Δεν υπάρχει τσίπα στο ΤΑΙΠΕΔ και στους συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ στον όμιλο ΟΣΕ Τους ενδομιλικούς εργοδοτικούς συνεργάτες της κυβέρνησης δηλαδή. .Αυτούς με τους οποίους κόβουν μαζί τις πρωτοχρονιάτικες πίτες οι εργοδότες.Τι νομίσατε ότι ήταν τυχαίο;Αυτούς με τους οποίους τσουκρίζουν τα ποτήρια στην υγειά των <<κορόιδων>>(Έτσι νομίζουν οι ''αγωνιστές'' του ΣΥΡΙΖΑ ότι είμαστε)..Τα <<κορόιδα>> δηλαδή που αγωνίζονται να σταματήσουν το ξεπούλημα του σιδηροδρόμου και δεν τσουγκρίζουν ποτήρια με την εργοδοσία.
Λιβανίζουν το ΤΑΙΠΕΔ στα blog τους οι κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ εντός ομίλου ΟΣΕ .Αυτούς που προεκλογικά θα τους έκλειναν ή δεν τους μιλούσαν και τώρα έχουν λιώσει τις σόλες τους στο πέρα δώθε..
Ενώ το ΤΑΙΠΕΔ τρέχει να προλάβει να πουλήσει την εταιρεία υπό τον φόβο της RAIL CARGO μερικοί εντός ΤΡΑΙΝΟΣΕ παίζουν το παιχνίδι του.Θέλουν μηχανοδηγούς (που έχουμε έλλειψη) για να πηγαίνουν τα εμπορικά .Με την δυναμική αυτών των συμφωνιών με τις εταιρείες οι οποίες μεταφέρνουν τα προιόντα τους με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να πετύχουν την καλύτερη τιμή στο ξεπούλημα!!Φοβούνται μήπως πάρει δουλειές η RAIL CARGO και δεν θέλει κανένας να αγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ!!
Ποιος δημόσιος και ενιαίος ΟΣΕ;Ποια δημόσια ΤΡΑΙΝΟΣΕ;Ποιες προσλήψεις για να αναστηθεί η εταιρεία;
Στήσανε ολόκληρη ιστορία για τις προσλήψεις ΤΑΙΠΕΔ -ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΣΥΡΙΖΑ-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ με τα πραγματικά κίνητρα να προσπαθούν να τα κρύψουν καλλιτεχνικά!!
Αντί να θέλουν να φέρουν κόσμο για να δημιουργήσουμε τον ενιαίο και δημόσιο σιδηρόδρομος <<παίζουν το παιχνίδι αλλιώς>>..Αντι να έχουμε κόσμο για να συνδέσουμε όλη την Ελλάδα με τον σιδηρόδρομο αυτοί τρέχουν να εξυπηρετήσουν το ΤΑΙΠΕΔ και τους ιδιώτες <<επενδυτές>>.Τι νομίσατε; Ότι τους νοιάζει να στηρίξουν τον δημόσιο σιδηρόδρομο;
'Ελα όμως που τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως θα ήθελαν και ο Πιτσιόρλας άνοιξε το στόμα του και τα είπε ΟΛΑ.Τον λόγο που τρέχουν άρον άρον να προλάβουν ..Απολαύστε τον να τα ΛΕΕΙ ΟΛΑ ..
Ο
πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ κ. Στέργιος Πιτσιόρλας σε συνέντευξη του στην
«Εφημερίδα των Συντακτών» μεταξύ των άλλων θεμάτων αναφέρθηκε τόσο στην
ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και στην δημιουργία εμπορευματικών
κέντρων στην Θεσσαλονίκη και την Αθήνα. Ειδικότερα ο κ. Πιτσιόρλας
είπε:
"Εγώ
θα επιμείνω ότι πρέπει να δούμε την μεγάλη εικόνα: την παραχώρηση των
λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, με τη δημιουργία δύο
εμπορευματικών κέντρων στο Θριάσιο και στο στρατόπεδο Γκόνου στη
Θεσσαλονίκη και την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Όλο αυτό το πακέτο
αλλάζει τη θέση της χώρας στον παγκόσμιο χάρτη, γιατί γίνεται κόμβος
στον τομέα των μεταφορών. Αυτό μας ωφελεί πολιτικά και οικονομικά, θα
δημιουργήσει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα. Θα είναι τεράστια η προσφορά αυτής της κυβέρνησης αν ολοκληρώσει και μάλιστα γρήγορα όλο αυτό το πακέτο των αλλαγών.
Να
σας φέρω ένα παράδειγμα: από φέτος έχει απελευθερωθεί η σιδηροδρομική
αγορά και ήδη μια αυστριακή εταιρεία έχει βγάλει άδεια και μπορεί να
χρησιμοποιήσει το δίκτυο με δικά της τρένα, εμπορικά στην αρχή. Αν αυτό
υλοποιηθεί, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έχει τεράστιο πρόβλημα. Τα τελευταία χρόνια η
εταιρεία δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες της γιατί δεν της
επιτρέπεται να προσλάβει μηχανοδηγούς για να μεταφέρει τα φορτία. Γι΄
αυτό και δεν μπορεί να εξυπηρετήσει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Ελλείψεις έχουμε και στις υποδομές του δικτύου, που μπορούν να
αντιμετωπιστούν από τον ΟΣΕ με τη μορφή του ΣΔΙΤ, υποθέτω. Ολα αυτά
πρέπει να γίνουν σύντομα. Είναι έργα που βλέπουν προς το μέλλον. Η
συζήτηση που σε όλα αυτά βλέπει εχθρούς που μας κρατά στο παρελθόν, μας
γυρνά στη μιζέρια και τη φτώχεια".
euro2day.gr