Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Απίστευτη πρόκληση από το ΔΙΚΤΥΟ σιδηροδρομικών για την επιστολή της ΠΟΣ στη Βουλή κατά της ιδιωτικοποίησης της ΕΕΣΣΤΥ

Το προεδρείο της ΠΟΣ ομόφωνα αποφάσισε να στείλει στην Βουλή  επιστολή  διαμαρτυρόμενο κατά της ιδιωτικοποίησης της ΕΕΣΣΤΥ.
Το ΔΙΚΤΥΟ σιδηροδρομικών ,η εργοδοτική και κυβερνητική παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ στον σιδηρόδρομο, διαφώνησε  σε ένα σημείο.Στο να γραφεί οτιδήποτε κατά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ειδικότερα το σημείο της επιστολής το οποίο λέει : 

"ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει χρέη προς την ΕΕΣΣΤΥ σύμφωνα με πληροφορίες μας ύψους 12 εκατομμυρίων περίπου. Δηλαδή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αγοράσει την ΕΕΣΣΤΥ με χρήματα που χρωστάει;"

Α)Η διαφωνία του ΔΙΚΤΥΟΥ   ,η προκλητική του στάση υπέρ της εργοδοσίας φανερώνει ποιο είναι το μέλλον που προδιαγράφουν για τους εργαζόμενους.Για αυτό επιχειρούν να διαλύσουν τις νόμιμες διαδικασίες στις εκλογές των σωματείων ,για αυτό υπογράφουν επαίσχυντες συμφωνίες ,για αυτό φωτογραφίζονται με υπουργούς με φόντο την Ακρόπολη,για αυτό διακινούσαν ψεύδη  για την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ αλλά και πριν για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τα λιβανίσματα,τα αφιερώματα ,το ατελείωτο  ιντερνετικό γλύψιμο στις διοίκησεις ,οι λυκοσυμμαχίες με την ΕΝΟΤΗΤΑ ,φανερώνουν το ποιοί είναι.
Την κρίσιμη ώρα ,σε κρίσιμα ζητήματα  απέναντι στην αλήθεια αλλά και όταν πρόκειται για το δίκιο των εργαζόμενων  και το μέλλον του σιδηροδρόμου επιλέγουν να σιωπήσουν και να παρέχουν κάλυψη  στα αφεντικά τους.
Η απίστευτη πρόκληση τους και η πράξη τους να ζητήσουν την αφαίρεση  της παραπάνω παραγράφου  είναι κατάπτυση.
Τους παραδίδουμε στην κρίση των σιδηροδρομικών για να βγάλουν τα συμπεράσματα τους για το ποιοι είναι οι κύριοι του ΔΙΚΤΥΟΥ (της ΑΣΚ- της ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗΣ και των υπόλοιπων συνιστωσών στο σιδηρόδρομο)

Β) Kατά την άποψη μας η επιστολή επικεντρώνεται μόνο στο οικονομικό κομμάτι της πώλησης της ΕΕΣΣΤΥ .(Αν δηλαδή στον διαγωνισμό της πώλησης της ΕΕΣΣΤΥ  εμφανιζόταν ένας πλειοδότης που δεν είχε οφειλές θα ήταν όλα καλά για την πλειοψηφία της ΠΟΣ;)Η επιστολή θα έπρεπε να ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΕΣΣΤΥ  και όχι μόνο το οικονομικό κομμάτι όπως τόνισε το ΠΑΜΕ σιδηροδρομικών στο προεδρείο της ΠΟΣ.

Διαβάστε παρακάτω την επιστολή της ΠΟΣ προς την Ελληνική Βουλή..

ΣΤΟΠ ΣΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΗΣ ΕΕΣΣΤΥ
Αθήνα, 28/02/ 2018
Αριθ. Πρωτ.  39726                                                                                       

ΠΡΟΣ: 1. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ – κ. ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ.
         2. ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ – κ. ΝΙΚΟΛΑΟ ΒΟΥΤΣΗ.
         3. ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ.
         4. ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
         5. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ (ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ).
         6. ΚΚΕ.
         7. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
         8. ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ.
         9. ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ.
       10. ΤΑΙΠΕΔ.

ΚΟΙΝ: 1. Υπουργό Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων – κ. Χρήστο Σπίρτζη.
 2. Υφυπουργό Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων – κ. Νικόλαο Μαυραγάνη.
 3. Γεν.Γραμμ.Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων – κ. Αθανάσιο Βούρδα.
 4. Πρόεδρο ΔΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Mr. Orrazio Iacono.
 5. Διευθύνοντα Σύμβουλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ – κ. Φίλιππο Τσαλίδη.
 6. Πρόεδρο ΔΣ ΕΕΣΣΤΥ – κ. Ιωάννη Αντωνιάδη.
 7. Διευθύνοντα Σύμβουλο ΕΕΣΣΤΥ – κ. Γεώργιο Αναγνωστόπουλο.

Ο άλλοτε Ενιαίος – Δημόσιος Σιδηρόδρομος σήμερα αποτελείται από τον ΟΣΕ που παραμένει κρατικός, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία επωλήθη οριστικά στην Ferrovie Dello Stato Italliane στις 14/9/2017 και την ΕΕΣΣΤΥ (Τεχνική Βάση) για την οποία ο διαγωνισμός για τις τελικές προσφορές λήγει στις 6/3/2018.


Ενδιαφερόμενοι όμιλοι για την εξαγορά είναι η Ferrovie Dello Stato (ιδιοκτήτης πλέον της ΤΡΑΙΝΟΣΕ) και η SCODA.


Πρόσφατα η Ferrovie πραγματοποίησε όλες τις διαδικασίες προκειμένου να καταθέσει προσφορά εξαγοράς για λογαριασμό της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σκοπός τους είναι η απορρόφηση της ΕΕΣΣΤΥ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διότι έτσι θα κερδίσει το ΦΠΑ που προκύπτει από τη διεταιρική σύμβαση συντήρησης τροχαίου υλικού ποσού 8 περίπου εκατομμυρίων κατ΄έτος και το οποίο θα απολέσει το Ελληνικό Δημόσιο. Πέραν αυτού, καθίσταται μονοπώλιο αφού θα έχει τον έλεγχο της επισκευής τροχαίου υλικού μέσων σταθερής τροχιάς.


Επιπροσθέτως, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία επωλήθη 45 εκατομμύρια, έχοντας όμως στο Ταμείο της 25 εκατομμύρια, έχει χρέη προς την ΕΕΣΣΤΥ σύμφωνα με πληροφορίες μας ύψους 12 εκατομμυρίων περίπου. Δηλαδή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αγοράσει την ΕΕΣΣΤΥ με χρήματα που χρωστάει;


Κατόπιν τούτων, θεωρούμε ότι πέραν της δικής μας άποψης που είναι αντίθετη με την εκποίηση του Δημόσιου πλούτου και την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ αφού ζητάμε έναν Ενιαίο – Σύγχρονο – Δημόσιο Σιδηρόδρομο, η πώληση που συντελείται είναι επιζήμια για το Ελληνικό Δημόσιο και για τη χώρα και ζητάμε αφού ελέγξετε την εγκυρότητα των όσων προαναφέρουμε να σταματήσετε την πώληση της ΕΕΣΣΤΥ. -

     Ο Πρόεδρος                            Ο Γενικός Γραμματέας

          ΠΑΝ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ              ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΠΟΥΡΛΙΑΚΑΣ