Διαβαστε το επίμαχο σημείο της επιστολής
κυριε υπουργε
(θελω να σας ενημερωσω οτι το διοικητικο συμβουλιο του οσε εχει ενστερνιστει επι της αρχης την προταση και την στρατηγικη επιχειρηματολογια του υπουργειου υποδομων μεταφορων και δικτυων σχετικα με το προκρινομενο μοντελο που θα ακολουθηθει σχετικα με την συντηρηση αναβαθμιση και πιστοποιηση της σιδηροδρομικης υποδομης.Η εν λογω προταση του ΥΠΕΜΕΔΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΔΙΤ σε συγκριση με το μοντελο SLA το οποιο θα ειναι θεσμοθετημενου τυπου οπως προβλεπεται στην πρασινη βιβλο της ευρωπαικης ενωσης και παραλληλα προσαρμοσμενο στις πραγματικες αναγκες του στρατηγικου σχεδιασμου των μεταφορων.Φρονω οτι το εν λογω μοντελο θα εξασφαλισει συνθηκες βιωσιμης λειτουργιας και αναπτυξης της σιδηροδρομικης γραμμης με ορους οχι μονο οικονομικους αλλα τεχνικους περιβαλλοντικους και πρωτιστως κοινωνικους κλπ κλπ)
κυριε υπουργε
(θελω να σας ενημερωσω οτι το διοικητικο συμβουλιο του οσε εχει ενστερνιστει επι της αρχης την προταση και την στρατηγικη επιχειρηματολογια του υπουργειου υποδομων μεταφορων και δικτυων σχετικα με το προκρινομενο μοντελο που θα ακολουθηθει σχετικα με την συντηρηση αναβαθμιση και πιστοποιηση της σιδηροδρομικης υποδομης.Η εν λογω προταση του ΥΠΕΜΕΔΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΔΙΤ σε συγκριση με το μοντελο SLA το οποιο θα ειναι θεσμοθετημενου τυπου οπως προβλεπεται στην πρασινη βιβλο της ευρωπαικης ενωσης και παραλληλα προσαρμοσμενο στις πραγματικες αναγκες του στρατηγικου σχεδιασμου των μεταφορων.Φρονω οτι το εν λογω μοντελο θα εξασφαλισει συνθηκες βιωσιμης λειτουργιας και αναπτυξης της σιδηροδρομικης γραμμης με ορους οχι μονο οικονομικους αλλα τεχνικους περιβαλλοντικους και πρωτιστως κοινωνικους κλπ κλπ)