Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια

Παράλληλα με το τσουνάμι των  οικονομικών και πολιτικών εξελίξεων που διαδραματίζονται μπροστά στα μάτια μας ας μην ξεχνάμε οτι οι σιδηροδρομικοί  αποτέλεσαν και από ότι φαίνεται αποτελούν  και θα συνεχίσουν να αποτελούν τα μεγαλύτερα θύματα της ψευδοσύγκρουσης μεταξύ των μνημονιακών και νεομνημονιακών δυνάμεων οπως αυτές ξεδιπλώνονται μέρα με την ημέρα.

Την πολιτική που ακολουθήθηκε μέχρι χθες από την κυβέρνηση Παπανδρέου και την <<εξυγίανση>> που εφάρμοσαν  στον όμιλο ,ακολούθησαν κατά γράμμα οι κυβερνήσεις εθνικής σωτηρίας ,η κυβέρνηση Σαμαρά και φαίνεται  ξεκάθαρα πλέον ότι θα ακολουθήσει και η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛ.

Στις προεκλογικές τους επισκέψεις στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝ.ΕΛ αλλά και οι ενδοομιλικοί τους συνεργάτες υπόσχονταν το σταμάτημα της μισθολογικής κατρακύλας,το μπλοκάρισμα της ιδιωτικοποίησης,τον ενιαίο και δημόσιο σιδηρόδρομο,την αποκατάσταση αδικιών-απολύσεων,ανοιγμα των δικτύων που έκλεισαν οι προηγούμενοι,προσλήψεις ,αλλαγή συνθηκών εργασίας με αποκατάσταση των συλ.συμβάσεων και κανονισμών εργασίας .Θα τα βρείτε ανετα όλα όσα υποσχέθηκαν στις ανακοινώσεις των  συνδικαλιστικών  τους οργανώσεων  αλλά σίγουρα  θα τα έχετε ακούσει στους χώρους εργασίας απο τους παπαγάλους τους.

Αντί των παραπάνω είχαμε στροφή 180 μοιρών στο σύνολο των προεκλογικών υποσχέσεων  αλλά και εφαρμογή προπαγανδιστικών πρακτικών βγαλμένες από το μακρινό παρελθόν.

Πρώτα από όλα πλέον εντός ομίλου έχουμε ως κύρια πρακτική τους την εφαρμογή  του χαφιεδισμού ως μέσο κατασυκοφάντησης αλλά και αντιπαράθεσης  απέναντι  των πολιτικών αντιπάλων που στοχεύουν ανά περίτωση.Κάπου εκεί ανάμεσα  οι επιτήδειοι κατάφεραν και τρύπωσαν εντέχνως  και τις  προσωπικές τους εμπάθειες που τις παρουσίασαν ως συνδικαλιστική κριτική .

Είχαμε  επίσης και  την συνέχιση του παλαιοκομματισμού με τις συμφωνίες κάτω από το τραπέζι .Το αποκορύφωμα του επαγγελματικού οπορτουνιστικού συνδικαλισμου ήταν οι μεταγραφές τις τελευταίας στιγμής .Αφού πρώτα  οι μεταγραφέντες είχαν στήσει το  προσωπικό μαγαζάκι τους με εκδουλεύσεις-προαγωγές-τοποθετήσεις  μετέφεραν αυτούσια τα προσωπικά τους κέρδη στο νέο μαγαζάκι που τους περίμενε. Εκεί με τους νέους συνεργάτες τους  έκαναν ταμείο και οι νέες θέσεις  τους ήταν  πλέον πραγματικότητα -(θεσούλες που στην ουσία πλήρωσαν με  τον γνωστό παράδοξο τρόπο . )
Από ιδεολογία δε... πήξαμε στην κορώνα και το σύνθημα.Οταν έλεγαν να τους ανατρέψουμε στον κόσμο εννοούσαν να βολευτούμε.Όταν έλεγαν η ελπίδα έρχεται εννοούσαν ότι έρχονται αυτοί.
Οταν έλεγαν όλα στο φως είχαν αγωνία για μερικά εγκληματάκια που θα ήθελαν να κρύψουν ..

Σε πολιτικό επίπεδο τι συνέβη για τον σιδηρόδρομο όμως;
  • η ιδιωτικοποίηση συνεχίζεται κανονικά με εναλλαγή σχεδίου όσον αφορά τους επίδοξους επενδυτές
  • το ΤΑΙΠΕΔ που θα καταργούνταν ως μηχανισμός ξεπουλήματος της κρατικής περιουσίας συνεχίζει να υπάρχει και μάλιστα απροκάλυπτα οι ιδιωτικοποιήσεις -αξιοποιήσεις βαφτίστηκαν ως πόρος για το ασφαλιστικό.Έτσι εντέχνως θέλουν να πετύχουν την υποστήριξη της κοινής γνώμης  στα ξεπουλήματα
  • οι επενδύσεις της COSCO πλέον είναι καλές και αναζητούνται και νέες!!
  • συνεχίζουμε να είμαστε στο ενιαίο μισθολόγιο
  • συνεχίζουμε να μην πληρωνόμαστε τις υπερωρίες,τα νυχτερινά όπως θα έπρεπε από την εργατική νομοθεσία
  • συνεχίζουμε να τρέχουμε στα δικαστήρια για υποθέσεις εργατικών διαφορών που είναι ξεκάθαρες
  • συνεχίζεται η στασιμότητα στις οικονομικές προαγωγές και την εξίσωση μισθολογικά ΑΕΙ-ΤΕΙ
  • συνεχίζεται η ιδιωτικοποίηση των εκδοτηρίων προς ιδιώτες
  • συνεχίζεται η απαγόρευση προσλήψεων λόγω μνημονιακών νόμων
  • συνεχίζουν να υπάρχουν οι κανονισμοί εργασίας του μνημονίου
  • συνεχίζουν να υπάρχουν απολυμένοι από τον σιδηρόδρομο
  • συνεχίζουν να υπάρχουν τα ΣΔΙΤ δηλαδή η έμμεση ιδιωτικοποίηση
  • συνεχίζει να είναι κλειστή η Πελ/σος(τι έγινε κύριε Πετράκο τα ξεχάσατε;)
  • συνεχίζεται η υποχρηματοδότηση των δομών του σιδηροδρόμου πχ. τεχνική βάση
  • συνεχίζεται η αδιαφορία στα δίκαια αιτήματα των σιδηροδρομικών όπως το επίδομα ευθύνης στον μηχνοδηγό.Κάτι που προεκλογικά έβρισκαν δίκαιο αλλά  μετεκλογικά η κυρία Βαλαβάνη .....κωφεύει..
Ο κατάλογος είναι ατελείωτος και ενδεικτικό της προχειρότητα και της αδιαφορίας για τις μεταφορές είναι ότι το υπουργείο μεταφορών απέκτησε υπουργό 2 μήνες μετά τις εκλογές κάτι που θυμίζει έντονα την διακυβέρνηση Παπανδρέου στην οποία  γενικοί γραμματείς  σε διάφορα υπουργεία τοποθετήθηκαν ..ένα χρόνο μετά !!!
Ούτε το μνημόνιο έσκισαν, ούτε το κατήργησαν με ένα αρθρο όπως έλεγαν προεκλογικά απλά το μετονόμασαν και το εμπλουτίζουν με νέες προσθήκες ,νέα μέτρα,ιδιωτικοποιήσεις και υποχωρήσεις

Σιδηροδρομικέ ξύπνα..Δώσε ένα τέλος στον κατήφορο .Πες οχι  στους πολιτικούς απατεωνες που συνεχίζουν να σε κοροιδεύουν κατάμουτρα
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ