Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2016

Απορούν μερικοί πως πήρε άδεια η Rail Cargo...Nα σας λύσουμε την απορία


ΝΑ ΣΑΣ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ....ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΑΤΑΛΑΤΕ ΜΕΛΑΝΙ
  Αγαπητοί συνάδελφοι ,η  ΕΕ που ένθερμα υποστηρίζουν μερικοί( ακόμα και εντός έλξης_), είναι  η αδίστακτη συμμορία του ευρωπαικού κατεστημένου που κινεί τα νήματα και νομοθετεί σε συνεργασία με τις εθνικές αστικές κυβερνήσεις με τέτοιο τρόπο, ώστε να διαμορφώνεται στις χώρες μέλη της ,το πλαίσιο εκείνο που εξυπηρετεί το ντόπιο ή ξένο κεφάλαιο (δηλαδή τα αφεντικά).Σκοπός της είναι με λίγα λόγια να εξασφαλίσει  την μέγιστη κερδοφορία των αφεντικών  αλλά και  την ελαχιστοποίηση του κόστους εργασίας.Ετσι μεταξύ άλλων τομέων όπως  και στον ελληνικό σιδηρόδρομο( εδώ και πολύ καιρό) είχαν ετοιμάσει όλο εκείνο το πλέγμα νόμων και ρυθμίσεων που θα έφερνε την κατάλληλη στιγμή τους ιδιώτες πάνω στις ελληνικές ράγες.Ευρωπαικές οδηγίες που ενσωματώθηκαν στον ελληνικό δίκαιο με υπογραφή από από τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ..Για αυτό λοιπόν τραβήξτε φρένο και σταματήστε να πέφτετε από τα σύννεφα....Ορίστε τι λεει η ΡΑΣ σας..




Άδεια Σιδηροδρομικής Επιχείρησης

Στην Ελλάδα, ο αρμόδιος φορέας για την έκδοση άδειας σιδηροδρομικής επιχείρησης είναι η ΡΑΣ όπου και θα πρέπει να απευθυνθεί κάθε ενδιαφερόμενη σιδηροδρομική επιχείρηση, αν δεν κατέχει ήδη σχετική άδεια από άλλο κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Για την απόκτηση άδειας, η ενδιαφερόμενη σιδηροδρομική επιχείρηση που είναι εγκατεστημένη ή πρόκειται να εγκατασταθεί στην Ελλάδα καταθέτει αίτηση στη ΡΑΣ, η οποία συνοδεύεται από φάκελο με τα στοιχεία που αποδεικνύουν την φερεγγυότητα, χρηματοοικονομική επιφάνεια, επαγγελματική ικανότητα και κάλυψη της αστικής ευθύνης της αιτούσης, σύμφωνα με τα άρθρα 41 έως 47 και 49 (Παράρτημα ΙΙ) του Π.Δ. 41/2005 και την Υπουργική Απόφαση Φ4/οικ.1594/107 «Αδειοδότηση σιδηροδρομικών επιχειρήσεων» (ΦΕΚ Β' 56/25.01.2012). Το ποσό του παραβόλου που συνυποβάλλεται από τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις κατά την αίτηση για χορήγηση αδείας αναπροσαρμόσθηκε με την Υ.Α. Φ4.2/53159/550.

Η άδεια σιδηροδρομικής επιχείρησης ισχύει για το σύνολο του Κοινοτικού εδάφους. Το έντυπο αίτησης για την παροχή άδειας σιδηροδρομικής επιχείρησης και όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα, στοιχεία και πληροφορίες που τη συνοδεύουν περιλαμβάνονται στον σχετικό αναλυτικό οδηγό της ΡΑΣ προς επιχειρήσεις που αιτούνται τη λήψη άδειας λειτουργίας σιδηροδρομικής επιχείρησης (βλέπε στις «Λήψεις» αρχείων που ακολουθούν).

Η ΡΑΣ αποφασίζει επί της αίτησης χορήγησης άδειας που της υποβάλλεται το συντομότερο δυνατόν και πάντως όχι πέραν των τριών μηνών από την υποβολή όλων των αναγκαίων πληροφοριών. Η απόφαση κοινοποιείται στην αιτούσα σιδηροδρομική επιχείρηση και σε περίπτωση απόρριψης αναφέρονται οι σχετικοί λόγοι.

Οι άδειες που έχουν χορηγηθεί σε σιδηροδρομικές επιχειρήσεις από τους αρμόδιους φορείς άλλων κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ισχύουν και στην Ελλάδα. Σε περίπτωση που μια σιδηροδρομική επιχείρηση είναι κάτοχος αδείας άλλου κράτους-μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και προτίθεται και να δραστηριοποιηθεί στην ελληνική σιδηροδρομική υποδομή, θα πρέπει να το γνωστοποιεί στη ΡΑΣ (Υπουργική Απόφαση Φ4/οικ.1594/107) πριν προχωρήσει στην απόκτηση πιστοποιητικού ασφάλειας και στην σύναψη συμφωνίας πρόσβασης με τον διαχειριστή της σιδηροδρομικής υποδομής.


Λήψεις
Π.Δ. 41/2005 «Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με τις Οδηγίες 91/440/ΕΟΚ και 95/18/ΕΚ όπως τροποποιήθηκαν με τις οδηγίες 201/12/ΕΚ και 2001/13/ΕΚ, αντιστίχως, και της οδηγίας 2001/14/ΕΚ για την ανάπτυξη των κοινοτικών σιδηροδρόμων , τις άδειες σε σιδηροδρομικές επιχειρήσεις, την κατανομή της χωρητικότητας των σιδηροδρομικών υποδομών και τις χρεώσεις για τη χρήση σιδηροδρομικής υποδομής και την πιστοποίηση ασφάλειας, και κατάργηση των Π.Δ. 324/1996, 76/1998 και 180/1998.» (ΦΕΚ Α’ 60/07.03.2005)
Ανεπίσημη έκδοση (με πιθανά λάθη) του Π.Δ. 41/2005, όπως ισχύει σήμερα με εσωματωμένες σε αυτό όλες τις τροποποιήσεις και συμπληρώσεις του (ΡΑΣ 2012)
Υ.Α. Φ4/οικ.1594/107 «Αδειοδότηση σιδηροδρομικών επιχειρήσεων» (ΦΕΚ Β’ 56/25.01.2012)
Οδηγός προς επιχειρήσεις που αιτούνται τη λήψη άδειας λειτουργίας σιδηροδρομικής επιχείρησης (ΡΑΣ, Έκδοση 1.1, Ιανουάριος 2013)
Y.A. Φ4.2/53159/5501 «Αναπροσαρμογή του ποσού του παραβόλου που συνυποβάλλεται από τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις κατά την αίτηση για χορήγηση άδειας, σύμφωνα με τις διατάξεις του π.δ. 41/2005 (ΦΕΚ 60/Α΄).» (ΦΕΚ Β’ 25/10.010.2013)