Δώδεκα δράσεις βελτίωσης του προαστιακού προωθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Σε 12 παρεμβάσεις στο
δίκτυο του προαστιακού σιδηρόδρομου με στόχο την βελτίωση της
καθημερινότητας του επιβάτη, προχωρά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε συνεργασία με το
υπουργείο Υποδομών και τους υπόλοιπους σιδηροδρομικούς φορείς.
Παράλληλα, η εταιρία, η οποία υπόσχεται ανταγωνιστικά εισιτήρια για
τα δρομολόγια των εορτών, δίνει όλο και περισσότερο βάρος στις
εμπορευματικές μεταφορές από τον Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη,
πιέζοντας για την διάνοιξη μίας νέας οδού για την διεθνή εφοδιαστική
αλυσίδα.
Συγκεκριμένα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υλοποιεί δράσεις στον προαστιακό για την
αποκατάσταση των βραδυποριών (αρμοδιότητας ΟΣΕ - ΕΡΓΟΣΕ), την
επιδιόρθωση όλων των κυλιόμενων κλιμάκων και αναλκυστήρων στους σταθμούς
(ΟΣΕ), την επισκευή των αιθουσών αναμονής, των WC και του φωτισμού
(ΟΣΕ) και την επιδιόρθωση των καθισμάτων και του εσωτερικού χώρου των
συρμών (ΕΕΣΣΤΥ).
Επίσης, εγκαθίστανται αποσπώμενα καλύμματα καθισμάτων,
αποκαθίσταται το πληροφοριακό σύστημα του ΣΚΑ και δημιουργείται
παράλληλο σύστημα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επισκευάζονται οι αυτόματοι πωλητές
εισιτηρίων και τα ακυρωτικά μηχανήματα, ενώ εγκαθίστανται και νέα.
Ακόμη, επανεκπαιδεύονται οι εισιτηριοδότες για την επικοινωνία τους με
το κοινό, εγκαθίσταται σύστημα παρακολούθησης ποιότητας και προχωρά η
φύλαξη των σταθμών.
Παράλληλα, η εταιρία λανσάρει για την περίοδο των εορτών οικονομικά
εισιτήρια μέσω διαδικτύου στην τιμή των 9€, 19€, 29€ στη Β΄Θέση ή 39€
για την Α΄Θέση.
Επίσης, για την έκδοση εισιτηρίων προκράτησης 72 ώρες πριν την
αναχώρηση για της βραδινές αμαξοστοιχίες (600/601) η τιμή φτάνει για το
κανονικό μετ΄ επιστροφής Β΄ Θέσης στα €34,10 (28,8 € το φοιτητικό, 18,8 €
το φοιτητικό των πολυτέκνων και 95,20 ευρώ το το οικογενειακό (4 άτομα
εκ των οποίων 2 ενήλικες 2 παιδιά).
Στις αμαξοστοιχίες Intercity, τα εισιτήρια με επιστροφή και
προκράτηση 72 ώρες πριν την αναχώρηση, φτάνουν τα 61,8 ευρώ για το
κανονικό μετ΄ επιστροφής στη Β΄ Θέση (52 ευρώ το φοιτητικό) και τα 159,8
για το οικογενειακό.
«Ναυαρχίδα», όμως, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα είναι οι εμπορευματικές
μεταφορές, στις οποίες, χάρη σε διεθνείς συνεργασίες, έχει ενισχύσει τη
θέση της. Ήδη, εξυπηρετεί μέσω του λιμένα του Πειραιά τις ανάγκες μέρους
της διεθνούς εφοδιαστικής αλυσίδας, με δρομολόγια στην Κεντρική Ευρώπη.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε συνεργασία με την PCT, έχει ξεκινήσει την σύνδεση του
Νέου Ικονίου με την Κεντρική Ευρώπη, έχοντας ως στόχο την εξασφάλιση
μίας σταθεράς μεταφοράς containers.
Στις 26 Απριλίου 2014 έφυγε η πρώτη αμαξοστοιχία με containers από
τον Λιμένα Νέου Ικονίου προς το Γκιόρ της Ουγγαρίας και μέχρι στιγμής
έχουν δρομολογηθεί 61 αμαξοστοιχίες, με προορισμό την Ουγγαρία, την
Σλοβακία και την Τσεχία, μεταφέροντας προϊόντα των Huawei, Sony και HP,
με μέσο όρο 31 κοντέινερ ανά αμαξοστοιχία. Μάλιστα, η εταιρία προβλέπει
τουλάχιστον 3 τρένα ανά εβδομάδα με αυξητική τάση, ενώ αξίζει να
σημειωθεί ότι ήδη ορισμένα τρένα επέστρεψαν έμφορτα από την Κεντρική
Ευρώπη προς το Ικόνιο.
[Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ]