Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2019

Συνεχίζει το γνωστό του ρόλο το στέκι του πουλημένου.

Το στέκι του πουλημένου συνεχίζει  την επιχείρηση συκοφάντησης  συνδικαλιστικών αντιπάλων αλλά παράλληλα προσπαθεί  να  ξεπλύνει την παρεούλα  των εργοδοτικών συνδικαλιστών και  των μεγάλων ευθυνών τους.Παριστάνουν τους ανήξερους ή κάνουν πως δεν θυμούνται  ότι  έχουν καταψηφίσει την διεκδίκηση δεδουλευμένων των μηχανοδηγών και  προσπθούν να κρύψουν οτι έχουν προσπαθήσει ενεργά και εξόχως προκλητικά να σταματήσουν την διεκδίκηση με τηλεφωνικές παρεμβάσεις σε μηχανοδηγούς.

Ξεχνάει το στέκι του πουλημένου τα τηλέφωνα σε μηχανοδηγό στον οποίον ζητούσαν να μην υπογράψει εργολαβικό σε δικηγορικό γραφείο  για την διεκδίκηση των υπερωριών και στον οποίον υπόσχονταν ότι θα πάρουντα χρήματα με άλλο τρόπο..
Κάνουμε λάθος στέκι του πουλημένου;
Και αφού μιλάνε για γεγονότα και ....επιτυχίες  της συνεξέλιξης ας τα δούμε ένα -ενα και από την αρχή ...


  1. Οι μηχανοδηγοί την τελευταία δεκαετία έχουν απωλέσει  πάνω από το 50% του εισοδήματος τους με συμμετοχή σε αυτό σημερινών συνδικαλιστών της συνεξέλιξης τόσο όσο ήταν στην ΠΑΣΚ  όσο και όταν έγιναν ΣΥΡΙΖΑ όταν το καράβι βούλιαξε.
  2. Είναι προκλητικό να μιλάνε για αύξηση της χιλιομετρικής αποζημίωσης όταν στα προαστιακά οι μηχανοδηγοί  έπαιρναν 1600 χιλιόμετρα την ημέρα και στα εμπορικά τα χιλιόμετρα ήταν επί 5..Ενα εμπορικό μέχρι το Λιανοκλάδι  και επιστροφή ήταν 452 χιλιομετρα επί 5 =2260 χιλιόμετρα την ημέρα όταν σήμερα ειναι 800 χιλιόμετρα το μήαν  το μήνα!!
  3. Να θυμίσουμε ότι σε όλα τα παραπάνω υπήρχε αμοιβή για την εφεδρεία το 8ωρο αλλά και για τους ελιγμούς.Αμοιβή εφεδρείας εν πορεία όσο και στα μηχανοστάσια.Σε  όλα αυτά «κουνήσαμε το μαντήλι»   εξαιτίας της συνεξέλιξης  και τις συμφωνιών της.
  4. Ολα τα παραπάνω η συνεξέλιξη τα κατέγγελνε  είτε ως πλασματικές αμοιβές  είτε αλλιώς, ενώ στην πραγματικότητα ήταν συμφωνημένες αμοιβές με τις διοικήσεις .Η ηγεσία  της συνεξέλιξης  κατ εξακολούθηση  έκαιγε ότι δεν μπορούσε να ελέγξει ή ότι θεωρούσε (ή  ότι θεωρεί ) ότι  μπορεί να δοθεί στους μηχανοδηγούς και δεν μπορεί να έχει μικροπολιτικό όφελος.Αποκορύφωμα  αυτή της πρακτικής αποτελεί η καταγγελία  της συνεξέλιξης στο ΣΕΠΕ για την  αμοιβή της 6ης ημέρας την ώρα που γινόταν η υπογραφή της σσε που την είχε ως όρο!!Αποτέλεσμα ήταν η αμοιβή της 6ης ημέρας  να βγεί εκτός από την σσε μεχρι να αποφανθούν τα δικαστήρια.
  5. Αλλά δεν έμειναν εκεί  αφού μηχανοδηγός με αμοιβή ελιγμών 100 ευρώ το μήνα εξαιτίας της πρόφατης συμφωνίας της συνεξέλιξης πήρε 20 ευρώ.Μηχανοδηγός με αμοιβή ελιγμών 50 ευρώ το μήνα εξαιτίας της συνεξέλιξης πήρε 9 ευρω!!Συμφωνία που οδήγησε σε πλήρη κατάρρευση την αμοιβή των ελιγμών και είχε αποτέλσμα την απώλεια εισοδήματος για τους μηχανοδηγούς.
  6. Ο βασικός μισθός στην σσε της συνεξελιξης ενοτητας  πλεον ξεκιναει με 650 ευρω μεικτα για τον δοκιμο μηχανοδηγό που σημαινει υποκατώτατο μισθό από το πρώτο κλιμάκιο της δικής της σσε αλλά και σημαντικά χαμηλοτερη αμοιβή ακόμα και από το ενιαίο μισθολόγιο με το εισαγωγικό κλιμάκιο των 858 ευρω για τον ΔΕ.Οι δε πτυχιούχοι  με τις διαπραγματεύσεις της ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗΣ  και των αλλων φωστήρων της ΝΕΑΣ ΕΛΞΗΣ  κυριολεκτικά καταποντίστηκαν καθώς από βασικό μισθό 2200 ευρω έπεσαν στα 1850 ευρώ..ΑΠΩΛΕΙΑ 350 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ...
  7. Το επίδομα τέκνου υπήρχε κανονικά και στην προηγούμενη σσε.Απλά ακόμα ένα ψεμα διαδέχεται το αλλο από το στέκι του πουλημένου.Το παράδοξο και τραγελαφικό του οπορτουνισμού της ηγεσίας της συνεξέλιξης  είναι οτι  ενώ είχε καταψηφίσει   και κατέγγελνε την σσε με βάση το ενιαίο μισθολόγιο όσο  ήταν στην αντιπολίτευση  όταν πήρε την ηγεσία της ΠΕΠΕ την υπεψήφισε ως κατόρθωμα της !!!ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΣΕ με την οποία ο πρόεδρος της ιδιωτικοποίησης μας πούλαγε αγωνιστικό πνευμα και αντίσταση...
  8. Πλεον αν κανετε λογαριασμό με τα παρακάτω : Κατάργηση αμοιβής εφεδρείας+ καθετη μείωση αμοιβής των ελιγμών +υποκατωτατος μισθός 650 ευρω + καθήλωση κλιμακίων σε πενταετία+ αυξήσεις βασικών μισθών 1 ευρω το μηνα  και αυτό μετά από πεντε χρόναι+μειωση των βασικών των πτυχιούχων + καθήλωση των επιδομάτων ευθύνης + μηχανοδηγοί σε θέσεις ευθύνης χωρίς το επίδομα +μη διεκδίκηση των υπερωριών για 14 μήνες + μειωση της αποζημίωσης της διανυκτέρευσης  μπορείτε να καταλάβετε το μέγεθος των απωλειών για το σύνολο σχεδόν των εργαζομένων και ποιοι βγήκαν κερδισμένοι από την σσε της συνεξέλιξης και της νέας ελξης.Βάλτε από την μία πλευρά της ζυγαριάς τα παραπάνω και από την άλλη τα...μπόνους που λέει το στέκι του πουλημένου  και θα καταλαβετε τι έχασε ο κλαδος..
  9. Για τις ώρες μηχανοδήγησης η συνεξέλιξη αλλά και η νέα έλξη  κατάφεραν ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΗΣ κατα μισή ώρα αντί για 5 να το πανε στις 5,30 και να αλλαξουν τις ωρες του διαλείμματος εις βάρος των μηχανοδηγών.Σήμερα  νεα έλξη και  συνεξέλιξη αποδέχονται απολυτως την καταστρατήγηση των ωρών μηχανοδήγησης σε υπηρεσίες  του κυκλώματος (και ειδικά στο θέμα που αφορά το διάλειμμα) αλλά βαζουν πλατη στην κατα το δοκούν εφαρμογή της  ανάλογα τις υπηρεσιακές ανάγκες.14 ΩΡΕΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ και δεν βγαζουν άχνα...
  10. Αήθης επίθεση  σε συναδέλφους που ειχαν εργατικό ατύχημα  στους ελιγμούς των ντεζιρο με συνδικαλιστή της συνεξέλιξης να απαιτεί να σταματήσουν οι φωτογραφίες με την πρασινή καρέκλα που χρησιμοποιούν οι μηχανοδηγοί για να ανεβαίνουν στα ντεζιρο στο Ρέντη.Αλλά όπως λέει ο λαός μεγάλη μπουκιά φάε  μεγάλη κουβέντα μην πεις.Ο ίδιος συνδικαλιστής έπεσε από την ιδια καρεκλα και χτύπησε ...Τι εχει να πει τώρα;.Παντως εκεί που έπρεπε να το πει...δεν το πε...(κάνουμε λάθος ..κύριε τα καλυτερα έρχονται)
  11. Έδρα του μηχανοδηγού δεν ήταν ποτέ η ΔΗ αλλά όλοι ειναι τοποθετημένοι εξαρχής στα μηχανοστάσια.Κάτι που αποδεικνυεται και από μια σχετική απόφαση για το θεμα.Το έδρα είναι η ΔΗ αφορούσε την ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ και διαμάχη που προέκυψε με το γενικό λογιστήριο και την διοίκηση. Ομως η πραγματικότητα είναι η εξής: Μπορεί έδρα του μηχανοδηγού να μην είναι η Δ/Η αλλά η συνεξέλιξη καταφερε έδρα του μηχανοδηγού να κάνει τα ξενοδοχεία αφου οι μηχναοδηγοί εχουν ξεχάσει τα σπίτια τους....με το ΗΟΤΕl ΠΕΠΕ σε  πλήρη λειτουργία.
  12. Ο νεος κανονισμός κίνησης ήδη έχει πάρει 2 αναβολές καθώς το υπουργείο έχει εντοπίσει μερικά σοβαρά θέματα.Αν τα θέματα λοιπόν αφορούν τον κλάδο να μας πουν τι προτειναν οι φωστήρες...Αλήθεια στα ιντερσιτυ προς Αλεξανδρουπολη με τον ενα μηχανοδηγό πως προφυλάχθηκαν οι θέσεις εργασίας.Στον Προαστιακό θεσ/κης γιατί η ταχύτητα ειναι  160 χλω χωρίς δευτερο μηχανοδηγό;
  13. Που γίνονταν πριν η εκπαιδευση των μηχανοδηγών ;Στις ίδιες εγκαταστασεις και από το ίδιους ανθρωπους που εκπαιδευαν και πριν  τους νεους μηχανοδηγούς.Τι αλλαξε λοιπόν  ; Απλά επήλθε η βιομηχανοποίηση του κλαδου με τις ευλογίες των εργοδοτικών και κυβερνητικών συνδικαλιστιών που τρέχουν να βγάλουν  φωτογραφίες με υπουργούς και εξαπτέρυγα.Θα πρεπει να μας πουν για τα διαστηματα παύσης λειτουργίας της σιδηροδρομικής ακαδημίας όπως την ονομάζουν, γιατί έγιναν αυτά ,για την έλλειψη καθηγητών,για τα προβλήματα στην εκπαιδευση και πολλά αλλα.
  14. Ο 3911 δεν έχει καμία σχέση με την συνεξέλιξη καθως αλλοι τον διαπραγματευτηκαν και κατά την άποψη μας έχει σοβαρά δομικά προβλήματα . Παράλληλα δε  βοηθά στην βιομηχανοποίηση του κλάδου κατι εντελώς αρνητικό για το μέλλον του κλάδου.Η  Ευρωπαική άδεια μηχανοδήγησης  είχε ημερομηνία λήξης της προθεσμίας  και το μόνο που κατάφερε ΑΥΤΗ η ηγεσία της ΠΕΠΕ  να είναι εκπρόθεσμη.
  15. Ο αξιοπιστος συνομιλητής στον εγχωριο κοινωνικό διαλογο  οπως θεωρεί αυτή την ΠΕΠΕ  το στέκι του πουλημένου θα πρεπει να μας εξηγησει α) παρά την συμμετοχή συνδικαλιστών  της ΠΕΠΕ στην Επιτροπή Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Συμβάντων με εκείνο το Αδενδρο  τι εγινε τελικά;Τι έγινε με τις παρακαμπηρίους σε ΑΔΕΝΔΡΟ-ΣΙΝΔΟ- ΝΕΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ -ΜΕΖΟΥΡΛΟ- ΜΕΓΑΡΑ-ΑΓΙΟΥΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥΣ;Τι έγινε με τα συμβαντα και τις διασπασεις συρμων τα τελευταία 5 χρονια;Αν είχαν λίγη τσίπα ( καθώς τέτοια ξεφτίλα δεν την αντεχει κανένας με ελάχιστο ηθικό ανάστημα  ) θα ειχαν παραιτηθεί από αυτή την επιτροπή γιατι στο Αδενδρο τα μπαζα από το ατύχημα είναι ακόμα διπλα στην γραμμή και συνεχίζουμε να περναμε από παρακαμπτήριο μέσα στα σκοτάδια..
  16. Κυριολεκτικά μας πιανουν τα γελια οταν μιλανε για ανατροπή του κανονισμού εργασιας που δεν χορηγει τα ρεπό σε ένα μήνα όταν  είναι αυτοί που υπεγραψαν όρο σσε  για συνεχόμενη  9ημερη  εργασία . Όρο  σσε με τον οποίο ενας μηχανοδηγός παιρνει  τα μισά ρεπό του μήνα .Δεν ξεχνάμε επισης οτι  πολλές αναφορές μηχανοδηγών  για χορήγηση ρεπό δεν γίνονται δεκτές .Αλήθεια  γιατί εδω και 5 χρόνια σε αυτον το κανονισμό εργασίας δεν αλλαξαν ουτε μια τελεία ;;;!!
  17. Για ποια επιστροφή μεταταχθεντων λεει το στέκι του πουλημένου..; Για την επιστροφή αυτών που το 99% συνταξιοδοτήθηκε ;Πολύ βολικό δεν νομίζετε;
  18. Για ποιες προσλήψεις αναφέρει το στέκι του πουλημένου ότι πέτυχε η συνεξέλιξη;Μήπως τις 75 προσλήψεις που είχε αποφασίσει το ΔΣ της εταιρείας 2 χρόνια πριν;Για αυτή την «επιτυχία»» μιλάνε...Για τις αποφάσεις της διοίκησης;
  19. Αντιθέτως η συνεξέλιξη συμφωνησε απολύτως στην καταργηση 600 θέσεων εργασίας από το παλιό οργανόγραμμα και υπερασίστηκε με σθένος το νέο .Έδωσε μάχη μέχρις εσχάτων για τις προαγωγές που έγιναν και  που τελικά οι περισσότερες κατέληξαν στα δικαστήρια.Να θυμίσουμε λοπόν τον ρόλο μερικών οταν μηχανοδηγοί ζητούσαν οικονομική ενίσχυση από την τοτε ΠΕΠΕ για δικαστήρια εναντίον των προαγωγών.Να θυμίσουμε τις συνεχόμενες ψηφοφορίες  στο ΔΣ (μέχρι να βγει το επιθυμητό αποτέλεσμα για την συνεξέλιξη ) για να μην λάβουν οικονομική ενίσχυση εναντίον των εκλεκτών της.ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗ  και αρέσκεται μόνο σε τέτοιες πρακτικές .


ΥΓ.ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΤΡΑΝΤΑΧΤΑ