Η Αργεντινή της χρεοκοπίας ,της κυβέρνησης που γύρισε την πλάτη στα κοράκια των αγορών,που αρνήθηκε να υποκύψεις στις πιέσεις του ΔΝΤ,που αποχώρησε από τα μνημόνια με βαρύ φόρο αίματος δείχνει τον δρόμο στην παγκόσμια σιδηροδρομική κοινότητα με την επανακρατικοποίηση των σιδηροδρόμων και μαζικές παραγγελίες ανανέωσης του σιδηροδρομικού της στόλου.
Tην κινεζική CSR επέλεξε η κυβέρνηση της Αργεντινής ως προμηθευτή νέου τροχαίου υλικού .Το ανακοίνωσε στις 15 Δεκεμβρίου μαζί με τις λεπτομέρειες για την παραγγελία αξίας 1 ∙ 7 δισ γιουάν ,για την προμήθεια 80 μηχανών ντίζελ και πάνω από 2 000 βαγόνια. Καθώς και νέες μηχανές έλξης και τροχαίο υλικό για το Belgrano το οποίο είναι μετρικό δίκτυο .Η κινεζική εταιρεία λέει ότι θα προμηθεύσει και μηχανές για γραμμές με εύρος 1 676 mm.
Στο νέο στόλο των οχημάτων θα περιλαμβάνονται και βαγόνια μεταφοράς σιτηρών χοάνες καθώς και επίπεδα βαγόνια. Προορίζονται για την 7 347 χιλιομέτρων διαδρομή ως επί το πλείστον στη βόρεια Αργεντινή Το δίκτυο Belgrano αναβαθμίζεται με κόστος $ 2⋅47 δις δολ από τον ανάδοχο του έργου την κινεζική εταιρεία China Machinery Engineering Corp , η οποία αναμένεται να δεχθεί παραγγελία ένα σύνολο από 100 μηχανές και 3 500 βαγόνια.
Στο νέο στόλο των οχημάτων θα περιλαμβάνονται και βαγόνια μεταφοράς σιτηρών χοάνες καθώς και επίπεδα βαγόνια. Προορίζονται για την 7 347 χιλιομέτρων διαδρομή ως επί το πλείστον στη βόρεια Αργεντινή Το δίκτυο Belgrano αναβαθμίζεται με κόστος $ 2⋅47 δις δολ από τον ανάδοχο του έργου την κινεζική εταιρεία China Machinery Engineering Corp , η οποία αναμένεται να δεχθεί παραγγελία ένα σύνολο από 100 μηχανές και 3 500 βαγόνια.