Με υπηρεσιακό αυτοκίνητο πλέον θα μετακινούνται οι συνάδελφοι κλειδούχοι που βάζουν και βγάζουν την σύνθεση του εμπορικού προς και από το Ικόνιο.
Ετσι ο μηχανοδηγοί δεν θα αναγκαζονται να παλινδρομούν συνθέσεις 120 αξόνων ή οι συνάδελφοι του κλάδου ελιγμών να περπατουν χιλιόμετρα για να επιβιβαστούν στις ΔΗ.
Με όχημα έιχε επιλυθεί και το πρόβλημα της μετακίνησης του προσωπικού ελιγμών προς το εσωτερικό του σταθμού του Θριασίου εδώ και καιρό με παρέμβαση του σωματείου των κλειδούχων.
Δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί έπρεπε να καθυστερήσουμε τόσο για να φτάσουμε στην επίλυση του.
Οσον αφορά στην δημιουργία βάρδιας ελιγμών στο Θριάσιο-Ασπρόπυργο κάτι που υπήρχε στο παρελθόν( θυμόμαστε όλοι πολύ καλά αυτή την βάρδια όπως και γιατί και από ποιούς καταργήθηκε)
είναι κατά την αποψή μας προς την θετική κατεύθυνση.
α)θα ομαλοποιήσει την διαδικασία των ελιγμών από το προσωπικό της έλξης καθώς δεν θα φεύγει συνέχεια η εφεδρεία από το μηχανοστάσιο
β)αποτελεί δημιουργία νέων θέσεων εργασίας σε αντίθεση με την γενικευμένη πολιτική της συρίκνωσης του έργου και των θέσεων εργασίας στον σιδηρόδρομο
γ)ισχυροποιεί τον κλάδο της έλξης και το πάγιο αίτημα για προσλήψεις μηχανοδηγών καθώς πλέον η ανάπτυξη περνά μόνο μέσα από την δημιουργία θέσεων εργασίας και όχι στο κυνήγι του κέρδους πάση θυσία.
Το προσωπικό στο ΜΑΙ είναι γνωστό ότι είναι λίγο αλλά κάθε θέση εργασίας που ανοίγει μας χαροποιεί Να ξεκαθαρίσουμε όμως ότι σε καμία περίπτωση δεν θα μετατραπεί ο κλάδος σε κλαδο λάστιχο που θα εργάζεται ατελείωτες ώρες (και χωρίς να πληρώνεται μάλιστα) για να κυκλοφορούν τα εμπορικά και να θησαυρίζουν οι γνωστές πολυεθνικές...
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ