Θύματα του ανταγωνισμού, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες έχουν χαμηλότερες τιμές Γερμανική εταιρεία σιδηροδρόμων Deutsche Bahn έκλεισε την υπηρεσία του κρεβατάδικου τραίνου που εκτελούσε το δρομολόγιο ανάμεσα στο Παρίσι και το Βερολίνο επικαλούμενη οικονομικές απώλειες. Η υπηρεσία αυτή λειτουργούσε ανελλιπώς πριν από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.
Ο έντονος ανταγωνισμός από τις αεροπορικές εταιρείες έχει δελεάσει του χρήστες των νυχτερινών τρένων, που ήταν κάποτε το στήριγμα των διασυνοριακών ταξιδιών στην Ευρώπη.
«Η ζήτηση έχει μειωθεί κατά 30 τοις εκατό κατά την τελευταία δεκαετία, λόγω του χαμηλού κόστους των αεροπορικών εισιτηρίων», λέει εκπρόσωπος της Deutsche Bahn κ. Susanne Schulz .
Ένα ταξίδι μεσοβδόμαδα από το Βερολίνο στο Παρίσι με το βραδινό τρένο (τέσσερις κουκέτες σε ένα δωμάτιο) κοστίζει € 70 ($ 105) και διαρκεί 12 ώρες. Μια δίωρη πτήση με μια αποσκευή έχει κόστος από 55 €.
Με την κατάργηση του τρένου προς Παρίσι η Deutsche Bahn εχει σταματήσει και τα νυχτερινά τρένα μεταξύ Άμστερνταμ, Πράγα, Βασιλεία και της Κοπεγχάγης, καθώς και προς Βαρσοβία.
Οι λάτρεις των σιδηροδρόμων φοβούνται ότι θα επακολουθήσουν και άλλα νυχτερινά τρένα την διακοπή τους σε όλη την Ευρώπη. Οι ακτιβιστές έχουν ξεκινήσει αναφορές καλώντας τις κυβερνήσεις και την Ευρωπαϊκή Ένωση να σώσουν τα νυχτερινά τρένα τόσο ως το οικολογικότερο μέσω μεταφοράς όσο και ως το ποιο φιλικό μέσω για οικογενειακά ταξίδια.
Ο έντονος ανταγωνισμός από τις αεροπορικές εταιρείες έχει δελεάσει του χρήστες των νυχτερινών τρένων, που ήταν κάποτε το στήριγμα των διασυνοριακών ταξιδιών στην Ευρώπη.
«Η ζήτηση έχει μειωθεί κατά 30 τοις εκατό κατά την τελευταία δεκαετία, λόγω του χαμηλού κόστους των αεροπορικών εισιτηρίων», λέει εκπρόσωπος της Deutsche Bahn κ. Susanne Schulz .
Ένα ταξίδι μεσοβδόμαδα από το Βερολίνο στο Παρίσι με το βραδινό τρένο (τέσσερις κουκέτες σε ένα δωμάτιο) κοστίζει € 70 ($ 105) και διαρκεί 12 ώρες. Μια δίωρη πτήση με μια αποσκευή έχει κόστος από 55 €.
Με την κατάργηση του τρένου προς Παρίσι η Deutsche Bahn εχει σταματήσει και τα νυχτερινά τρένα μεταξύ Άμστερνταμ, Πράγα, Βασιλεία και της Κοπεγχάγης, καθώς και προς Βαρσοβία.
Οι λάτρεις των σιδηροδρόμων φοβούνται ότι θα επακολουθήσουν και άλλα νυχτερινά τρένα την διακοπή τους σε όλη την Ευρώπη. Οι ακτιβιστές έχουν ξεκινήσει αναφορές καλώντας τις κυβερνήσεις και την Ευρωπαϊκή Ένωση να σώσουν τα νυχτερινά τρένα τόσο ως το οικολογικότερο μέσω μεταφοράς όσο και ως το ποιο φιλικό μέσω για οικογενειακά ταξίδια.
sidirodromika nea