ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

blog για τον σιδηρόδρομο και την επικαιρότητα

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2018

The Sapsan high speed train


στις 9:57:00 π.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης κινητού

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ
Blog για τον σιδηρόδρομο και όχι μόνο

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2024 (18)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (2)
    • ►  Απριλίου (3)
    • ►  Μαρτίου (11)
    • ►  Φεβρουαρίου (1)
  • ►  2023 (1)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
  • ►  2022 (53)
    • ►  Αυγούστου (4)
    • ►  Ιουλίου (6)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Απριλίου (3)
    • ►  Μαρτίου (1)
    • ►  Φεβρουαρίου (18)
    • ►  Ιανουαρίου (20)
  • ►  2021 (258)
    • ►  Δεκεμβρίου (39)
    • ►  Νοεμβρίου (37)
    • ►  Οκτωβρίου (23)
    • ►  Αυγούστου (6)
    • ►  Ιουλίου (7)
    • ►  Ιουνίου (28)
    • ►  Μαΐου (30)
    • ►  Απριλίου (13)
    • ►  Μαρτίου (21)
    • ►  Φεβρουαρίου (18)
    • ►  Ιανουαρίου (36)
  • ►  2020 (655)
    • ►  Δεκεμβρίου (33)
    • ►  Νοεμβρίου (66)
    • ►  Οκτωβρίου (47)
    • ►  Σεπτεμβρίου (29)
    • ►  Αυγούστου (31)
    • ►  Ιουλίου (54)
    • ►  Ιουνίου (66)
    • ►  Μαΐου (85)
    • ►  Απριλίου (46)
    • ►  Μαρτίου (77)
    • ►  Φεβρουαρίου (58)
    • ►  Ιανουαρίου (63)
  • ►  2019 (775)
    • ►  Δεκεμβρίου (84)
    • ►  Νοεμβρίου (89)
    • ►  Οκτωβρίου (60)
    • ►  Σεπτεμβρίου (57)
    • ►  Αυγούστου (29)
    • ►  Ιουλίου (66)
    • ►  Ιουνίου (43)
    • ►  Μαΐου (54)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (75)
    • ►  Φεβρουαρίου (66)
    • ►  Ιανουαρίου (74)
  • ▼  2018 (877)
    • ►  Δεκεμβρίου (74)
    • ►  Νοεμβρίου (119)
    • ►  Οκτωβρίου (92)
    • ►  Σεπτεμβρίου (63)
    • ▼  Αυγούστου (49)
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Ολοκλήρωση αξιολόγησης αιτήσ...
      • Ανασχηματισμός ..«Πάρε τον ένα και βάρα τον άλλον»
      • Ο κατώτατος ,ο υποκατώτατος μισθός και οι «άσωτοι»...
      • Χέρι - χέρι στην κατεδάφιση του Ασφαλιστικού και τ...
      • Κυνική ομολογία της πλειοψηφίας της ΠΕΠΕ υπερ της ...
      • Ξηλώνουν ..από τον Άλικο
      • Τρία..... στα τρία
      • Συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ στη ΔΕΘ
      • Τι συμβαίνει με την κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών ;
      • Πως αποφασίστηκε το 60 διανυκτέρευση στη Θεσ/κη;
      • Ήταν λάθος φάρμακο για την κρίση τα μνημόνια;
      • Ξεκινάει το «μεταμνημονιακό» μνημόνιο
      • Καμία εμπιστοσύνη, καμία αυταπάτη! Καθαρή έξοδος γ...
      • Κάτω από το όριο της φτώχειας το 48% των Ελλήνων
      • Το Δημόσιο ζητά από τον ΟΣΕ 744.960.060 ευρώ
      • Οι εργοδοτικοί και κυβερνητικοί συνδικαλιστές της ...
      • ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΤΕΛΟΣ...Του χρόνου πάλι
      • Kάτι μας θυμίζει...κάτι μας θυμίζει!!
      • Η ΣΥΡΙΖΟ-ΕΝΟΤΗΤΑ στην έλξη παραπλανά και παραπληρο...
      • Ανακοίνωση ΔΑΚΕ ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
      • ΟΣΕ:Αποτελέσματα για την σύναψη σύμβασης εργασίας ...
      • Η τρομοκρατία και ο εκφοβισμός της εργοδοσίας της ...
      • ΣΤΟΙΧΕΙΑ «ΗΛΙΟΣ» : Εως 500 ευρώ μεικτά για το 40,5...
      • Μισθοί - σμπαράλια και «ευελιξία» τσακίζουν τους ε...
      • Τα δικαιώματα των επιβατών με μειωμένη κινητικότητ...
      • ΑΔΕΝΔΡΟ: 15 μήνες κοροϊδίας και εμπαιγμού..
      • Στις 3 Αυγούστου έληξε η κατάπτυστη «συμφωνία» π...
      • ΣΠΑΠ: Βίντεο (Πειραιάς-Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Ολυμπία)
      • Μαγικό ραβδί
      • The Sapsan high speed train
      • Τα μνημόνια..... ως άλλοθι
      • Εκδρομή με τρένο στο Γοργοπόταμο
      • Aπαράδεκτοι υπαινιγμοί από site για τον ΟΣΕ και τη...
      • Hμερήσια διάταξη ΔΣ ΟΣΕ 09-08-2017
      • Ενώ ανακοινώνει ζημιές 1 δις, ο ΟΣΕ σπαταλά δεκάδε...
      • Κάλεσμα οργάνωσης στους πυρόπληκτους για να μη βρε...
      • Κατατίθεται στη Βουλή η σύμβαση για το Θριάσιο εμπ...
      • Πρωτοφανή πράγματα στα κυκλώματα εργασίας;Είναι δυ...
      • Eκτροχιασμός συρμού μέσα στην Λαμία (βίντεο-φωτο)
      • Σε πρόσληψη 6 νέων μηχανοδηγών προχωρά η PEARL
      • Στα 9,4 εκατ. ευρώ οι οφειλές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον ΟΣ...
      • «Πήραν φόρα» και ΘΑ γκρεμίσουν τα αυθαίρετα οι κυβ...
      • Εργοδοτικές Ενώσεις: Προτάσεις για ΣΣΕ που κατοχυρ...
      • Πέπλο συγκάλυψης και αποπροσανατολισμού
      • Εκ των έσω οι αλλαγές στην FSI, την μητρική εταιρε...
      • PEARL: προχωρά σε ενεργοποίηση της σιδηροδρομικής ...
      • Το Εργατικό Κέντρο Λάρισας ζητάει επαναφορά πρωινο...
      • Μέσα σε 3' ο αρχισυντάκτης του Ριζοσπάστη αποκαλύπ...
      • Οφειλές 34,4 εκατ. ευρώ είχε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον ΟΣΕ σ...
    • ►  Ιουλίου (71)
    • ►  Ιουνίου (35)
    • ►  Μαΐου (99)
    • ►  Απριλίου (75)
    • ►  Μαρτίου (74)
    • ►  Φεβρουαρίου (59)
    • ►  Ιανουαρίου (67)
  • ►  2017 (939)
    • ►  Δεκεμβρίου (76)
    • ►  Νοεμβρίου (89)
    • ►  Οκτωβρίου (114)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (72)
    • ►  Ιουλίου (80)
    • ►  Ιουνίου (67)
    • ►  Μαΐου (81)
    • ►  Απριλίου (45)
    • ►  Μαρτίου (90)
    • ►  Φεβρουαρίου (52)
    • ►  Ιανουαρίου (80)
  • ►  2016 (1128)
    • ►  Δεκεμβρίου (86)
    • ►  Νοεμβρίου (85)
    • ►  Οκτωβρίου (66)
    • ►  Σεπτεμβρίου (82)
    • ►  Αυγούστου (57)
    • ►  Ιουλίου (97)
    • ►  Ιουνίου (117)
    • ►  Μαΐου (135)
    • ►  Απριλίου (106)
    • ►  Μαρτίου (70)
    • ►  Φεβρουαρίου (103)
    • ►  Ιανουαρίου (124)
  • ►  2015 (1802)
    • ►  Δεκεμβρίου (121)
    • ►  Νοεμβρίου (129)
    • ►  Οκτωβρίου (136)
    • ►  Σεπτεμβρίου (139)
    • ►  Αυγούστου (149)
    • ►  Ιουλίου (112)
    • ►  Ιουνίου (179)
    • ►  Μαΐου (162)
    • ►  Απριλίου (163)
    • ►  Μαρτίου (205)
    • ►  Φεβρουαρίου (188)
    • ►  Ιανουαρίου (119)
  • ►  2014 (354)
    • ►  Δεκεμβρίου (212)
    • ►  Νοεμβρίου (142)

Διαβάζουμε και αυτα

  • ΠΑΜΕ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Ετικέτες

  • ιστορια του σιδηροδρόμου
  • ΙΣΤΟΡΙΚΑ

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

Φόρτωση...
Θέμα Φανταστικό Α.Ε.. Από το Blogger.