Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Απόσυρση της τροπολογίας για την επιστροφή των μεταταγμένων

Ούτε η πιο νοσηρή φαντασία  δεν θα μπορούσε  να σκεφτεί  οτι η τροπολογία των 50 βουλευτών  του Συριζα για την επιστροφή  των μεταταγμένων θα αποσύρονταν από τους ίδιους βουλευτές που την κατέθεσαν. Δεν μπορούμε να συλλάβουμε το νόημα  αυτής  της πράξης  αν και μπορούμε  να υποθέσουμε  πάρα  πολλά.

Δυστυχώς  για πολλοστή  φορά η μεγαλύτερη πληγή στην ιστορία  των εργαζομένων στο σιδηρόδρομο <<ξύνεται>> για λόγους ψηφοθηρίας ,μικρο- πολιτικής  και εντυπώσεων.
Καταλαβαίνουμε το άγχος μερικών να πείσουν τους συναδέλφους  στον όμιλο ΟΣΕ οτι ο Συριζα  αγωνίζεται για το καλό  τους και οτι θα αλλάξουν  τα πάντα.όπως  τουλάχιστον  δηλώνουν δημόσια.. Έτσι πιστεύουν  οτι θα αποσπασουν την ψήφο των συναδέλφων στις εκλογές που γίνονται  ή   θα γίνουν στα διάφορα  σωματεία. 

Πρώτοι  από  όλους  το ΠΑΜΕ σιδηροδρομικών αλλά  και η ΑΣΚΕ εχει αγωνιστεί  για την επιστροφή των μεταταγμένων, την επαναπρόσληψη των απολυμένων απο τις κλινάμαξες, αλλά  και για νέες  προσλήψεις με πλήρη εργασιακά  και ασφαλιστικά  δικαιώματα. 

Δεν είναι δυνατόν  να αποδεχθούμε την απόσυρση της τροπολογίας ως λανθασμένη πράξη ή  σαν μια παράλειψη ή οτιδήποτε άλλο  για να δικαιολογηθεί ο Συριζα στα μάτια  των ψηφοφόρων  του ή στα μάτια  αυτών που θα ήθελε  να τον ψηφίσουν.
Μπορούμε  πλέον να αντιληφθουμε το παρασκήνιο  της υπόθεσης αλλά και τα πραγματικά  κίνητρα. 

Κάποιοι δεν επιθυμούν, και οταν λέμε  κάποιοι εννοούμε το κυβερνητικό επιτελείο και τα συμφέροντα  που καλύπτουν, να μην επιστρέψει  το προσωπικό αλλά  και ούτε  να προσληφθεί νέο  προσωπικό πριν ολοκληρωθεί η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας. 

Κάποιοι απεργάζονται σχέδια τεμαχισμού της Τραινοσε σε επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές έτσι ώστε να οδηγηθεί  το φιλέτο των εμπορικών στα χέρια ιδιωτών. Κατι που επιθυμούν  άλλωστε  και αυστριακα συμφέροντα που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα εδώ  και καιρό και περιμένουν  τα αποτελέσματα της συμφωνίας  Τσίπρα-Βερολίνου. Οι κακές  γλώσσες  πλεόν μιλάνε   για  μια τέτοιου  είδους  κατάληξη καθώς  δεν ειναι καθόλου  τυχαία  η άρνηση   του αναπληρωτή υπουργού μεταφορών κου Σπιρτζη να ξεκαθαρίσει  την θέση του για την συνένωση  των σιδηροδρομικων εταιρειών, για τον ενιαίο  δημόσιο  ΟΣΕ αλλά και γιατί επιτρέπει την συνέχιση της διαδικασίας  της ιδιωτικοποίησης  των ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΕΕΣΣΤΥ.
Αντίθετα μίλησε για την πορεία των διαπραγματευσεων και εξέλιξη στα θέματα  ανάλογα  με τις δεσμεύσεις που θα αναλάβει η συγκυβέρνηση.

Τωρα για την σιγή  ιχθύος που επικράτησε  για το θέμα  τι να σχολιάσουμε; Η αξιοπιστία  και η αυτοκριτική  είναι..  άγνωστες  λέξεις  για μερικούς..
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ