Για τη σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη, που ανατέθηκε στις
31/1/2012 με προϋπολογισμό 77,5 εκατομμύρια και έπρεπε να τελειώσει τον
Ιούνιο του 2015, έχει εκτελεστεί το 50% του έργου, τόνισε ο κ. Σπίρτζης.
Για τη σιδηροδρομική γραμμή Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος, που ανατέθηκε στις
21/6/2013 με προϋπολογισμό 293 εκατομμύρια και πρέπει να ολοκληρωθεί τον
Ιανουάριο του 2017, έχουν εκτελεστεί 2% χωματουργικά, τεχνικά (πλην
σηράγγων) το 1% και σιδηροδρομικές εργασίες το 6,3%.
Για το
σιδηροδρομικό άξονα Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη δεν έχει ενταχθεί ούτε
μελέτη στο νέο ΕΣΠΑ είπε ο Χρ. Σπίρτζης και «τώρα συζητάμε με τον
υπουργό να εντάξουμε και νέα χάραξη».
euro2day.gr