Πέμπτη 23 Αυγούστου 2018

Τι συμβαίνει με την κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών ;

Θα θέλαμε να μας εξηγήσει η διοίκηση του ΟΣΕ αλλά και η υπηρεσία για την διαχείριση της κυκλοφορίας ποιον κανονισμό κυκλοφορίας ακολουθούν;

Mήπως κάποιοι θα πρέπει να αναθεωρήσουν και να βλέπουν τα πράγματα ..σιδηροδρομικά;
Η ΡΑΣ τι έχει να πεί;





1.Για ποιο λόγο ο σταθμός Κατερίνης δίνει υπόδειγμα !!!!! σε αμαξοστοιχία να πάει μέχρι  τον κλειστό σταθμό Νέων Πόρων (με εντολή του ΚΕΚ Λάρισας )όταν στους Νέους Πόρους η αμαξοστοιχία εισέρχεται σε παρακαμπτήριο χωρίς φωτοσήματα.Τα φωτοσήματα είναι σβηστά και με σταυρό Αγίου Ανδρέα πάνω τους.Τι σημαίνει βλέπει η τηλεδιοίκηση τους Νέους Πόρους;Ο μηχανοδηγός τι βλέπει;Γιατι δεν ανοίγει ο σταθμός Νέων Πόρων για να περνάνε οι ταχείες από ευθεία;
2.Τι ακριβώς τηλεδιοιηκεί το ΚΕΚ Λάρισας μεταξύ Λάρισας και Παλαιοφαρσάλου όταν όλα τα φωτοσήματα είναι σβηστά;Ο σταθμός της Λάρισας δίνει υπόδειγμα στην αμαξοστοιχία να περάσει το σβηστό φωτόσημα εξόδου Λάρισας και το ΚΕΚ Λάρισας δίνει τηλεγραφημα στην αμαξοστοιχία να πάει μέχρι το Παλαιοφάρσαλο.!!Γιατί η κυκλοφορία δεν διευθετείται μεταξύ των σταθμών Λάρισας -Παλαιοφαρσάλου εφόσον δεν υπάρχουν φωτοσήματα;
3.Για ποιον λόγο ο σταθμός Οινόης δίνει γραμμή στις αμαξοστοιχίες  μέχρι τον σταθμό του Αυλώνα ο οποίος αργει;Τα φωτοσήματα στην γραμμή Οινόης ΣΚΑ δεν λειτουργούν και είναι ακόμα σε δοκιμαστική λειτουργία εδώ και χρόνια.!!Γιατι παραμένουν σε δοκιμαστική λειτουργία;Γιατι δεν δουλεύουν κανονικά;
4.Για ποιον λόγον ο σταθμός Αθηνών δίνει γραμμή στις αμαξοστοιχίες μέχρι τον σταθμό του Ρουφ όταν ο σταθμός αργεί και χωρίς φωτοσήματα;
5.Για ποιον λόγο ο σταθμός Κορίνθου δίνει γραμμή μέχρι τα Μέγαρα ενώ δεν υπάρχει φωτοσήμανση.τηλεδιοικηση,ο σταθμός αργεί και η αμαξοστοιχία εισέρχεται σε παρακαμπτήριο;
6.Για ποιον λόγο δεν εφαρμόζεται η εγκύκλιος για το Κιάτο και η αμαξοστοιχία εισέρχεται σε κατειλημμένη γραμμή;

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ