Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

Άνοιξαν την Καλαμάτα για να την κλείσουν για πάντα;2600 ευρώ έσοδα-28.000 ευρώ έξοδα.

Δυστυχώς ο οπορτουνιστικός τρόπος προσέγγισης σημαντικών θεμάτων όπως η επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου στην Πελοπόννησο, η προχειρότητα και η έλλειψη διαβούλευσης καθώς προτιμάται η προσωπική προβολή από τον κεντρικό σχεδιασμό των εγχειρημάτων οδηγούν σε άλματα στο κενό.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.Δίνουν και επιχειρήματα στον σκληρό αντι-σιδηροδρομικό πυρήνα στην Ελλάδα να χαίρεται που έκλεισε το μετρικό δίκτυο.

Η προσπάθεια που γίνεται για τον προαστιακό στην Καλαμάτα είναι μεμονωμένη και σχεδιασμένη με τεράστια προχειρότητα .
Κάνουμε και δεύτερες σκέψεις πάνω σε αυτό το πρόχειρο μοτίβο.Σκέψεις για το  αν γίνεται και επίτηδες  καθώς η κυβέρνηση επιθυμεί  την ιδιωτικοποίηση  της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  και δυστυχώς το ίδιο και οι σκοτεινοί κύκλοι που επιθυμούν να τελειώσει μια για πάντα το δίκτυο της Πελοποννήσου  αλλά και να ιδιωτικοποιηθεί ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα .
Στα 2600 ευρω έσοδα από εισιτήρια με 28.000 έξοδα το δεκαήμερο  και σύμφωνα με τα κριτήρια της καπιταλιστικής οικονομίας που ασπάζονται οι κυβερνώντες ο Προαστιακός της Καλαμάτας δίνει την δικαιολογία που έψαχναν αυτοί   που θέλουν να κλείσει ο σιδηρόδρομος  καθώς  έχουν στα χέρια τους  τα  στοιχεία  για να προπαγανδίσουν τα γνωστά περί ελλειμμάτων και  το λοιπά πομπώδη όπως το'' να μεταφέρουμε κάθε επιβάτη με ταξί φτηνότερα θα κόστιζε στο κράτος''
Γιατί όμως καταλήγουμε έτσι  ;Πολύ απλά όταν κάθε ενέργεια έχει αφετηρία την κομματική ή προσωπική προβολή ,όταν προσπαθούν να στρέψουν τα φώτα μακριά απο τα προβλήματα όπως το ενιαίο μισθολόγιο ή το ασφαλιστικό ,την ιδιωτικοποίηση κλπ αρχίζουν τις σπασμωδικές κινήσεις και τις... φιέστες.
Είμαστε επίσης και εξαιρετικά καχύποπτοι  με τα κίνητρα μερικών  καθώς λίγο πριν την ιδιωτικοποίηση  η κυβέρνηση επιθυμεί οικονομικά στοιχεία για να  την δικαιολογήσει στην κοινωνία  με τα γνωστά επιχειρήμτα περί ελλειμμάτων ,αμοιβών,υποδομών,τελών και ο κομματικός στρατός έτρεξε για να της τα παρέχει στήνοντας την όλη κατάσταση στην Καλαμάτα.Δεν είναι τυχαίες οι δηλώσεις Τατούλη περί νέων μοντέλων στον σιδηρόδρομο στην Πελοπόννησο κάτι που δεν κατανοούμε.Υπάρχει κάποιο άλλο μοντέλο εκτός από το άνοιγμα του δικτύου στην Πελοπόννησο με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να το λειτουργεί;
Και για να προλάβουμε τους πονηρούς που θα θελήσουν να σχολιάσουν κακεντρεχώς....
Καλά εσείς εκεί στο ΠΑΜΕ σιδηροδρομικών είστε κατά του ανοίγματος του προαστιακού στην Καλαμάτα; Δεν θέλετε το τραίνο; ..και άλλα τέτοια συριζοειδή ..
Οχι μόνο δεν είμαστε κατά αλλά δεν καταλαβαίνουμε και την λογική της τμηματικής επαναδραστηριοποίησης.Δεν καταλαβαίνουμε την παράξενη μόδα με τους προαστιακούς που εξυπηρετούν μόνο τοπικά.Είναι κάτι διαφορετικό η Καλαμάτα απο το Άργος το Ναύπλιο την Κυπαρισσια;
Είμαστε υπέρ  της ολικής επαναφοράς του σιδηροδρόμου σε όλη την Πελοπόννησο ως μέσου κοινωνικής  μεταφοράς και της ανάπτυξης  με  λαϊκό προσανατολισμό.Ως μέσο ενίσχυσης της τοπικής οικονομίας και της σύνδεσης από άκρο σε άκρο  σε όλες τις αποκλεισμένες περιοχές.
Σιδηρόδρομος παντού και σιδηρόδρομος ανοιχτός για όλους του πολίτες με φθηνό εισιτήριο.Σιδηρόδρομος που δεν θα ασχολείται με ελλείμματα καθώς η λαική οικονομία δεν ασχολείται με το κέρδος αλλά με τον άνθρωπο.
Σιδηρόδρομος ενιαίος - δημόσιος- λαική περιουσία και όχι λάφυρο της κομματοκρατίας και των εργολάβων
Θελουμε να ζωντανέψουν οι ράγες παντού και όχι να βλέπουμε φιέστες για ένα κομματικό κοινό που του κλείνουν το μάτι οι αβανταδοροι της κυβέρνησης  και που επιθυμούν  να βάλουν στο τέλος ταφόπλακα σε αυτές ή να τις παραδώσουν σε ιδιώτες
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ