Τουρισμός, σιδηροδρομικές μεταφορές και logistics δίνουν ώθηση στον όμιλο.
Ξεκινάει εντός του 2020 η δημιουργία του Εμπορευματικού Κέντρου στο Θριάσιο.
Σε τελικό στάδιο η διαδικασία έγκρισης της σύμβασης από την Κομισιόν.
Ενισχύει περαιτέρω τη θέση του στην ελληνική αγορά ο όμιλος Goldair αξιοποιώντας τη δυναμική που αναπτύσσεται στον τουρισμό, τις σιδηροδρομικές μεταφορές και τα logistics.
Η Goldair Handling αναμένεται να ολοκληρώσει το 2019 διατηρώντας τα μερίδιά της στην ελληνική αγορά υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης αεροδρομίων ενώ ενίσχυσε τη διεθνή της θέση μέσω επέκτασης των δραστηριοτήτων της στην Ελβετία.
Η εταιρεία εκτιμάται πως θα κλείσει τη χρονιά εξυπηρετώντας περισσότερες από 129 χιλ. πτήσεις (+1%) με παράλληλη ενίσχυση των δεικτών ασφάλειας αεροσκαφών στην πίστα και ποιότητας στην εξυπηρέτηση επιβατών.
Από τον εμπορευματικό σταθμό της εταιρείας στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ υπολογίζεται πως μέχρι το τέλος της χρονιάς θα διακινηθούν περί τους 51χιλ. τόνοι εμπορευμάτων & ταχυδρομείου. Επιπλέον, αύξηση επισκεψιμότητας 27% σε σύγκριση με το 2018 κατέγραψαν αίθουσες διακεκριμένων επιβατών που λειτουργεί η εταιρεία στον αεροδρόμιο της Αθήνας.
Κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου η Goldair Handling απασχολεί περισσότερους από 3.500 εργαζόμενους στην Ελλάδα (+1,6%). Σύμφωνα με την ICAP κατέχει, πλέον, την 23η θέση της κατάταξης «Leading Employers in Greece».Εκτός συνόρων (Κύπρο, Βουλγαρία) η εταιρεία απασχόλησε επιπλέον 1.100 εργαζόμενους.
Στο πλαίσιο της ενίσχυσης και ανανέωσης του εξοπλισμού επίγειας εξυπηρέτησης η εταιρεία υλοποίησε επενδυτικό πλάνο ύψους 3,5 εκατ. ευρώ.
Τη χρονιά που ολοκληρώνεται η εταιρεία κέρδισε τον διαγωνισμό για αποκλειστική παροχή υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών με αναπηρία ή/και μειωμένη κινητικότητα (ΑμεΑ) στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης σε κοινοπραξία της Goldair με την AAS assistance. Η σχετική άδεια που εξασφάλισε η κοινοπραξία είναι διάρκειας 5 ετών με ημερομηνία έναρξης 1/1/2020. Για τις ανάγκες παροχής της υπηρεσίας πρόκειται να απασχοληθούν 200 εργαζόμενοι.
Στην Ελλάδα η εταιρεία ενίσχυσε το πελατολόγιό της υπογράφοντας νέα συμβόλαια με αεροπορικές εταιρείες όπως η Air Europa Cargo, η Austrian Airlines η Get Jet, η Oman Air, η Saudia και η Saudia Cargo και κ Skyup Airlines.
Παράλληλα, ανανέωσε συμφωνίες σημαντικούς «παίκτες» όπως η Αegean, η Aeroflot, η American Airlines, η Cyprus Airways, η Emirates, η iFly, η Lot, η Lufthansa, ηNovair, η Smartlynx, η Star air, η Sundair, η UPS, η Ural Airlines, η Utair, η Yamal.
Στην αγορά αντιπροσώπευσης αεροπορικών εταιρειών ο όμιλος Goldair κατέχει ηγετική θέση στην εγχώρια αγορά καθώς εξυπηρετεί 30 αεροπορικές εταιρείες μεταφοράς επιβατών και 15 αερομεταφορείς μεταφοράς εμπορευμάτων.
Logistics, σιδηρόδρομοι και Θριάσιο
Στην άρση των capital controls και την πολιτική σταθεροποίηση αποδίδουν οι υπεύθυνοι του ομίλου τη θετική πορεία της Goldair Cargo το 2019.
Ο όμιλος υλοποιεί επενδυτικό σχέδιο για την ανέγερση νέων ιδιόκτητων αποθηκευτικών χώρων συνολικής επιφάνειας 10.000 τ.μ. στον Ασπρόπυργο Αττικής. Παράλληλα, δρομολογούνται οι εργασίες για την κατασκευή αποθήκης και γραφείων έκτασης 3.000 τ.μ. στο Ηράκλειο Κρήτης σε ιδιόκτητο οικόπεδο. Το συνολικό ύψος της επένδυσης φθάνει τα 8 εκατ. ευρώ.
Μια από τις «ατμομηχανές» του ομίλου Goldair αποδείχθηκε ο χώρος των σιδηροδρομικών μεταφορών το 2019. Ο όμιλος δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά μέσω της Rail Cargo Logistics Goldair η οποία αποτελεί κοινοπραξία της Goldair Cargo με τους Αυστριακούς Κρατικούς Σιδηρόδρομους. Η εταιρεία υλοποιεί συνολικό επενδυτικό σχέδιο ύψους 20 εκατ. ευρώ που αφορά στην ενίσχυσή της σε εξοπλισμό, εργαζόμενους και υποδομές.
Με βάση τον όγκο εμπορευμάτων που μετέφερε η εταιρεία κατάφερε από την πρώτη χρονιά παρουσίας της στην ελληνική αγορά να αναδειχθεί μεγαλύτερος σιδηροδρομικός μεταφορέας πετρελαιοειδών. Παράλληλα διακίνησε σημαντικά φορτία ζάχαρης και δημητριακών προσφέροντας ταχεία μεταφορά (Κροατία-Ελλλάδα-Κροατία σε 2 μέρες).
Με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξή της η εταιρεία ενισχύεται με προσωπικό και εξοπλισμό. Η εταιρεία διαθέτει, ήδη, 5 πιστοποιημένους μηχανοδηγούς ενώ επιπλέον 6 ολοκληρώνουν το στάδιο πρακτικής τους άσκησης προκειμένου να αναλάβουν υπηρεσία.
Στην παρούσα φάση τα δρομολόγια πραγματοποιούνται με 4 μηχανές έλξης (3 πετρελαιοκίνητες και 1 ηλεκτροκίνητη) ενώ στο στόλο της εταιρείας αναμένεται να ενταχθούν το 2020 επιπλέον 3 μηχανές.
Στον τρίτο κύκλο ερωτήσεων/απαντήσεων μεταξύ της DG Com και της ΓΑΙΑΟΣΕ βρίσκεται η διαδικασία έγκρισης από την Κομισιόν της σύμβασης ανάθεσης της δημιουργίας του Θριάσιου Εμπορευματικού Κέντρου (ΘΕΚ) στην κοινοπραξία Goldair-ΕΤΒΑΒΙΠΕ.
Οι υπεύθυνοι της κοινοπραξίας εκτιμούν πως η έγκριση θα δοθεί εντός του πρώτου εξαμήνου 2020 και τα έργα αναμένεται να ξεκινήσουν άμεσα. Στο πλαίσιο αυτό η Γ.Σ μετόχων της «ΘΕΚ» αποφάσισαν τη σταδιακή αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας κατά 35 εκατ. ευρώ όπως προβλέπει η σύμβαση.
euro2day.gr