Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε χθες την έναρξη των νέων δρομολογίων της στο τμήμα Αίγιο - Κιάτο - Αττική, από την προσεχή Δευτέρα το πρωί, επιβεβαιώνοντας πλήρως το προ ημερών δημοσίευμα της «Π», τόσο ως προς τον χρόνο και κυρίως ως προς την απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση της Αχαΐας με το Διεθνές Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».
Το τρένο μπαίνει στις ράγες 10 και πλέον χρόνια αφότου σταμάτησε να κινείται στην παλιά γραμμή του ΟΣΕ, με ιδιαίτερης σημασίας μεταφορική έδρα την Αιγιάλεια και ενεργοποίηση του Προαστιακού, που φέρνει πλέον την πρωτεύουσα των Αθηνών, το μεγάλο λιμάνι του Πειραιά και τον Εθνικό Αερομεταφορέα στις 2 ώρες από την Πελοπόννησο, άνετα και με ασφάλεια.
Ο χρόνος του ταξιδιού θα είναι Αίγιο - Αθήνα στις 2 ώρες, Αίγιο - Πειραιά 2 ώρες και 15 λεπτά και Αίγιο μέχρι Αεροδρόμιο στις 2 ώρες και 20 λεπτά!
Τα ζεύγη δρομολογίων θα είναι 6, από Αίγιο προς Αθήνα ως εξής:
> Αίγιο - Κιάτο - Αεροδρόμιο με 3 δρομολόγια:
Στις 07:38 (07:46 Διακοπτό - 07:57 Ακράτα - 08:14 Ξυλόκαστρο - 08:23 Κιάτο)
Στις 12:38 (12:46 Διακοπτό - 12:57 Ακρκάτα - 13:14 Ξυλόκαστρο - 13:23 Κιάτο)
Στις 17:38 (17:46 Διακοπτό - 17:57 Ακράτα - 18:14 Ξυλόκταστρο - 18:23 Κιάτο)
> Αίγιο - Κιάτο - Αθήνα - Πειραιάς με 3 δρομολόγια:
Στις 09:57 (10:01 Ελίκη - 10:07 Διακοπτό - 10:13 Πλάτανος - 10:20 Ακράτα - 10:27 Λυγιά - 10:32 Λυκοποριά - 10:40 Ξυλόκαστρο - 10:47 Διμηνιό - 10: 51 Κιάτο)
Στις 14:57 ( 15:01 Ελίκη - 15:07 Διακοπτό - 15:13 Πλάτανος - 15:20 Ακράτα - 15:27 Λυγιά - 15:32 Λυκοποριά - 15:40 Ξυλόκαστρο - 15:47 Διμηνιό - 15:51 Κιάτο)
Στις 19:33 (19:41 Διακοπτό - 19:53 Ακράτα - 20:10 Ξυλόκαστρο - 20:19 Κιάτο)
> Πειραιάς - Αθήνα - Κιάτο - Αίγιο με ώρες αναχώρησης 04:38 (από Αθήνα), 09:17 και 14:17
> Αεροδρόμιο - Κιάτο - Αίγιο με ώρες αναχώρησης 06:49, 11:49 και 16:49
> Κιάτο - Αίγιο με ώρες αναχώρησης 06:02 - 08:29 - 11:05 - 13:29 - 16:05 και 18:29
Από το Αίγιο μέχρι το Κιάτο και αντιστρόφως τα τρένα θα κάνουν ενδιάμεσες στάσεις σε Ελίκη, Διακοπτό - όπου θα υπάρχει ανταπόκριση με τον Οδοντωτό προς Καλάβρυτα - Πλάτανο, Ακράτα, Λυγιά, Λυκοποριά και Ξυλόκαστρο.
Στο Κιάτο, θα γίνεται μετεπιβίβαση από ντιζελοκίνητο Rail Bus σε ηλεκτροκίνητο Desiro και αντίστροφα, χωρίς αλλαγή αποβάθρας.
Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπόσχεται στο επιβατικό κοινό αναβαθμισμένες και ποιοτικές υπηρεσίες, ζητώντας την εμπιστοσύνη του με την επιλογή του τρένου και ευελπιστώντας στη στήριξη των δρομολογίων, ώστε να γίνει πράξη η βελτίωση των μετακινήσεων της τοπικής κοινωνίας, όπως και την ανάπτυξή της.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δείχνει όμως να θέλει να κινηθεί και ανταγωνιστικά στο οικονομικό σκέλος μετάβασης από Αίγιο προς Αττική. Αν και χθες δεν ανακοινώθηκε το αντίτιμο του εισιτηρίου μέχρι Αεροδρόμιο (κάτι που αναμένεται σήμερα ), κατά πληροφορίες της «Π» αυτό θα είναι στα 15 με 16 ευρώ.
pelop.gr