Δρομολόγηση προαστιακού τρένου σε γραμμή κανονικού εύρους από Πάτρα έως Πύργο εξήγγειλε στην Ηλεία ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλος.
Παράλληλα ο κ. Σπηλιόπουλος είπε ότι σύντομα θα διεξαχθεί ο διαγωνισμός για τη γραμμή Ολυμπία – Κατάκολο.
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας "Πρώτη" ο κ. Σπηλιόπουλος έκανε γνωστό πως ήδη έχει μιλήσει με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία διατίθεται να βάλει δρομολόγια να λειτουργήσουν σε προαστιακή βάση από Πάτρα προς Πύργο.
Ταυτόχρονα δήλωσε ότι ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτ. Φαρμάκης δεσμεύτηκε πως θα χορηγήσει περίπου 10 εκατ. ευρώ, με τα οποία, μαζί με αυτά που θα διαθέσει ο Οργανισμός (άλλα τόσα περίπου), θα δημιουργηθεί η συγκεκριμένη γραμμή προκειμένου να μπορέσει να λειτουργήσει το προαστιακό τρένο.
Σύμφωνα πάντα με τον κ. Σπηλιόπουλο, η εν λόγω γραμμή θα είναι μικτού εύρους, δηλαδή θα έχει την προοπτική να λειτουργήσουν μετά και τα κανονικά τρένα σε αυτήν, αλλά σε πρώτη φάση θα έχει τη δυνατότητα μέσα σε αυτή τη γραμμή να πάει το μετρικό δίκτυο, αυτό που λειτουργεί και στην Πάτρα.
Ωστόσο ο επικεφαλής της παράταξης «Δυτική Ελλάδα Μπροστά», εξήγησε στην "Πρώτη" ότι η ανακαίνιση του παλιού δικτύου αποτελεί μία άμεση λύση, μην αποκλείοντας στο μελλοντικό σχεδιασμό μια καινούργια γραμμή με ηλεκτροκίνηση, επισημαίνοντας συγχρόνως ότι το υπάρχον δίκτυο θα εξυπηρετεί με ένα χρόνο της τάξεως μιας ώρας από τον Πύργο μέχρι την Πάτρα.
Προαστιακό τρένο Πάτρα – Πύργος.
Δρομολόγηση προαστιακού τρένου σε γραμμή κανονικού εύρους από Πάτρα έως Πύργο εξήγγειλε στην Ηλεία ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλος.
Παράλληλα ο κ. Σπηλιόπουλος είπε ότι σύντομα θα διεξαχθεί ο διαγωνισμός για τη γραμμή Ολυμπία – Κατάκολο.
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας "Πρώτη" ο κ. Σπηλιόπουλος έκανε γνωστό πως ήδη έχει μιλήσει με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία διατίθεται να βάλει δρομολόγια να λειτουργήσουν σε προαστιακή βάση από Πάτρα προς Πύργο.
Ταυτόχρονα δήλωσε ότι ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτ. Φαρμάκης δεσμεύτηκε πως θα χορηγήσει περίπου 10 εκατ. ευρώ, με τα οποία, μαζί με αυτά που θα διαθέσει ο Οργανισμός (άλλα τόσα περίπου), θα δημιουργηθεί η συγκεκριμένη γραμμή προκειμένου να μπορέσει να λειτουργήσει το προαστιακό τρένο.
Σύμφωνα πάντα με τον κ. Σπηλιόπουλο, η εν λόγω γραμμή θα είναι μικτού εύρους, δηλαδή θα έχει την προοπτική να λειτουργήσουν μετά και τα κανονικά τρένα σε αυτήν, αλλά σε πρώτη φάση θα έχει τη δυνατότητα μέσα σε αυτή τη γραμμή να πάει το μετρικό δίκτυο, αυτό που λειτουργεί και στην Πάτρα.
Ωστόσο ο επικεφαλής της παράταξης «Δυτική Ελλάδα Μπροστά», εξήγησε στην "Πρώτη" ότι η ανακαίνιση του παλιού δικτύου αποτελεί μία άμεση λύση, μην αποκλείοντας στο μελλοντικό σχεδιασμό μια καινούργια γραμμή με ηλεκτροκίνηση, επισημαίνοντας συγχρόνως ότι το υπάρχον δίκτυο θα εξυπηρετεί με ένα χρόνο της τάξεως μιας ώρας από τον Πύργο μέχρι την Πάτρα.
«Το έργο αυτό σκοπεύουμε να είναι στην τρέχουσα προγραμματική περίοδο, δηλαδή να ολοκληρωθεί και να λειτουργήσει μέχρι το 2023. Η ανακαίνιση της γραμμής θα είναι της τάξεως των 20 εκατ. ευρώ. Είναι πολύ σημαντικό έργο το οποίο σχεδιάζεται αυτή την περίοδο σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών και φαντάζομαι ότι θα το εξαγγείλει σύντομα ο υπουργός κ. Κ. Καραμανλής» ανέφερε ο κ. Σπηλιόπουλος.
Ακόμα αναφέρθηκε στην προκήρυξη του έργου Ολυμπία - Κατάκολο, που έχει αποφασίσει το Δ.Σ. του ΟΣΕ, που περιλαμβάνει σημαντική ανακαίνιση για να λειτουργήσει το μετρικό αυτό τρενάκι, ενώ τόνισε ότι σύντομα θα γίνει ο διαγωνισμός προκειμένου το έργο να ολοκληρωθεί.
Ταυτόχρονα, όπως εξήγησε ο επικεφαλής του ΟΣΕ, «εξετάζουμε με τη ΓΑΙΟΣΕ η οποία ακόμα έχει τον έλεγχο και την εκμετάλλευση των σταθμών και της υποδομής, να λυθεί το θέμα της διαχείρισης των παλιών σταθμών προκειμένου να περιέλθουν στον ΟΣΕ, ούτως ώστε να υπάρξει μια ολοκληρωμένη διαχείριση για τις εγκαταστάσεις που δεν είναι σε καλή κατάσταση σε όλη την Ηλεία αλλά και γενικότερα».
eleftheriaonline.gr