Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

Διαλειτουργικότητα στον σιδηρόδρομο ίσον ανεργία

Είναι πασιφανής η εναρμόνιση του κυβερνητικού συνδικαλισμού με τις εντολές της ΕΕ ,του υπουργείου μεταφορών και της κυβέρνησης  που θέλει να τεμαχίσει τον σιδηρόδρομο και να αλλάξει τις συνθήκες εργασίας σε αυτόν . Είναι πασιφανής επίσης και η ταραχή που έχει δημιουργηθεί στο φιλοκυβερνητικό στρατόπεδο στην έλξη από την πίεση  που ασκούν αυτοί που πίστεψαν τα ψέμματα της προεκλογικής περιόδου και πλέον βλέπουν την ανακολουθία υποσχέσεων και πράξεων.
Είναι γνωστό σε όλους οτι την προεκλογική περίοδο στις εκλογές της ΠΕΠΕ υπεσχέθησαν τα ΠΑΝΤΑ σε ΟΛΟΥΣ.

Δυστυχώς όμως η ωμή πραγματικότητα έφερε συνθήκες που δεν επιτρέπουν αντικειμενικά  να βολέψουν καμιά 30αριά άτομα σε θέσεις ευθύνης  και τα  προεκλογικά γραμμάτια αρχίζουν και διαμαρτύρονται.
Πίσω από την εντολή της ΕΕ για την διαλειτουργικότητα προσπαθούν να εξοφλήσουν αυτά τα γραμμάτια χωρίς να δίνουν καμία σημασία για το  τι μπορεί να σημαίνει για τον σιδηροδρομικό αυτή η ενεργοποίηση.
Να βολέψουμε μόνο τους δικούς μας και ..βλέπουμε..
Οι δικαιολογίες γνωστές..Αύξηση των θέσεων ευθύνης,ενίσχυση του επιτελικού ρόλου του κλάδου  κλπ.Σε αυτές τις δικαιολογίες συμπληρώθηκε και η κωλοτουμπα του αιώνα καθώς οι αντιδράσεις για την παράδοση του φύλλου υπηρεσίας σε κεντρική διαχείριση έγιναν τσουνάμι και τους έπνιγαν.
Την μια η κεντρική διαχείριση ήταν καλή και δεν καταλάβαιναν τις αντιδράσεις μερικών κακών και μετα από λίγες μέρες έγινε δέσμευση  ότι δεν αλλαχθεί τίποτα .ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΑΜΕΡΑΣ..
(Τα  άλλα πρακτικά   ακόμη  τα  ψάχνουν από το 2004 για να δουν αν η ΑΣΚΕ ψήφιζε αναστολές  κινητοποιήσεων...μα δεν ντρέπονται καθόλου;)
Τι σημαίνει διαλειτουργικότητα;
Ενοποίηση και συνεργασία των  σιδηροδρομικών δικτύων σημαίνει κατά τους σχεδιασμούς της Ευρωπαικής Ενωσης μείωση προσωπικού στην δεκαετία κατά 40% για όλες τις σιδηροδρομικές εταιρείες.
Δηλαδή οι 40 στους 100 σιδηροδρομικους θα απολυθούν με τις θέσεις αυτές να μην αναπληρωθούν ΠΟΤΕ στο μέλλον  καθώς δεν θα είναι αναγκαίες.
Ο Σκοπιανός μηχανοδηγός θα μπορεί να έρχεται μέχρι την Λάρισα και εμείς θα μπορούμε να μπούμε μέσα στα Σκόπια με συνέπειεα την λιγότερη απασχόληση προσωπικού.
Επίσης θα είναι δυνατόν να εργάζονται μηχανοδηγοί ανάλογα την περίοδο που θα έχει φόρτο εργασίας και μάλιστα θα είναι δυνατός ο δανεισμός ή η ενοικίαση εργαζομένων  από εταιρείες γειτονικών χωρών.
Αυτό σημαίνει πλήγμα για την σταθερή και μόνιμη εργασία καθώς πλέον θα έχουμε στην πόρτα μας  τις μορφές απασχόλησης που δεν θέλαμε ούτε να ακούσουμε για αυτές.. Μερική απασχόληση για τρίμηνο,τετράμηνο..εξάμηνο κλπ και φυσικά μετά..ανεργία...
Η δικαιολογία που ακούμε οτι θα τοποθετηθουν μηχανοδηγοί στην υπηρεσία για την διαλειτουργικότητας για να εμποδίσουν τον Σκοπιανό μηχανοδηγό να κατέβει στην Λάρισα είναι τουλάχιστον φαιδρή,ψευδής,αποπροσανατολιστική και έχει σαν σκοπό  να πείσει  πάση θυσία την οικογένεια της έλξης( που πλέον αναρωτάται και αμφισβητεί τις επιλογές της ηγεσίας της ΠΕΠΕ ) για την αναγκαιότητα της τοποθέτησης ημετέρων σε θέσεις βολέματος και να καλύψει τον άμεσο κίνδυνο
από μια υπηρεσία λαιμητόμο του μέλλοντος της έλξης.
Μπροστά στα γραμμάτια που θέλουν να ξοφλήσουν δεν υπολογίζουν ούτε τον κλάδο,ουτε τον σιδηρόδρομο,ούτε το  μέλλον,ούτε το παρελθόν μας..Να βολέψουν τον κόσμο που θέλουν και ας γίνει μακελειό μετά..Γιατι εξάλλου αυτοί έχουν φροντίσει για το δικό τους μέλλον 
  • ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΕ
  • ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΓΙΑ ΧΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙΑ
  • ΕΝΙΑΙΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΛΑΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ
  • ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
  • ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ
  • ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΩΛΕΙΩΝ
  • ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥΣ
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ