Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020

Η συνδικαλιστική υποκρισία και οι κωλοτούμπες της συνεξέλιξης θα μείνουν στην ιστορία

Αποκλειστικά υπεύθυνη για την νέα κατάσταση που διαμορφώνεται  από τις νέες υπηρεσίες  στον προαστιακό  είναι η παράταξη της συνεξέλιξης .Συνδικαλιστές της ανεπίσημα  διακινούσαν χέρι με χέρι το νέο κύκλωμα για τον προαστιακό  χαρακτηρίζοντας το μάλιστα ως πολύ καλό  στην προσπάθεια τους να πείσουν τους μηχανοδηγούς για τις αγνές τους προθέσεις
Θα σταθούμε τόσο στην στάση της συνεξέλιξης   στο παρελθόν  σχετικά με τα κυκλώματα εργασίας όσο και στην στάση της σήμερα που παραμένει υποκριτική αλλά και  προκλητική καθώς  προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.
Στο πολύ πρόσφατο παρελθόν η συνεξέλιξη είχε υπερασπιστεί με σθένος αλλά και είχε βοηθήσει να εφαρμοστούν υπηρεσίες που ειχαν πάνω από 6 ωρες μηχανοδήγησης  χωρίς κανένα διάλλειμα για τον μηχανοδηγό.



Η υπεράσπιση  αυτού του είδους  των κυκλωμάτων από τον σημερινό  νόθο πρόεδρο της ΠΕΠΕ  έχει μείνει στην ιστορία για την αθλιότητα της .

Ο συγκεκριμένος συνδικαλιστής σε  κρεσέντο αθλιότητας  τόσο σε συνεδρίαση του  ΔΣ της ΠΕΠΕ αλλά και με αναρτηση  στον προσωπικό του ιστότοπο είχε αθροίσει τα 5λεπτα και τα 7λεπτα των αλλαγων χειριστηρίων στους σταθμούς και τα έφτανε ως 42 λεπτα διαλλείματος.!!!Η ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ  ΟΤΙ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΟΛΥ  ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Ο ΝΟΘΟΣ ΕΙΧΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ  ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ  ΕΣΤΕΛΝΕ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ  ΠΡΟΣ ΕΓΚΡΙΣΗ  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΣΤΟ ΔΣ   Για τέτοια ξεφτίλα μιλάμε.


Για το παρελθόν στο οποίο αναφέρεται ο νόθος δεν θα πάμε  μονο στην αντιπολιτευτική του τακτική το 2014 αλλά  θα εξετάσουμε το πιο  προσφατο παρελθόν .Αναρτήσεις από το προσωπικό του μπλογκ δείχνουν τα αδιέξοδα της ηγεσίας της συνεξέλιξης ,τις κωλοτούμπες της αλλά και τον πραγματικό της ρόλο κατά των συμφερόντων των μηχανοδηγών.

Τότε θα καταργούσε τις υπερωρίες .Σήμερα γεμίσαμε από αυτές
Όταν τα κυκλώματα δεν γίνονταν αποδεκτά !! (μετά τα κατάπιναν αμάσητα)
Όταν τα δεκάωρα με την συνεξέλιξη θα ήταν παρελθόν γιατί θα τα πολεμούσε η συνεξέλιξη
Όταν η αλλαγή που θα έφερνε η συνεξέλιξη θα καταργούσε όχι μόνο τα δεκάωρα αλλά και τα εννιάωρα .(Τελικα γεμίσαμε από αυτά)

Για το «ολίγον έγκυος»  και την απέραντη υποκρισία της συνεξέλιξης

Σήμερα η συνεξέλιξη   <απαιτεί> ολική αντιμετώπιση της υπερεργασίας αλλά  στα κρυφά  την στηρίζει.Σήμερα για την συνεξέλιξη οι υπηρεσίες βελτιώθηκαν!!! με εξαιρέσεις !!!!


1) ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΡΑ : Και φυσικά οι υπηρεσίες του Προαστιακού είναι σαφώς βελτιωμένες με την εξαίρεση των 3 υπερβάσεων. 

Η συνεξέλιξη   προσπαθεί να κρυφτεί ανεπιτυχώς για τα ίδια  πράγματα  που μέχρι χθες κατηγορούσε την Νέα Έλξη  και σήμερα τα  χαιρετίζει ως βελτίωση  όπως πχ τα επιβατιλίκια.(Οι μηχανοδηγοί ως επιβάτες έπαψαν να αμοιβονται με χιλιομετρική αποζημίωση εξαιτίας των υπογραφών του νόθου.Πριν έπαιρναν τα μισά χιλιόμετρα. )
Σήμερα η συνεξέλιξη αποδέχεται αμάσητα τις υπερβάσεις ωραρίου και  τολμά να  μιλάει για υποκρισία για τα εμπορικά!!


2) ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΡΑ : Η πρόταση της Διοίκησης επαναφέρει 3 υπηρεσίες πέραν του 9ωρου καθώς σε αυτές ο μηχανοδηγός επιστρέφει στην έδρα ως επιβάτης , δεν μηχανοδηγεί δηλαδή.Είναι σωστή η παρατήρηση της Νέας Έλξης για την υπέρβαση ωραρίου, όχι όμως δικαιολογημένη από το πολύ πρόσφατο παρελθόν της η  αντίδραση της.Την ώρα που η Νέα Έλξη αποδέχεται υπερβάσεις στα εμπορικά , τις υπερβάσεις  στο ΜΘ και σε Λάρισα -Βόλο και είναι τουλάχιστο υποκριτική η στάση της στο ΜΑΙ. 

3) ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗ ΠΡΙΝ 




Ξεχνάει όμως η συνεξελιξη  επιστολή  προς το ΔΣ αλλά και υπηρεσιακές αναφορες που έχουν θέσει όλα τα θεματα  που αφορουν ωραρια εργασίας,διαλλείματα,και ώρες μηχανοδήγησης.

Θέλουμε να πιστευουμε οτι θα γίνουν παρεμβάσεις άμεσα στο κυκλωμα για να περιοριστουν αυτά τα απαράδεκτα φαινόμενα για τα οποία αποκλειστική ευθύνη έχουν συνδικαλιστές της πλεοψηφίας