Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Προβλήματα με το τροχαίο υλικό

Είναι να απορεί κανείς με την αδιαφορία των κυβερνώντων για την κατάσταση στον σιδηρόδρομο.
Δεν είναι μόνο η έλλειψη προσωπικού σε όλους τις εταιρείες του ομίλου αλλά και η κατάσταση του τροχαίου υλικού η οποία πλέον μοιάζει μη αναστρέψιμη.Και μην φανταστείτε ότι πρόκειται για κάποιο τεχνοκρατικό λαθος ή λάθος επιλογές.Είναι συνειδητή επιλογή απαξίωσης του σιδηροδρόμου για να πουληθεί σε ιδιώτες-''σωτήρες''.


1 ΜΑΝ μόνο διαθέσιμο για να εκτελεί το Αθήνα -Λιόσια .Δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο ούτε εφεδρεία
6 railbus μόνο διαθέσιμα για το Πειραιάς-Αφιδναι χωρίς εφεδρικό συρμό και με συνθέσεις οι οποίες έχουν λιγότερα βαγόνια από όσα θα έπρεπε.
Προβλήματα με τις ADTRANZ με υπερτροφοδότες και περιφερειακά .Προβλήματα με ηλεκτρονικά και ηλεκτρολογικά.Για δεύτερη συνεχόμενη βραδιά το 600 εφυγε με πολύ σημαντική καθυστέρηση πάνω από 1 ωρα προχθές λόγω προβλήματος της ΔΗ.Οι μηχανές κυριολεκτικά σέρνονται στις αναβάσεις με 6 ή περισσότερα βαγόνια με αποτέλεσμα να καθυστερούν δρομολόγια .
Οι ΜLW από μόνες τους είναι ένα ξεχωριστό κεφάλαιο...
Δεν υπάρχουν πιο βρώμικες μηχανές στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Αδυνατούν να λειτουργήσουν σε πλήρη ισχύ -η 8η σκάλα επιταχυντή έχει καταργηθεί  εδώ και χρόνια.Τα φορτία όμως είναι για πλήρη ισχύ .
Μένουν στις ερημιές για χίλιους λόγους.Μερικές κυκλοφορούν χωρίς δυναμική πέδη εδώ και πάρα πολύ καιρό.
Έχουν ραγισμένα παρμπρίζ και δρομολογούνται με αυτά 
Οι αναρτήσεις τους είναι απορίας άξιον αν υπάρχουν καθώς δεν μπορείς να σταθείς σε κάθισμα κυριολεκτικά παλεύεις να κρατηθείς στα 80 χλμω πόσο δε στα 100.
Δεν φωτίζονται όργανα -ταχύμετρα .Ταχύμετρα τα οποία είναι ζήτημα αν δουλεύουν.

Και φανταστείτε τώρα εναν τεχνίτη που παραλαμβάνει την εντολή για την  επισκευή γραμμένη από τον μηχανοδηγό να ψάχνει το ανταλλακτικό και να βλέπει ένα ..άδειο ράφι.Η να μπλέκει σε ένα σύστημα προμηθειών κομμένο και ραμμένο στην διάλυση του σιδηροδρόμου.Πόσο θα βασίζεται το σύστημα στο φιλότιμο των εργαζομένων.Πόσο ακόμα θα βασίζεται  στην αντοχή τους;
Και πάνω από ολα να έχεις και τις απειλές των νέων ενιαίων μισθολογίων και των αριστερών ιδιωτικοποιήσεων  που έχουν διαφορές από τις ιδιωτικοποιήσεις των άλλων..Που τα λένε αυτα οι βαστάζοι της κυβέρνησης;
Ο μόνος δρόμος έιναι η οργάνωση και η πάλη ενάντια σε αυτά που σκοτώνουν τον σιδηρόδρομο
Έχουν ονοματεπώνυμο και υπηρετούν συγκεκριμένα συμφέροντα και εμείς οι εργαζόμενοι  πρέπει να τους σταματήσουμε.
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ