Τετάρτη, 18 Οκτωβρίου 2017

Aλλαγές στα κυκλώματα

Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ υλοποίησε τις προτάσεις της ηγεσίας της ΠΕΠΕ και προχώρησε σε μερική αλλαγή κυκλωμάτων.Όσον αφορά την παραφιλολογία ότι οι αλλαγές αυτές έγιναν επειδή δεν έβγαινε το εμπορευματικό έργο στο ΜΘ έχουμε να πούμε οτι το ΜΘ άφησε 2 υπηρεσίες προς Αθήνα αλλα πήρε 2 άλλες προς Αλεξανδρούπολη!!
Για το δε 60/61 η πρόταση κάποιων ήταν να κοπεί εντελώς ή μήπως και αυτό δεν το θυμούνται; Ας μην χρησιμοποιούν υπηρεσιακά στελέχη και εν αγνοία αυτών  να κρύβονται απο πίσω τους για τις προτάσεις τους.Οι νέες λοπόν αλλαγές στα κυκλώματα είναι οι παρακάτω:




1.Το πρώτο εμπορικό θα πηγαίνει στην Θεσ/κη με 2 μηχανοδηγούς από το ΜΑΙ, διανυκτέρευση και επιστροφή.
2.Το δεύτερο εμπορικό(όταν το έχει) θα γίνεται με μηχανοδηγό και βοηθό από το ΜΑΙ συνάντηση με προσωπικό από το ΜΘ.
3.Το 885 /884 θα γίνεται από προσωπικό του Βόλου και τον βοηθό μηχανοδηγού από την Λάρισα διανυκτέρευση στην Αθήνα.(πιθανή η εμπλοκή και του Λιανοκλαδίου όταν αδυνατεί η Λάρισα να το καλύψει)
4.Το ΜΘ παίρνει το 600 προς Αλεξανρούπολη διανυκτέρευση και 90/91 .


Συνάδελφοι όπως καταλαβαίνετε με τις αλλαγές αυτές πλέον θα ζούμε μόνιμα στα ξενοδοχεία . Στο ΜΑΙ  οι διανυκτερεύσεις στο κύκλωμα είναι
Μερικοί  ,πιστεύουν ότι όλα  αυτά αποτελούν βελτίωση της εργασίας του μηχανοδηγού και ποιοτικότερη μεταχείριση του ως εργαζόμενου.
Όλα  μένουν να κριθούν από αυτούς οι οποίοι καλούνται να ''τραβήξουν το κάρο '' που τους φορτώνει ο εργοδοτικός και κυβερνητικός συνδικαλισμός και οι προτάσεις του.Και αυτοί  οι κριτές είναι οι μηχανοδηγοί.
Μένει τώρα να δούμε και τα νέα κυκλώματα του προαστιακού έμπνευσης προέδρου και γραμματέα της ΠΕΠΕ  οι οποίοι μέχρι τώρα αρνούνται την πρόσβαση στο Κιάτο στους μηχανοδηγούς του ΜΑΙ και εφαρμόζουν απνευστί  στα ισχύοντα κυκλώματα μηαχανοδήγηση χωρίς διάλειμμα.

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ