Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

Αρκετά με τις προβοκάτσιες και τα ψέματα της ηγεσίας της ΠΕΠΕ

Είμαστε αναγκασμένοι να απαντήσουμε στα διαστρεβλωτικά και ανυπόστατα ψεύδη που αναρτά ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ μέσα από το προσωπικό του μπλογκ .Το παράδοξο είναι οτι ο ίδιος μιλά για εμπάθεια και προσωπικά "θέματα" εναντίον του αλλά είναι ο μόνος που χρησιμοποιεί φράσεις όπως αφελής,γραφικος.επικίνδυνος και πολλά άλλα.
Παραμένουμε σε επίπεδο που αρμόζει στην έλξη και όχι στην μετατροπή της πολιτικής ή συνδικαλιστικής  αντιπαράθεσης σε "πρωινάδικο''.Επειδή πλέον είναι απολύτως προβλέψιμοι θα παραθέσουμε ολο το ιστορικό της υπόθεσης καθώς  και μερικά αμείλικτα ερωτήματα επικαλούμενοι την κοινή λογική και την αυταπόδεικτη αλήθεια  στην κρίση της σιδηροδρομικής οικογένειας .Θα είναι και η μοναδική μας απάντηση καθώς το λόγο πλέον έχουν οι δράσεις.


 Στην συζήτηση της εργατικής διαφοράς στο ΣΕΠΕ εκτός από εμας  παραβρέθηκε και ο  προιστάμενος στο ΜΑΙ κος Καπετανάκης ,ο δικηγόρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κος Καλατζόπουλος και μια συνεργατιδά του.
Ξεκαθαρίσαμε στο ΣΕΠΕ οτι η αιτία της εργατικής διαφοράς είναι η παραβίασης της αρχής της ισότητας μεταξύ των εργαζομένων  που απασχολούνται εκτός έδρας είτε εθελοντικά είτε υποχρεωτικά στο θέμα της παροχής γεύματος ,πέραν της αποζημίωσης.
Επίσης εξηγήσαμε ότι κάναμε την καταγγελία  λόγω της υποχρεωτικότητας των εθελοντικών επικουριών,των ανισοτήτων κατά την απασχόληση εκτός έδρας καθώςτο πλαφόν των 60 διανυκτερεύσεων ανά έτος ανά εργαζόμενο   παραβιάζεται. Πολύ απλα με την εφαρμογή του πλαφόν ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ οι επικουρίες και οι υποχρεωτικές και οι ''εθελοντικές'' που έστησε η ηγεσία της ΠΕΠΕ για να στηρίξει την εμπορική δραστηριότητα σε συνεργασία με την εργοδοσία και οι προσλήψεις θα έρθουν λίγο πιο κοντά.Για αυτό και η ακραία αντίδρασή τους υπέρ της εργοδοσίας στο διαδίκτυο
Η τοποθέτηση του δικηγόρου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  ήταν η εξής: οτι κάκιστα γίνεται η καταγγελία καθώς σύμφωνα με το γενικό λογιστήριο εδρα του μηχανοδηγού είναι η μηχανή του και οτι οι μηχανοδηγοί δεν δικαιούμαστε ούτε γεύματα αλλά ούτε και αποζημίωση για την διανυκτέρευση.
Πέρα όμως από αυτά λόγω της μεγαλοψυχίας!!! του εργοδότη  μας παραχωρούν την διανυκτέρευση και επιπλέον στους εθελοντές  επίκουρους  παραχωρούν  και το γεύμα γιατί κάνουν διαφορετική εργασία!!! σε σχέση με το άλλο προσωπικό.
Ακούγοντας υπομονετικά τον δικηγόρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον ρωτήσαμε
α)ποια είναι η διαφορετική εργασία που κάνουν οι εθελοντές επίκουροι σε σχέση με τους υποχρεωτικά επίκουρους που ήταν στην ίδια έδρα πριν λίγους μήνες;Δεν απάντησε.
 β)ποια είναι η διαφορετική εργασία με τους  υποχρεωτικά διανυκτερεύοντες μηχανοδηγούς στην Θεσ/κη ;Δεν απάντησε
γ) γιατί στους εθελοντές επίκουρους του Λειανοκλαδίου δεν δίνεται ούτε σε αυτούς το γεύμα;
Ο νομικός εκπρόσωπος έδειξε αιφνιδιασμένος καθώς δεν ήταν ενήμερος για την κατάσταση των επίκουρων στο Λεια/δι και ζήτησε ενημέρωση από τον κο Καπετανάκη που του το επιβεβαίωσε.
(Νομίζω οτι όλοι καταλαβαίνετε ότι στο σημείο αυτό κερδίσαμε τον κρίσιμο πόντο στην έκβαση της υπόθεσης)
Κατόπιν αφού είδαν οτι το θέμα της ίσης μεταχείρισης χάθηκε για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ επέμειναν στο μείζον δηλαδή αν δικαιούμαστε κατα την γνώμη του ΣΕΠΕ την διανυκτέρευση.
Τότε ενώπιον ολων μας το ΣΕΠΕ δήλωσε αναρμόδιο για θέματα που άπτονται του ενιαίου μισθολογίου καθώς έχουν ήδη ζητήσει ενημέρωση από το υπουργείο για τον αν έχουν δικαιοδοσία λόγω  μιας  πρόσφατης εργατικής διαφοράς υπαλλήλων της ΟΣΥ και της εταιρείας τους  σχετικά με το βαθμολόγιο και μερικά  μισθολογικά θέματα που διεκδικούσαν  οι υπάλληλλοι  από την ΟΣΥ(λεωφορεία).
Παρά την πιεστική απαίτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για απάντηση (θα εξηγήσουμε γιατί παρακάτω) το ΣΕΠΕ ήταν ξεκάθαρο.
Το ίδιο  πράγμα επιβεβαίωσε  το ΣΕΠΕ  κατά την έκδοση της αποφασής του( ,σύμφωνα με την οποία η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεταχειρίζεται άνισα τους εργαζόμενους και παραβιάζει την αρχή της ίσης μεταχείρισης,) στην τηλεφωνική επικοινωνία με εμάς το πρωί της Παρασκευής και  για το θέμα του πλαφόν και πάλι μας είπε ότι θα πρέπει να απευθυνθούμε  στην αρμόδια υπηρεσία του ΔΗΜΟΣΙΟΥ.
Τώρα για όλα τα υπόλοιπα 
Α.Για τα όσα διαστρεβλωτικά αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο
απαντάμε με τα ίδια τους τα λόγια για την ανακολουθία λόγων και πράξεων του τότε και τώρα

18 Μαρτιου 2014 δείτε τι έγραφαν για την παρουσία στο ΣΕΠΕ για ττην συζήτηση του  30% του προισταμένου του ΜΑΙ και  ζητούσαν την παρέμβαση του τότε γραμματεα και προέδρου για την παρουσία του και την λειτουργία της ΠΕΠΕ   ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΝΟ 1   Εμείς δεν έχουμε κανένα λόγο να ζητάμε τα ίδια για λόγους εντυπωσιασμού των ψηφοφόρων καθώς οι λόγοι παρουσίας του προισταμένου του ΜΑΙ και τότε και τώρα είναι υπηρεσιακοί.Αλλά για την λειτουργία της ΠΕΠΕ καμία κουβέντα,καμία αυτοκριτική τώρα..

18 Μαρτίου 2014 ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΝΟ 2  Διαβάστε τι έλεγαν για το 30% και πως πανηγυριζαν ότι νίκησαν.Εξάλλου μόνο αυτοί νικούν.Μεγάλο ενδιαφέρον  έχουν τα σχόλια στο τέλος της ανάρτησης..Κατά την αποψή τους σήμερα εμείς χάσαμε επειδή πήγαμε κόντρα στην εργοδοσία( και την συνεργασία της με την ηγεσία της ΠΕΠΕ) και θέλουμε να σταματήσουμε την άνιση μεταχείριση μεταξυ συναδέλφων.

17 Μαρτίου 2014 ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΝΟ 3 οταν ευλογούσαν τα γένια τους για την καταγγελία και εδιναν συγχαρητήρια στον ευατο τους που πήγαν το θεμα στο ΣΕΠΕ.(εντυπωσιακό το κλείσιμο της ανάρτησης{ Εμείς ευχόμαστε καλή επιτυχία και τονίζουμε ότι κάθε προσπάθεια για βελτίωση είτε των οικονομικών είτε των συνθηκών εργασίας θα μας βρίσκει σύμφωνους και αρωγούς.}
(Να θυμίσουμε ότι η καταγγελία στο ΣΕΠΕ έγινε την ίδια ημέρα που ξεκίνησε η συζήτηση για την ΣΣΕ τότε και το θέμα του 30% θα έμπαινε στην σύμβαση.Όταν ενημερώθηκε η διοίκηση για την καταγγελία άδειασε την ΠΟΣ και παρέπεμψε το θέμα στην νομική υπηρεσία και τα δικαστήρια)
Αυτό σε απάντηση για το ποιος είναι επικίνδυνος και ζημίωσε την έλξη με τις πράξεις του.
Στην δε περίπτωση με την δική μας καταγγελία μας  οι υποτιθέμενοι εκπρόσωποι των εργαζομένων μας έστελναν χαιρέκακα μηνύματα μέσω τρίτων οτι στο ΣΕΠΕ δεν θα κάνουμε τίποτα.Κατα τα  άλλα αγωνίζονται για την καλυτέρευση των συνθηκών των μηχανοδηγών.

27 Αυγούστου 2013 Κοιτάξτε τι έγραφαν για τις καταγγελίες στο ΣΕΠΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΝΟ4
Εντυπωσιακό το απόσπασμα που μιλάει για τον νόμο και τα όπλα του μηχανοδηγού
{Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιφυλάσουμε και άλλες εκπλήξεις γιατί δεν έχει αντιληφθεί ακόμα ότι το βάλτε πλάτη έχει πεθάνει εδώ και καιρό .Φυσικά αυτά μπορεί να προκαλούν έκπληξη σε πολλούς .Ο Νόμος είναι το μεγαλύτερο όπλο του μηχανοδηγού σήμερα . }..στην δικιά μας περίπτωση αυτά τα όπλα είναι κακά και πληγώνουν τους...εργοδότες...που προστατεύει η ηγεσία της ΠΕΠΕ.

Β τι συμβαίνει στην πραγματικότητα
Πέρα απο τα λιβελογραφήματα που κατά καιρούς αναρτούν και τα κοσμητικά επίθετα που λούζουν όλες τις παρατάξεις για να δημιουργούν φασαρία ή αποπροσανατολισμό υπάρχει πάντοτε και το αυταπόδεικτο στοιχείο που δεν μπορούν να το αμφισβητήσουν.
Στην σημερινή τους ανάρτηση επιβεβαιώνουν και οι ίδιοι οτι το ΣΕΠΕ βρήκε θέμα ανισης μεταχείρισης μεταξύ των μηχανοδηγών αλλά φτάνουν στο σημείο που δεν μπορούν να αναιρέσουν τον ίδιο τους τον ευατό και γράφουν:Το ΣΕΠΕ με λίγα λόγια παραδέχεται ότι υπάρχει ένα θέμα, αλλά -όπως και στο θέμα της προσαύξησης του 30%, αν και όχι τόσο ξεκάθαρα όσο τότε- αρνείται να επιβάλει κυρώσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Αφού λοιπόν το ΣΕΠΕ βρήκε οτι υπαρχει θεμα τι κάνει η ΠΕΠΕ για να σταματήσει τις ανισότητες οπως έλεγαν από τις 17 Μαρτιου του 2014;
Που ακριβώς έχασαν οι μηχανοδηγοί από την γνωμοδότηση του ΣΕΠΕ υπέρ τους;
Μήπως έχασαν οι σχέσεις μεταξύ των αφεντικών και της ηγεσίας της ΠΕΠΕ καθώς τις διαταράξαμε;
Μήπως στην προσπαθειά τους να φανούν οι μόνοι ισχυροί  μεταξύ της διοίκησης και των εργαζομένων τους χαλάσαμε την σούπα ;Δεν φαίνονται και τοσο ισχυροι τελικα;
Για το 30% που η απόφαση του ΣΕΠΕ ήταν ξεκάθαρη το αφήνουμε ασχολίαστο γιατι είναι να γελάς και να κλαις μαζί με την σύγχυση που έχουν μερικοί.

Επίσης στην υποτιθέμενη παρέμβαση του προέδρου για να δοθεί το γεύμα στους διανυκτερεύοντες μηχανοδηγούς στο ΚΑΨΗΣ  ο ίδιος ομολογεί με κυνικότητα  οτι αυτό αφορά μόνο αυτό το ξενοδοχείο ενω εμεις προσπαθούμε για πανελλαδική κάλυψη και για όλες τις ειδικότητες..(και της κίνησης).Γιατι επικουρους έχουμε και στο Λειανοκλάδι και τον Πύργο (και αλλού οι αλλες ειδικότητες )και υποχρεωτικά  διανυκτερεύοντες σε  ακομα περισσότερες έδρες.
Επίσης φαίνονται να αγνοούν επιδεικτικά ή δεν το αναφέρουν επίτηδες λόγω σύγχυσης ή εκνευρισμού  ότι της καταγγελίας στο ΣΕΠΕ προηγήθηκε υπόμνημα προς την διοίκηση και περιμέναμε απάντηση  για το θέμα για 1 μήνα και μετά πήγαμε σε καταγγελία.Τι έκαναν τόσο καιρό;Ένας μήνας ήταν αυτός;

Ξερουν πολύ καλά οτι ενημερώσαμε και την ΠΕΠΕ με το υπομνημα μας το οποίο της κοινοποιήθηκε ταυτόγχρονα με την διοίκηση και την νομική υπηρεσία και ο πρόεδρος μάλιστα μας έψεξε σε ΔΣ της ΠΕΠΕ γιατι πριν το υπόμνημα που του κοινοποιήσαμε επικοινωνήσαμε με τις άλλες παρατάξεις για το θέμα και συμφώνησαν με το αίτημα μας δηλ της καθολικής  ισχύος του γεύματος για όλους.Ο συνάδελφος Συρόπουλος Σπύρος της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ προς τιμήν του ήταν κάθετος ή ΟΛΟΙ ή ΚΑΝΕΝΑΣ είπε ξεκάθαρα.
Αρα η ηγεσία της ΠΕΠΕ  ήταν ενήμερη εδώ και καιρό για το θέμα..

Τέλος για το θέμα του πλαφόν της διανυκτέρευσης
Επειδή το ψέμα έχει κοντά ποδάρια θα θυμίσουμε οτι το φύλλο υπηρεσίας έχει δεχθεί ενόχληση από την διεύθυνση προσωπικού παλιότερα  για το θέμα των διανυκτερεύσεων .
Στην Δράμα έγινε δικαστηριο για τις διανυκτερεύσεις και η επιχειρηματολογια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν η ίδια όπως και στο ΣΕΠΕ..οτι δεν δικαιουμαστε διανυκτέρευση  σύμφωνα με το Γενικο Λογιστήριο.
Στην περίπτωση που το δικαστήριο κρίνει υπερ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τι ακριβως θα κάνει η ηγεσία της ΠΕΠΕ;Στο δικαστηριο της Πατρας τι θα κανουν;
Σύμφωνα με την λογική  της ηγεσίας της ΠΕΠΕ πρέπει να πατάμε σε τεντωμένο σχοινί σαν γατες για να μην ξυπναμε το συστημα..Να μην διεκδικούμε γιατι μπορεί και  να χασουμε .
Αφου μας κατηγορεί οτι αποδεχόμαστε τις διατάξεις του ενιαίου ας μας πει τι κανει για την αναγκαστικη εργασια των μηχανοδηγών στις υπερωρίες που υπερβαινουν το πλαφον;Επιτρεπεται να εργαζονται περα απο αυτο το πλαφον  υπερωριακα ενω δεν πληρώνονται;
Αν αυτες πληρωθούν είναι νόμιμο και δεν κινδυνεύουν οι μηχανοδηγοι με επιστροφες χρηματων οπως τοσες φορες προσφατα;
Είναι θεμιτό να υπαρχει ανισοκατανομη στο πλαφόν των διανυκτερεύσεων κατι που αποδέχεται επι υπογραφή και ο ίδιος ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ σε σχόλιο του στο μπλογκ του..Η αντιμετώπιση της παραβίασης του πλαφόν, που δημιουργεί ανισοκατανομή μεταξύ των μηχανοδηγών στο ΜΑΙ, θα λυθεί το επόμενο διάστημα. Αν και η κατάσταση τείνει να βελτιωθεί....Δηλαδή απόδεχεται την υπαρξη του πλαφόν που απορρέει από το ενιαίο μισθολόγιο αλλά και την παραβιασή του!!!!!και δεν κάνει τιποτα για αυτό...Μόνο κατηγορεί τους άλλους...
Να τους δούμε τους κυρίους με το νεο ενιαιο μισθολογιο τι θα εχουν να πουν αλλά κυριότερα τι θα κάνουν .
Κλείνουμε με τα εξης:
Στα πικρόχολα σχόλια του προέδρου για την ΑΣΚΕ και την συμμετοχή της στο ΔΣ να μας πει που θα ηταν η παραταξή του  η Εξελιξη  αν κατέβαινε μόνη της  στις εκλογές  χωρίς την συνεργασία με τις άλλες παραταξεις.Αν θα ήταν στο ΔΣ...
Γιατι η ΑΣΚΕ δεν δέχθηκε καμία συνεργασία και κατέβηκε με τις δυνάμεις της και δίνει τον αγωνα πιστή στην κοινη μοίρα των μηχανοδηγών και όλων των εργαζόμενων στο σιδηρόδρομο.Είμαστε αντίθετοι στις επικουρίες ,στον διαχωρισμό των εργαζομένων,στις ανισοτητες,στα φεουδα, στις παραδοξοτητες και τον λαικισμό.Είμαστε κατά των ιδιωτικοποιήσεων ,κατά της λογικής του μικρότερου κακού και της υποταγής στους δυνατούς.
Για αυτό λοιπόν καλούμε όλους τους συναδέλφους να συμμετάσχουν μαζικά στην απεργία στις 12 Νοέμβρη 2015 .Να συμμετάσχουν μαζικά στα συλλαλητήρια του ΠΑΜΕ.
Να πουμε ένα δυνατό ΟΧΙ στην συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ -ΑΝΕΛ που με τόση θέρμη υποστήριξε η σημερινή ηγεσία της ΠΕΠΕ.

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ