Oι μάσκες έπεσαν..
Πλεον εχουν αναλάβει τον ρόλο της υποστήριξης της διοίκησης και των κατάπτυστων κειμένων διαχωρισμού των εργαζομένων.
Είναι οι <<δικηγόροι>> της εργοδοσίας που θέλουν μας πείσουν για τις << αγαθές προθέσεις>> μερικών και από την άλλη για <<βιασύνες>> του συνδικαλιστικού κινήματος.
Είναι πρωτοφανές ενώ υπάρχουν στην υπό ιδιωτικοποίηση εταιρεία της ΕΕΣΣΤΥ άνθρωποι που θέλουν να εξασφαλίσουν την επόμενη ημέρα μόνο τον ευατό τους αλλά και τον περίγυρο τους να παρουσιάζονται ως ήρωες και αδικημένοι .
Η κομματοκρατία διατάζει την διάσωση (έτσι νομίζουν) στην συνείδηση των εργαζόμενων εκείνων που έχουν άμεση σχέση με το ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΏΝ λόγω των εκλογών που έρχονται.
Δεν ξεχνάμε όμως οτι πολλά κείμενα σαν την πρόσφατη έχουν έρθει στο φως με την υπογραφή τους ή έχουν την πατρότητα προτάσεων πχ πρόσληψης εργαζομένων stage κλπ.Αλλά και στο κείμενο το οποίο υποτίθεται ότι επισημαίνει τα προβλήματα του τροχαίου υλικού μήπως οι προτάσεις δεν είναι στο ίδιο μήκος κύματος.Να δωθούν εργασίες σε εργολάβους ,σε οποιον ναναι.Πως τολμούν και στηρίζουν τέτοια κείμενα;Πως τολμούν και στηρίζονται σε <<τελευταίες σελίδες>> ενώ και οι υπόλοιπες είναι στο ίδιο ύφος και περιεχόμενο;
Θα δωθούν όλες οι απαντήσεις στους ίδιους και τους προστάτες τους (και κομματικούς ομόσταβλους.)
ΥΓ Αλήθεια τα προβλήματα στο τροχαίο υλικό είναι πρόσφατα;
Είναι κρυφά;Μας τα έκρυβε κανείς;
Τα μάθαμε με τις εκθέσεις μερικών;
Λίγη τσίπα κύριοι δεν θα έβλαπτε
Πλεον εχουν αναλάβει τον ρόλο της υποστήριξης της διοίκησης και των κατάπτυστων κειμένων διαχωρισμού των εργαζομένων.
Είναι οι <<δικηγόροι>> της εργοδοσίας που θέλουν μας πείσουν για τις << αγαθές προθέσεις>> μερικών και από την άλλη για <<βιασύνες>> του συνδικαλιστικού κινήματος.
Είναι πρωτοφανές ενώ υπάρχουν στην υπό ιδιωτικοποίηση εταιρεία της ΕΕΣΣΤΥ άνθρωποι που θέλουν να εξασφαλίσουν την επόμενη ημέρα μόνο τον ευατό τους αλλά και τον περίγυρο τους να παρουσιάζονται ως ήρωες και αδικημένοι .
Η κομματοκρατία διατάζει την διάσωση (έτσι νομίζουν) στην συνείδηση των εργαζόμενων εκείνων που έχουν άμεση σχέση με το ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΏΝ λόγω των εκλογών που έρχονται.
Δεν ξεχνάμε όμως οτι πολλά κείμενα σαν την πρόσφατη έχουν έρθει στο φως με την υπογραφή τους ή έχουν την πατρότητα προτάσεων πχ πρόσληψης εργαζομένων stage κλπ.Αλλά και στο κείμενο το οποίο υποτίθεται ότι επισημαίνει τα προβλήματα του τροχαίου υλικού μήπως οι προτάσεις δεν είναι στο ίδιο μήκος κύματος.Να δωθούν εργασίες σε εργολάβους ,σε οποιον ναναι.Πως τολμούν και στηρίζουν τέτοια κείμενα;Πως τολμούν και στηρίζονται σε <<τελευταίες σελίδες>> ενώ και οι υπόλοιπες είναι στο ίδιο ύφος και περιεχόμενο;
Θα δωθούν όλες οι απαντήσεις στους ίδιους και τους προστάτες τους (και κομματικούς ομόσταβλους.)
ΥΓ Αλήθεια τα προβλήματα στο τροχαίο υλικό είναι πρόσφατα;
Είναι κρυφά;Μας τα έκρυβε κανείς;
Τα μάθαμε με τις εκθέσεις μερικών;
Λίγη τσίπα κύριοι δεν θα έβλαπτε