Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Νέο ΔΣ της ΓΑΙΑΟΣΕ - ελπίδες για Θριάσιο Πεδίο


Νέο ΔΣ της ΓΑΙΑΟΣΕ - ελπίδες για Θριάσιο Πεδίο


(σσ..ελπίδες για ξεπούλημα από την συγκυβέρνηση δηλαδή)
Την προκήρυξη του διαγωνισμού για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο σηματοδοτεί ο διορισμός του νέου διοικητικού συμβουλίου της ΓΑΙΑΟΣΕ. Ο πολύπαθος διαγωνισμός ο οποίος επιχειρείται να ολοκληρωθεί εδώ και πάνω από μία δεκαετία δεν αποκλείεται αυτή τη φορά να έρθει αντιμέτωπος με αρκετούς μνηστήρες, γεγονός το οποίο ενισχύει τον ανταγωνισμό που θα κληθεί να αντιμετωπίσει η κινεζική Cosco.

Τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ΓΑΙΑΟΣΕ διαητρεί ο Θανάσης Σχίζας, στη θέση του προέδρου διορίζεται ο ναυπηγός μηχανολόγος μηχανικός Κων/νος Σταματάκης, ενώ μέλη του Δ.Σ. είναι οι κ.κ. Γιάννης Φλώρος, Μαρία Λεβαντή, Ιωακείμ Παπάκης, Γεώργιος Κακουλάκης και Αθανάσιος Ακριβός.
Πολλοί εκτιμούν ότι η διαδικασία για το εμπορευματικό κέντρο πρέπει να προχωρήσει παράλληλα με τη διαδικασία πώλησης του 51% του ΟΛΠ. Για την αξιοποίηση των περίπου 600 στρεμμάτων ιδιοκτησίας ΓΑΙΑΟΣΕ στο Θριάσιο είχαν εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον, μέσω συμμετοχής στη σχετική διαβούλευση, επτά υποψήφιοι. Η προκήρυξη προβλέπει, πάντως, πως έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής και εταιρείες ή κοινοπραξίες που δεν είχαν συμμετάσχει στη διαβούλευση.
Μεταξύ των επτά περιλαμβάνεται και η κινεζική Cosco η οποία στις 3 Δεκεμβρίου αναμένεται να υποβάλλει δεσμευτική προσφορά για την απόκτηση πλειοψηφικού πακέτου του OΛΠ. Σε πρόσφατο συνέδριο, ο Τάσος Βαμβακίδης, εμπορικός διευθυντής της ΣΕΠ ΑΕ, της θυγατρικής της Cosco που διαχειρίζεται τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του ΟΛΠ, είχε υποστηρίξει πως οι Κινέζοι επιδιώκουν να μετατραπεί ο Πειραιάς στο μεγαλύτερο διαμετακομιστικό κέντρο της νοτιοανατολικής Ευρώπης, με αξιοποίηση του εμπορευματικού κέντρο στο Θριάσιο ώστε ο Πειραιάς να αποτελέσει κόμβο στην εφοδιαστική αλυσίδα των προϊόντων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης.
Οι Κινέζοι αναμένεται, πάντως, να αντιμετωπίσουν ανταγωνισμό για το εμπορευματικό καθώς κατά πληροφορίες δημιουργούνται τουλάχιστον δύο ισχυρά σχήματα, το ένα υπό την Grivalia Properties ΑΕΕΑΠ που ελέγχεται από την καναδική Fairfax του Prem Watsa. Στα τέλη Ιουλίου είχε υπάρξει συνάντηση στο γραφείο του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη στην οποία είχαν συμμετάσχει και οι επτά από τις εταιρείες που είχαν εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον και συγκεκριμένα η Cosco, η Grivalia Properties, η Sarmed, η Goldair, η Med Log, η Food Link και η Re.de-Plan. Ξένοι εταίρο φαίνεται πως αναζητούν και οι άλλες ελληνικές εταιρείες logistics που είχαν ενδιαφερθεί κατά την πρώτη φάση. 
πηγη reporter.gr


Πηγή: reporter.gr