Πλήρης διάλυση στον Προαστιακό Αττικής .
Νέα <<μόδα>> έκανε την εμφάνιση της με αγνώστους να παίρνουν τα σφυράκια για την θραύση των παραθύρων σε έκτακτη ανάγκη , και να τα <<δοκιμάζουν>> στα παράθυρα σπάζοντας τα ,θέτοντας σε κίνδυνο τους επιβάτες από τα κομμάτια γυαλιού.Δυστυχώς όμως για τους επιβάτες ο συρμός συνεχίζει να δρομολογείται για τρίτη ημέρα με σπασμένο τζαμι.
Η απαράδεκτη ενέργεια των αγνώστων φανερώνει τις αδυναμίες του σιδηροδρομικού συστήματος σε πολλούς τομείς.
Όπως αναφέραμε ο συρμός δεν αποσύρεται για τρίτη ημέρα όχι από αδιαφορία αλλά γιατί δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος.Οι βλάβες στα ντεζίρο στην γραμμή του αεροδρομίου είναι αρκετές και η συντήρηση είναι δύσκολη λόγω της έλλειψης προσωπικού-της υποχρηματοδότησης αλλά και της έλλειψης ηλεκτροκίνησης μέχρι τον Ρέντη καθώς ο ηλεκτροκίνητος συρμός πρέπει να ρυμουλκηθεί από άλλο συρμό (ή ΔΗ) ντήζελ για να πάει στο μηχανοστάσιο όπου μπορούν να γίνουν εργασίες συντήρησης.
Επίσης η έλλειψη σιδηροδρομικού προσωπικού συνοδείας -ελέγχου εντός των συρμών στον Προαστιακό έχει οδηγήσει σε φαινόμενα που δεν τα συναντάμε σε συνοδευόμενους συρμούς.Οι συνάδελφοι που απασχολούνται στον έλεγχο του Προαστιακού είναι ελάχιστοι και δεν μπορούν να καλύψουν το πλέγμα των δρομολογίων.(***Αυτα τα περί αστυνομικών -σεκιούριτυ εντός συρμών κλπ τα έχουμε απορρίψει προ πολλού...Πολύ πριν τα πάρουν χαμπάρι μερικοί)
Επαιτεία-κλοπές-φθορές-ζημιές -παρενοχλήσεις-συμπλοκές -εισιτηριοδιαφυγή είναι στο καθημερινό μενού με τους επιβάτες να έχουν φτάσει στο αμήν από την κατάσταση..
Εμείς θέλουμε να απευθύνουμε .ένα ερώτημα στον διευθυντή ΔΙΚΑΜ/ΔΙΠΕΚΑΜ .
Το προσωπικό που έχει εκπαιδευτεί ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ (σε 3-4 γκρούπ) στο ΚΕΚ και εντάχθηκε στον κλάδο της κίνησης που είναι;Γιατί δεν απασχολείται στα τρένα;Γιατι δεν ενισχύεται ο έλεγχος και η συνοδεία στον προαστιακό έστω και προσωρινά για να βελτιωθεί ελάχιστα η κατάσταση;
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ