ΜΕΓΑΡΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟ Δ.Ο. ΣΚΥΛΙΤΣΗ 19, ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΤΗΛ.: 4176508
ΚΑΝΙΓΓΟΣ 6 - ΑΘΗΝΑ Τ.Κ.: 106 77 - ΤΗΛ.: 3833672, 3833635,FAX: 3842068
ΤΜΗΜΑ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ – Ε.Κ. ΠΕΙΡΑΙΑ - Γ.Σ.Ε.Ε.
Α.Μ. 1192
Αριθμ. Πρωτ: 10888
ΑΘΗΝΑ 21/3 /2016
ΣΥNΔEΣMOΣ ΣIΔΗPOΔPOMIΚΩN «ΛAΡΙΣAΙKOΣ»
ΠΡΟΣ: ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Κο ΧΡΥΣΑΓΗ ΚΩΝ/ΝΟ
ΚΟΙΝ: 1) ΠΡΟΕΔΡΟ ΟΣΕ
Κο ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟ ΓΕΩΡΓΙΟ
2) ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΟΣΕ
Κο ΠΕΤΡΑΚΗ ΚΩΝ/ΝΟ
Κύριε Διευθυντά,
Στο σωματείο μας είχαμε την πληροφόρηση ότι στην πρόθεση της διεύθυνσης είναι η προσωρινή παύση λειτουργίας του σιδηροδρομικού σταθμού Δομοκού.
Σας ενημερώνουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν θα ανεχτούμε εκπτώσεις στους κανόνες κυκλοφορίας. Υπάρχει σοβαρό θέμα για την ασφάλεια κυκλοφορίας. Το σωματείο μας δεν θα κάνει καμία έκπτωση σε θέματα ασφαλούς διέλευσης επιβατικών και εμπορευματικών αμαξοστοιχιών.
Α) η τηλεδιοίκηση του Λιανοκλαδίου θα ελέγχει μέχρι τον σιδ. σταθμό Θαυμακού μετά είναι ο σιδ. Σταθμός Δομοκού και μετά ο σιδ. σταθμός Παλαιοφάρσαλου που έχει μόνο τοπικό χειρισμό. Από τον σιδ. σταθμό Θαυμακού που θα είναι ο τελευταίος ελεγχόμενος από την τηλεδιοίκηση σταθμός έως τον σιδ. σταθμό Παλαιοφάρσαλου μεσολαβούν 20 σιδηροδρομικά χιλιόμετρα που δεν θα ελέγχονται πουθενά από το προσωπικό κυκλοφορίας. Στον σταθμό Δομοκού (υπό κατάργηση) όπως γνωρίζετε γίνονται έργα ανακαίνισης και ανακατάταξης που σημαίνει ότι υπάρχουν μηχανήματα έργου ιδιωτικά και σιδηροδρομικά που σίγουρα κάποιες στιγμές χρονικά θα βρίσκονται δίπλα ή και πάνω στην γραμμή κυκλοφορίας. Επίσης υπάρχει και διέλευση επιβατών για την πρόσβαση στις νέες γραμμές κυκλοφορίας. Πως θα γίνεται η ασφαλή διέλευση εμπορικών και επιβατικών συρμών αν δεν είναι σε λειτουργία ο σταθμός;
Β) στην συγκεκριμένη διαδρομή πρέπει να γνωρίζετε ότι εάν ο σιδ. σταθμός Δομοκού κλείσει θα υπάρξει τεχνικό θέμα με τους μετρητές αξόνων και δεν θα είναι δυνατή η λήψη ακεραιότητας των κατερχόμενων αμαξοστοιχιών.
Γ) με την μη λειτουργία του σιδ. σταθμού Δομοκού σε περίπτωση βλάβης της θερμικής μηχανής θα υπάρξουν σοβαρές καθυστερήσεις γιατί θα χρειάζεται παλινδρόμηση του συρμού μισής ώρας και πλέον μέχρι τον σταθμό του Παλαιοφάρσαλου.
Ένα επίσης σοβαρό ζήτημα που απασχολεί το προσωπικό της κυκλοφορίας και υπάρχουν αναπάντητα ερωτήματα είναι για ποιόν λόγο εμπορικοί συρμοί δεν μπαίνουν και δεν βγαίνουν από τον σιδ. σταθμό Αχαρνών στο εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου μέσω της γραμμής κυκλοφορίας 603, αλλά μετακινούνται έως τον σιδ. σταθμό Α.Ι Ρέντη που σημαίνει μεγάλες χρονικές καθυστερήσεις για τα εμπορικά τρένα.
ΓΙΑ ΤΟΝ Σ.Σ. "ΛΑΡΙΣΑΙΚΟΣ"
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΝΙΚ.ΤΣΙΚΑΛΑΚΗΣ ΒΑΣ. ΒΕΛΑΩΡΑΣ