ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

blog για τον σιδηρόδρομο και την επικαιρότητα

Σάββατο 26 Αυγούστου 2017

Μια εικόνα χίλιες λέξεις..Έλξη 1955

1955 Το προσωπικό έλξης και οι τεχνίτες του ΜΑΙ
στις 2:24:00 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης κινητού

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ
Blog για τον σιδηρόδρομο και όχι μόνο

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2024 (18)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (2)
    • ►  Απριλίου (3)
    • ►  Μαρτίου (11)
    • ►  Φεβρουαρίου (1)
  • ►  2023 (1)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
  • ►  2022 (53)
    • ►  Αυγούστου (4)
    • ►  Ιουλίου (6)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Απριλίου (3)
    • ►  Μαρτίου (1)
    • ►  Φεβρουαρίου (18)
    • ►  Ιανουαρίου (20)
  • ►  2021 (258)
    • ►  Δεκεμβρίου (39)
    • ►  Νοεμβρίου (37)
    • ►  Οκτωβρίου (23)
    • ►  Αυγούστου (6)
    • ►  Ιουλίου (7)
    • ►  Ιουνίου (28)
    • ►  Μαΐου (30)
    • ►  Απριλίου (13)
    • ►  Μαρτίου (21)
    • ►  Φεβρουαρίου (18)
    • ►  Ιανουαρίου (36)
  • ►  2020 (655)
    • ►  Δεκεμβρίου (33)
    • ►  Νοεμβρίου (66)
    • ►  Οκτωβρίου (47)
    • ►  Σεπτεμβρίου (29)
    • ►  Αυγούστου (31)
    • ►  Ιουλίου (54)
    • ►  Ιουνίου (66)
    • ►  Μαΐου (85)
    • ►  Απριλίου (46)
    • ►  Μαρτίου (77)
    • ►  Φεβρουαρίου (58)
    • ►  Ιανουαρίου (63)
  • ►  2019 (775)
    • ►  Δεκεμβρίου (84)
    • ►  Νοεμβρίου (89)
    • ►  Οκτωβρίου (60)
    • ►  Σεπτεμβρίου (57)
    • ►  Αυγούστου (29)
    • ►  Ιουλίου (66)
    • ►  Ιουνίου (43)
    • ►  Μαΐου (54)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (75)
    • ►  Φεβρουαρίου (66)
    • ►  Ιανουαρίου (74)
  • ►  2018 (877)
    • ►  Δεκεμβρίου (74)
    • ►  Νοεμβρίου (119)
    • ►  Οκτωβρίου (92)
    • ►  Σεπτεμβρίου (63)
    • ►  Αυγούστου (49)
    • ►  Ιουλίου (71)
    • ►  Ιουνίου (35)
    • ►  Μαΐου (99)
    • ►  Απριλίου (75)
    • ►  Μαρτίου (74)
    • ►  Φεβρουαρίου (59)
    • ►  Ιανουαρίου (67)
  • ▼  2017 (939)
    • ►  Δεκεμβρίου (76)
    • ►  Νοεμβρίου (89)
    • ►  Οκτωβρίου (114)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ▼  Αυγούστου (72)
      • Δελτίο Τύπου ΤΡΑΙΝΟΣΕ:Επαναλειτουργεί η λεωφορειακ...
      • Nεώτερα από την μαθητεία των βοηθών μηχανοδηγού
      • Διαμαρτυρία του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Λάρισας για...
      • «Μαύρος Αύγουστος»: Έντεκα νεκροί εργάτες σε 30 μέ...
      • Eργασιακός μεσαίωνας
      • Το δίκιο
      • ΔΣ ΠΕΠΕ:Ο εργοδοτισμός τους είναι απροκάλυπτος.Σε ...
      • Ο κοινωνικός διάλογος και το μέλλον της εργασίας!!
      • Πριν το τέλος του έτους ξεκινά το έργο που θα φέρε...
      • 3 ώρες Τρίκαλα-Αθήνα, με τη νέα γραμμή του τρένου.
      • Άρχισαν και πουλάνε τρέλα !!!
      • Ανακοίνωση συναδέλφου Νίκου Ντάνου
      • Όταν θα καταργούσαν τον ΕΝΦΙΑ..
      • HMEΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΔΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ 28/08/2017
      • Βγήκαν παγανιά για να προωθήσουν την ιδιωτική ασφά...
      • Ένας ακόμα νεκρός εργάτης στην καθαριότητα
      • ΛΑΪΚΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ Περικοπές σε τρόφιμα και βενζίνες
      • Το τρένο σφυρίζει τέσσερις φορές στην Κομοτηνή
      • Μια εικόνα χίλιες λέξεις..Έλξη 1955
      • Με ...τρενοποδήλατο στην παρατημένη μετρική γραμμή...
      • Aρχισε το ολοκληρωτικό ξεπούλημα της Ελλάδας
      • ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΛΟΓΗΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ...
      • Αβεβαιότητες
      • Δελτίο τύπου ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τον εκτροχιασμό του 53
      • Ελλάδα – Βουλγαρία υπογράφουν τη σιδηροδρομική σύν...
      • Κατήργησαν την υπηρεσία ελιγμών 14:00-22:00 στο Μ...
      • Διαδήλωση του ΠΑΜΕ στις 9 Σεπτέμβρη στη ΔΕΘ
      • ΛΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΦΥΛΗΣ:Συγκέντρωση διαμαρτυρίας την ...
      • Σε ισχύ από σήμερα το απαράδεκτο κύκλωμα του Προα...
      • Τα “εγκλήματα” του κομμουνισμού
      • Νέα κωλοτούμπα από την συνεξέλιξη μετά τις διαμαρ...
      • Σταμάτησαν τα λεωφορεία Λιόσια-Νερατζιώτισσα επειδ...
      • Η εγκύκλιος για τις ώρες μηχανοδήγησης και το νέο ...
      • Ευελιξία και πετσοκομμένοι μισθοί οι «πυλώνες» της...
      • Το «θαύμα» δεν είναι για όλους...
      • Η "ελαφρά υπογειοποίηση" κλειδί για να φτάσει το τ...
      • Οδοιπορικό θλίψης στην παρατημένη Πελοπόννησο
      • Με το τσουβάλι τα ψέματα το στέκι.Έγιναν και σεναρ...
      • 66η ημέρα .Να επιστραφούν τα χρήματα στο ταμείο τω...
      • Από την ζέστη θα είναι ή τους έχει γίνει συνήθεια...
      • Άρχισαν την προπαγάνδα υπέρ του κυκλώματος έκτρωμα...
      • Ανακοίνωση ΑΣΚΕ για τα κυκλώματα εργασίας στο ΜΑΙ
      • Αποκαλύπτουμε το παρασκήνιο πίσω από το κύκλωμα έκ...
      • Τίθεται σε εφαρμογή το κύκλωμα έκτρωμα
      • Μεγάλη αίσθηση προκάλεσε η αποκάλυψη μας για το π...
      • Σοκ και δέος από υπηρεσία του προτεινόμενου κυκλώμ...
      • To στέκι πάλι βούτηξε στην λάσπη ..
      • 8 νεκροί σε ενάμιση μήνα ..
      • Στους χώρους δουλειάς γίνονται 20 εργατικά «ατυχήμ...
      • Τους αποκαλύπτουμε .Διαβάστε τα email και τις απα...
      • Η ΑΣΚΕ ζήτησε ενημέρωση από ΔΙΚΑΜ & ΠΕΠΕ για την ...
      • Eπιλεκτική διαχείριση από τον προγραμματισμό διάλυ...
      • Υπογραφές για το έργο που φέρνει πιο κοντά την Πάτ...
      • Μνημόνιο ανάπτυξης στο σιδηροδρομικό τομέα υπέγραψ...
      • Τροχαίο υλικό,επιστολές και ρυμούλκηση desiro με r...
      • Εκπαίδευση μηχανοδηγών από Πάτρα και Κιάτο στο κ...
      • Αθλιότητες από το στέκι της ξεφτίλας
      • Δελτίο Τύπου ΤΡΑΙΝΟΣΕ 4/8/2017.Κανονικά τα δρομολό...
      • Aνακοίνωση ΠΑΜΕ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ με αφορμή τον εκτρο...
      • Καμία έκπληξη: ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ μαζί στην απόρριψη τη...
      • Ερώτηση του ΚΚΕ στη βουλή για τα σοβαρά προβλήματα...
      • Δελτίο Τύπου TΡΑΙΝΟΣΕ 03/08/2017 – Προσωρινή διακ...
      • ΤΡΑΓΕΛΑΦΟΣ :ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ
      • Περικοπές και μάλιστα αναδρομικές στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
      • Μισή δέχτηκε την τροπολογία του ΚΚΕ η κυβέρνηση ΣΥ...
      • Ανακοίνωση ΚΟ Φυλής του ΚΚΕ:Να αναβαθμιστεί τώρα τ...
      • Αντιδράσεις για τον αποκλεισμό του ΜΑΙ από το Κιάτ...
      • Αλητεία από το στέκι της έλξης..Τους απαντάμε όπως...
      • Aνακοίνωση επιτροπής κατοίκων Δήμου Φυλής για την ...
      • ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ Τροπολογία του ΚΚΕ για να θεω...
      • Προαστιακός: Σε 35 λεπτά στο αεροδρόμιο, σε 1 ώρα ...
      • Άκαρπη η συνάντηση κατοίκων των Α. Λιοσίων με τη...
    • ►  Ιουλίου (80)
    • ►  Ιουνίου (67)
    • ►  Μαΐου (81)
    • ►  Απριλίου (45)
    • ►  Μαρτίου (90)
    • ►  Φεβρουαρίου (52)
    • ►  Ιανουαρίου (80)
  • ►  2016 (1128)
    • ►  Δεκεμβρίου (86)
    • ►  Νοεμβρίου (85)
    • ►  Οκτωβρίου (66)
    • ►  Σεπτεμβρίου (82)
    • ►  Αυγούστου (57)
    • ►  Ιουλίου (97)
    • ►  Ιουνίου (117)
    • ►  Μαΐου (135)
    • ►  Απριλίου (106)
    • ►  Μαρτίου (70)
    • ►  Φεβρουαρίου (103)
    • ►  Ιανουαρίου (124)
  • ►  2015 (1802)
    • ►  Δεκεμβρίου (121)
    • ►  Νοεμβρίου (129)
    • ►  Οκτωβρίου (136)
    • ►  Σεπτεμβρίου (139)
    • ►  Αυγούστου (149)
    • ►  Ιουλίου (112)
    • ►  Ιουνίου (179)
    • ►  Μαΐου (162)
    • ►  Απριλίου (163)
    • ►  Μαρτίου (205)
    • ►  Φεβρουαρίου (188)
    • ►  Ιανουαρίου (119)
  • ►  2014 (354)
    • ►  Δεκεμβρίου (212)
    • ►  Νοεμβρίου (142)

Διαβάζουμε και αυτα

  • ΠΑΜΕ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Ετικέτες

  • ιστορια του σιδηροδρόμου
  • ΙΣΤΟΡΙΚΑ

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

Φόρτωση...
Θέμα Φανταστικό Α.Ε.. Από το Blogger.