![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhi8s9m5BqDjKdzVGUjDSmfqvin1_583JfkHKdN8Wi9z7r9C9Ok6VeQ6NzqhLv4V3-vzTfWrmz_VpNAciuXSUehGzjsYiR_Wak09BjaQtHEp8buw44cNi_ETnlyb4hnsA1HUx1V27qnzRcv/s200/rail+cargo.jpg)
Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία πραγματοποιεί δρομολόγια με 4 μηχανές έλξης (3 πετρελαιοκίνητες και 1 ηλεκτροκίνητη).
Επίσης, στο κομμάτι του ανθρώπινου δυναμικού διαθέτει 5 πιστοποιημένους μηχανοδηγούς, ενώ με την προσθήκη των υπόλοιπων 6, ο αριθμός των απασχολούμενων μηχανοδηγών θα ανέλθει στους 11.
Με βάση το τονάζ που μεταφέρθηκε το 2019, όπως αναφέρουν στελέχη της, η εταιρεία πέτυχε να καταστεί ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός μεταφορέας πετρελαίου και γενικότερα υγρών καυσίμων και πετρελαιοειδών στην Ελλάδα, με περισσότερους από 160.000 μεταφερόμενους τόνους πετρελαίου, pet coke κ.ά.
metaforespress.gr