίνουν άμμεσα προσλήψεις λόγω απαγόρευσης που επιβάλλουν οι δανειστές
- Θα επαναλειτουργήσει το δίκτυο της Πελ/σου;Μάλλον αδιάφορο για την νεα συγκυβέρνηση σε αντίθεση με τις προεκλογικές δεσμεύσεις
- Θα αποκατασταθούν οι απολυμένοι ,μεταταγμένοι σιδηροδρομικοί;Μάλλον όχι καθώς ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ΑΝΕΛ κάνουν την πάπια και στην ουσία μας λένε κατάμουτρα ότι έγινε ..έγινε
- Θα χρηματοδοτηθεί ο σιδηρόδρομος που υπολειτουργεί καθώς δεν υπάρχουν χρήματα ούτε για τα αναλώσιμα των συρμών και κάθε μέρα ακινητούν από βλάβες τρένα σε όλη την επικράτεια;Δεν υπάρχουν χρήματα λένε
- Τι απέγινε ο ενιαίος δημόσιος σιδηρόδρομος;Μάλλον δεν θα γίνει ποτέ ούτε ενιαίος ούτε θα παραμείνει δημόσιος .Το ΤΑΙΠΕΔ παραμένει και συγχωνευεται με άλλη εταιρεία που κατέχει ακίνητα παρά τις προεκλογικές δεσμεύσεις για καταργησή του.Ετσι συνεχίζεται από την συγκυβέρνηση η διαδικασία ξεπουλήματος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και της ΕΣΣΤΥΥ με του κυβερνητικούς να προσπαθούν να χρυσώσουν το χάπι με στρατηγικές συνεργασίες ,συμμετοχές του δημοσίου στα νέα σχήματα αλλά και να απειλούν με πιθανό κλείσιμο της εταιρείας σε περίπτωση αντίδρασης ενάντια στην ιδιωτικοποίηση.Πλήρη εναρμόνιση δηλαδή με ΠΑΣΟΚ-ΝΔ οι ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ ακόμα και στην ρητορική και την προπαγάνδα για να υποστηριχθεί η ιδιωτικοποίηση από την κοινή γνώμη και να απαξιωθούν ακόμα περισσότερο οι σιδηροδρομικοί και οι αντιδράσεις τους.
Εντός ΟΣΕ έχουμε την απροκάλυπτη στήριξη σε αυτές τις πολιτικές από πρώην αντιμνημονιακούς που μεταλάχθηκαν( μέσα σε μία νύχτα) σε νεομνημονιακούς της αριστεράς και της ελπιδας.Κανονικό εμπόριο ελπίδας δηλαδή με πωλητες αγοραστές και ...λαθρέμπορους
Το κορυφαίο και ενδεικτικό της σαπίλας που αποπνέουν είναι οι προκλητικές δηλώσεις μεγαλοσυνδικαλιστή και νεόκοπου Συριζαίου που υποστηρίζει ότι είναι επιτυχία της νέας κυβέρνησης που κατάφερε να ευαισθητοποιήσει τόσο σύντομα επιτέλους αυτούς που τώρα ανησυχούν για πιθανή ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ και που τόσα χρόνια τώρα έκαναν την πάπια στην ιδιωτικοποίηση του!!!Αν αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι σάπιοι μέχρι το κόκκαλο τότε ποιοι είναι;Αν αυτοί που έκαναν την ρουφιανιά επάγγελμα δεν είναι σάπιοι ποιοι είναι;Αν αυτοί που μέχρι χθες έφαγαν και το μεδούλι από το κόκκαλο και τώρα είναι αντιστασιακοί δεν η απόλυτη σαπίλα τότε ποιοι είναι;
Σιδηροδρομικέ σε δούλεψαν.
Σου ειπαν οτι οι περικοπές τελείωσαν.
Σου είπαν η ελπιδα ήρθε.
Σου είπαν θα μείνεις για παντα ενιαίος και δημόσιος και τώρα... σε πουλάνε
ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ