Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Έλλειψη αμαξοστοιχιών και προσωπικού απαντά ο δ σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α Ζηλιασκόπουλος στην κυρία Διώτη

Η κυρία Διώτη είναι βουλευτής άλλης κυβέρνησης;
Δεν ξέρει τα της ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου ή τα ξέρει πολύ καλά και λειτουργεί ως λαγός της κυβερνητικής πολιτικής που επενδύει στον κοινωνικό αυτοματισμό και στην θεωρία της απαξίωσης και αδυναμίας της λειτουργίας του σιδηροδρόμου λόγω κρατικής ιδιοκτησίας;

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ

Εξηγήσεις από την ηγεσία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ηρώ Διώτη.



«Αποκαλυπτικός για το οριακό σημείο στο οποίο έχουν περιέλθει οι σιδηροδρομικές μεταφορές, λόγω της εφαρμογής μνημονιακών πολιτικών τα τελευταία έτη, είναι ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος». Έτσι σχολιάζειη βουλευτής Λάρισας του ΣΥΡΙΖΑ Ηρώ Διώτη την απάντηση του αρμοδίου σιδηροδρομικού παράγοντα στην επιστολή της με αφορμή  με τις απαράδεκτες συνθήκες μεταφοράς στο δρομολόγιο 591 από Θεσσαλονίκη για Καλαμπάκα καθώς και τα “κομμένα” δρομολόγια στον ίδιο άξονα.


Ο πρόεδρος του ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφέρει μεταξύ άλλων  στην αναλυτική απάντησή του ότι «η κατάσταση στο ντιζελοκίνητο κινητήριο Τροχαίο Υλικό επιβατικών μεταφορών το οποίο μισθώνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι εξαιρετικά προβληματική, λόγω της ελλιπούς συντήρησης από πλευράς της υπεύθυνης για τη συντήρηση εταιρείας ΕΕΣΣΤΥ, με αποτέλεσμα η καθημερινή διαθεσιμότητα των Μονάδων που λειτουργούν να κυμαίνεται μεταξύ του 20% και 40% του συνολικού υπάρχοντος Τροχαίου Υλικού. Από πλευράς ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπάρχει έλλειψη προσωπικού και δεν έχει ενεργοποιηθεί ο νόμος για τις μετατάξεις των 30 μηχανοδηγών που ζήτησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
Ακόμη και αυτό όμως να γίνει, σύντομα θα έχουμε περαιτέρω ελλείψεις σε μηχανοδηγούς κι άλλο απαραίτητο προσωπικό λόγω συνταξιοδοτήσεων και μη αναπληρώσεών τους, ενώ η αναπλήρωση ειδικά των μηχανοδηγών είναι μία αρκετά χρονοβόρα διαδικασία λόγω της απαραίτητης εκπαίδευσης». Επιπλέον, ο κ. Ζηλιασκόπουλος θέτει θέμα χρηματοδότησης, σημειώνοντας ότι δεν έχουν εισπραχθεί έως σήμερα τα 12 εκατ. ευρώ για υποχρεώσεις δημόσιας υπηρεσίας –ποσό που προβλέπεται στο άρθρο 45 του Ν. 4313/2014.

Με αφορμή την απάντηση του προέδρου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η βουλευτής Λάρισας ανέφερε τα εξής: «Η συνειδητή δημιουργία ελλείψεων προσωπικού ήδη από το 2010, το πέρασμα της ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΙΠΕΔ, κατά 100% μάλιστα, η υποχρηματοδότηση των σιδηροδρομικών μεταφορών συνθέτουν το σημερινό σκηνικό και βέβαια, οι απόλυτα χαμένοι είναι αφενός οι απλοί πολίτες που υποχρεώνονται να ταξιδεύουν σε απαράδεκτες συνθήκες, αλλά και ο ίδιος ο σιδηρόδρομος που απαξιώνεται καθημερινά στα μάτια της κοινωνίας. Τα ζητήματα που θέτει ο κ. Ζηλιασκόπουλος είναι ιδιαιτέρως σημαντικά, γι’ αυτό και θα τα προωθήσουμε, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, στα συναρμόδια υπουργεία προκειμένου να δρομολογηθούν οι απαραίτητες λύσεις».

eleftheria