Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Η διοίκηση καταργεί τις 5.30 ώρες μηχανοδήγησης

Οπως ενημερωθήκαμε πριν λίγο η διοίκηση Τσαλίδη απέστειλε στην ΠΕΠΕ το παρακάτω έγγραφο για τις ώρες μηχανοδήγησης που στην ουσια αποτελεί  ενα σοκ  για την έλξη και τους σχεδιασμους της αναλγητης διοίκησης που εντατικοποιει την εργασια του μηχανοδηγου  στο μέγιστο...

Συμφωνούνται τα ακόλουθα:
1. Ο μέγιστος χρόνος πραγματικής μηχανοδήγησης δεν θα ξεπερνάει τις 5,5 ώρες (με ανοχή ± 10%). Στον χρόνο πραγματικής μηχανοδήγησης δεν περιλαμβάνονται διαλείμματα ή χρόνοι που η αμαξοστοιχία δεν βρίσκεται σε κίνηση.2. Ο χρόνος πραγματικής μηχανοδήγησης υπολογίζεται με βάση τους επίση-μους χρόνους δρομολογίων που καθορίζονται από τη Διεύθυνση Κυκλοφο-ρίας του ΟΣΕ. Τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε προβλήματα της σιδηροδρομικής υποδομής ή του δικτύου γενικότερα, δεν λαμβάνονται υπό-ψη κατά τον υπολογισμό του μέγιστου χρόνου πραγματικής μηχανοδήγησης.3. Για υπηρεσιακούς λόγους, και σε περιπτώσεις ειδικών αναγκών για τον καθορισμό βέλτιστων κυκλωμάτων εργασίας, είναι δυνατό να γίνεται εξισορ-ρόπηση των μέγιστων χρόνων πραγματικής μηχανοδήγησης σε διήμερη βάση (δηλαδή, ο μέγιστος χρόνος πραγματικής μηχανοδήγησης ανά διήμερο δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 11 ώρες).

Η συμφωνία αυτή δεν αφορά στις εμπορευματικές μεταφορές.

Οι παρατηρήσεις μας πάνω στο σχέδιο της Διοίκησης ΤΡΑΙΝΟΣΕ & <<ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ >>
για τις 5.5 ώρες μηχανοδήγησης οι οποίες  είναι 5και 50 λεπτά ή 5 και 30 λεπτά (αναμένουμε διευκρινίσεις για αυτο)

1.Από τα παραπάνω φαίνεται οτι τα δρομολόγια που είχαν πριν 5.30 χρόνο μηχανοδήγησης για τον μηχανοδηγό  πλέον δεν θα υπολογίζονται στις 5,30 ώρες οι στασεις οι αλλαγες χειριστηρίων ή οι ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ!!!...Που σημαινει οτι όχι 5,30 αλλά  ακόμα και 6.30 ή και 7 ωρες ειναι δυνατον να μηχανοδηγεις ή μπορεί και παραπανω..
2.με το +10% την μια ημερα μπορεις να μηχανοδηγεις πανω απο 6 ωρες και  και την επομενη μπορεις να εισαι ή εφεδρεια ή ταχεια με δευτερο μηχανοδηγό ή ελιγμους ετσι θα μπορεις τις μισες ημερες του μηνα να εισαι στο 6ωρο..
3.δεν γινεται καμια προβλεψη για διαλειμμα κατα παραβαση της εργατικης νομοθεσιας
4. δεν υπαρχει καμια προβλεψη για την συνεχόμενη μηχανοδήγηση καθως υπηρχε εγκυκλιος που  στις 2.40 χορηγουνταν διαλειμμα και η συμβιβασμενη ηγεσία της ΠΕΠΕ εκανε συνεχώς τα στραβα ματια.
5.Δεν υπαρχει προβλεψη για μηχανοδηγηση με 2 ατομα( πχ 600/601) και που προφανως το οριο μηχανοδηγησης ειναι η λιποθυμια
6.Υπαρχει προβλεψη να μην υπαρχει κανενας κανονας για τα εμπορικα!!!!!!

ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΟΥΛΑ  ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ..

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΡΥΨΑΝ  ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΔΕΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ << ΚΑΛΗ>> ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΑ..

Για  την ΑΣΚΕ τα παραπανω αποτελουν σχεδιασμους Τσαλιδη (και των συνεργατών του και  για τα  οποία ελπιζουμε να μην εχει συμφωνησει η ηγεσια της ΠΕΠΕ )η απαντηση μας είναι μία
ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ   ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ .

Νομίζουμε οτι  το οχι μας ειναι  απολύτως κατανοητό και ξεκάθαρο .Περιμενουμε τις ξεκαθαρες τοποθετήσεις  και των υπολοιπων παραταξεων....
**θα μιλησουμε μετα για το ποιος ο ρολος μερικων και πως φτανει η διοικηση να στελνει τετοια σκουπιδοχαρτα στο σωματείο των μηχανοδηγών και να το συζητάνε κάποιοι αντί να το στέλνουν στον κάλαθο των αχρήστων.
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ