Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

Πισώπλατη μαχαιριά στην έλξη

Συνάδελφοι πλέον μπροστά μας  ξετυλίγεται το κουβάρι της συνεργασίας της κυβέρνησης, των διοικήσεων  των εταιρειών των αγοραστών και των εκπροσώπων του εργοδοτικού συνδικαλισμού.
Σήμερα γινόμαστε μάρτυρες στην μορφοποίηση των κατάπτυστων  σχεδίων τους  καθώς ο εργοδοτικός συνδικαλισμός πλεόν  εξυπηρετεί απροκάλυπτα τα συμφέροντα των εργοδοτών και  επιθυμει να αυτοδιαφημίζεται ως σωτήρας,μεταρυθμιστής ή αγωνιστής στους εργαζόμενους για να τους ρίξει στάχτη στα μάτια.


Για την  πρόταση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για προσθήκη  στο οργανόγραμμα μιας νέας υπηρεσίας
(  Υπηρεσία Μελετών - Προγραμματισμού Εκμετάλλευσης και Διαλειτουργικότητας) ειπώθηκαν πολλά..Αλλά αποκρύφθηκαν πολύ περισσότερα με σκοπό να πιαστει ο κλάδος κυριολεκτικά στον ύπνο.

Η βιασύνη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (τυχαίο;)  για να περάσει το θέμα μέσα από μια τυπική διαβούλευση μέχρι την Πέμπτη το αργότερο συνδυάστηκε με την βιασύνη μερικών εκπροσώπων του κλαδου μας  σχεδόν να φύγουν <<πετώντας>> από την Θεσ/κη για να πουν το ΝΑΙ στην αιφνιαδιαστική πρόταση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.(Μεχρι υπηρεσία ζήταγαν να αλλάξουν για να φύγουν νωρίτερα)
Όταν την ίδια ημέρα ήρθε στα χέρια μας  η εισηγητική έκθεση με υπογραφές συγκεκριμένων  ατόμων  η προσεκτική ανάγνωση της  μας αποκάλυψε τι κρύβεται από πίσω και επιβεβαίωσε τις επιφυλάξεις μας  για τον ρόλο μερικών.

Όπως όλοι γνωρίζετε η θέση του ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΔΙΚΑΜ παραμένει μέχρι σήμερα κενή καθώς υπάρχουν αντιρρήσεις από κυβερνητική παράταξη  για υποψηφίους που ενώ έχουν τα τυπικά προσόντα δεν είναι κομματικοί ομόσταβλοι.Και οι κομματικοί ομόσταβλοι  τους δυστυχώς δεν διαθέτουν τα τυπικά προσόντα καθώς τους λείπουν χρόνια υπηρεσίας σε θέση ευθύνης.
Ετσι με μια ξαφνική ακροβασία γύρω από τις απαιτήσεις της ΡΑΣ ο κυβερνητικός συνδικαλισμός  είδε την ευκαιρία που έψαχνε και με μια κυριολεκτικά φωτογραφική προσθήκη στο οργανόγραμμα επιθυμεί να δημιουργήσει μια θέση ευθύνης για τον εκλεκτό του .Η συμπλήρωση των απαραίτητων ετών υπηρεσίας  εκεί ,θα του προσφέρει κατόπιν την ευκαιρία  για την μεταπήδηση στην διεύθυνση της ΔΙΚΑΜ.
Όμως  μην νομίζετε το θέμα δεν σταματάει εδώ .Η φωτογραφική διάταξη δεν είναι άγνωστη πρακτική  σε πολλές πτυχές της δημόσιας διοίκησης ή των ΝΠΙΔ ,ΔΕΚΟ και θα μπορούσε να πει κανείς ότι πρόκειται για ένα ακόμα βόλεμα.
Για να πάρεις κάτι πρέπεις να δώσεις κάτι, λέει ο λαός,  και  σύμφωνα με όσα είδαμε  στην εισηγητική έκθεση είναι πασιφανές  ότι η έλξη χάνει πολλά.
Ζητείται η παράδοση του φύλλου υπηρεσίας  όλων των μηχανοστασίων  στην κεντρική υπηρεσία η οποία θα βγάζει τον προγραμματισμό εργασίας πανελλαδικά από την Καρόλου για όλη την Ελλάδα.Ο προγραμματισμός εργασίας αλλά και ο γενικότερος σχεδιασμός του θα είναι νέος και  τελείως διαφορετικός από όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Το εξωφρενικό στην υπόθεση αυτή είναι οτι ανέλαβαν να  το προπαγανδίσουν ξεδιάντροπα  με το αμίμητο για την επιτέλους!!!!! απόκτηση επιτελικού ρόλου του κλάδου έλξης και την συμμετοχή  των μηχανοδηγών σε αυτή την υπηρεσία....
Δηλαδή οι θέσεις των μηχανοστασιαρχών που απασχολούνται στα μηχανοστάσια με το φύλλο  υπηρεσίας και που πλεον καταργούνται ,η επεξεργασία από τα κεντρικά στην ΑΘήνα  πχ των αναγκών της Αλεξανδρούπολης ή της Θεσσαλονίκης αποτελούν αναβάθμιση; Πολύ απλά  εξυπηρετεί  την   διαρκή επιθυμία της διοίκησης  να στραγγαλίσει τον κλάδο να τον εντατικοποιήσει περισσότερο ,να τον απογυμνώσει και προσπαθεί να το κάνει πραγματικότητα   αφού βρήκε  πλέον συνεργούς στο έγκλημα.
Θα σημειώσουμε επίσης οτι πλεον έχουμε οδηγηθεί σε  αβίαστο συμπέρασμα και για  τον σκοπο των μελετών της ομάδας από το Πολυτεχνείο της οποίας  ζήτησε η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ την συνδρομή της για να εκπονήσει  νεα προγράμματα εργασίας και διαχείρισης προσωπικού.
Και λέμε οτι οδηγηθήκαμε σε συμπέρασμα γιατί στην συνάντηση μεταξύ στελεχών του ΜΑΙ της ΔΙΚΑΜ και της διοίκησης τέθηκε απο τον εκπρόσωπο της διοίκησης η υιοθέτηση των προτάσεων της ομάδας του Πολυτεχνείου .Όπως το απαράδεκτο οι ΔΗ να οδηγούνται από έναν μηχανοδηγό ή  το οι μηχανοδηγοί να εργάζονται διαφορετικά καθώς αν υπάρχει ανάγκη  για δεύτερο μηχανοδηγό στην ΔΗ  αυτός θα μπορούσε να εργαστεί σαν δεύτερος μέχρι ένα σημείο και μετά να κάνει  σε άλλη έδρα μερικά τοπικά!!! και πολλά άλλα που θα πούμε στις συνελεύσεις.
Μήπως μπορεί κάποιος να μας πει ποιος ήταν αυτός που έφερνε τέτοιες προτάσεις στην συνάντηση;
Μήπως μπορεί να  μας πει κάποιος ποιος επιθυμεί την δημιουργία της νέας υπηρεσίας στο οργανόγραμμα;
Μήπως μπορεί να μας πει κάποιος ποιον φωτογραφίζει αυτή η νέα υπηρεσία;
Τι συμβαίνει στην πραγματικότητα;
Πολύ απλά οι απαιτήσεις της ΡΑΣ μπορούν να καλυφθούν με πολύ διαφορετικό τρόπο πραγματικά ενισχυτικό για την έλξη.Επιλέχθηκε  όμως η ενίσχυση της κομματοκρατίας και της δημιουργίας της νέας υπηρεσίας με δομικά υλικά παράγκας..
Γιατί για παράγκα πρόκειται βάλτε το καλά στο μυαλό σας συνάδελφοι μηχανοδηγοί.
Και υποψιαζόμαστε  και ποιοι  με μεγάλη χαρά θα την στελεχώσουν..
Όμως οταν σε τέτοιες διοικήσεις  απαιτείς αυτά που απαιτείς... απαιτούν και αυτές από εσένα.Και το ναι των διοικήσεων  σε αυτές τις απαιτήσεις σήμανε ότι  η έλξη θα πρέπει να παραδώσει τα όπλα.Και οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές  από ότι φαίνεται δεν έχουν κανένα πρόβλημα να τα παραδώσουν.
ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΗΚΟΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ.
ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΡΑΞΟΥΜΕ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΟΣΤΟΣ

Ο ιστός της συνεργασίας που αναφέραμε στην αρχή της ανάρτησης έχει αρχίσει να υφαίνεται εδώ και πολλά χρόνια .Μια διαφορετική τρόικα από αυτή που γνωρίζουμε αποτελούμενη από  το υπουργείο την διοίκηση και τα εργοδοτικά σωματεία  που  επιθυμούν να καταργήσουν κάθε αντίδραση και εργατικό δικαίωμα .
Θέλουν να οδηγήσουν στην βιομηχανοποίηση των μηχανοδηγών μεσα από ενα  διαφορετικό πλαίσιο εργασίας.
Με σκληρότητα και ακαμψία στις απαιτήσεις ,στις ανάγκες,στις ιδιαιτερότητες  κάθε έδρας.
Με εντατικοποίηση και μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο.
Με πίεση για παραγωγικότητα που θα αυξάνει τα κέρδη των εργοδοτών.

Συνάδελφοι βάλτε το καλά στο μυαλό σας, αυτός ο τρόπος συνδικαλισμού οδηγεί τους εργαζόμενους στην σκλαβιά..
Πλεον έχουμε ένα λόγο παραπάνω να ενισχύσουμε την απεργία της 3ης Δεκέμβρη με την καθολική συμμετοχή μας ως απάντηση στα σχέδια του τρίπτυχου της καταστροφής.Της εσωτερικής τρόικας.
Να ενισχύσουμε την απεργιακή συγκέντρωση  του ΠΑΜΕ
Να πουμε ενα μεγαλο ΟΧΙ στα σχέδια τους
 ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ
ακολουθεί η εισηγητική έκθεση
 

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΘΕΜΑ : « Τροποποίηση της Οργανωτικής Εγκυκλίου 01/2012, όπως αυτή έχει τροποποιηθεί με την Οργανωτική Εγκύκλιο 01/2013 και ισχύει σήμερα, με την προσθήκη «Υπηρεσίας Μελετών - Προγραμματισμού Εκμετάλλευσης και Διαλειτουργικότητας» στη Διεύθυνση Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών » Σχετικά: α) Το υπ. αριθμ. Πρωτ. 2669/20-10-2014 έγγραφο της ΡΑΣ β) Το υπ. αριθμ Πρωτ 124.707/03-11-2014 έγγραφο της ΔΑΣΦ γ) Την υπ. αριθμ. Πρωτ. 128.803/18-02-2015 εισήγηση της ΔΑΣΦ προς το Δ.Συμβούλιο

ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ H ΤΡΑΙΝΟΣΕ αντιμετωπίζει στην παρούσα φάση μια επείγουσα ανάγκη βελτιστοποίησης της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού στον Κλάδο Έλξης (που ανήκει διοικητικά στην ΔΙ.Κ.ΑΜ), τόσο λόγω της συνεχιζόμενης απομείωσης του προσωπικού λόγω συνταξιοδοτήσεων, όσο και λόγω της αύξησης του έργου στο σκέλος της μεταφοράς εμπορευμάτων.

Προς τούτο η εταιρεία, προέβει καταρχήν στην ανάθεση σε εξωτερικό συνεργάτη της σύνταξης μελέτης αναδιοργάνωσης του κυκλώματος υπηρεσίων, μελέτη που παραδόθηκε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αναμένεται η υλοποίηση της να αποφέρει μετρήσιμα οφέλη. Παρόλα αυτά η υλοποίηση ενός νέου κυκλώματος υπηρεσίων, η παρακολούθηση της λειτουργίας του (τήρηση στατιστικών στοιχείων, εξαγωγή αναφορών, κλπ) και η αξιοποίηση της παραγόμενης ανάδρασης αποτελούν ζητούμενο.

Παράλληλα υπάρχει η έμπρακτη ανάγκη εμπλοκής της ΔΙ.Κ.ΑΜ. σε όλες τις διαδικασίες σχεδιασμού νέων δρομολογίων και διεπαφής με την Υποδομή, καθώς αφενός είναι η διεύθυνση με την μεγαλύτερη συσσωρευμένη τεχνογνωσία στο αντικείμενο της χάραξης και αφετέρου καλείται να φέρει σε πέρας κάθε νέα δρομολογιακή απαίτηση αξιοποιώντας έμψυχο και άψυχο δυναμικό.


Τέλος, παρουσιάζεται άμεση ανάγκη συμμόρφωσης της εταιρείας με τα οριζόμενα από τις σχετικές ΤΠΔ (όπως π.χ. η σύνταξη “εγχειριδίου μηχανοδηγού”) και τις υποδείξεις της ΡΑΣ όπως αυτές έχουν εκφραστεί στις αναφορές των επιθεωρήσεων που διεξήχθησαν. Πιο συγκεκριμένα βάσει των: 1) ΤΠΔ «Διεξαγωγή και Διαχείριση της Κυκλοφορίας» (2012/757/EΕ) που έχει υποχρεωτική ισχύ, 2) Του άρθρου 3.3 (γ) της υπ. αριθμ ΑΣ.4.2/οικ. 26697/2422 (ΦΕΚ Β’ 986 / 22-05-2013) Υπουργικής απόφασης 3) Επισημάνσεων της ΡΑΣ, όπως αυτές αποτυπώνονται στην Έκθεση Ελέγχου Πιστοποίησης Ασφάλειας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. (παράγραφος Β.6) κρίνεται αναγκαία η δημιουργία οργανωτικής υπομονάδας με αρμοδιότητα σε θέματα Διαλειτουργικότητας. Επίσης λαμβάνοντας υπόψη: α. Την με αριθμ. Φ32/28706/3354/09.03.2012 Απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 697/Β/09.03.2012, με την οποία τέθηκε σε ισχύ ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., που καταρτίστηκε κατ΄ εφαρμογή της διάταξης της παρ. 1 του άρθρου 18 του ν. 3891/2010 και εγκρίθηκε με την υπ’ αριθμ. 112/1/14.06.2011 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. β. Την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. με αριθμ. 126/2/05.04.2012, με την οποία εγκρίθηκε η Οργανωτική Εγκύκλιος 01/2012 για τη διάρθρωση των υπηρεσιών και την κατανομή των οργανικών θέσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ανά Γενικές Διευθύνσεις, Διευθύνσεις, Υπηρεσίες, Τμήματα, Γραφεία και Ανεξάρτητες Υπηρεσίες. γ. Την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. με αριθμ. 150/5/10-07-2013, με την οποία εγκρίθηκε η τροποποίηση του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της Εταιρείας με αλλαγή αρμοδιοτήτων και κλάδων υπαλλήλων μεταξύ της Διεύθυνσης Επιβατικών Μεταφορών (ΔΙ.ΕΠ.ΜΕ) και της Διεύθυνσης Προσωπικού Ελέγχου και Κίνησης Αμαξοστοιχιών ( ΔΙ.Π.Ε.Κ.ΑΜ). δ. Την απόφαση του Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε με αριθμ. 150/6/10-07-2013, με την οποία εγκρίθηκε η Οργανωτική Εγκύκλιος 01/2013, η οποία τροποποίησε την αρχική Οργανωτική Εγκύκλιο 01/2012. ε. Την απόφαση του Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε με αριθμ. 151/1/01-08-2013, με την οποία εγκρίθηκε η περαιτέρω τροποποίηση της Οργανωτικής Εγκυκλίου 01/2012 σε συνέχεια της τροποποίησης του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στ. Την απόφαση του Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε με αριθμ. 156/2/01-08-2013, με την οποία εγκρίθηκε η περαιτέρω τροποποίηση της Οργανωτικής Εγκυκλίου 01/2012, όπως αυτή τροποποιήθηκε με την Οργανωτική Εγκύκλιο 01/2013 και κωδικοποιήθηκε, σε συνέχεια των τροποποιήσεων του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ζ. Την με αριθμ. 142/7/30-04-2013 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. με την οποία εγκρίθηκε το ενιαίο προσοντολόγιο περιγραφής των θέσεων εργασίας των στελεχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., το οποίο περιέχει τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για την κατοχή των θέσεων ευθύνης των στελεχών της Εταιρείας (Προϊστάμενος Διεύθυνσης – Προϊστάμενος Υπηρεσίας - Προϊστάμενος Τμήματος) καθώς και την περιγραφή των θέσεων εργασίας. η. Την με αριθμ. 156/3/01-08-2013 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. με την οποία εγκρίθηκε η τροποποίηση/συμπλήρωση του ως άνω ενιαίου προσοντολογίου περιγραφής των θέσεων εργασίας των στελεχών (Προϊσταμένων Διευθύνσεων, Υπηρεσιών και Τμημάτων) της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.. θ. Τις διατάξεις των άρθρων 16, 17 και 18 του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ι.

Τις ανάγκες εκ νέου διάρθρωσης και εν συνεχεία πλήρωσης των οργανικών θέσεων στις υπηρεσιακές μονάδες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., ια.Τις υπηρεσιακές ανάγκες και ειδικότερα τις ανάγκες για την εύρυθμη, αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία της Εταιρείας ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ: Α) Την τροποποίηση της Οργανωτικής Εγκυκλίου 01/2012, όπως αυτή έχει τροποποιηθεί με την Οργανωτική Εγκύκλιο 01/2013 ως εξής: - Προσθήκη Υπηρεσίας Μελετών – Προγραμματισμού & Διαλειτουργικότητας που θα υπάγεται στην Διεύθυνση Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών - Η προαναφερθείσα Υπηρεσία θα αποτελείται από τα τμήματα:

α) Μελετών & Εκδόσεων με αρμοδιότητες: μελέτες αλλαγών στον τρόπο εκμετάλλευσης, μελέτες και σχεδιασμός νέων δρομολογιακών απαιτήσεων, εκπόνηση νέων κυκλώματα υπηρεσιών, έκδοση υποστηρικτικών εγχειριδίων μηχανοδηγών

β) Προγραμματισμού Υπηρεσιών με αρμοδιότητες: μεσοπρόθεσμος και μακροπρόθεσμος πανελλαδικός προγραμματισμός προσωπικού, εξαγωγή στατιστικών διαχειρίσης προσωπικού και σύνταξη αναφορών επί αυτών γ) Κανονισμών και Διαλειτουργικότητας με αρμοδιότητες: τήρηση βιβλιοθήκης κανονισμών και συναφών εγγράφων, παρακολούθηση κοινοτικής νομοθεσίας (ΤΠΔ), διεπαφή με ΡΑΣ, συντονισμός ποιότητας της Διεύθυνσης, εκπροσώπηση σε επιτροπές ΥΠΟΜΕΔΙ και τυχόν επιτροπές αναθεώρησης κανονισμών ή κοινοποιούμενων εθνικών κανόνων ασφάλειας, συμμετοχή σε ομάδες εργασίας του ERA
Β) Η στελέχωση της προαναφερθείσας Υπηρεσίας και των Τμημάτων που την απαρτίζουν προτείνεται να είναι ως εξής: -Προϊστάμενος Υπηρεσίας: ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΕ5 -Τμήμα Μελετών & Εκδόσεων: Προϊστάμενος τμήματος ΠΕ5/ΠΕ4/ΤΕ4 και ένας ακόμη υπάλληλος -Τμήμα Προγραμματισμού Υπηρεσιών: Προϊστάμενος τμήματος ΠΕ5/ΠΕ4/ΤΕ4/Κλάδου Μηχανοδηγών και ένας ακόμη υπάλληλος - Κανονισμών & Διαλειτουργικότητας: Προϊστάμενος τμήματος ΠΕ5/ΠΕ4/ΤΕ4 και ένας ακόμη υπάλληλος Γ). Να εξουσιοδοτήσει το Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας όπως, σε εκτέλεση και εφαρμογή της ως άνω τροποποίησης,

α) προβεί στην εκ νέου διάρθρωση των υπηρεσιών και κατανομή των προβλεπόμενων από το άρθρο 16 του κεφαλαίου ΣΤ’ του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. οργανικών θέσεων της εταιρείας, σε κάθε αναγκαία και επουσιώδη τροποποίηση ή συμπλήρωση τυχόν απαιτηθεί στα πλαίσια της κατανομής και πλήρωσης των κατά τα άνω οργανικών θέσεων της εταιρείας, προκειμένου για την εύρυθμη λειτουργία αυτής, και β) προβεί σε κάθε αναγκαία τροποποίηση ή συμπλήρωση απαιτηθεί στα πλαίσια υλοποίησης της παρούσας εισήγησης και του προτεινόμενου με την παρούσα νέου συμπληρωμένου/τροποποιημένου προσοντολογίου, μεριμνήσει και προβεί σε όλες εν γένει τις αναγκαίες ενέργειες για την πλήρωση και κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων (όπως την επιλογή των προς πλήρωση οργανικών θέσεων Προϊσταμένου του Τμήματος και υπαλλήλων αυτού, την έκδοση εσωτερικής προκήρυξης για την πλήρωση των νέων οργανικών θέσεων, καθορισμό του τρόπου και της διαδικασίας αξιολόγησης των υποψηφίων, ορισμό μελών Επιτροπής αξιολόγησης κ.λπ.) προκειμένου για την εύρυθμη λειτουργία της Εταιρείας.




Να εξουσιοδοτήσει την αρμόδια Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού όπως προβεί σε όλες τις αναγκαίες και νόμιμες ενέργειες για την υλοποίηση της παρούσας εισήγησης, και ιδία όπως μεριμνήσει για την κατά τα ανωτέρω εκ νέου τροποποίηση της Οργανωτικής Εγκυκλίου καθώς και την ενσωμάτωση αυτής στον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας της εταιρείας, υποβάλλει αυτά προς έγκριση προς τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ.λ.π.

Ο συντάξας Ο ε.χ. ΔΙ.Κ.ΑΜ

Χρήστος Τόλης Ιωάννης Λύτρας