Μια οφειλόμενη απάντηση στο στέκι του φαιδρού καθώς μας ενέπλεξε στην προσωπική του κόντρα με την ΔΑΚΕ αλλά και γιατί συστηματικά παραπληροφορεί τους σιδηροδρομικούς
Για άλλη μια φορά θα απαντήσουμε με τα ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ καθώς όπως όλοι γνωρίζουν «οτι γράφει δεν ξεγράφει»
Για να θυμηθούν οι παλιότεροι αλλά και να μάθουν οι νεώτεροι και αφού άρχισαν οι συγκρίσεις του χιονιά του 2017 με αυτόν των προηγούμενων ημερών ας δούμε τι έγινε το 2017 και πως εμμέσως οι συνδικαλιστικοί απατεώνες κατηγορούσαν τους μηχανοδηγούς για τα όσα διαδραματίστηκαν.
Το στέκι του φαιδρού εργαλειοποίησε την αναρτησή μας για παραιτήσεις του 2017 .
Τα γεγονότα του 2017 έγιναν 10 και 11 Ιανουαρίου του 2017 και έχουν να κάνουν :
α) με την καθήλωση 2 επιβατικών αμαξοστοιχιών στα χιόνια για πάνω από 19 ώρες β) με το τροχαίο υλικό desiro και ηλεκτράμαξες τα οποία ακινητοποιήθηκαν πλήρως χωρίς πρόβλημα στην ηλεκτροκίνηση γ) με ΕΔΕ που διέταξε ο τότε υπουργός για τα γεγονότα και δ) εσωτερική έρευνα για την απόδοση ευθυνών καθώς υπήρξαν καταγγελίες για κακό συντονισμό των εταιρειών .Το γνωστό στέκι του πουλημένουν θεωρούσε ότι όλα έγιναν καλά τότε λόγω ΣΥΡΙΖΑ.
Θα ξεκινήσουμε το χρονικό «ανάποδα»
1) 5 ημέρες μετά τα γεγονότα
Πραγματοποιήθηκε σύσκεψη όλων των εταιρειών ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ -ΕΕΣΣΤΥ για να αποφευχθούν παρόμοια προβλήματα στο μέλλον αλλά και γιατί έρχονταν νέο κύμα κακοκαιρίας.Σκοπός της σύσκεψης Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΟΛΩΝ
Στην σύσκεψη συμμετείχε μέχρι και ο υφυπουργός μεταφορών .Νομίζουμε ότι είναι ξεκάθαρο οτι το θέμα είχε πάρει πολύ μεγάλη έκταση.
Πάντως όχι μόνο εμείς αλλά όλοι ακόμα περιμένουμε τον φαιδρό να... μας τα πει το επόμενο διάστημα....όπως λέει στην ανάρτηση του
Συνεχίζουμε με το ιστορικο ....
2) μερικές ημέρες μετά τα γεγονότα ο σημερινός πρόεδρος έκανε δηλώσεις σε μέσα ενημέρωσης για το τροχαίο υλικό αλλά και για πολλά άλλα
Σήμερα μπορεί να μην υπάρχει η έλλειψη μηχανοδηγών που υπήρχε τότε αλλά βλέπουμε να θίγονται άλλα ζητήματα από τον πρόεδρο της ΠΟΣ .Τον βλέπουμε να μιλάει για σοβαρές ελλείψεις στα τρένα,για ελλείψεις ανταλλακτικών και να λέει ότι κυκλοφοράνε μόνο 15 με 16 ντηζελομηχανές .
Πινγκ-πονγκ ευθυνών λέει το δημοσίευμα...και ο Σπίρτζης να ζητάει κατεπείγουσα ΕΔΕ για ποινικές ευθύνες!!!ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ενώ βλέπουμε στο δημοσίευμα του Εθνους τον σημερινό υπουργό μεταφορών να ζητάει ακύρωση δρομολογίων για να προστατευτεί το επιβατικό κοινό.Από τι να προστατευτεί το επιβατικό κοινό κυριε Καραμανλή; Από τον σιδηρόδρομο;
3) ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
(Με τις «γερασμένες» ντηζελ τελικα γίνονται τα δρομολόγια .Γερασμένες όπως τις χαρακτήριζε το παραπάνω δημοσίευμα).
4)ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΠΕ
ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ έλεγαν και συνεχίζουν να το λένε συνάδελφοι μηχανοδηγοί
ΚΑΙ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΣΤΕΚΙ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΑΙΧΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ...
....είχε να πει πολλά.....τα ειδατε παραπανω τι ήταν...
ΥΓ.προς τους ασβούς του διαδικτύου και τους «ρουφιάνους» κάθε λογής κάθε φορά που θα μας προκαλείτε θα παίρνετε την απάντηση που σας πονάει και στην γλώσσα που καταλαβαίνετε
ΥΓ2 .ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΤΡΑΒΗΞΑΝ ΤΑ ΠΑΝΔΕΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ